Sori mutta

sevaivaa

Harmittaa että arkailin sua silloin kun olisit halunnut tutustua paremmin.

73

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milloinarkailit

      Mies?

      • siitäsilloin

        Siitä on jo vähän aikaa...


      • milloinarkailit
        siitäsilloin kirjoitti:

        Siitä on jo vähän aikaa...

        Tänään?


      • sevaivaa
        milloinarkailit kirjoitti:

        Tänään?

        No on paljon enemmän aikaa.


      • silloin_kohtasin_miehen
        sevaivaa kirjoitti:

        No on paljon enemmän aikaa.

        Viime kuun alussako? Ota yhteyttä!


    • Tiedäntiedän

      Tosiasiassa et edes halunnut tutustua.

    • kuusysiysi

      Jirikö siel?

      • MuistelenVain

        Se oli niin söpö nuorena miehenä.


    • Eijatketaenää

      Miksi ilmoitat siitä nyt?
      Asia on kunnossa nyt. Enköhän tiedä missä mennään.

    • tuttutuntematon

      Samoin, vaivaa minuakin :(

    • elluhalloyb

      Se on vain elämää
      Mut kun on aika pitää tarttua härkää sarvista...(*_*)💋

    • anteeksiratkaisustani

      Minun osalta asialla ei ole enää väliä. Olen lähdössä tästä elämästä.. Näin minun elämän kuuluikin mennä. Tiesin sen kauan aikaa sitten, kun sanoin että elämäni on pilattu. Yritin viivyttää tätä, mutta tien pää on nyt vastassa. Elä parempi elämä kuin minä ja anteeksi että jätän tämän nyt tähän vaikka tiedän tuon kaiken. Nyt vaan ei enempää pysty

      • äläluovuta

        Ikinä ei kannata luopua toivosta, hyviä asioita tapahtuu koko ajan! Se kannattaa muistaa ahdingossa tai masennuksen tilassa.


      • eienmpääminulleelämää

        Olen valintani tehnyt. Minun osalta tämä oli tässä. En halua enää enempää


      • Tervemenoavaan
        eienmpääminulleelämää kirjoitti:

        Olen valintani tehnyt. Minun osalta tämä oli tässä. En halua enää enempää

        Luulen ettei sota yhtä heikkoa kaipaa.


      • elämäjatkuusilti

        Ei niin. Siksi tämä on helppo ratkaisu. Tiedän että kyllä kaikki selviytyvät tästä. Voin levollisin mielin lähteä. Kaikille parasta että tämä loppuu näin.


      • mielenrauhanipalasi
        Tervemenoavaan kirjoitti:

        Luulen ettei sota yhtä heikkoa kaipaa.

        Suurin huoli joka piti minua täällä oli pelko että tekoni voisi tuottaa lisää kuolemia. Nyt varmistunut että jokaisella on sellainen tuki jonka avulla tästä selviää.


      • miettisitvielä
        mielenrauhanipalasi kirjoitti:

        Suurin huoli joka piti minua täällä oli pelko että tekoni voisi tuottaa lisää kuolemia. Nyt varmistunut että jokaisella on sellainen tuki jonka avulla tästä selviää.

        Ole kiltti ja etsi asioihin joku muu ratkaisu. voin kokemuksesta kertoa, että ei ole sellaista tukea kellään, että tuollaisesta selviäisi jälkiä jättämättä. Harkitsethan asiaa? Mikä oli niin rankka asia joka katkaisi kamelin selän?


      • Surusilmissäaina
        mielenrauhanipalasi kirjoitti:

        Suurin huoli joka piti minua täällä oli pelko että tekoni voisi tuottaa lisää kuolemia. Nyt varmistunut että jokaisella on sellainen tuki jonka avulla tästä selviää.

        Älä tee sitä. Olet ainutlaatuinen ja arvokas. Sinun elämälläsi on tarkoitus. Usko Jeesukseen voi pelastaa sinut. Sinulla on toivo, mikään ei ole mahdotonta. Uusi sivu voi kääntyä elämässäsi. Ystävien suru on pohjaton. Älä tee mitään itsellesi. Anna elämälle mahdollisuus loppuun asti.
        Lapsellani on ollut samoja ajatuksia, voin sanoa, että läheisten tuska on käsin kosketeltava. Kuitenkin ratkaisu on sinun, kukaan ei voi toisen puolesta asioita päättää. Toivon kuitenkin parasta.


      • masennusonkaikenloppu

        Tämä aloitus oli minulta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14487808/kun-masennus-ottaa

        Ette ymmärrä että elämäni ei luonnistu kun ajauduin tähän tilaan. En voi enkä pysty parisuhteisiin tai ihmissuhteiden ylläptoon masentuneena. Yritin välttää tätä silloin kun se oli mahdollista. Yritin silloin saada aikaan jotain kun vielä pystyin. Nyt peli on hävitty. Masennus on siinä pisteessä ettei enää ole vaihtoehtoja. Elämäni on ohi.


      • hankinopeasti
        masennusonkaikenloppu kirjoitti:

        Tämä aloitus oli minulta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14487808/kun-masennus-ottaa

        Ette ymmärrä että elämäni ei luonnistu kun ajauduin tähän tilaan. En voi enkä pysty parisuhteisiin tai ihmissuhteiden ylläptoon masentuneena. Yritin välttää tätä silloin kun se oli mahdollista. Yritin silloin saada aikaan jotain kun vielä pystyin. Nyt peli on hävitty. Masennus on siinä pisteessä ettei enää ole vaihtoehtoja. Elämäni on ohi.

        Ammattiapua??
        Et saa elämääsi enää koskaan takaisin, jos lopetat sen. Oletko varma, mikä kuoleman jälkeen odottaa?
        Tämä ei ole oikea paikka hakea apua noin vakavaan asiaan!


      • Jaksathan
        masennusonkaikenloppu kirjoitti:

        Tämä aloitus oli minulta:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/14487808/kun-masennus-ottaa

        Ette ymmärrä että elämäni ei luonnistu kun ajauduin tähän tilaan. En voi enkä pysty parisuhteisiin tai ihmissuhteiden ylläptoon masentuneena. Yritin välttää tätä silloin kun se oli mahdollista. Yritin silloin saada aikaan jotain kun vielä pystyin. Nyt peli on hävitty. Masennus on siinä pisteessä ettei enää ole vaihtoehtoja. Elämäni on ohi.

        Ymmärrän, mutta jaksa vielä <3


    • 8matti

      Ei vieläkään myöhäistä.. Rohkeasti vaan yhteyttä

    • Haluaisin.tietää

      Mikä on muuttunut?

      • enunohda

        Kun mikään nimenomaan ei ole muuttunut.


      • nainen_vinkkaa
        enunohda kirjoitti:

        Kun mikään nimenomaan ei ole muuttunut.

        Eli et vieläkään halua tutustua siihen naiseen? Ei kannata pahoitella tuota asiaa, mutta jos kadut sitä, niin otat yhteyttä siihen naiseen ja tutustutte. Koskaan ei ole liian myöhäistä tutustua toiseen!


      • Haluaisin.tietää
        enunohda kirjoitti:

        Kun mikään nimenomaan ei ole muuttunut.

        Hyvä vastaus. Itse sanoisin että omalla kohdalla tunteet ehkä ovat vain vahvistuneet ja se tunne, että kuulun hänen kanssaan yhteen. Tiedän kyllä että aina ei saa, mitä toivoo ja olen sopeutunut myös siihen ajatukseen. Toivo ei kuitenkaan vielä ole kuollut. Hullu sydän...


    • ehkähäntäkiharmittaa

      No miksi et kertoisi tuota hänelle niin ehkä teillä olisi vielä mahdollisuus tutustua?

      • muuttunutmyös

        Meidän tilanteeseen vaikuttivat muutkin ihmiset enemmän kuin hän tietää. Mutta ennen kaikkea oma epävarmuuteni.


      • Kakkosellejinkatiedän
        muuttunutmyös kirjoitti:

        Meidän tilanteeseen vaikuttivat muutkin ihmiset enemmän kuin hän tietää. Mutta ennen kaikkea oma epävarmuuteni.

        Eli varattukin kaiken lisäksi. Lopeta ihmeessä se varatun vonkaaminen ja usko ettei siitä hyvää seuraa!


      • kannavastuusiitse
        muuttunutmyös kirjoitti:

        Meidän tilanteeseen vaikuttivat muutkin ihmiset enemmän kuin hän tietää. Mutta ennen kaikkea oma epävarmuuteni.

        Kuinka heikko pitää olla jos antaa toisten sanella elämäänsä?


      • olikomuuta
        kannavastuusiitse kirjoitti:

        Kuinka heikko pitää olla jos antaa toisten sanella elämäänsä?

        On se tietynlaista heikkoutta, mutta ihminen myös kasvaa, ja tosta on jo aikaa.


    • Miksisesittennyt

      Vaivaa vai vieläkö haluaisit tutustua häneen ?

    • Äläannavaivata

      Pitkä tie tultu sieltä tänne ... rumien viestien aikaan.
      Paljon mielipahaa, paljon kyyneleitä.
      Mutta aina toivon sulle kaikkea hyvää.
      Mentävä ja vauhdilla.

    • Saakosemmostakysyä

      Että miksi se sua harmittaa näin jälkikäteen?

      • jäikauheeiikäväjosillo

        Jäi kävä.


    • Toisinsanoen

      Kadut ja haluaisit nyt itse tutustua paremmin?

    • tuumailen

      No jos mulle olisi, niin sanoisin, että nykyään ajattelen, että ihan hyvä ettei silloin tutustuttu paremmin. Ties mitä olisi tapahtunut! Nyttemmin sen sijaan se tutustuminen voisi olla kantavalla pohjalla, monestakin syystä. Mutta en itse tosiaankaan tule tekemään aloitetta siihen suuntaan... tein silloin ihan tarpeeksi (liikaa) :D

      • Mitense

        Nyttemmin voi olla kantavalla pohjalla? pakko kysellä vaikka on yleisluontoisesti kirjoitettu, niin silti jotenkin liippaa läheltä. Mutta siis itse olen sitä mieltä että se on paljon huterammalla pohjalla :D ja en todellakaan halua enään edes ystävänä tutustua. Tämän takia ihmetyttääkin että miten se voisi olla kantavalla pohjalla.


      • tuumailen
        Mitense kirjoitti:

        Nyttemmin voi olla kantavalla pohjalla? pakko kysellä vaikka on yleisluontoisesti kirjoitettu, niin silti jotenkin liippaa läheltä. Mutta siis itse olen sitä mieltä että se on paljon huterammalla pohjalla :D ja en todellakaan halua enään edes ystävänä tutustua. Tämän takia ihmetyttääkin että miten se voisi olla kantavalla pohjalla.

        Olet varmaan joku muu mutta siksi kantavammalla, että en ole enää tunteideni vallassa. Sillon ei mikään ystävyys-juttu olisi onnistunut, ei niin millään muotoa... epäilen että ystävyys olisi nytkin hiukan "liikaa" mutta muista syistä. Tutustuminen paremmin olisi kuitenkin ihan jees tai oikeastaan tosi mukava juttu. Hän on mielenkiintoinen! Edelleen.


    • toinensauna

      Ei se mitään haittaa,-eräänkin kerran tuota on heitetty siementä vuokramaalle.

      • eipäooyllätys

        Arvatenkin....


    • Avaisitko

      Aloitaja, mikä oli syy arkailuusi?

    • ulkopuolinenvinkki

      Sitten pitää vaan ottaa oppia ja olla rohkeampi seuraavan ihastuksen kanssa.

      • voiteitä

        Tai nykyisen, vai onko se jo kuollut.


    • Toivottavasti_

      Et sentään menettänyt siinä rytäkässä elämäsi ihmistä.

      • ootko_kyyninen

        Ei voi tietää menettikö vai ei, elämän ihmiset selviää vasta siinä vaiheessa, kun heidän kanssaan oikeasti on. Mitä ei tiedä, sitä ei voi surra.


    • arkailuosoittaa

      Tervettä kriittisyyttä

    • olet-historiaa

      Ei kiinnosta harmittelusi enää. Jokainen tilaisuus ja mahdollisuus on ainutkertainen, samaa mahdollisuutta ei tule toiste. Mitäs jätit tutustumatta, en tahdo tutustua enää sinuun!
      Tmiehelle

      • olet-historiaa

        Ja lisään vielä, että käyttäydyit minua kohtaan tunteettomasti. Satutit.


      • Enainen

        Haa, yksi Tmies oli ihana sähköpostien kirjoittaja viime Joulun aikaan. Meillä oli niin hauskaa!


      • väliälle

        Kommenttisi herättää aina minulla mielen kiintoni, sillä niissä on jotain tuttua niissä. Mikähän tuo satuttaminen on ollu...ehkä joku asia ollut raskaampi hänelle sillä hetkellä ja mielen päällä. Taisi sanomasi mennä perille. Surullista.


    • nainenetelämpää

      Ei mun halut oo viä mihinkään muuttuneet. Ymmärrän, että tein itsekin virheitä, jotka varmasti lisäsivät epävarmuuttasi. En tiedä mitä elämässäsi on sattunut, mikä tekee sinusta niin etäisen, mutta jos yhä haluat tutustua, niin lupaan olla arvoisesi ja vielä enemmän. Sinä kyllä kelpaat minulle ja minä huolisin sinut yhä. Odotan yhteydenottoasi.

      • nainen.lyön.sua.turpaan

        Ei se halua. Olet väärä naikkonen,


    • kaikkiavoinna

      Sama vika minussa. Kun piti jarruttaa niin en vain saanut autoa pysähtymään. Se on vaivannut vuosia miksi en saanut hänelle kertoa. Kai sama oire oli hänelläkin.

      • Kultainenketjukaulassasi

        Toi osuis taas niin yhteen mieheen joka ajoi aina ohi hidastaen.. väillä melkein pysähtyi, mutta jatkoi matkaansa. Siitä on vuosia.


      • oletmielessäni

        Niin siitä on vuosia, Mutta mielessäni sinä sipsuttelet keijjun kevein askelin minun silmieni edessä.En tiedä halusitko tavata minut. Tuli viesti yhtenä iltapäivänä että haluaa tavata minut. Vastasin numeroon heti mut se ei mennyt perille joten en saanut vastattua hänelle. Olen pahoillani siitä. Kuin sulla menee nyt jos saan kysyä.


      • unelmia_ja_harhoja

        Vuosia aikaa ja vielä kaksi muka muistaa jonku ohikulkijan. En minä vaan muista viiden vuoden takaisia laitapuolen kalun tallaajia


      • Eioleharhaa
        unelmia_ja_harhoja kirjoitti:

        Vuosia aikaa ja vielä kaksi muka muistaa jonku ohikulkijan. En minä vaan muista viiden vuoden takaisia laitapuolen kalun tallaajia

        Erityiset ihmiset muistaa vuosienkin päästä :)


      • kaikkiavoinna
        Kultainenketjukaulassasi kirjoitti:

        Toi osuis taas niin yhteen mieheen joka ajoi aina ohi hidastaen.. väillä melkein pysähtyi, mutta jatkoi matkaansa. Siitä on vuosia.

        On harmittanut erittäin paljon kun en pysähtynyt. Oletan että halusit tutustua minuun. Mutta me ei pystytty silloin siihen.


      • nytselvää

        Niinkin voi olla, koska ehkä ette ymmärtäneet toisianne silloin tarpeeksi.


      • Kultainenketjukaulassasi
        kaikkiavoinna kirjoitti:

        On harmittanut erittäin paljon kun en pysähtynyt. Oletan että halusit tutustua minuun. Mutta me ei pystytty silloin siihen.

        Olisin kyllä, mutta olin esteellinen silloin. Ja en siksi minäkään voinut enempää asialle tehdä vaan hyväksyä ohiajot. Ja enpä ole häntä nähnyt tai huomannut enää moneen vuoteen.. Katosi maisemista.


      • kaikkiavoinna
        Kultainenketjukaulassasi kirjoitti:

        Olisin kyllä, mutta olin esteellinen silloin. Ja en siksi minäkään voinut enempää asialle tehdä vaan hyväksyä ohiajot. Ja enpä ole häntä nähnyt tai huomannut enää moneen vuoteen.. Katosi maisemista.

        Kyllä hän on maisemissa on vain kulkupeli muuttunut. Tosin vähempi ihan sillä suunnalla. Ei sitäkoskaan tiedä jos hän näyttää vihreää valoa.


      • Kultainenketjukaulassasi
        kaikkiavoinna kirjoitti:

        Kyllä hän on maisemissa on vain kulkupeli muuttunut. Tosin vähempi ihan sillä suunnalla. Ei sitäkoskaan tiedä jos hän näyttää vihreää valoa.

        Ja mulla sama.. mutta näit hänet tienpäällä liikkuvan omilla kulkupeleillään :D
        Pahuksen arvailupalsta, kun ei saa varmaan tästäkään lopullista selvyyttä.. Olisipa mukava saada tietää, että oletko juuri se mies?


      • kaikkiavoinna
        Kultainenketjukaulassasi kirjoitti:

        Ja mulla sama.. mutta näit hänet tienpäällä liikkuvan omilla kulkupeleillään :D
        Pahuksen arvailupalsta, kun ei saa varmaan tästäkään lopullista selvyyttä.. Olisipa mukava saada tietää, että oletko juuri se mies?

        Piipahdin saunassa ja kuinka ollakaan kun nukahdin sänkyyn telkkari auki. Päivän olin ulkona niin raitis ilma tekee tepposensa. Eihän tämä varmaa ole mut tuntuma on että saatat olla hän. Sä liikuit paljon jalkaisin, mutta myös polkupyörällä. Ja tämä oli itäisellä alueella.


      • Vääräpaikka
        kaikkiavoinna kirjoitti:

        Piipahdin saunassa ja kuinka ollakaan kun nukahdin sänkyyn telkkari auki. Päivän olin ulkona niin raitis ilma tekee tepposensa. Eihän tämä varmaa ole mut tuntuma on että saatat olla hän. Sä liikuit paljon jalkaisin, mutta myös polkupyörällä. Ja tämä oli itäisellä alueella.

        Tämä on keskiuudellamaalla, mutta kiva kun vastailit. Ja onnea matkaan!


      • kaikkiavoinna

        Kiitos kun vastasit. Tuo alue maininta oli hyvä pointti. Hyvää jatkoa sinnekkin.


    • IhanaHenna

      Oon tottunut siihen. Mä oon vähän semmonen naarastiikeri, joka hyppää uhrin kimppuun. Raatelee sen suomi24 palstalle, retuuttaa alttarille ja syöttää lopuksi aidan yli hyeenoille. Ja etsii uuden tältä palstalta tietty. Jos ne ei tuu tänne lähetän niille sähköposteja, kyllä ne tänne tulee. Pidän niin paljon tämmösestä julkisesta flirttailusta, että kierrätän täällä tunnistettavasti muutamaa kerralla, jos joku syttyis. Jää odottamaan viestiä.

    • Leikkiä

      Ja nyt sä luulet, että mulla on edelleen tunteita sua kohtaan?
      Ei mulla ole, eikä tunne muutu tästä sinun toivomaasi suuntaan.

      • kaikkiavoinna

        En minä luule. Olen melko varma. Tunteita on molemmilla. Ei kielletä sitä eihän.


    • puolinJAtoisin

      Se on monessa tapauksessa ymmärrettävää.

    • irlhentoyhteysnyk

      Ei tiedä kuka vastailee kenelle, mutta tarina vaikuttaa samankaltaiselta kuin omani...kadotin hönet vuosia vuosia sitten..muut sähläsivät yms.n-m

    • kaikkiavoinna

      Niin sähläsivät. Taisivat ruveta sinua enemmän härnäämään. Jos olisin tiennyt olisi voinut härnääjille tulla muuta ajateltavaa. Yhdessä olisimme vahvoja ja olaanhan me yksinkin.Olisin tarvinnut vaan tietää että olitko vapaa ja halusitko tavata minut .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe