Tukiaisen sukset ristissä Hgin baptistien kanssa!

Syntymäsynkkä

"Ihanaa; niin luonnonkaunis kuten Jemppu pemppu on 🙂 No kukkiihan se perunakin."

Tuolla tokaisullaan Johanna Tukiainen vittuili Facebookissa Helsingin Baptistilähetyksen puuhanaiselle. Jemppu Puumalainen, tuo vittuilun kohde, auttoi Johannaa siivoamaan Albertin asuntoa turkiskuoriaisista, luteista, toukista ja koiranjätöksistä. Toista siivousapulaista, Jessica Emiliaa, Tunkki pilkkasi Navettahuiviksi.

Vittuilu ja pilkka auttajille on kai upotuskasteen myötä Johannalle tullutta laupeutta ja armoa: Jemppu ja Jessiva pääsivät vähällä, kun eivät (vielä) joutuneet hakatuiksi.

72

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruskan-aika
      • Syntymäsynkkä

        Estelle Von Holm kirjoitti Facebookissa:

        "Johanna Tukiainen, eikö sun röyhkeydellä ole mitään rajaa?
        Mä vastaan sun puolesta, ei ole. Eipä mennyt kauaa, kun paljastit ihan itse, mikä sinä todellisuudessa olet ja kuinka aitoa uskosi on. ”kukkiihan se perunakin” sanot Jempusta ja perään syytät uskovaisia kateudesta ja tuomitset heidät.

        Mikä sinä olet saarnaamaan kenellekkään kuolemansynneistä ja ylipäätänsä arvostelemaan heitä? Voit haukkua minua ihan niin paljon kuin lystäät, minuun ei sun katkerat ja kateelliset mielipiteesi vaikuta yhtään mitenkään.

        Huijasit nämä avuliaat ja sydämelliset ihmiset siivoamaan kaatopaikaksi muodostuneen, bordellia muistuttavan kämppäsi, koska itse olet laiska ja keskittynyt esittelemään niitä mauttomia, halvalla kiinassa valmistettuja lumppuja, joita kukaan itseään kunnioittava nainen ei pukisi päällensä.

        Vaikka sä kuinka muokkaisit niitä kuviasi, ei susta saa kaunista.
        Sielusi rumuus paistaa sen paksun pakkelikerroksen läpi, jonka olet naamaasi läästinyt. Naurattaa ne muutamat ”kaverisi” jotka ylistävät photoshopattuja kuviasi saatesanoilla ”kaunis kuin nukke, kasvosi sädehtivät nykyään.” (18.9.)


      • voisentään

        Mätisäkki Matami Maailmanlopun sielun rumuus
        sen kun pahenee vaan.
        Ja älä nyt vaan kompastu tohon eläväiseen lonkeroon,
        mikä leuan yläpuolella huulia juuri ja juuri esittää,
        myrskytuulella voit kompastua tuohon lärpättimeesi,
        vaik ei siitä ny niin suurta vahinkoo pääse tulemaan,
        läskit suojaa,valitettavasti.


    • jippii-nyt-lennetään

      Osallistuja


      Aamunaurut. Paxu prinsessa tuossa uimalakkimekossaan Radisson Sassissa 😀 . Voi elämä mikä näky! Helmojen kannattelu tulee varmaan lapsuudesta ja prinsessaleikeistä ja Disneyn illuminaatti prinsessa elokuvista, esim. Tuhkimon tanssiaisista. Äärimmäisen naurettavaa nykyaikana lyhyellä hameella, 100v. sitten pitkien hameiden aikaan helmoja oli pakko kurakelillä kannatella ja hameissa oli systeemitkin miten ne sai viritettyä vähän ylemmäs, ei niitä silloinkaan tuolla lailla löyhyytetty. Aivan varmasti jotain lapsuuden peruja, pikkujossu on leikkinyt prinsessaa tai balleriinaa ja mamma on vuolaasti kehunut. Samoilta ajoilta perua varmaan se jalka eteen missiposeerauskin, naurettava sekin.

      Että se kehtaa haukkua auttajiaan. Siivoojatytöt ovat kaikessa luonnollisuudessaan noin miljoona kertaa söötimpiä ja hoikempia, myös, kuin uimalakkiin ja tutuun ahtautunut räjähtänyt lörppähuulinen ryhävalas. Perunaan vertaa paxu artisti, no perunan kukka on minusta varsin kaunis, en tiedä kyllä tarpeeksi rumaa kukkaa millä tunkkia itseään kuvailisi. Joku lihansyöjäkasvi luultavimmin.

      • esimerkiks

        Raatokukka on maailman pahanhajuisin kukka.


    • tunkioruusu

      Mitä kuvia? Näyttäkää meille kaikille tätä "kukkasta"!

    • kjkjhjhgfgjfhgd

      Suuri SAATANA eli tunkki vetää ensiviikolla itsarikortin taas pöytään ellei sitten mamma avaa lompakon nyörejä. Ruska maistuu ja jeesus on taas homo ja kaikkea siltä väliltä tulossa.



      "Hymystä lainattu"
      Kattelin tuossa että Tuksulla on aika paljon uskovaisia keharimiehiä fb kamuina. Siellä se yks Patrik:kin käy ihan kuumana Tuksuun ja Tuksu tykkäillytkin sen jutuista.

      Miettikää kuinka paljon se voi niitä kusettaa. Onhan se aiemminki huijannut vammaiselta rahaa, sillon kun myi niitä Lindan farkkuja. (Otti rahat mutta farkut piti itsellään. Koko keissi löytyy netistä.)

      Karmea totuus on, että Tuksua ei mikään pysäytä. Se löytää loputtomasti uusia uhreja itsellensä.

    • taskubiljardööri

      Kyllä Tuhnulle löytyy aina uusia lahkolaisporukoita huijattavaksi kunnes uskikset oppivat kantapään kautta.

      • Business-hotel

        Tunkki vetää edelleen punkkua ja pilsuja. Tämä baptistiuskonto olikin hänelle paskaa, mutta Tunkki luulee yhä, että pääsee tyhmiltä vedättämään rahat omaan liiviinsä ja kohta ollaan miljunääriä.


    • Kiinalaistamekkoa

      Ihan aliexpressistä on mekko eikä mistään Japanista. Tämäkin piti valehdella.

    • onkiväliä

      Ne on jo tietoisia Johannan valheista, ne baptistit. On nyt Johannan omassa päässä, mitä tekee, parannuksen tai ei. Tänään kuulin.

      • Lopunajan-Eksyttäjä

        Tuksu taitaa itse olla The Antikristus.


      • kluput
        Lopunajan-Eksyttäjä kirjoitti:

        Tuksu taitaa itse olla The Antikristus.

        Tai ilmestyskirjan portto, joka ratsastaa pedon selässä...olikos sillä 7 päätä vai enemmän,sillä pedolla?


    • Te-houkat-näädät

      Tunkki heräsi sunnuntai-ip ja alkoi nillittää saamistaan kommenteista:

      "Näädät; en kadehdi ketään, se on Jumalan armoa. Jeesuksen Kristuksen veren kautta raitistuin täysin 2.9.2016, kiitos voimalliselle rukoilijalle ja Jumalan omalle naiselle Ruth Närhi joka rukoili voimallisesti myös isäni Markku Tukiainen puolesta kun hän oli kuolemankielissä sairaalassa aivoverenvuodon takia, hän oli jo hautaan menossa, mutta parani täysin samanalaisen ihmeenkautta, kuin mä vapauduin alkoholin demonisesta kahleesta!

      Te näädät, jotka käytätte monesti feikkinimiä, aloitte pommittamaan isääni Facebookissa, kiusaamaan häntä, ajoitte hänet paholaisen koukkuun kaiken maailman pöllojen kanssa, ja valehtelitte olevanne uskossa.

      Isämme vapautui demonin kahleesta myös, ja kaikki kunnia Jeesukselle Kristukselle; Hänen veressään on suurin voima!!!!!

      Estelle Von Holm: miksi et esiinny täällä omalla nimelläsi? Pelkäätkö että saisit syytteitä kunnianloukkausesta? Et tunne Raamattua kun puhut pitkien hiusten letittämisestä kiinni, jne. Raamatussa nimenomaan sanotaan, että HIUKSET OVAT NAISEN KRUUNU!

      Teidän kanssaan on turha väitellä, ja Raamatun sananlaskuissa sanotaankin, että ei saa alkaa houkkien kanssa väittelemään. Te olette houkkia. Itse Iänkaikkinen Jumala kyllä tietää sydämeni ja sieluni, ei ihminen minua voi tuomita. Näin se on.

      Kiitos Seppo Nissiselle aikuiskasteestani juhannuksena-2016, sekä kiitos Jeesus rakas raitistumisestani 2.9.2016. Kun olen ilman alkoa useamman kuukauden, niin silloin alkaa ulkonäöllisetkin asiat kaikkein parhaiten näkymään, mutta tärkeintä on se, että olen päässyt irti saatanan kahleesta.

      Kiitän toki myös siivousapua, annoin heille kaikille lahjaksi kauniita ja siveitä vaatteitani, sekä Edille Gantin hienon neuleen. Monta säkillistä tavaraa lähtee Frida lähetystyöhön.

      Kateus on on BTW yksi kuolemansynneistä, sitten on esim, mässäily, ja on olemassa paljon liian ylipainoisia kristittyjä, ellei se johdu jostain sairaudesta jolle ihminen ei mahda mitään. Listaahan voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään……….:)

      Kaikki kuvia voi aina vertailla keskenään, ei minua onneksi kiinnosta; turvanani on Iänkaikkinen Jumala ja koska Hän on kanssani, niin EI kukaan voi olla enää minua vastaan. Siunausta teille, jatkamme rukousta puolestanne yhdessä Ruth Närhi kanssa. AMEN!" (Fb 18.9.)

      • Te-houkat-näädät

        Tunkilta jatkopostaus:

        "Sampo Leevi Santasalo: olet käsittääkseni täysin uskossa oleva kristitty.
        Miksi ihmeessä annat tällaisen pilkkaketjun olla täällä sivuillasi, tämä ei ole millään tavalla rakentavaa keskustelua? Eikä rakastavalta uskovalta myöskään oikeanlaista käytöstä. Jatkan rukoilemistani vihamiesteni puolesta. Amen!" (Fb)


      • Game-Over
        Te-houkat-näädät kirjoitti:

        Tunkilta jatkopostaus:

        "Sampo Leevi Santasalo: olet käsittääkseni täysin uskossa oleva kristitty.
        Miksi ihmeessä annat tällaisen pilkkaketjun olla täällä sivuillasi, tämä ei ole millään tavalla rakentavaa keskustelua? Eikä rakastavalta uskovalta myöskään oikeanlaista käytöstä. Jatkan rukoilemistani vihamiesteni puolesta. Amen!" (Fb)

        Facebook-eskustelua:

        Santasalo: "Johanna oon poistanut näitä kommentteja jo tosi paljon. Mietin kyllä sitä että ehkä laitan sut hyllylle odottelemaan ja kasvamaan joksikin aikaa."

        Tunkki: "Sun pitäisi poistaa kaikki nämä keskusteluketjut, sekä estää ns. näädät.Tämä on Jumalan sanoma sulle, ihan oikeasti."

        Santasalo: "Johanna sun pitäs kasvaa sellaiseks uskovaks, että sanoisit kerrankin näihin kommentteihin, että antakaa anteeksi ja kadun tomussa ja tuhkassa tekemisiäni ja menisit itseesi kuin tuhlaaja-poika."

        Tunkki: "Demonien kanssakaan ei kannata alkaa neuvottelemaan, tässä tilanteessa on sama asia. Pääasia ja tärkeintä on se, että olen Jeesukselta Kristukselta pyytänyt kaikki syntini anteeksi ja OLEN NE SAANUT ANTEEKSI! Tuhlaajapojan otti isä ilomielin ja onnessaan vastaan ja puki hänet parhaimpiin vaatteisiin juhla-aterialle."

        Santasalo: "Parannus näkyy sanoisa kuin myös teoissa. Johanna usko mua, sun pitää nöyrtyä, koska Herra on ylpeitä vastaan."


      • Game-Over
        Game-Over kirjoitti:

        Facebook-eskustelua:

        Santasalo: "Johanna oon poistanut näitä kommentteja jo tosi paljon. Mietin kyllä sitä että ehkä laitan sut hyllylle odottelemaan ja kasvamaan joksikin aikaa."

        Tunkki: "Sun pitäisi poistaa kaikki nämä keskusteluketjut, sekä estää ns. näädät.Tämä on Jumalan sanoma sulle, ihan oikeasti."

        Santasalo: "Johanna sun pitäs kasvaa sellaiseks uskovaks, että sanoisit kerrankin näihin kommentteihin, että antakaa anteeksi ja kadun tomussa ja tuhkassa tekemisiäni ja menisit itseesi kuin tuhlaaja-poika."

        Tunkki: "Demonien kanssakaan ei kannata alkaa neuvottelemaan, tässä tilanteessa on sama asia. Pääasia ja tärkeintä on se, että olen Jeesukselta Kristukselta pyytänyt kaikki syntini anteeksi ja OLEN NE SAANUT ANTEEKSI! Tuhlaajapojan otti isä ilomielin ja onnessaan vastaan ja puki hänet parhaimpiin vaatteisiin juhla-aterialle."

        Santasalo: "Parannus näkyy sanoisa kuin myös teoissa. Johanna usko mua, sun pitää nöyrtyä, koska Herra on ylpeitä vastaan."

        Santasalo: "Älä selittele mulle Johanna. Jumalan sana on ainoa meidän ohje."

        Tunkki: "En ole ylpeä. Olen täysin nöyrtynyt Herran edessä. Oeln raitistunut 2.9.2016 Hänen armostaan ja Häntä koko sieluni, sydämeni ja mieleni ylistää ja kunnioittaa!!!!"

        Santasalo: "Sitten Johanna rakas, kun kirjoitat tänne sellaisen tilityksen, missä Tukiainen on pieni, ja Herra suuri, olemme oikealla tiellä."


      • Game-Over
        Game-Over kirjoitti:

        Santasalo: "Älä selittele mulle Johanna. Jumalan sana on ainoa meidän ohje."

        Tunkki: "En ole ylpeä. Olen täysin nöyrtynyt Herran edessä. Oeln raitistunut 2.9.2016 Hänen armostaan ja Häntä koko sieluni, sydämeni ja mieleni ylistää ja kunnioittaa!!!!"

        Santasalo: "Sitten Johanna rakas, kun kirjoitat tänne sellaisen tilityksen, missä Tukiainen on pieni, ja Herra suuri, olemme oikealla tiellä."

        Tunkki: "Tämä ei ole mitään selittelyä, tämä on täysin TOTTA ja KIITOS IÄNKAIKKINEN HERRA SEBAOT JA JEESUS KRISTUS, MEIDÄN MESSIAAMME YESHUA, ETTÄ OLEN VAPAA ALKOHOLIN DEMONISESTA KAHLEESTA, SEKÄ OLEN SAANUT ARMON PELASTUA! Se mikä ei ole ihmisten edessä yhtään mitään, se mille nauretaan ja jota pilkataan, sellainen ihminen on Jumalan silmissä kallisarvoinen ja sellaista Jumala rakastaa."

        Tunkki: "Minä olen hyvin pieni, vajavainen ihminen ja Herra on KAIKKEIN SUURIN, eikä tässä mitään muuta. AMEN JA RUKOILEN PUOLESTASI! samoin Ruth Närhi jatkaa rukoiluaan! Hallelujah!"


    • Himo-ja-silmäin-pyyntö

      Santasalo: "Se alkoholista vapautus ei vielä tarkoita, että kaikki on siivottu, kuten sanoin Johanna sun on laitettava ristille kaikki sun jutut. Raamattu sanoo: olemme kuolleet, ja minkä elämme, elämme hänen uskossa ….

      1Jn 2:15 Älkää rakastako maailmaa älkääkä sitä, mikä maailmassa on.
      Jos joku maailmaa rakastaa, niin Isän rakkaus ei ole hänessä.

      1Jn 2:16 Sillä kaikki, mikä maailmassa on, lihan himo, silmäin pyyntö ja elämän korskeus, se ei ole Isästä, vaan maailmasta.

      1Jn 2:17 Ja maailma katoaa ja sen himo; mutta joka tekee Jumalan tahdon, se pysyy iankaikkisesti." (Fb)

      • Himo-ja-silmäin-pyyntö

        Tunkki jatkoi vastahyökkäystään: "Etkö nyt ymmärrä todellakaan???? Rakastin joskus maailmaa, ennen uudestisyntymistäni. En rakasta enää maailmaa, me elämme maailmassa, mutta emme maailmasta. Pidän kauniista vaatteista, mutta ne eivät ole jumalani. Nyt syksyllä pitää käyttää syystakkia kuten tiedät, ja kohta talven pakkasten tullessa pitää olla paksumpi takki päällä. Mielummin pidän nättiä takkia päälläni, kuin jotain esim. miehekästä kaapua. Näin on, ja siunausta!" (Fb)


      • Himo-ja-silmäin-pyyntö
        Himo-ja-silmäin-pyyntö kirjoitti:

        Tunkki jatkoi vastahyökkäystään: "Etkö nyt ymmärrä todellakaan???? Rakastin joskus maailmaa, ennen uudestisyntymistäni. En rakasta enää maailmaa, me elämme maailmassa, mutta emme maailmasta. Pidän kauniista vaatteista, mutta ne eivät ole jumalani. Nyt syksyllä pitää käyttää syystakkia kuten tiedät, ja kohta talven pakkasten tullessa pitää olla paksumpi takki päällä. Mielummin pidän nättiä takkia päälläni, kuin jotain esim. miehekästä kaapua. Näin on, ja siunausta!" (Fb)

        Tunkki ei nöyrry ikinä:
        ”Älkää tuomitko jotta teitä ei tuomittaisi.” ”Miten näet rikan toisen silmässä, mutta et malkaa omassa silmässäsi?” Kyllä näitä Raamatun kohtia riittää."


    • navettahuiviinkin

      Jemppu Puumalainen, oliko fiksua lähteä Johanna Tukiaisen hoviin? Tukiaiselta ei ole koskaan odotettavissa muuta kuin paskaa niskaan. Syötä, juota, siivoa, kyyditä, kehu, kanna vastuuta niin Johanna Tukiainen palkitsee kaiken ja jokaisen naljailulla, varkaaksi nimittelyllä ja suoranaisena haukkumisella. Jokainen joka nousee uhmaamaan Johanna Tukiaisen tahtoa ja pyrkimyksiä tuomitaan välittömästi kateelliseksi, harmaaksi siwankassaksi, pienitissiseksi kotiäidiksi jollaisia miehet huolivat vain siksi että eivät pelkää että joku muu heidät veisi.

      Mutta miksi Johanna Tukiainen, tuo ihmeolento ja kaikkien miesten toiveuni, on YKSIN, HIRVITTÄVÄSTI LIHONNUT ALKOHOLISTI?

      Sitä passaa pohtia.

    • Game-Over

      Tunkki: "Olet kunnianloukkaaja Sampo, et tietenkään Raamatun lauseilla, mutta muuten loukkaat kunniaani, joten blokkaan sinut pois. Olen pahoillani, mutta jatkamme rukoilemista puolestasi Ruthin kanssa." (Fb 18.9.)

      • Game-Over

        Tunkilta jatkoa: "Pyhä Henki on minussa, enkä ala täällä väittelemään enää yhtään."


      • Game-Over

        Santasalo: "Voi Tukiainen, vieläkö sulla on kunniaa; sehän nyt todistaa sua vastaan. Oikea vanhurskas uskova ei enään puhu kunniasta. Johanna rakas, rupeeppa nut oikein tosissasi lukemaan sanaa." (Fb 18.9.)


      • Game-Over
        Game-Over kirjoitti:

        Tunkilta jatkoa: "Pyhä Henki on minussa, enkä ala täällä väittelemään enää yhtään."

        Tunkki: "Lakia tulee kunnioittaa kuten Raamattu sanoo. Ja kunnianloukkaus on rikos. Kirjoitin jo, että olen syntinen ja vajavainen pieni ihminen ja HERRA on suurin ja mahtavin! AMEN!" (Fb 18.9.)


      • määmäämää

        Älkää van mun puelesta te kaks kunniaani rukoilko, apua help.
        Närhi ja Tuksu, haluan vielä elää tätä tavallista elämääni.Ohi...


    • hapsistakeikkaa

      Onko tämä Sampo Leevi Santasalo baptisteja; luulin pitkään nuoreksi kolliksi mutta onkin turskin keski-ikäisen panomiehen näköinen.

      Hauska dialogi: Sampo puimakone naksutti ja Tunkki räksytti. Välit ovat nyt poikki. Heh.

    • H4EW

      VITTU MITEN SEKAISTA JENGIÄ DDDDDDDDD

      • Raivo-Tuksu

        Kun känni nousee, niin Tunkin raivo vielä tästä yltyy.


    • Taalasmaanulla

      En enää jaksa seurata Tuheron touhuja, psykoottinen paasaaminen uskonnosta on ihan liian puuduttavaa.

      • Psyko-Barbie

        Totta turiset. Tunkin psykoottinen paasaaminen on aivan täysin seinähullua!


      • määmäämää

        Älä Ulla lopeta, Tuksu ei vielä ole ees syyttänyt
        Sampoo eikä Ediä isku yrityksistä. Kyllä vielä kannattaa
        seurata, itsekin jo kolmisen vuotta seurannut tätä "tähteä"
        Tommosta kälkätintä kiva seurata, kun kertoo ihan itte pit-
        kin nettiä kaikki asiansa, ja vähän muittenkin. Vauva tulossa,
        häät tulossa, oikeudekäynti tulosssa ym...


      • Taalasmaanulla

        No, ehkä vielä hetken jatkan seuraamista, jos vaikka olisi onni myötä ja saisin nähdä uuden nauhatanssivideon, myös tulevia uskonnollisia ravintolakeikkoja olisi mielenkiintoista nähdä, miten toimii jossain räkälässä psykoottinen uskonnontuputus...


    • Selittelyn.aika

      "Esim. Alice Cooper, sekä Dolly Parton ovat käsittääkseni molemmat uskossa, ja kummatkin esiintyjiä, varsinkin countrylaulaja Dolly pukeutuu näyttäviin ja naisellisiin asuihin, ja kyllä hän kristitty on.

      Tässä vaan esimerkkejä, tosin me ihmiset emme ikinä varmasti tiedä, kuka sydämessään on oikeasti uskossa ja kuka ei ole! Yksi uskovainen puritaaninen nainen sanoi minulle, että ”Marilyn Monroe on helvetissä.” Kysyin häneltä, mistä hän sen tietää. Vastaus oli, että koska sehän nainen käytti kamaa, alkoholia ja kaikkea sekaisin.

      Voi voi…….. kyseisen naisen ja monien muidenkin tuomitsevien uskovien tulisi katsoa Johnny Cashin elämäkertadokumentti, jossa täysin uskossa oleva country laulaja nostaa lavalla kätensä ylös ja huutaa: ”JEESUS RAKASTAA ALKOHOLISTEJA! JEESUS RAKASTAA NARKOMAANEJA!!!!!” Katsoin kyseisen ohjelman viime syksynä Miamissa, se oli todella vaikuttava!

      Ei Jeesus tullut parantamaan terveitä, vaan sairaita! Emme me voi tuomita toisesta kuka on pelastunut ja kuka ei ole! Ainoastaan Iänkaikkinen Jumala tietää sen!

      Sanoin Jemppu nimiselle naiselle, että taivaassa tulee olemaan paljon yllätyksiä, siellä tulee olemaan sellaisia ihmisiä, joista emme olisi ikinä uskoneet, että siellä he ovat. Tällaisia mietteitä nyt su iltana. Jatkan vielä töitäni hetken netissä, kohta julkaisen syksyn esiintymiskeikkani, joista lukuisia ei ole vielä kokonaan lyöty lukkoon." (Tunkki Fb:ssa 18.9.)

    • Oppiaikäkaikkee

      Sampo alkaa ymmärtää ettei Johanna nöyrry, Johanna ei ole koskaan väärässä. Ja jos onkin niin aina voi vetää tämän uuden "pyhä henki just ilmoitti mulle näin"-kortin, ja siihen loppuu se keskustelu.

      Jemppua mun käy sääliksi, taas tällainen hyvä ihminen joka halusi auttaa, mutta joutui kusetetuksi ja haukutuksi. Noh, Jumalan edessä tämä varmaan näyttää erilaiselta kuin mitä Johanna ajattelee.

      • Jezebel-Tunkki

        Tunkki on Jezebel, pahan henki. Tyyppi vainosi aikoinaan Herran profeettoja ja järkkäisi tekaistuja todisteita heitä vastaan.

        Jezebel kuoli hirvittävällä tavalla: rikostuomioistuimen jäsenet heittivät hänet oikeustalon ikkunasta ulos, ja kulkukoirat järsivät sitten lihaa hänen ruumistaan.

        Sittemmin Jezebelin nimi ja käytös yhdistettiin vääriin profeettohin.
        Jezebel ja hänen vaatekoreilunsa ja kosmetiikan käyttönsä yhdistettiin "maalattuihin naisiin" tai prostituoituihin.


      • Tunkki-on-Jezebel-horo
        Jezebel-Tunkki kirjoitti:

        Tunkki on Jezebel, pahan henki. Tyyppi vainosi aikoinaan Herran profeettoja ja järkkäisi tekaistuja todisteita heitä vastaan.

        Jezebel kuoli hirvittävällä tavalla: rikostuomioistuimen jäsenet heittivät hänet oikeustalon ikkunasta ulos, ja kulkukoirat järsivät sitten lihaa hänen ruumistaan.

        Sittemmin Jezebelin nimi ja käytös yhdistettiin vääriin profeettohin.
        Jezebel ja hänen vaatekoreilunsa ja kosmetiikan käyttönsä yhdistettiin "maalattuihin naisiin" tai prostituoituihin.

        Jemppu Puumalainen vastasi Facessa erääseen kysymykseen: "Onko Jezebel vähän niinku narsisti? En osaa lontoota niin hyvin, että ymmärtäisin alla olevan linkin."

        Jemppu P: "Juu, aikalailla... haluaa tuhota ja aiheuttaa hämminkiä ihmissuhteissa, seurakunnissa jne… Pahimmillaan saattaa olla väkivaltainen ja jopa tappaa saavuttaakseen haluamansa. Suomenkielisiä sivuja ei pahemmin taida asiasta olla." (19.9.)


    • voxhepuli

      Kolme-neljä tuntia vielä ja Tunkero kaivaa feikkiveskastaan kulmista rispaantuneen itsarikortin. Siitä vaan. Vedän käden lippaan, jos teet sen.

    • lempirytky

      Johannahan ei nöyrry ikinä, harmittaa jo valmiiksi näitten pyyteettömien auttajien puolesta, lokaa sataa niskaan ja valeita, aivan kohta. Ed(vaimikäseon) on lähentelijä ja Sampoleevi muuten vaan irstas, sisarukset varastaneet vaatteita ym. arvokasta. Niin kysyn vaan Mikä Piru panee ihmisen käyttäytymään, kuten tuksu käyttäytyy? Jopa sen oma perhe ei halua sitä lähelleen. Miten tämä vielä päättyykään, täähän on jo kauheaa.

      • Riivattu-Sielu

        Joko te uskotte, että Johanna Tukiaisessa asuu RIIVAAJA!!!!


      • määmäämää

        Mua hävetti jo kesällä, kun Tuksu oli niin ilkeä, niille Nissisen
        porukoille, varsinkin Arjalle. Vaikken tunne heitä, olis kuitenkin
        heille parempi ollu, tutustumatta koko Tuksuun.


    • kolmesti-kenkää

      Tunkille on tullut jo kolmannet potkut ”evankelistan” duunistaan:

      * Elokuun puolivälissä tuli kenkää Jouko Piholta (Tunkki tyrkytti seksiä 68v. Piholle)
      * Elokuun puolivälissä ajolähtö Armo-uutisten Nissisiltä (Tunkki kännissä kokoukseen)
      * Syyskuun puolivälissä kenkää baptistien Santasalolta (Tunkki haukkui baptistit)

      • Ilkeä-katkera-paha

        Tunkeroinen ei kelpaa mihinkään jengiin, ei vaan pärjää missään.
        Hän ei vaan voi mitään demoniselle ilkimysluonteelleen.


      • Albertin-Portto
        Ilkeä-katkera-paha kirjoitti:

        Tunkeroinen ei kelpaa mihinkään jengiin, ei vaan pärjää missään.
        Hän ei vaan voi mitään demoniselle ilkimysluonteelleen.

        Hävytön Tunkki, siivoutti oman kämppänsä hyväsydämisillä ihmisillä!


      • Jezebelo

        Näitä välirikkoja voi olla enemmänkin. Tuskan aikaan Tuksun hengellinen koti oli nimeltään Joosua-missio. Tästä ei ole sen jälkeen kuultu mitään eli jotain on tapahtunut. Jezebel on kyllä tehokas.


    • noniialoita

      Ja sit tää toine komppaa ja aamentaa, se laivapastorska.

      • dynaaminen_duo

        Siinä vasta aisapari! Absolutely Fabulous from hell.


      • Tollo-Akka
        dynaaminen_duo kirjoitti:

        Siinä vasta aisapari! Absolutely Fabulous from hell.

        Närhi olisi selvä vahvistus Dolls Korporaation tanssiryhmään! Kun vielä vaihtaisi Rynkin komerista naamiaisvaatteet päälle ja merkitsevin katsein niitä yksitellen pudottelisi pois, niin olisiko esityksen voittanutta:
        https://www.facebook.com/Matti1943/videos/1086570941375199/?theater
        (kesto 1:33)


    • Weinhaupt

      Se on taas esitellyt Albertin vaatekomerojaan. Ei se sieltä lähde ikinä. Ja Velli pysyy kihlatun statuksella maksumiehenä.

      Onkoha Tunkero saanut pari höplästä vedettävää nuorta naista keikalleen? Tunkin palkkioista ei makseta niille hotellimajoitusta eikä esiintymispalkkiota.

      • st_jolene

        No tietenkään tuksu ei maksa esitanssijoilleen! Maksoiko Jeesus opetuslapsilleen?


      • Doggystylenä
        st_jolene kirjoitti:

        No tietenkään tuksu ei maksa esitanssijoilleen! Maksoiko Jeesus opetuslapsilleen?

        Jeesus maksoi opetuslapsilleen luonnossa. Sellainen liimasi yhteisöstä tiiviin.


    • Tuksu-puksutta

      Hauskaa viihdettä ja seurattavaa! :D :D :D Mitähän ensi viikolla?

    • Jezebel-Tunkki

      Jemppu Puumalainen kirjoitti Facebookissa 19.9.
      "Johanna näyttää tehneensä valinnan... mutta se on hänen asiansa loppujen lopuksi. Meillä tuli sellainen tunne, että Johanna on Jezebelin henki. Kaikki hänen olemisessan viittaa siihen, eikä hän varmaan itsekään edes tajua asiaa..."

      • Jezebel-Tunkki

        Jatkopostaus: "Jessica kertoi, mitä hän oli saanut tietoonsa Pyhältä Hengeltä.
        Mulla oli myös se tunne, että kyseessä on henkivallat, mutta en tiennyt mikä oli kyseessä, kun en ole tuota tarinaa vielä lukenut. Iisebel on tosiaan suomenkielinen versio... en tiennyt, kun kuullut vain englanniksi tuon nimen. Toivottavasti nämä ei vielä uskossa olevat löytävät Herran samalla! Hyvä, että aukaisee ihmisille kiinnostusta lukea.. Herran tiet ovat arvaamattomia ja ihmeellisiä!" (Fb 19.9.)


      • Norsupornoglamouristi
        Jezebel-Tunkki kirjoitti:

        Jatkopostaus: "Jessica kertoi, mitä hän oli saanut tietoonsa Pyhältä Hengeltä.
        Mulla oli myös se tunne, että kyseessä on henkivallat, mutta en tiennyt mikä oli kyseessä, kun en ole tuota tarinaa vielä lukenut. Iisebel on tosiaan suomenkielinen versio... en tiennyt, kun kuullut vain englanniksi tuon nimen. Toivottavasti nämä ei vielä uskossa olevat löytävät Herran samalla! Hyvä, että aukaisee ihmisille kiinnostusta lukea.. Herran tiet ovat arvaamattomia ja ihmeellisiä!" (Fb 19.9.)

        Tunkki kommentoi baptistien päätelmiä:

        "No seesteisyys ja rauha, joka näkyy kasvoistani, tulee Jumalasta ja uskostani.
        En voi vieläkään käsitää, kuinka julmasti eräät uskovat väittävät netissä, että minussa on paha henki! Miten mussa voisi olla mitään pahaa henkeä, kun kerran olen Pyhällä Hengellä täyttynyt! Kuulkaas; Pyhä Henki ajaa kyllä pahat henget äkkiä pois! Olen uudestisyntnyt kristitty, kaikki kunnia ja ylistys Jeesukselle Kristukselle, Yeshualle, sekä Iänkaikkiselle Jumalalle!!!!!" (Fb 20.9.)


      • suomennos
        Norsupornoglamouristi kirjoitti:

        Tunkki kommentoi baptistien päätelmiä:

        "No seesteisyys ja rauha, joka näkyy kasvoistani, tulee Jumalasta ja uskostani.
        En voi vieläkään käsitää, kuinka julmasti eräät uskovat väittävät netissä, että minussa on paha henki! Miten mussa voisi olla mitään pahaa henkeä, kun kerran olen Pyhällä Hengellä täyttynyt! Kuulkaas; Pyhä Henki ajaa kyllä pahat henget äkkiä pois! Olen uudestisyntnyt kristitty, kaikki kunnia ja ylistys Jeesukselle Kristukselle, Yeshualle, sekä Iänkaikkiselle Jumalalle!!!!!" (Fb 20.9.)

        ""No seesteisyys ja rauha, joka näkyy kasvoistani, tulee Jumalasta ja uskostani. "

        Suomennettuna: "No seesteisyys ja rauha, joka näkyy kasvoistani, tulee napeista ja photoshopista".


    • haisevalotjake

      Hyi helvatta, kuka tota muka kehtaisi nykäistä edes puisella kepillä? Huonot taitaa olla tienistit!

    • Runkataankunnolla

      Läskiplösö olarissa keikalla. Etsii tanssioita ja juontaja. Mamma inte betalar?

      • Kristillinen.kapakka

        Tunkin kristilliseroottinen elämä on niiin ihanaa.


    • Törmäyskurssilla

      On kiintoisaa seurata lähes livenä tuon Tunkki-narsistin selviämistaistelua reaalimaailman kanssa.

    • FattyassTukiainen

      Allapito =annan pillua. JEESUKSEN NIMESSÄ AAMEN

    • Käppääjä

      Jeesus on Herra! Katsokaa vaikka Fingerpori Iltalehdestä tänään.

    • Purekapselitissejäsi

      Ylläpito on poistanut tästä viestin koska sekopää Tukiainen on sen lukenut ja alkanut itkemään ja raivoamaan koska on mielisairas sekopää. Mikään ei sitä vituta kuin joku joka osaa antaa samalla mitalla takaisin. Niin Tukiainen

    • Lopunajan-Eksyttäjä

      Tunkki yrittää roikkua kynsin hampain kiinni Helsingin Baptistilähetyksessä suuntaamalla vaikutusta sen heikoimpaan lenkkiin, Ed Gammaniin:

      "Ed Gamman, you should read this text, and not listen so much other people. That is not smart thing to do from a christian. Read these verses from the Bible: 1 letter Korint; 6. And from there 6: 1-11." (Fb 21.9.)

      • Eipä.onnistu

        Juu, Tunkki yrittää Gammanin reittä pitkintakaisin uskispiireihin.


    • huuumaaavaaa

      Tunkki taitanu vetää Gammaa kuitenki. Ja lakkaa...

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1913
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1486
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      16
      1398
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      5
      1207
    Aihe