Onkohan ihan yleistä

jorree

Onko muilla aviopareilla seksi kerran kaks vuoteen tuttua..Mikähän vikana ..kysyy vaan yks mies

70

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nucky2577
    • Aikansa oli tuollaista, sitten loppui kokonaan seitsemäksi vuodeksi.
      Erään tapauksen johdosta, vaimoni luuli että minulla on toinen nainen, niin sitten seksi taas kiinnosti muutaman viikon ajan, kunnes loppui uudestaan.
      Nyt on taas mennyt pari vuotta ilman seksiä.

      • Ymmärtääkseni Suomessa on ihan kelvolliset mielenterveyspalvelut.
        Ota sinne yhteyttä, niin ehkä pääset pakkomielteestäsi löylykauhaan.


      • Anqeligue

        Onko siis niin että sinua seksi kiinnostaa mutta vaimoa ei, ootteko keskustelleet asiasta, tsemppiä.


      • Anqeligue kirjoitti:

        Onko siis niin että sinua seksi kiinnostaa mutta vaimoa ei, ootteko keskustelleet asiasta, tsemppiä.

        Kyllä kiinnostaa!!!
        Itse kaipaan kovasti seksiä, läheisyyttä, hellyyttä, suudelmia, yms., mutta vaimoa ei kiinnosta mikään.
        Ei halua koskea muhun, eikä anna mun koskettaa häntä.

        Olemme keskustelleet, mutta ilman mitään hyötyä.
        Vaimoni mielestä minä olen paras mahdollinen mies, mutta en hänelle.
        Hänen mielestään meidän kemiat ei kohtaa, siinä se kerrottu syy.


      • Anqeligue

        Anteeksi jos kysyn mutta oletko varma että hänellä ei ole toista koska tuntuu oudolta jos seksi ei kiinnosta ollenkaan.


      • Anqeligue kirjoitti:

        Anteeksi jos kysyn mutta oletko varma että hänellä ei ole toista koska tuntuu oudolta jos seksi ei kiinnosta ollenkaan.

        Ei kysymystä tarvitse anteeksi pyytää :), etenkin kun se toinen mies olisi hyvin looginen vaihtoehto.
        Mutta enhän minä voi olla varma, onko toista miestä.
        Olen sitä kysynytkin, mutta vaimoni vakuuttaa, ettei ole, enkä ole huomannut mitään merkkejäkään sellaisesta.

        Juu, kyllä munkin mielestä on hyvin outoa, ettei seksi kiinnosta.
        Etenkin kun hän saa orgasmin aika helposti ja tuntuu muutenkin nauttivan, silloin kun on siihen suostunut.
        Aika mysteeri tää asia on mullekin.


      • Anqeligue
        mikatre66 kirjoitti:

        Ei kysymystä tarvitse anteeksi pyytää :), etenkin kun se toinen mies olisi hyvin looginen vaihtoehto.
        Mutta enhän minä voi olla varma, onko toista miestä.
        Olen sitä kysynytkin, mutta vaimoni vakuuttaa, ettei ole, enkä ole huomannut mitään merkkejäkään sellaisesta.

        Juu, kyllä munkin mielestä on hyvin outoa, ettei seksi kiinnosta.
        Etenkin kun hän saa orgasmin aika helposti ja tuntuu muutenkin nauttivan, silloin kun on siihen suostunut.
        Aika mysteeri tää asia on mullekin.

        Toivottavasti löydätte läheisyyden ja seksin uudestaan kun tuntuu siltä että rakastatte kuitenkin toisianne :)


      • Anqeligue kirjoitti:

        Toivottavasti löydätte läheisyyden ja seksin uudestaan kun tuntuu siltä että rakastatte kuitenkin toisianne :)

        Vaimoni on todennut, että seksi on pysyvästi loppu meidän avioliitostamme, joten en usko seksin enää palaavan.
        Tosin läheisyyskin merkitsisi paljon, se ehkä on mahdollisuuksien sisällä
        Mutta epätodennäköistä sekim, koska nykyään nukummekin jo eri huoneissa.
        Mutta ehkä ihmeitä.tapahtuu :)


      • Kiinnostunut.n
        mikatre66 kirjoitti:

        Vaimoni on todennut, että seksi on pysyvästi loppu meidän avioliitostamme, joten en usko seksin enää palaavan.
        Tosin läheisyyskin merkitsisi paljon, se ehkä on mahdollisuuksien sisällä
        Mutta epätodennäköistä sekim, koska nykyään nukummekin jo eri huoneissa.
        Mutta ehkä ihmeitä.tapahtuu :)

        Siis onko vaimosi ihan suoraan sanonut, että seksi on loppu avioliitosta???


      • Anqeligue
        mikatre66 kirjoitti:

        Vaimoni on todennut, että seksi on pysyvästi loppu meidän avioliitostamme, joten en usko seksin enää palaavan.
        Tosin läheisyyskin merkitsisi paljon, se ehkä on mahdollisuuksien sisällä
        Mutta epätodennäköistä sekim, koska nykyään nukummekin jo eri huoneissa.
        Mutta ehkä ihmeitä.tapahtuu :)

        Elämä on täynnä yllätyksiä, ainakin toivon niin :)


      • Kiinnostunut.n kirjoitti:

        Siis onko vaimosi ihan suoraan sanonut, että seksi on loppu avioliitosta???

        Kyllä on sanonut ja juuri niillä sanoilla.
        Ja on olemassa syy, miksi pidän sitä hyvin todennäköisenä.
        Ikävää, mutta totta


      • Anqeligue
        mikatre66 kirjoitti:

        Kyllä on sanonut ja juuri niillä sanoilla.
        Ja on olemassa syy, miksi pidän sitä hyvin todennäköisenä.
        Ikävää, mutta totta

        Mikähän se syy sit mahtaa olla miksi pidät sitä todennäköisenä ?


      • Anqeligue kirjoitti:

        Mikähän se syy sit mahtaa olla miksi pidät sitä todennäköisenä ?

        Nyt, alle vuoden ajan, vaimoni haluttomuuteen löytyy ihan oikea lääketieteellinen syy, mutta aiemmin se ei ole voinut olla syynä.
        En voi kertoa tuosta syystä enempää, kaikille avoimella palstalla.


      • Anqeligue
        mikatre66 kirjoitti:

        Nyt, alle vuoden ajan, vaimoni haluttomuuteen löytyy ihan oikea lääketieteellinen syy, mutta aiemmin se ei ole voinut olla syynä.
        En voi kertoa tuosta syystä enempää, kaikille avoimella palstalla.

        Joo, ymmärrän oikein hyvin ettei täällä kannata kaikkee kertoo.


      • Anqeligue kirjoitti:

        Joo, ymmärrän oikein hyvin ettei täällä kannata kaikkee kertoo.

        Nyt on mun vuoro olla utelias :)
        Miksi sua kiinnostaa tää asia?
        En tarkoita millään pahalla, vaan pelkästään uteliaisuuttani.
        Ja samalla voisit myös kertoa jotain itsestäsi.

        Ellet tähän voi kertoa, niin voit kirjoittaa mulle suoraankin.
        Nimimerkkini ja tämä sivusto.


      • Anqeligue
        mikatre66 kirjoitti:

        Nyt on mun vuoro olla utelias :)
        Miksi sua kiinnostaa tää asia?
        En tarkoita millään pahalla, vaan pelkästään uteliaisuuttani.
        Ja samalla voisit myös kertoa jotain itsestäsi.

        Ellet tähän voi kertoa, niin voit kirjoittaa mulle suoraankin.
        Nimimerkkini ja tämä sivusto.

        Okei, en tiedä mut jokin sun kirjotuksessa kolahti. Mä kyl saan mieheltäni läheisyyttä mutta miten sen sanoisin en tarpeeksi seksiä, no nythän kuulostaa tää ihan kauheelta, tarkoitin siis et mä haluaisin enemmän kuin hän, mut en ehkä ny haluu täs enempää avautuu.


      • Anqeligue kirjoitti:

        Okei, en tiedä mut jokin sun kirjotuksessa kolahti. Mä kyl saan mieheltäni läheisyyttä mutta miten sen sanoisin en tarpeeksi seksiä, no nythän kuulostaa tää ihan kauheelta, tarkoitin siis et mä haluaisin enemmän kuin hän, mut en ehkä ny haluu täs enempää avautuu.

        Kiva, että osaan edes kirjoittaa niin, että jollain kolahtaa :) Joskus tuntuu, että vaimoni mielestä en osaa mitään.
        Lukuunottamatta tietenkin sellaisia teknisiä asioita, jotka miehen pitääkin osata, putkityöt, sähkötyöt, autojen ja moottoripyörien remontit, yms. mutta kaikkihan sellaiset osaa.

        Mutta ei tuo sun kertomasi, susta mitenkään kauheeta ihmistä tee :) Sinä haluat enemmän kuin miehesi, ei siinä ole mitään pahaa. Varmaankin aika harvoin parin seksihalut kulkee käsi kädessä koko yhteisen elämäntaipaleen ajan.
        Välillä toinen haluaa enemmän kuin toinen ja sekin saattaa vaihdella.
        Mutta hienoa, että teillä on kuitenkin läheisyyttä!
        Ihan oikeasti, se on niin suuri asia ja sen suuruuden huomaa vasta sitten kun sitä ei ole.


      • Anqeligue
        mikatre66 kirjoitti:

        Kiva, että osaan edes kirjoittaa niin, että jollain kolahtaa :) Joskus tuntuu, että vaimoni mielestä en osaa mitään.
        Lukuunottamatta tietenkin sellaisia teknisiä asioita, jotka miehen pitääkin osata, putkityöt, sähkötyöt, autojen ja moottoripyörien remontit, yms. mutta kaikkihan sellaiset osaa.

        Mutta ei tuo sun kertomasi, susta mitenkään kauheeta ihmistä tee :) Sinä haluat enemmän kuin miehesi, ei siinä ole mitään pahaa. Varmaankin aika harvoin parin seksihalut kulkee käsi kädessä koko yhteisen elämäntaipaleen ajan.
        Välillä toinen haluaa enemmän kuin toinen ja sekin saattaa vaihdella.
        Mutta hienoa, että teillä on kuitenkin läheisyyttä!
        Ihan oikeasti, se on niin suuri asia ja sen suuruuden huomaa vasta sitten kun sitä ei ole.

        No joo ehkä oot kohtelias mut kyllä täs iässä jo kaipais välillä kunnon seksiä, tää on ihan kauheeta mut ku ei se ei oo sitä.


      • Anqeligue kirjoitti:

        No joo ehkä oot kohtelias mut kyllä täs iässä jo kaipais välillä kunnon seksiä, tää on ihan kauheeta mut ku ei se ei oo sitä.

        Ei ole kyse kohteliaisuudesta, vaan tarkoitan sitä, mitä kirjoitan.
        Missä iässä?


      • Anqeligue
        mikatre66 kirjoitti:

        Ei ole kyse kohteliaisuudesta, vaan tarkoitan sitä, mitä kirjoitan.
        Missä iässä?

        No niin naurettavaakin ku se on niin vasta oman itsehyväksynnän kautta näin jo 45-vuoden iässä olen oppinut haluamaan ja vaatimaan kaikkea ihanaa seksiin liittyvää, vaikka ei se aina mee nii...


      • jorree
        Anqeligue kirjoitti:

        No niin naurettavaakin ku se on niin vasta oman itsehyväksynnän kautta näin jo 45-vuoden iässä olen oppinut haluamaan ja vaatimaan kaikkea ihanaa seksiin liittyvää, vaikka ei se aina mee nii...

        olipa mukava kun tämä ehkä niin arkaluonteinen aihe sai keskustelua..lukuunottamatta nuita jotka kommentoi aina ja kaikkea...
        onneks on muitakin kuin minä...


      • Anqeligue

        No joo mä olen vaan niin huono pukemaan näitä mun ajatuksia sanoiksi, varsinkin kun tääl on sit niitä jotka vääntää joka asiasta vitsin. Joka tapauksessa tuo ajatus seksiä vain pari kertaa vuodessa ( onpahan sit mies tai nainen) tuntuu aivan kauhealta, en tiedä miten muilla on mutta mä saan tosi paljon energiaa seksistä tai siis vaikuttaa mun päivän rutiineihin.


      • Anqeligue kirjoitti:

        No joo mä olen vaan niin huono pukemaan näitä mun ajatuksia sanoiksi, varsinkin kun tääl on sit niitä jotka vääntää joka asiasta vitsin. Joka tapauksessa tuo ajatus seksiä vain pari kertaa vuodessa ( onpahan sit mies tai nainen) tuntuu aivan kauhealta, en tiedä miten muilla on mutta mä saan tosi paljon energiaa seksistä tai siis vaikuttaa mun päivän rutiineihin.

        Et saa tarpeeksi seksiä, mutta ilmeisesti sitä kuitenkin on jonkin verran tarjolla?
        Kuinka usein saat nyt, jos muutama kerta vuodessa on liian vähän.
        Ja muista että vastaat miehelle, joka on saanut viimeksi yli 2 vuotta sitten, oltuaan sitä ennen 7 vuotta ilman seksiä.

        Kyllä puutteessa oleminen vaikuttaa sekä kroppaan, että päähän.
        Silloin kun on saanut seksiä, koko maailma muuttuu valoisammaksi ja siitä eteenpäin, jokainen seksitön päivä, muuttaa maailmaa hiukan harmaammsksi.
        Mun päivät alkaa olemaan jo melko synkkiä.

        Mutta Anqeliguesta tahtoisin kovasti kuulla paljon lisää.


      • Anqeligue
        mikatre66 kirjoitti:

        Et saa tarpeeksi seksiä, mutta ilmeisesti sitä kuitenkin on jonkin verran tarjolla?
        Kuinka usein saat nyt, jos muutama kerta vuodessa on liian vähän.
        Ja muista että vastaat miehelle, joka on saanut viimeksi yli 2 vuotta sitten, oltuaan sitä ennen 7 vuotta ilman seksiä.

        Kyllä puutteessa oleminen vaikuttaa sekä kroppaan, että päähän.
        Silloin kun on saanut seksiä, koko maailma muuttuu valoisammaksi ja siitä eteenpäin, jokainen seksitön päivä, muuttaa maailmaa hiukan harmaammsksi.
        Mun päivät alkaa olemaan jo melko synkkiä.

        Mutta Anqeliguesta tahtoisin kovasti kuulla paljon lisää.

        Tuota juuri yritin tarkoittaa että kun seksin puute vaikuttaa kaikkeen, ni tuntuu siis oikeesti tosi pahalta jos sitä ei ole.
        Mun mieheni haluaa ehkä noin kerran viikossa ja se on muutama työntö kun hän jo laukee, että jos tuo nyt sit on seksiä. Ehkä kerran kuussa on vähän pitempi sessio, vois kyllä olla enemmän.


      • Kun seksistä on puute, ei päässä pyöri juurikaan muu ajatus, kuin se puuttuva seksi.
        Olen vaimoni kanssa nainut kolme kertaa tänä vuonna. En olisi sitäkään jos olisin odottanut hänen ehdotustaan. Itse lopetin "ruinaamisen" maaliskuussa. Nykyään olen onneksi päässyt näyttämään ja antamaan taitojani joidenkin vieraiden naisten kanssa. Olen saanut seksiä, jota kotona en ole ikinä saanut, enkä ehkä tule koskaan saamaan. Haluan antaa naiselle pitkän ja hellän nautinnon. Vaimoni ei toimiani täysin kiellä, ei vain halua niistä mitään kuulla.
        Niille jotka ihmettelevät miksi en eroa: en voisi kuvitella löytäväni parempaa vaimoa itselleni, kuin mitä nykyinen on, puutteita on jokaisessa ihmisessä.

        Jos vaan pystyy itseltään kieltämään rakastumasta vieraaseen ihmiseen, niin siitä vaan, etsikää itselle asiallinen rakastaja, määritelkää ehdot ja pysykää niissä! Fiksuja partnereita kyllä löytyy!


      • Haaveissainko

        Täällä myös yksi rouva joka ei saa liitossaan seksiä, eikä edes sitä hyvänä pitoa eikä edes ohimennen kosketusta.
        Niin ja joskus kun mies haluaa, laukeaa nopeasti ja itse haluaisin enemmän.
        Muuten ihan hyvä mies, ei vaan osaa tai halua naista koskettaa.


      • Haaveissainko kirjoitti:

        Täällä myös yksi rouva joka ei saa liitossaan seksiä, eikä edes sitä hyvänä pitoa eikä edes ohimennen kosketusta.
        Niin ja joskus kun mies haluaa, laukeaa nopeasti ja itse haluaisin enemmän.
        Muuten ihan hyvä mies, ei vaan osaa tai halua naista koskettaa.

        Siis eikö miehesi edes hyväile sulle orgasmia?!
        Ymmärrän, että jos seksiä on harvoin, niin miehelle se tuntuu niiiin hyvältä, että ensimmäisen kerran tulee nopeasti.
        Mutta onhan sitten käytössä kädet ja suu, kyllä niitä käyttämällä naisen tyydytetyksi saa :)


      • "Haaveissaanko", näin meillä on asiat ristissä! Silloin kun saan vaimoani koskettaa, nopeasti, kun se vain olisi nopeasti ohitse, olen liian monta kertaa kuullut häneltä: "tuu jo". Ei juurikaan huokuta aloitetta tehtä. Onneksi on muita vaihtoehtoja. "Haaveissaanko" oletko ajatellut omia haluja? Tekisitkö jotain sen eteen, että saisin kerrankin tuntea miehen kosketuksen, ilman kiirettä mihinkään?


      • Frog47 kirjoitti:

        Kun seksistä on puute, ei päässä pyöri juurikaan muu ajatus, kuin se puuttuva seksi.
        Olen vaimoni kanssa nainut kolme kertaa tänä vuonna. En olisi sitäkään jos olisin odottanut hänen ehdotustaan. Itse lopetin "ruinaamisen" maaliskuussa. Nykyään olen onneksi päässyt näyttämään ja antamaan taitojani joidenkin vieraiden naisten kanssa. Olen saanut seksiä, jota kotona en ole ikinä saanut, enkä ehkä tule koskaan saamaan. Haluan antaa naiselle pitkän ja hellän nautinnon. Vaimoni ei toimiani täysin kiellä, ei vain halua niistä mitään kuulla.
        Niille jotka ihmettelevät miksi en eroa: en voisi kuvitella löytäväni parempaa vaimoa itselleni, kuin mitä nykyinen on, puutteita on jokaisessa ihmisessä.

        Jos vaan pystyy itseltään kieltämään rakastumasta vieraaseen ihmiseen, niin siitä vaan, etsikää itselle asiallinen rakastaja, määritelkää ehdot ja pysykää niissä! Fiksuja partnereita kyllä löytyy!

        Tos olen samaa mieltä että kukaan ei ole täydellinen jokaisessa on puutteita.
        Mietin vaan et miten voit "reissun jälkeen" katsoa vaimoa silmiin, en tiedä pystyisinkö tuohon...


      • Haaveissainko
        mikatre66 kirjoitti:

        Siis eikö miehesi edes hyväile sulle orgasmia?!
        Ymmärrän, että jos seksiä on harvoin, niin miehelle se tuntuu niiiin hyvältä, että ensimmäisen kerran tulee nopeasti.
        Mutta onhan sitten käytössä kädet ja suu, kyllä niitä käyttämällä naisen tyydytetyksi saa :)

        No eipä oikein.Olen miettinyt, että johtuuko siitä kun olen nopeasti syttyvä, > ollu aina. Nii ei sit tarvitse nähdä vaivaa.
        Ei halaile, eikä pidä hyvänä muutenkaan. Ja juu olen yrittänyt puhua. Ei muutosta.
        Lisäksi olen ihan nätti nainen ja saan kyllä huomiota miehiltä, että on alkanut kyllä houkuttamaan. .josko. en tiedä.


      • Anqeligue kirjoitti:

        Tos olen samaa mieltä että kukaan ei ole täydellinen jokaisessa on puutteita.
        Mietin vaan et miten voit "reissun jälkeen" katsoa vaimoa silmiin, en tiedä pystyisinkö tuohon...

        Voin kyllä katsoa vaimoani silmiin...
        Hänen kanssaan olemme sopineen mitä minä saan tehdä, ja erikseen on myös sovittu mistä mun tekemisistä hän haluaa kuulla, mistä taas ei.

        Pettäminen on väärin, mutta onko sekään oikein, että puoliso "kärsii", jollei yhteisestä seksistä saa sitä tyydytystä mitä haluaa ja kaipaa? Minäkin olen unelmoinut, kiireettömästä jopa tunteja kestävästä rakastelusta oman vaimoni kanssa, valot päällä, ilman peittoja....ei käy, nopeasti pitää homma hoitaa.
        Jos en olisi "saanut" seikkailla niin kuin nykyään olen tehnyt, tuottaa sen suuren nautinnon, naiselle joka sitä myös haluaa, missä tilanteessa me silloin olisimme? Asuisimmeko edelleen onnellisina keskenämme? Jaa,a en tiedä?


      • Frog47 kirjoitti:

        Voin kyllä katsoa vaimoani silmiin...
        Hänen kanssaan olemme sopineen mitä minä saan tehdä, ja erikseen on myös sovittu mistä mun tekemisistä hän haluaa kuulla, mistä taas ei.

        Pettäminen on väärin, mutta onko sekään oikein, että puoliso "kärsii", jollei yhteisestä seksistä saa sitä tyydytystä mitä haluaa ja kaipaa? Minäkin olen unelmoinut, kiireettömästä jopa tunteja kestävästä rakastelusta oman vaimoni kanssa, valot päällä, ilman peittoja....ei käy, nopeasti pitää homma hoitaa.
        Jos en olisi "saanut" seikkailla niin kuin nykyään olen tehnyt, tuottaa sen suuren nautinnon, naiselle joka sitä myös haluaa, missä tilanteessa me silloin olisimme? Asuisimmeko edelleen onnellisina keskenämme? Jaa,a en tiedä?

        Okei, ymmärrän kyl sun pointsin kun ajattelen samalla tavalla, mut en vaan tiedä voisinko kuitenkaan tehdä sitä :)


      • Anqeligue kirjoitti:

        Okei, ymmärrän kyl sun pointsin kun ajattelen samalla tavalla, mut en vaan tiedä voisinko kuitenkaan tehdä sitä :)

        Toiset ihmiset ovat rohkeampia kuin toiset, toiset miettivät enemmän kuin toiset.
        Epäröit nyt, mutta epäröitkö vielä vuoden päästä? Kun, tai jos uskallat astua oman seksi-elämän kujalla, askeleen kohti uusia intohimoisia kokemuksia, uskon että sinuakin hiukan harmittaa, miksi et tehnyt sitä aiemmin.

        En yllytä mihinkään, ne on jokaisen omia valintoja, mutta elämästäkin pitää pystyä nauttimaan, ennen kuin on liian myöhäistä.


      • Frog47 kirjoitti:

        Toiset ihmiset ovat rohkeampia kuin toiset, toiset miettivät enemmän kuin toiset.
        Epäröit nyt, mutta epäröitkö vielä vuoden päästä? Kun, tai jos uskallat astua oman seksi-elämän kujalla, askeleen kohti uusia intohimoisia kokemuksia, uskon että sinuakin hiukan harmittaa, miksi et tehnyt sitä aiemmin.

        En yllytä mihinkään, ne on jokaisen omia valintoja, mutta elämästäkin pitää pystyä nauttimaan, ennen kuin on liian myöhäistä.

        No näinhän se on elämä on liian lyhyt hukattavaksi, mutta kun tietäis mikä on kenellekin hyväks tai siis onko oikein että ajattelen vain itseäni ja entä sitten kun se ei ollutkaan sitä mitä odotin. Sinulla on siis käynyt hyvin että olet saanut sitä mitä olet hakenut, näin ainakin ymmärsin :)


      • Haaveissainko

        Jos joku haluaisi vaihtaa ajatuksia, olisin kiinnostunut. Sp kautta


      • Haaveissainko kirjoitti:

        Jos joku haluaisi vaihtaa ajatuksia, olisin kiinnostunut. Sp kautta

        Oikein mielelläni haluaisin kuulla ajatuksiasi, olemmehan ainakin jollain tavalla "samassa veneessä"
        Mun sp on nimimerkkini ja suomi24 ja piste fi

        Toivottavasti kuulen Sinusta pian.


      • Mietin että viitsisinkö kommentoida tähän vai en kun teillä on jo aika hyvä keskustelu meneillään, mutta menköön nyt..

        Tuosta kun jotkut teistä ihmetteli, että miten voi olla ettei seksi kiinnosta kerrassaan ollenkaan---no ihan helposti, itselläni oli kai useamman vuoden sellainen tilanne. Hävitin koko seksuaalisuuden itsestäni, en ajatellut asiaa, en edes sormeillut itseäni, miehen kans naitiin joskus kun mies oikeen vaati, muutaman kerran vuodessa, tyyliin pari työntöä ja siinä se, itse en olis välittänyt siitäkään. Miksi näin? No enimmäkseen siksi, että se oli minun kannaltani parempi ratkaisu (alitajuisesti tehty ratkaisu tosin) kuin jatkuva puutteessa oleminen. Jatkuva pari kolme kertaa viikossa vähän sellaista ja tällaista seksiä, jossa joskus ehtii saada, joskus ei ehdi, mutta koskaan ei saa tarpeeksi, koskaan ei saa silloin kun itse haluais. Sitten vielä tympäisi myös se, että muuta kuin seksiin liittyvää läheisyyttä ei ollut ikinä, mies oli kiinnostunut minusta vain kun halusi seksiä, kun oli saanut niin tap-tap perseelle, menehän siitä tieltä, minä menen tekemään omia juttujani. Itse olisin halunnut siinä vaiheessa yleensä LISÄÄ seksiä ja pyörin kiimaisena miehen ympärillä, mutta tämä on lähinnä että hyi, mitä tuo haluaa (tai siltä sen reaktiot minusta vaikutti).. sitten harmittaa, itkettää ja vituttaa kunnes lakkaa haluamasta.. ja siinä vaiheessa miehelle taas kelpaisi ja tunnemylläkkä alkaa alusta. Joten parempi unohtaa koko juttu. Ja se ei siis ollut mitenkään vaikeaa, jos asiaa ei ajattele niin ei sitä kaipaa, lähinnä oli vain sellainen etäinen suru jostain kivasta asiasta, joka nyt ei enää kuulu minun elämääni.

        Nyt tietenkin tuo mies kuulostaa tarinan pahikselta, mutta todellisuudessa me vaan ollaan kovin erilaisia, sekä seksin että muutenkin luonteen puolesta. Mies on sellaisen tasaisen (minun mielestäni kammottavan tappavan tasaisen) tahdin kannattaja, minä taas olen ihan päinvastainen. Tämä taas aiheuttaa paljon ihan muutakin turhautumista kuin seksuaalista. Seksin suhteen ongelmia tulee myös siitä, että minä olin aika kokenut silloin kun me tavattiin, olin saanut osaavaa, hyvää ja melko rajua seksiä, mies oli kokemattomampi.

        En tietenkään väitä, että teidän puolisoilla olis kyse mistään yhtään samanlaisesta kuin minulla oli, tämä nyt oli vaan yksi esimerkki siitä, miten ihmisten asiat ajautuu joskus melkoiseen umpisolmuun ilman, että se olis varsinaisesti kenenkään vika.


      • 50mHki
        Anqeligue kirjoitti:

        Tuota juuri yritin tarkoittaa että kun seksin puute vaikuttaa kaikkeen, ni tuntuu siis oikeesti tosi pahalta jos sitä ei ole.
        Mun mieheni haluaa ehkä noin kerran viikossa ja se on muutama työntö kun hän jo laukee, että jos tuo nyt sit on seksiä. Ehkä kerran kuussa on vähän pitempi sessio, vois kyllä olla enemmän.

        No hiljasta se on meilläkin kotona,kun tietäis edes,mitä vaimo haluaa/mistä pitää,on meillä kyllä leluja joilla vaimo kertoo 'hoidelleen itsensä',ottanut ja lähettänyt kuviakin,täytyy myöntää että itsekkin noita muutaman työnnön miehiä(nolottaa ja harmittaa) toki hoidan vaimon silloin kun touhutaan lelulla ja kielellä,tai kokonaan leluilla... olen myös ehdottanut,että otettaisi kookas ja jaksava mies mukaan,mutta ei vaimo siitäkään innostu/kiinnostu...


      • Juliet.H.R.C kirjoitti:

        Mietin että viitsisinkö kommentoida tähän vai en kun teillä on jo aika hyvä keskustelu meneillään, mutta menköön nyt..

        Tuosta kun jotkut teistä ihmetteli, että miten voi olla ettei seksi kiinnosta kerrassaan ollenkaan---no ihan helposti, itselläni oli kai useamman vuoden sellainen tilanne. Hävitin koko seksuaalisuuden itsestäni, en ajatellut asiaa, en edes sormeillut itseäni, miehen kans naitiin joskus kun mies oikeen vaati, muutaman kerran vuodessa, tyyliin pari työntöä ja siinä se, itse en olis välittänyt siitäkään. Miksi näin? No enimmäkseen siksi, että se oli minun kannaltani parempi ratkaisu (alitajuisesti tehty ratkaisu tosin) kuin jatkuva puutteessa oleminen. Jatkuva pari kolme kertaa viikossa vähän sellaista ja tällaista seksiä, jossa joskus ehtii saada, joskus ei ehdi, mutta koskaan ei saa tarpeeksi, koskaan ei saa silloin kun itse haluais. Sitten vielä tympäisi myös se, että muuta kuin seksiin liittyvää läheisyyttä ei ollut ikinä, mies oli kiinnostunut minusta vain kun halusi seksiä, kun oli saanut niin tap-tap perseelle, menehän siitä tieltä, minä menen tekemään omia juttujani. Itse olisin halunnut siinä vaiheessa yleensä LISÄÄ seksiä ja pyörin kiimaisena miehen ympärillä, mutta tämä on lähinnä että hyi, mitä tuo haluaa (tai siltä sen reaktiot minusta vaikutti).. sitten harmittaa, itkettää ja vituttaa kunnes lakkaa haluamasta.. ja siinä vaiheessa miehelle taas kelpaisi ja tunnemylläkkä alkaa alusta. Joten parempi unohtaa koko juttu. Ja se ei siis ollut mitenkään vaikeaa, jos asiaa ei ajattele niin ei sitä kaipaa, lähinnä oli vain sellainen etäinen suru jostain kivasta asiasta, joka nyt ei enää kuulu minun elämääni.

        Nyt tietenkin tuo mies kuulostaa tarinan pahikselta, mutta todellisuudessa me vaan ollaan kovin erilaisia, sekä seksin että muutenkin luonteen puolesta. Mies on sellaisen tasaisen (minun mielestäni kammottavan tappavan tasaisen) tahdin kannattaja, minä taas olen ihan päinvastainen. Tämä taas aiheuttaa paljon ihan muutakin turhautumista kuin seksuaalista. Seksin suhteen ongelmia tulee myös siitä, että minä olin aika kokenut silloin kun me tavattiin, olin saanut osaavaa, hyvää ja melko rajua seksiä, mies oli kokemattomampi.

        En tietenkään väitä, että teidän puolisoilla olis kyse mistään yhtään samanlaisesta kuin minulla oli, tämä nyt oli vaan yksi esimerkki siitä, miten ihmisten asiat ajautuu joskus melkoiseen umpisolmuun ilman, että se olis varsinaisesti kenenkään vika.

        Ilmeisesti olet kuitenkin "löytänyt" seksuaalisuutesi uudestaan? Kun se tapahtui, eikös ollutkin kuin olisi uuden sivun elämässään kääntänyt!
        Mulla oli myös pitkä hiljainen kausi, jos nyt koskaan en mikään joka pupun pania ole ollut, vaimoni haluaa nopeata toimintaa, minä olen taas nauttija, hellästi ajan kanssa hyvä tulee. Astuin kielletyn kynnyksen yli, hommasin itselleni rakastajan! Tapailemme tosin harvakseltaan, mutta joka kerta jälleen näkeminen on mahtavaa, kiimainen nainen kehrää ympärillä, vaatien saavansa tälläkin kertaa, liian kauan odottamansa nautinnon!
        Ruokahalu kasvaa syödessä, pitäisikö rakastajia olla kaksi??


      • mikatre66 kirjoitti:

        Kiva, että osaan edes kirjoittaa niin, että jollain kolahtaa :) Joskus tuntuu, että vaimoni mielestä en osaa mitään.
        Lukuunottamatta tietenkin sellaisia teknisiä asioita, jotka miehen pitääkin osata, putkityöt, sähkötyöt, autojen ja moottoripyörien remontit, yms. mutta kaikkihan sellaiset osaa.

        Mutta ei tuo sun kertomasi, susta mitenkään kauheeta ihmistä tee :) Sinä haluat enemmän kuin miehesi, ei siinä ole mitään pahaa. Varmaankin aika harvoin parin seksihalut kulkee käsi kädessä koko yhteisen elämäntaipaleen ajan.
        Välillä toinen haluaa enemmän kuin toinen ja sekin saattaa vaihdella.
        Mutta hienoa, että teillä on kuitenkin läheisyyttä!
        Ihan oikeasti, se on niin suuri asia ja sen suuruuden huomaa vasta sitten kun sitä ei ole.

        Tuo kuulosti todella ikävältä, että vaimon mukaan et osaa mitään :-( Olen pahoillani, se varmasti ns. "syö miestä". Kyllä tosiaan osaat ainakin kirjoittaa, osaat ilmaista tunteitasi ja olla hauska oikeasti hauskalla tavalla (ainakin minun mielestä--hihittelin tuolle kauhamies-kommentoinnillesi "Anteeksi, luulin että.." :-D ). Sitä paitsi eivät kaikki miehet todellakaan osaa putki- ja sähkötöitä tai autojen ja moottoripyörien korjaamista, inhottavaa sellainen, että asioista joita osaa ei sitten anneta "pisteitä".


      • Frog47 kirjoitti:

        Ilmeisesti olet kuitenkin "löytänyt" seksuaalisuutesi uudestaan? Kun se tapahtui, eikös ollutkin kuin olisi uuden sivun elämässään kääntänyt!
        Mulla oli myös pitkä hiljainen kausi, jos nyt koskaan en mikään joka pupun pania ole ollut, vaimoni haluaa nopeata toimintaa, minä olen taas nauttija, hellästi ajan kanssa hyvä tulee. Astuin kielletyn kynnyksen yli, hommasin itselleni rakastajan! Tapailemme tosin harvakseltaan, mutta joka kerta jälleen näkeminen on mahtavaa, kiimainen nainen kehrää ympärillä, vaatien saavansa tälläkin kertaa, liian kauan odottamansa nautinnon!
        Ruokahalu kasvaa syödessä, pitäisikö rakastajia olla kaksi??

        No joo, kyllä olen päästänyt seksin takaisin elämääni, todellakin. Hankala kuvailla miltä se tuntuu.. koko homma on jotenkin ihan erilainen kuin ennen, koska kai tunnen/hyväksyn itseni eritavalla kuin nuorempana. Nyt omassa seksuaalisuudessani ei ole mitään, mitä en hyväksyisi tai uskaltaisi myöntää ainakin itselleni. Jostain olen myös saanut uskallusta mennä hyvinkin kauas oman mukavuusalueeni ulkopuolelle kokeilemaan juttuja.

        Sinä olet ratkaissut ongelmasi ilmeisen onnistuneesti rakastaja(ttare?)lla. Olen iloinen puolestasi, jos se toimii teillä. Minä en kyllä oikein vois kuvitella, että tuo minun mies ilahtuisi jos ehdottaisin vastaavaa järjestelyä :-P Olen kyllä välillä miettinyt, että pitäiskö edes kerran vielä kokeilla millaista seksi on jonkun muun kanssa, mutta kyllä se salaa pitäis tehdä.


      • Juliet.H.R.C kirjoitti:

        No joo, kyllä olen päästänyt seksin takaisin elämääni, todellakin. Hankala kuvailla miltä se tuntuu.. koko homma on jotenkin ihan erilainen kuin ennen, koska kai tunnen/hyväksyn itseni eritavalla kuin nuorempana. Nyt omassa seksuaalisuudessani ei ole mitään, mitä en hyväksyisi tai uskaltaisi myöntää ainakin itselleni. Jostain olen myös saanut uskallusta mennä hyvinkin kauas oman mukavuusalueeni ulkopuolelle kokeilemaan juttuja.

        Sinä olet ratkaissut ongelmasi ilmeisen onnistuneesti rakastaja(ttare?)lla. Olen iloinen puolestasi, jos se toimii teillä. Minä en kyllä oikein vois kuvitella, että tuo minun mies ilahtuisi jos ehdottaisin vastaavaa järjestelyä :-P Olen kyllä välillä miettinyt, että pitäiskö edes kerran vielä kokeilla millaista seksi on jonkun muun kanssa, mutta kyllä se salaa pitäis tehdä.

        Hyvä huomio tuo "rakastaja"/"rakastajatar", todellakin, hetero olen, joten oikeimmin minulla on rakastajatar...
        Uusi seksipartneri on aina innostava ja arvoituksellinen kokemus;). Mutta jos ryhdyt sanoista tekoihin, osaatko itse pitää sen vain seksinä, niin ettei muu elämäsi hankaloidu?


      • Juliet.H.R.C kirjoitti:

        Tuo kuulosti todella ikävältä, että vaimon mukaan et osaa mitään :-( Olen pahoillani, se varmasti ns. "syö miestä". Kyllä tosiaan osaat ainakin kirjoittaa, osaat ilmaista tunteitasi ja olla hauska oikeasti hauskalla tavalla (ainakin minun mielestä--hihittelin tuolle kauhamies-kommentoinnillesi "Anteeksi, luulin että.." :-D ). Sitä paitsi eivät kaikki miehet todellakaan osaa putki- ja sähkötöitä tai autojen ja moottoripyörien korjaamista, inhottavaa sellainen, että asioista joita osaa ei sitten anneta "pisteitä".

        Kiitos, molemmista pitkistä, mielenkiintoisista kirjoituksistasi.
        Ei ollut tarkoitus kehuskella niillä tekemilläni asioilla, vaan lähinnä niiden piti toimia esimerkkinä vaimoni vähättelevästä suhtautumisesta muhun.
        Tottakai se syö miestä, mutta jollain tavalla siihenkin tottuu, vaikka se satuttaakin.

        Mutta mua jäi ihmetyttämään toi kertomasi, että seksin jälkeen mies taputtaa perseelle ja lähtee pois.
        Kun mun vaimo teki melkein samaa, vaikka itse olisin halunnut vielä jatkaa.
        Yksi kuvaava esimerkki:
        Meillä oli pitkä esileikki (siis vaimo makasi ja nautti mun hyväilyistä) hyväilin käsin, huulillani ja kielellä häntä päästä varpaisiin ja ne "parhaat paikat" useaan kertaan, kunnes keskityin lähinnä häpyyn ja vaimoni sai pitkän esileikin johdosta oikein suuren orgasmin.
        Kun hän vielä oli orgasmin vallassa, työnsin kaluni sisään ja hän alkoi heti vaatimaan kovaa tahtia.
        Kun vaimoni sai toisen orgasmin, niin minäkin sain. Se on vaan niin kiihottavaa, kun näkee ja tuntee naisen orgasmin.
        Makasin vaimoni päällä ja suutelin hänen kaulaansa, toisella kädellä hyväilin hänen vartaloaan.
        Yhtäkkiä hän aivan kuin heräsi.
        Nousi ylös ja meni pesulle.
        Takaisin tullessaan tokaisi, "aivan yliarvostettua touhua", veti peiton päällensä, käänsi selkänsä ja alkoi nukkumaan.
        Siinäpä mä sitten yritin sulatella saamaani arvostelua.
        Sellanen tunne jäi, etten ihan kiitettävää saanut ;)
        Samalla korjaantui myös kuvitelmani, että seksiin osallistuu molemmat.
        Tulipas siitäpitkä kertomus, vaikka yritin oikoa paljon.

        Mutta tuollaista se oli silloin ennen, nyt ei saa enää sitäkään :)

        Niin ja tuosta löylykauhapervosta. Isäni joskus neuvoi, että vittuilun aatelia on, kun kohde vasta seuraavana päivänä hoksaa, että hänellehän vittuiltiin.
        Siihen mulla on vielä paljon parannettavaa, mutta yritän harjoitella kovasti :)


      • Frog47 kirjoitti:

        Ilmeisesti olet kuitenkin "löytänyt" seksuaalisuutesi uudestaan? Kun se tapahtui, eikös ollutkin kuin olisi uuden sivun elämässään kääntänyt!
        Mulla oli myös pitkä hiljainen kausi, jos nyt koskaan en mikään joka pupun pania ole ollut, vaimoni haluaa nopeata toimintaa, minä olen taas nauttija, hellästi ajan kanssa hyvä tulee. Astuin kielletyn kynnyksen yli, hommasin itselleni rakastajan! Tapailemme tosin harvakseltaan, mutta joka kerta jälleen näkeminen on mahtavaa, kiimainen nainen kehrää ympärillä, vaatien saavansa tälläkin kertaa, liian kauan odottamansa nautinnon!
        Ruokahalu kasvaa syödessä, pitäisikö rakastajia olla kaksi??

        Okei Frog47 oot kyllä ihmemies jos hoitelet kaksi naista niin kuin tos ilmaisit ei kai samaan aikaan kuitenkaan 😊


      • mikatre66 kirjoitti:

        Kiitos, molemmista pitkistä, mielenkiintoisista kirjoituksistasi.
        Ei ollut tarkoitus kehuskella niillä tekemilläni asioilla, vaan lähinnä niiden piti toimia esimerkkinä vaimoni vähättelevästä suhtautumisesta muhun.
        Tottakai se syö miestä, mutta jollain tavalla siihenkin tottuu, vaikka se satuttaakin.

        Mutta mua jäi ihmetyttämään toi kertomasi, että seksin jälkeen mies taputtaa perseelle ja lähtee pois.
        Kun mun vaimo teki melkein samaa, vaikka itse olisin halunnut vielä jatkaa.
        Yksi kuvaava esimerkki:
        Meillä oli pitkä esileikki (siis vaimo makasi ja nautti mun hyväilyistä) hyväilin käsin, huulillani ja kielellä häntä päästä varpaisiin ja ne "parhaat paikat" useaan kertaan, kunnes keskityin lähinnä häpyyn ja vaimoni sai pitkän esileikin johdosta oikein suuren orgasmin.
        Kun hän vielä oli orgasmin vallassa, työnsin kaluni sisään ja hän alkoi heti vaatimaan kovaa tahtia.
        Kun vaimoni sai toisen orgasmin, niin minäkin sain. Se on vaan niin kiihottavaa, kun näkee ja tuntee naisen orgasmin.
        Makasin vaimoni päällä ja suutelin hänen kaulaansa, toisella kädellä hyväilin hänen vartaloaan.
        Yhtäkkiä hän aivan kuin heräsi.
        Nousi ylös ja meni pesulle.
        Takaisin tullessaan tokaisi, "aivan yliarvostettua touhua", veti peiton päällensä, käänsi selkänsä ja alkoi nukkumaan.
        Siinäpä mä sitten yritin sulatella saamaani arvostelua.
        Sellanen tunne jäi, etten ihan kiitettävää saanut ;)
        Samalla korjaantui myös kuvitelmani, että seksiin osallistuu molemmat.
        Tulipas siitäpitkä kertomus, vaikka yritin oikoa paljon.

        Mutta tuollaista se oli silloin ennen, nyt ei saa enää sitäkään :)

        Niin ja tuosta löylykauhapervosta. Isäni joskus neuvoi, että vittuilun aatelia on, kun kohde vasta seuraavana päivänä hoksaa, että hänellehän vittuiltiin.
        Siihen mulla on vielä paljon parannettavaa, mutta yritän harjoitella kovasti :)

        Tuo kun sanoit että seksin jälkeen vaimo ihan kun heräsi ja totesi et yliarvostettua touhua, ni oletko varma että hänellä ei nyt ole toista, koska kertomasi päätellen vaimosi ei ollut oikein tyytyväinen.


      • Anqeligue kirjoitti:

        Okei Frog47 oot kyllä ihmemies jos hoitelet kaksi naista niin kuin tos ilmaisit ei kai samaan aikaan kuitenkaan 😊

        Ei siinä mitään ihmeellistä ole.
        Itse kun haluaisin harrastaa molempia tyydyttävää seksiä, niin kotona se on yllättävän vaikeaa, silloinkin kun vaimon kanssa edes vähän haluaa, en pääse kuin vähän alkuun ja hän vain toteaa: anna tulla vaan. Halua nyt siinä sitten nauttia.
        Onneksi salarakkaan kanssa saan toteuttaa unelmaani, rakastella pitkään, suukotella, touhuta eri paikoissa, saan kuunnella mitä nainen haluaa ja mikä parasta, tuntea naisen vartalon värinän.
        Erillaisten syiden takia, emme kuitenkaan pysty tapaamaan riittävän usein, joten panoksia riittäisi muuhunkin toimintaan.


      • mikatre66 kirjoitti:

        Kiitos, molemmista pitkistä, mielenkiintoisista kirjoituksistasi.
        Ei ollut tarkoitus kehuskella niillä tekemilläni asioilla, vaan lähinnä niiden piti toimia esimerkkinä vaimoni vähättelevästä suhtautumisesta muhun.
        Tottakai se syö miestä, mutta jollain tavalla siihenkin tottuu, vaikka se satuttaakin.

        Mutta mua jäi ihmetyttämään toi kertomasi, että seksin jälkeen mies taputtaa perseelle ja lähtee pois.
        Kun mun vaimo teki melkein samaa, vaikka itse olisin halunnut vielä jatkaa.
        Yksi kuvaava esimerkki:
        Meillä oli pitkä esileikki (siis vaimo makasi ja nautti mun hyväilyistä) hyväilin käsin, huulillani ja kielellä häntä päästä varpaisiin ja ne "parhaat paikat" useaan kertaan, kunnes keskityin lähinnä häpyyn ja vaimoni sai pitkän esileikin johdosta oikein suuren orgasmin.
        Kun hän vielä oli orgasmin vallassa, työnsin kaluni sisään ja hän alkoi heti vaatimaan kovaa tahtia.
        Kun vaimoni sai toisen orgasmin, niin minäkin sain. Se on vaan niin kiihottavaa, kun näkee ja tuntee naisen orgasmin.
        Makasin vaimoni päällä ja suutelin hänen kaulaansa, toisella kädellä hyväilin hänen vartaloaan.
        Yhtäkkiä hän aivan kuin heräsi.
        Nousi ylös ja meni pesulle.
        Takaisin tullessaan tokaisi, "aivan yliarvostettua touhua", veti peiton päällensä, käänsi selkänsä ja alkoi nukkumaan.
        Siinäpä mä sitten yritin sulatella saamaani arvostelua.
        Sellanen tunne jäi, etten ihan kiitettävää saanut ;)
        Samalla korjaantui myös kuvitelmani, että seksiin osallistuu molemmat.
        Tulipas siitäpitkä kertomus, vaikka yritin oikoa paljon.

        Mutta tuollaista se oli silloin ennen, nyt ei saa enää sitäkään :)

        Niin ja tuosta löylykauhapervosta. Isäni joskus neuvoi, että vittuilun aatelia on, kun kohde vasta seuraavana päivänä hoksaa, että hänellehän vittuiltiin.
        Siihen mulla on vielä paljon parannettavaa, mutta yritän harjoitella kovasti :)

        Höh, olipas aika omituinen se vaimosi kommentti, ei kyllä oikeen mieltä ylentävä. Jos siitä oli noloa nauttia niin selvästi? En muuten tarkoittanut että olisit kehuskellut taidoillasi, kyllä ihminen saa sanoa mitä osaa ja olla ylpeä ja iloinen osaamisestaan. Minusta vaan ihmiset vois olla vähän kiitollisempia puolisoidensa taidoista, tekemisistä ja osaamisesta. Mitähän varten se sinun vaimosi haluaa niin vähätellä sinua? Et sinä nyt kyllä vaikuta mitenkään erityisen huonolta mieheltä, pikemminkin päinvastoin (no joo, ei sitä nyt kovin syvällistä tietoa saa muutaman kirjoitetun rivin perusteella, mutta kyllä jotkut ihmiset saa osoitettua pöhköytensä vähemmälläkin :-P ).


      • Frog47 kirjoitti:

        Ei siinä mitään ihmeellistä ole.
        Itse kun haluaisin harrastaa molempia tyydyttävää seksiä, niin kotona se on yllättävän vaikeaa, silloinkin kun vaimon kanssa edes vähän haluaa, en pääse kuin vähän alkuun ja hän vain toteaa: anna tulla vaan. Halua nyt siinä sitten nauttia.
        Onneksi salarakkaan kanssa saan toteuttaa unelmaani, rakastella pitkään, suukotella, touhuta eri paikoissa, saan kuunnella mitä nainen haluaa ja mikä parasta, tuntea naisen vartalon värinän.
        Erillaisten syiden takia, emme kuitenkaan pysty tapaamaan riittävän usein, joten panoksia riittäisi muuhunkin toimintaan.

        Ja mitähän sit tarkoitit tolla että panoksia riittäis muuhunkin toimintaan😊


      • Frog47 kirjoitti:

        Hyvä huomio tuo "rakastaja"/"rakastajatar", todellakin, hetero olen, joten oikeimmin minulla on rakastajatar...
        Uusi seksipartneri on aina innostava ja arvoituksellinen kokemus;). Mutta jos ryhdyt sanoista tekoihin, osaatko itse pitää sen vain seksinä, niin ettei muu elämäsi hankaloidu?

        Kyllä tässä on vielä aika kaukana edes niistä sanoista, saati teoista :-D En todellakaan tiedä yhtään mitään, mistä sitä voi mitään tietää etukäteen. Mutta jos tarkoitit seksin pitämisellä seksinä jotain romanttista hömppää johon sitä saattaa sotkeentua, niin en oikeen usko sellaiseen. Ja sitten vielä olen niin sitoutumiskammoinen, että jo ajatus virallisesta "rakastajasta" on hemmetin ahdistava :-E Kauan sitten nuorena (siihen aikaan kun dinosauruksia vielä sai väistellä aamuöisissä taksijonoissa), ennen tätä nykyistä miestä , tykkäsin naiskennella muutaman enemmän tai vähemmän vakituisen ja muutamien ihan satunnaisten kanssa, se oli kivaa silloin. Ei aavistustakaan mikä olisi kivaa nykyään. Ongelma on vaan se, että vaikka minä itse en mitenkään pidä tarpeellisena sitoutumista yhteen ihmiseen seksin suhteen, niin tuo mies taitaa kyllä pitää.. enkä millään haluaisi loukata sitä mitenkään. Mutta toisaalta en haluaisi itsekään jättää tämän ainoan elämän aikana tekemättä/kokematta asioita, joita pidän tärkeinä.


      • Anqeligue kirjoitti:

        Tuo kun sanoit että seksin jälkeen vaimo ihan kun heräsi ja totesi et yliarvostettua touhua, ni oletko varma että hänellä ei nyt ole toista, koska kertomasi päätellen vaimosi ei ollut oikein tyytyväinen.

        Edelleen olen siinä uskossa, ettei vaimollani ole toista miestä.
        Varmahan en siitä voi olla.
        Ja kovasti hän on vakuuttanut, ettei seksi vaan kiinnosta. Ei mun kanssa, ei toisen miehen kanssa, ei naisen kanssa, eikä edes itsensä kanssa.


      • Seksiävain
        mikatre66 kirjoitti:

        Edelleen olen siinä uskossa, ettei vaimollani ole toista miestä.
        Varmahan en siitä voi olla.
        Ja kovasti hän on vakuuttanut, ettei seksi vaan kiinnosta. Ei mun kanssa, ei toisen miehen kanssa, ei naisen kanssa, eikä edes itsensä kanssa.

        No ihan kertomasi perusteella vaimosi ei ole kovin seksuaalinen ihminen ylipäätään. Siihen lisää mahdollisen iän tuoman haluttomuuden, useilla naisilla yleistä tämäkin.
        Ei vaan kaipaa seksiä eikä läheisyyttä.
        No sitten toinen puoli. Itse kans jo iällä, mutta seksi on tärkeätä mun elämässä. Olenkin tapailuklut jo usean vuoden ajan rakastajaani eikä mieheni varmasti aavista mitään.
        Eli hyvin toimii ja elämä on aina vähän kivempaa.


      • mikatre66 kirjoitti:

        Edelleen olen siinä uskossa, ettei vaimollani ole toista miestä.
        Varmahan en siitä voi olla.
        Ja kovasti hän on vakuuttanut, ettei seksi vaan kiinnosta. Ei mun kanssa, ei toisen miehen kanssa, ei naisen kanssa, eikä edes itsensä kanssa.

        Jotenkin jäi mietityttämään tuo vaimosi kommentti.. kun sen tosiaan tajuan, jos seksi ei kiinnosta, been there, done that. Siihen aikaan tosiaan olin yleensä ottaen sitä mieltä, että seksi on yliarvostettua hommaa---mutta jos siihen aloin miehen mieliksi ja ehdin laukeamaan, niin sen jälkeen kyllä ihmettelin miks me ei panna koko ajan. Eli en tajua sitä, että saa kunnollisen orkun, eikä arvosta sitä.. outoa.

        Mutta siis se, mitä lähinnä mietin oli, että jos se sun vaimo haluais jotain ihan muuta kuin vanilla seksiä? Jos se haluais vaikka jotain paljon rajumpaa? Tai jotain ihan muuta? Kokemuksesta voin sanoo, että tällaiset halut turhauttaa, vaikka saiskin ihan kunnollista tavallista seksiä.


      • Seksiävain kirjoitti:

        No ihan kertomasi perusteella vaimosi ei ole kovin seksuaalinen ihminen ylipäätään. Siihen lisää mahdollisen iän tuoman haluttomuuden, useilla naisilla yleistä tämäkin.
        Ei vaan kaipaa seksiä eikä läheisyyttä.
        No sitten toinen puoli. Itse kans jo iällä, mutta seksi on tärkeätä mun elämässä. Olenkin tapailuklut jo usean vuoden ajan rakastajaani eikä mieheni varmasti aavista mitään.
        Eli hyvin toimii ja elämä on aina vähän kivempaa.

        Oliko sinun helppo kohdata miehesi ensimmäisen rakastaja reissun jälkeen?
        Minä haluaisin seksiä enemmän kuin mieheni ja olen kans miettinyt tota rakastajaa, mutta en tiedä miten voisin kohdata mieheni sen jälkeen, tiedän että jos hän saisi tietää se satuttaisi häntä.


      • Seksiävain
        Anqeligue kirjoitti:

        Oliko sinun helppo kohdata miehesi ensimmäisen rakastaja reissun jälkeen?
        Minä haluaisin seksiä enemmän kuin mieheni ja olen kans miettinyt tota rakastajaa, mutta en tiedä miten voisin kohdata mieheni sen jälkeen, tiedän että jos hän saisi tietää se satuttaisi häntä.

        No suoraan sanottuna ei ollut. Olin
        jopa vähällä kertoa, sitten mietin, että mitä ei tiedä se ei loukkaa.
        Ja yksikään ihminen ei tiedä tästä on pysynyt siksi niin hyvin salassa.
        Ja soisin myös miehelleni rakastajan jos hän vaan haluaisi.
        Ei kukaan omista toista.


      • Anqeligue kirjoitti:

        Ja mitähän sit tarkoitit tolla että panoksia riittäis muuhunkin toimintaan😊

        Siinä se onkin suuri arvoitus😋


      • Juliet.H.R.C kirjoitti:

        Kyllä tässä on vielä aika kaukana edes niistä sanoista, saati teoista :-D En todellakaan tiedä yhtään mitään, mistä sitä voi mitään tietää etukäteen. Mutta jos tarkoitit seksin pitämisellä seksinä jotain romanttista hömppää johon sitä saattaa sotkeentua, niin en oikeen usko sellaiseen. Ja sitten vielä olen niin sitoutumiskammoinen, että jo ajatus virallisesta "rakastajasta" on hemmetin ahdistava :-E Kauan sitten nuorena (siihen aikaan kun dinosauruksia vielä sai väistellä aamuöisissä taksijonoissa), ennen tätä nykyistä miestä , tykkäsin naiskennella muutaman enemmän tai vähemmän vakituisen ja muutamien ihan satunnaisten kanssa, se oli kivaa silloin. Ei aavistustakaan mikä olisi kivaa nykyään. Ongelma on vaan se, että vaikka minä itse en mitenkään pidä tarpeellisena sitoutumista yhteen ihmiseen seksin suhteen, niin tuo mies taitaa kyllä pitää.. enkä millään haluaisi loukata sitä mitenkään. Mutta toisaalta en haluaisi itsekään jättää tämän ainoan elämän aikana tekemättä/kokematta asioita, joita pidän tärkeinä.

        Jotenkin outo sanapari: "virallinen rakastaja", minä pitäisin rakastajaa mielummin epävirallisena;). Tuollainen seksisuhde on hyvä pitää sopivasti etäisenä, mukavaa pitää olla, välittää toisesta voi, mutta pitää muistaa, ettei mailma saa kaatua jos hän yhtä äkkiä ilmoittaa ettei voida koskaan enään tavata.
        Yhden illan jutut ovat joskus mukavia, mutta ei niistä saa parasta nautintoa.

        Hyvä lause: ei kukaan omista toista.


      • Frog47 kirjoitti:

        Siinä se onkin suuri arvoitus😋

        No niinpä onkin mitäpä muutakaan😋


      • Frog47 kirjoitti:

        Jotenkin outo sanapari: "virallinen rakastaja", minä pitäisin rakastajaa mielummin epävirallisena;). Tuollainen seksisuhde on hyvä pitää sopivasti etäisenä, mukavaa pitää olla, välittää toisesta voi, mutta pitää muistaa, ettei mailma saa kaatua jos hän yhtä äkkiä ilmoittaa ettei voida koskaan enään tavata.
        Yhden illan jutut ovat joskus mukavia, mutta ei niistä saa parasta nautintoa.

        Hyvä lause: ei kukaan omista toista.

        Niin, ehkä se on outo sanapari.. minusta vaan rakastaja kuulostaa jotenkin viralliselta ja vähän ahdistavalta. Sana "suhde" kuulostaa kans. Fuck buddy ei kuulosta.. mikä lie trauma tuossakin sitten takana :-P


      • Anqeligue kirjoitti:

        No niinpä onkin mitäpä muutakaan😋

        Miten te saatte nuo naamat näkymään, mäkin haluun :-(


      • Juliet.H.R.C kirjoitti:

        Miten te saatte nuo naamat näkymään, mäkin haluun :-(

        Minun puhelimessa väli nappula vieressä naama painike jonka alta löytyy erilaisia hymiöitä, mutta käytätkö muuten tietokonetta siitä en tiedäkään kun itse käytän puhelinta😊


      • Anqeligue kirjoitti:

        Minun puhelimessa väli nappula vieressä naama painike jonka alta löytyy erilaisia hymiöitä, mutta käytätkö muuten tietokonetta siitä en tiedäkään kun itse käytän puhelinta😊

        Kiitoksia kun vastasit :-) Joo, koneella olen, eipä tällä taida saada kunnollisia hymiöitä millään muulla kuin copy-pastella kun ne on unicodea 😕,tai jos saa niin en tiedä miten.. näitä alt-merkkejä vaan saa näppiksellä ♥ ♪ ☼ ..pöh.


      • Juliet.H.R.C kirjoitti:

        Kiitoksia kun vastasit :-) Joo, koneella olen, eipä tällä taida saada kunnollisia hymiöitä millään muulla kuin copy-pastella kun ne on unicodea 😕,tai jos saa niin en tiedä miten.. näitä alt-merkkejä vaan saa näppiksellä ♥ ♪ ☼ ..pöh.

        Joo noinhan se taisi olla 😊


    • hellureity

      alappa tiskaamaan ja siivoamaan se on parasta esileikkkiä akalle
      sitten kun se tulee pikkujouluista joulukuussa kotiin kännissä ja alkaa makaan sammuneena tee kuten minä hiivin sen sänkyyn rasvapurkki kourassa ja hivutin sen alushousut pois ja rasvasin pikkurillilllä hitaasti sen persreikää, vähän se ynähteli kännissään mutta olin varovainen sitten kun sitä olin viritellyt tovin aloin sovittaa terskaa sisään ja se oli tosi vaikeaa kun se ynähteli j heilutti persettään unissaan, sain kuitenkin jallitettu munan sisään ja laskin mällit sisään reippaasti, ett' teki makeeta kun oli tiukka reikä, aamulla se kömpi vessaan, olin jo itse keittiössä, se huusi että et kai sä ole pannut mua perseeseen yöllä, minä kysyin että anteeksi kuinka? nauratti ainakin viikon tuo jekkuni.

    • eimeillä

      meillä on se 2x vähintään viikosa.. 9v yhdessä.. koko aikana ehkä muutama kerta vain ollut jopa viikko taukoa seksissä ja se johtui lasten tulosta..

      • rouva48juu

        Voi voi me on kohta 29.vuotta oltu yhdessä vaakajumppaa on millon mitenkin nykyään 1-2.krt viikossa se riittää onneks ukko ei ole vonkaaja eikä kuudesti laukeava siemennyskone...eikä tässä iässä seksi ole se tärkein asia enää


    • mies55vuotta

      Häh? heitä menemään sellainen nainen...
      itse olen 55v mies ja meillä joka päivä seksiä...

    • koko_ajan_kuumana

      Olemme vaimoni kanssa 53-vuotiaita. Harrastamme seksiä 3-4 kertaa viikossa. Ihanan rivoa suuseksiä kummallekkin, anaalin nuolentaa, ratsastusta ja laukamista suuhun, myös lelut mukana kuvioissa.

      Miksi seksi ei voisi olla läsnä kuten nuoruudessakin oli. Lapset muuttaneet kotoa, joten kukaan ei edes yllätä.

      Jos seksi hiipuisi, hiipuisin itsekkin.

      • Vau, onneksi olkoon! Nauttikaa!
        Taidan olla jopa kateellinen!


      • Tosi hienoo en voi muuta sanoo, just toi että kokeilette kaikkee. Seksi on kyllä mielenterveydeltä tosi tärkeetä.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe