Miten uudet äidit täällä

josenminäniinkukasitten

miten onnistuu miehen entisen perheen pyörittäminen? Minä olen nyt ollut äitipuolena päävastuussa tästä 3 vuotta ja hankalaa on edelleen. Lapsia on iso liuta ja yritän kaikki voimani antaa tämän perheen pyörimiseen, olen onnistunut ja joskus epäonistunut. Kaikille ei toki sovi perheenpyörittäminen ja kantsii miettii tarkkaan lähteekö siihen mukaan.
Miehen exä vaan häiriköi usein meitä eikä anna meille rauhaa perheytyä, vaan haluu sotkea kaiken mitä olen saanut aikaseksi. Lasten ongelmat ovat vähentyneet kun olen tehnyt sen eteen mutta aina uusia tulee. Kivaa olla perheenpyörittäjä, en suosittele mutta jos siihen pakolla joutuu niin se on vaan kestettävä. Olen tyytyväinen että lapset kuuntelevat ja kunnioittavat ja auttavat minua ja pitävät äitinä, se helpottaa minuakin kun voi komentaa ja päättää lapsen puolesta asioita mitä se ei osaa ja minulla on vastuu ja valta päättää vaikka miehen lapset ei tykkäisikän päätöksistäni olen heille äitinä ja pomona.
Jos minä en tee niitä päätöksiä niin kuka sitten tekee, en voi antaa lasten päättää asioita jotka menee pieleen kokonaan ja on älyttömiä. Minä tiedän mikä on miehen lapsille parasta ja teen ne päätökset jotta olisi joku järki niissäkin ja nyt ovat normalisoituneita.

17

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miem

      Ei et sinä missään vastuussa ole ollut ainoastaan päsmröinyt ja häiriköinyt isin uusi PANO puoliäiti

      • minäainakinoonolenheille

        Perheessä pitää olla päsmäröijä joka pitää langat käsissä. On selvää että se on uuden äidin työtä, hän määrää ja määrittelee kaiken, raha asiat ym lsten asiat. Mieheni lasten asiat eivät ole ksokaan olleet näin hyvin kuin minä olen nyt saanut normalisoitua heidät, kolu sujuu suht koht, ja ostaan kunnioittaa minua ja auttaa sekasotkuissa kun sotkevat niin paljon, olenlaittanut heidät siivoamaan ja valvonnan alaisena siivoavat muuten eivät.
        Äitipuolta taervitaan paljon, hän on rikkaus miehenlapsille. Mihin ne lapset joutuisivatkaan jos ei olisi äitipuolta heillä, suuri rikkaus heille.
        Omat äidit eivät huomaa lastenongelmia eikä neuvo missään vaan kerjäävät ex mieheltä kaikki rahat. Äitipuoli joutuu jättämään oman työnsä kun onglemalapset tulevat. Onneksipääsin hoitmaan meiheni lasten asioita, nyt varmasti ovat onnellisia.


      • Miem
        minäainakinoonolenheille kirjoitti:

        Perheessä pitää olla päsmäröijä joka pitää langat käsissä. On selvää että se on uuden äidin työtä, hän määrää ja määrittelee kaiken, raha asiat ym lsten asiat. Mieheni lasten asiat eivät ole ksokaan olleet näin hyvin kuin minä olen nyt saanut normalisoitua heidät, kolu sujuu suht koht, ja ostaan kunnioittaa minua ja auttaa sekasotkuissa kun sotkevat niin paljon, olenlaittanut heidät siivoamaan ja valvonnan alaisena siivoavat muuten eivät.
        Äitipuolta taervitaan paljon, hän on rikkaus miehenlapsille. Mihin ne lapset joutuisivatkaan jos ei olisi äitipuolta heillä, suuri rikkaus heille.
        Omat äidit eivät huomaa lastenongelmia eikä neuvo missään vaan kerjäävät ex mieheltä kaikki rahat. Äitipuoli joutuu jättämään oman työnsä kun onglemalapset tulevat. Onneksipääsin hoitmaan meiheni lasten asioita, nyt varmasti ovat onnellisia.

        Mutta sinä et ole se sairas sekasikiö


      • äitipuolionrikkaus
        Miem kirjoitti:

        Mutta sinä et ole se sairas sekasikiö

        Minä äitipuolena pidän kaikki langat käsissäni miehen koko suvussa ja tässä miehen perheessä. Olen lapsille tärkeä ja rikkaus äitipuolena. Ilman minua he eivät pärjäisi missään, eikä ymmärtäisi yhtään mitään.
        Saavat olla kiitollisia kun olen päässyt heitä kasvattamaan. Uskon että vielä kiittävät ja ovat onnellisia elämässään, ja siitä varmasti arvostavat minua erittäin paljon. Säännöt, ja kaikki merkkaa lapsille paljon kun on upea äitipuoli joka ne laatii ja valvoo. Ovat erittäin kiitollisia, ovat sanoneet ja sanoneet myös että toivottavsti et koskaan lähde. No enhän minä lähde. Mies ei yksin pystyisi lapsiaan kasvattamaan yhtä hyvin kuin minä.


      • Oletnatsi

        AI, että ,kun olet sitte erinomainen ihminen ,oikeen taivaanlahja Lässy, valitettavasti totuus on toinen.


      • Miem
        äitipuolionrikkaus kirjoitti:

        Minä äitipuolena pidän kaikki langat käsissäni miehen koko suvussa ja tässä miehen perheessä. Olen lapsille tärkeä ja rikkaus äitipuolena. Ilman minua he eivät pärjäisi missään, eikä ymmärtäisi yhtään mitään.
        Saavat olla kiitollisia kun olen päässyt heitä kasvattamaan. Uskon että vielä kiittävät ja ovat onnellisia elämässään, ja siitä varmasti arvostavat minua erittäin paljon. Säännöt, ja kaikki merkkaa lapsille paljon kun on upea äitipuoli joka ne laatii ja valvoo. Ovat erittäin kiitollisia, ovat sanoneet ja sanoneet myös että toivottavsti et koskaan lähde. No enhän minä lähde. Mies ei yksin pystyisi lapsiaan kasvattamaan yhtä hyvin kuin minä.

        Kauhistus sinä lapsille olet !


    • bua-ha-haa

      Eihän sun nyt miehes (eikä nenkään muunkaan) entistä perhettä tarvi pyörittää. Hoitakaa nyt vaan yhdessä oma perheenne.

      • äitipuolipyörittääperhet

        Tietenkin tarvii. Miehen exä ei ole hoitanut lasten eikä miehen asioita jotenhe eivät osaa elää perheenä. Eivät osaa käydä kaupassa, ei tehdä ruokaa ja siivota ja pestä pyykkiä. On hyvä että mies otti lapsilleen uuden äidin joka osaa pyöritttää perhettä ja auttaa ja kasvattaa lapset normaaleiksi.
        Äitipuolen vastuulle jää kasvatus ja meis käy töissä ja tuo rahaa perheen pyörittämiseen.
        Lapset ei kasva normaaleiksi jos ei ole äitiä joka huolehtii niin on hyvä että mies otti uuden vaimon ja lapsille äitipuolen joka on suuri sikkaus heidän elämässään.


      • Miem
        äitipuolipyörittääperhet kirjoitti:

        Tietenkin tarvii. Miehen exä ei ole hoitanut lasten eikä miehen asioita jotenhe eivät osaa elää perheenä. Eivät osaa käydä kaupassa, ei tehdä ruokaa ja siivota ja pestä pyykkiä. On hyvä että mies otti lapsilleen uuden äidin joka osaa pyöritttää perhettä ja auttaa ja kasvattaa lapset normaaleiksi.
        Äitipuolen vastuulle jää kasvatus ja meis käy töissä ja tuo rahaa perheen pyörittämiseen.
        Lapset ei kasva normaaleiksi jos ei ole äitiä joka huolehtii niin on hyvä että mies otti uuden vaimon ja lapsille äitipuolen joka on suuri sikkaus heidän elämässään.

        No nyt vakka on kantensa löytänyt ääliö narsistinsa


      • Meekouluunääliö
        äitipuolipyörittääperhet kirjoitti:

        Tietenkin tarvii. Miehen exä ei ole hoitanut lasten eikä miehen asioita jotenhe eivät osaa elää perheenä. Eivät osaa käydä kaupassa, ei tehdä ruokaa ja siivota ja pestä pyykkiä. On hyvä että mies otti lapsilleen uuden äidin joka osaa pyöritttää perhettä ja auttaa ja kasvattaa lapset normaaleiksi.
        Äitipuolen vastuulle jää kasvatus ja meis käy töissä ja tuo rahaa perheen pyörittämiseen.
        Lapset ei kasva normaaleiksi jos ei ole äitiä joka huolehtii niin on hyvä että mies otti uuden vaimon ja lapsille äitipuolen joka on suuri sikkaus heidän elämässään.

        "Meis ja sikkaus jotehe ",ei käytä pilkkuja ja pisteitä.


    • tuttuakaikillemelkein

      Kyllä nykyisin on lähes kaikki perheet uuden äidin pyöritettävinä. En usko että löytyy montaa alkuperäistä perhettä jossa on yhteiset lapset ja vanhemmaet. Kyllä uusi äiti on monessa perheessä ja joutuu kasvattamaan miehenkin lapset kun ex viamo vaan rilluttelee ja kaljottelee.

      • miem

        ei olet täysin väärässä kyllä ydin-ja uusperheissä pääsääntöisesti aikuiset yhdessä kasvattavat lapset ja ex.puoliso tahollaan kasvattaa oman osuutensa !
        Ainoa joka on ottanut tämän kaikkivoipa aseman on tämä käskyttämistä rakastava puoliäit Lissu joka kalja höyryissä kuvittelee kasvattavansa olemattoman miehen lapseta


    • uusiäitiiloinenn

      Hyvin onnistuu kun on osaava ihminen. Tämä perhe olikin aika surkeessa jamassa kun alkettiin miehenkanssa surustelemaan. Olennyt saanut lapsetkin normaaleiksi koululaisiksi ja ymmärtämään kunnioituksen ja kiitollisuuden. Minä olen uudi äiti heille ja pyöritän kiivasti uutt perhettä. Huvitpuistossa oikein konkretisoutuu pyöritys, kun menemme pyörivään laitteeseen niin siellä se meidänuusi perhe pyöriii vimmatusti.

      • Olettyhmä

        Alkettiin
        Miehenkanssa
        Surustelemaan
        Olennyt
        Uudi
        Uutt
        Huvitpuisto
        Konkretisoutuu
        Meidänuusi
        Opettele kirjoittamaan uusiäiti , olet hiukan jälkeenjäänyt ääliö.


      • pakkojaksaa
        Olettyhmä kirjoitti:

        Alkettiin
        Miehenkanssa
        Surustelemaan
        Olennyt
        Uudi
        Uutt
        Huvitpuisto
        Konkretisoutuu
        Meidänuusi
        Opettele kirjoittamaan uusiäiti , olet hiukan jälkeenjäänyt ääliö.

        Aian ei kerkee tarkastaa kun pitää pyörittää operhettä, miehen perhe onniin omituinen että itsekin alkaa jo kirjoittaa väärin.
        Minä olen ollut perheen äitinä tässä nyt 3 v ja aina vaan on opastettavaa ja perään katsottavaa. Miehen lapset eivät ole kotonaan oppineet edes perunoita kuorimaan eikä kelloa. Olen auttanut heitä joka asiassa ja opettanut, olen heille tärkeä ihminen ja rikkaus.
        Kylä toisten pehreen pyörittäminen on joskus rankkaa, ei auta vaan on jatkettava, jos lähtisin se olisi katastrofi heille. En voi jättääheitä pulaan, olen ainoa joka pystyy tätä pyörittämään.


      • Murheensakullakin
        pakkojaksaa kirjoitti:

        Aian ei kerkee tarkastaa kun pitää pyörittää operhettä, miehen perhe onniin omituinen että itsekin alkaa jo kirjoittaa väärin.
        Minä olen ollut perheen äitinä tässä nyt 3 v ja aina vaan on opastettavaa ja perään katsottavaa. Miehen lapset eivät ole kotonaan oppineet edes perunoita kuorimaan eikä kelloa. Olen auttanut heitä joka asiassa ja opettanut, olen heille tärkeä ihminen ja rikkaus.
        Kylä toisten pehreen pyörittäminen on joskus rankkaa, ei auta vaan on jatkettava, jos lähtisin se olisi katastrofi heille. En voi jättääheitä pulaan, olen ainoa joka pystyy tätä pyörittämään.

        Lopeta se tissuttelu, niin huomaat ,että ei sulla ole mitään uuttaperhettä ,on vaan valtava määrä tyhjiä tölkkejä ja pulloja nurkat väärällään.
        Tai ota kunnon känni ,niin sammut ja olemattomat murheet jää vähäksi aikaa.


    • Miem

      Painajainen sinä olet lapsille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe