Olenko normaali painoinen

12435366456787659754856

Hei! Olen vitosella ja 11 vuotias tyttö ja painoni on 24. Pituuteni on 166. Tieto on tärkeä!!!

11

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alipainonen kyl oot

    • kuollut_kirjoittaja

      Olet provo. Lyempikin tekee kuolemaa jo, kun paino alittaa 30 kg. Painoindeksi noilla mitoilla olisi 8,71 ja sairaalloinen alipaino on painoindeksin ollessa alle 15.

    • Jhvuhvjhv

      Älä huolestu. Suominaisten tyyliin painat parinkymmenen vuoden päästä 120 kiloa.

    • kyspelle

      Sinä olet retardi. 166cm ja 26kg? kys.

    • lauraleena

      Kyllä olet alipainoinen kun painat niin vähän ja olet kuitenkin pitkä. Itse olen 11v ja painan 35g ja olen aika lyhyt noin 137 cm ja omasta mielestäni en ole liian laiha enkä vanhempieni mielestä.

    • Mustikkka

      Minä olen 12v ja olen 160 cm pitkä ja painan noin 50kg se on normaali paino joten olet kyllä aika paljon alipainoinen, kun lapsen normaali paino on noin suurin piintein pituus-110 eli minä olen 160-110 eli 50 eli olen normaali painoinen ja tottakai kaikki ovat yksilöllisiä

    • Ai.Että

      Eikö vitosella opeteta yhdyssanoja?

      Musta opetus olisi tuossa iässä tärkeämpää kuin painoindeksit.

    • Moarie

      7-vuotias painaa yleensä tuon 24kg ja on noin 125-130 cm pitkä, joten jos oikeasti painat vain 24 kg, olet pahasti alipainoinen. Käy kouluhoitajan luona mittauksessa ja punnituksessa. 11-vuotias, jolla on juuri ollut kasvupyrähdys, on yleensä aika pienipainoinen eli paino ei vielä seuraa pituutta, mutta kyllä sinun pitäisi ainakin sellaiset 40-kiloa painaa. Aikuisen normaalipainoisen 166cm pitkän naisen normaalipaino on noin 50- 67 kg.

    • Menkkapillu

      Ite oon 11 ja 155cm painan sellaset 40 et se on semmonen perus tytölle kel on alkan menkat

    • Fhm

      Oot kyl alipainonen. Oon ite 10v ja painan semmosen 39-40 kiloo. Ja oon semmoset 150cm pitkä...

    • Essuliiii

      Oot kyl todellaki alipainoinen. Kannattaa varmaan hankkia jostain apua. Ainaki telkkari varmasti jelppaa. Koita pärjäillä:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe