Keltanen ripuli

Neuvojakiitos

Mulla on tullu nyt muutaman päivän keltasta vesiripulii.... välillä uloste on normaalii esim aamulla tuli jollain tapaa normaalina kiinteänä, mut sitten hetken päästä taas mahassa jyllää ja sit vaa ripuloin keltasta vetistä ripulii D: se jopa kirvelee ja tulee paperiin jo verta täst jatkuvast vessas käynnist.. mahatautii tää ei oo sen tiiän. Enkä nyt oo syöny mitekää epäterveellisesti ja alotin toissapäivänä itsehoitona rautatablettien syönnin. Mutta nää ripulit alko jo ennen niitä tablettei. Välillä on huono-olo mut luulen että se on psyykkistä. Jotain kipuiluja ympäri ylä ja alavatsaa sekä selkää ollu mut ei semmosii että ne lamaannuttais mut, kävin tänääki salilla ja joka ilta pitkällä lenkillä. Jalat on kokoajan jäässä, paino ei liiku suuntaan eikä minnekkää... voiko nää liittyä tähän? Välil mul ei tuu ees pissa vaikka pissattaa ja se on kans todella keltasta väriltää vaikka juon runsaasti vettä, mut virtsateitä ei kirvele ja oon syöny pitkään karpalouutekapseleita. Nii ja siis tää pissa ei tuu sillo ku ripuloin. (Joo oikeest näistä on vähä hävettävää kertoo mut toivottavasti ymmärrätte koitan vaa eka kysyy täält neuvoja koska en varmana oo ainut...)Kesällä elin tosi epäterveellisesti join vaa kokoajan kaljaa ja söin ja join huonosti ja tällee mut sillokaa ei ollu mitää ripuleita. Oon nuori nainen, ikääkin vasta 19v. Onko tää lääkäriin meno asia? Oon todella huono käymään lääkäreissä pelkään sinne menoo ylikaiken.:/ mutta todellaki meen jos tää viittaa johoki vakavaan, mut ei vaan tunnu sillee sairaalta olo koska kärsin masennuksesta ja ahdistuksesta niin saatan päässä jopa keksiä itelle jotain syöpää yms...

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • desember

      Kuulostaa sappivaivalle. Sappikivet? Tulehdus? Kivuistakin mainitsit.
      Mene lääkäriin.

    • Neuvojakiitos

      Mikä sappivaivoja sitten aiheuttaa ja onko ne kuin yleisiä mun ikäsillä? Ja miten sitä tutkitaan lääkärissä? Se vaan että ne kivut on ennemmin semmosii ns vihlaisuja ettei tosiaan kovin pahoja, oon kuullu et nuo jotku kivien aiheuttamat kivut jopa lamaannuttaa ja saa oksentaan :/ nii ja muuten mainitsin tossa että en syö epäterveellistä ruokaa meinaan että en syö herkkuja tai rasvasii ruokii, mutta en maininnut että en syö paljoa muutakaan kun ei oo koskaan varaa ostaa ruokaa, päivässä kahvia, ehkä leipää, jauhelihamakaroonii, vettä ja vitamiinitableteit. En oo tahallee syömättä ei vaan pysty joka viikko syödä niin paljoo ku pitäs. Voiko joku tämmönen aiheuttaa keltasta ripulii, kuidun puutos tms?

      • sapeton_olo

        Ekat sappi-ripulit stressistä 23 vuoatianna- ei se ikää kaatso


      • huolestunu_muumimamma

      • kurja_juttu

        Ryhdistäydy ja lekuriin !
        sappitiehyt-tulehdus /kolekystiitti tai haimatulehdus voi olla akuutti kipu oikean kylkikaaren alla vihlasten
        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_osio=&p_artikkeli=dlk00835&p_haku=
        Luontaislääkkeet Hoidot ja Sappirakon Mehut:
        Retiisi mehu, luumu, Black Cherry ja selleri.
        Myös porkkanaa, kurkkua ja vihannesten vihreä.
        Akuutti kertoo mahasta
        http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/09/20/ihmeellinen-suolisto-mita-kakkasi-kertoo-ja-yhdeksan-muuta-nakokulmaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe