parempi pieni

mittaamaton

onko kukaan kokovertailija tullut ajatelleeksi

Parempi pienikin kuin ei pippeliä ollenkaan.

Samalla tavalla mies itse nauttii oli se sitten pieni tai suuri.

Entä kuinka lesbopareilla voi olla tyydyttävä seksielämä kun koko on liki olematon.

27

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vedä-perse-päähäs

      Kyse ei ole nyt miehen nauttimisesta, vaan naisen ensin, ja sitten miehen. Huomaa että persemittaajat on niin itsekkäitä, että jopa mittaavat perseestä saadakseen itselleen jonkun mielihyvän.

      • mittaamaton

        Mikä saa naisen tyytymään naiseen, silloinhan "miehellä" on niin pieni ettei sovellu yhdyntään. Ja vielä kertovat olevansa tyytyväisiä seksielämään.

        Kun miettiii niin voi suhteuttaa kokokysymystä oikeisiin mittasuhteisiin.


    • isokalu20-

      Pienikaluiset on monesti niin naisellisia, että voivat hyvinkin antaa pyllyä toiselle miehelle ja saada nautintoa sitä kautta. Itse tykkään juuri siksi pienikaluisista.

      • Panomies17cm

        Minusta isomunaiset, siis ne kenellä on iso veltto (en ole homo ja en näe muiden seisokkeja), on naisellisia. Usein sellaisia luuviuluja ja pituus 175cm. Se jos joku on naisellista! Toki laihaperseessä näyttää isolle se 75% seisokki, joka hierotaan uimahallin suihkussa muille esiteltäviksi. Hävettää puoliseisottajien puolesta. Pitää olla homo tai heikko itsetunto, kun pitää silleen toimia. Itselläni on pienen näköinen kun lepotilassa, mutta voin sanoa että kun kunnolla seisoo ja nainen sitä saa, niin ei tarvitse naisen näytellä orkkuja. Isohan minulla siis on!


      • penakoski

        Vain pienimunaiset selittää, oikeasti isokaluisen ei tarvitse.


      • penakoski kirjoitti:

        Vain pienimunaiset selittää, oikeasti isokaluisen ei tarvitse.

        Tuossa yläpuolella Asko antoi juuri sellaisen tyypillisen kateellisen minimunan selityksen.

        Hauska se oli. Isomunaiset ovat naisellisia. Voeha vittu tuota Askoa. On se spede.


      • persemittaus-stop

        Miksi aina kaikki
        , jotka ei usko persemitrsyksia, olisi pienimunaisia? Itselläni on iso, ja en minä usko että tällä palstalla kaikki olisi meitä isomunaista.

        Toisaalta olen varma, että tällä palstalla on irti eräs mulkufriikki homo (häxy) ja hän kirjoittaa 99% viesteistä.

        Hönellä on erikoinen vimma saada keskikoko ylemmäs kuin se on.


      • Kerro-se
        penakoski kirjoitti:

        Vain pienimunaiset selittää, oikeasti isokaluisen ei tarvitse.

        Miksi täällä isomunaiseksi itsensä mitanneet sitten selittää?


      • Kerro-se kirjoitti:

        Miksi täällä isomunaiseksi itsensä mitanneet sitten selittää?

        Tässä yksi selittäjä: "Miksi aina kaikki
        , jotka ei usko persemitrsyksia, olisi pienimunaisia? Itselläni on iso, ja en minä usko että tällä palstalla kaikki olisi meitä isomunaista. "

        Hyvää logiikkaa pukkaa Askolla ;)


    • Voi jestas mikä ketju!
      Ei kai se koko, vaan miten sitä käyttää :,D

    • EiKaiProvo

      Voiko jollain ihan oikeasti olla noin järkyttävän huono tietämys naisen fysiikasta?!
      Suurin osa naisista ei saa munasta orkkuja ollenkaan, oli se pieni tai iso. Nautinnon nappulat hermopäätteineen aivan muualla.

      • Ei-näytä-isolta

        Mun eukko sai taas orkun, kun annoin sille äsken munaa.


      • Väärinpuhutpaskaa

        suurinosa naisista saa orkun ihan pelkästä munalla panemisesta! Vaikka sä ja sun frigidikaverisi ei saisi niin se on silti fakta että suurinosa saa.


      • Vedä-sinä-handuus-vain
        Väärinpuhutpaskaa kirjoitti:

        suurinosa naisista saa orkun ihan pelkästä munalla panemisesta! Vaikka sä ja sun frigidikaverisi ei saisi niin se on silti fakta että suurinosa saa.

        Höpö höpö. Enin osa ei saa yhdynnässä, Googlaa vaikka. Vaikka ainoa panokokemuksesi eli läski äitisi huutaa kun nait häntä, niin hän vain teeskentelee mieliksesi. Mitä kovempi huuto, sen enempi se on teatteria. Miten jotkut ilkeääkin huutaa naidessaan niin helvetisti?

        Miten muuten homot - saako ne mitään kun toinen härkä nousee selkään? Luulisi että tuntu perseessä kuin paska tulee, kun toinen karju puikottaa jätesäkkiin jotain ladyboy -tyyppiä. Vai sattuuko se?


      • Vedä-sinä-handuus-vain kirjoitti:

        Höpö höpö. Enin osa ei saa yhdynnässä, Googlaa vaikka. Vaikka ainoa panokokemuksesi eli läski äitisi huutaa kun nait häntä, niin hän vain teeskentelee mieliksesi. Mitä kovempi huuto, sen enempi se on teatteria. Miten jotkut ilkeääkin huutaa naidessaan niin helvetisti?

        Miten muuten homot - saako ne mitään kun toinen härkä nousee selkään? Luulisi että tuntu perseessä kuin paska tulee, kun toinen karju puikottaa jätesäkkiin jotain ladyboy -tyyppiä. Vai sattuuko se?

        Kovasti sinua kiinnostaa homohommat. Johtunee siitä varmaan, kun naisista et ole kiinnostunut koskaan ollutkaan, koska se lestamamma on kertonut homoilun olevan syntiä.
        Homoilu on syntiä, mutta isoisän lastaan ja lastenlastaan panemisen voi teillä lestapiireissä kuitata kädellä olkapäällä.

        Naurettavia väitteitä tuossa yläpuolella on nuo lesbojen käyttäytymiset. Ettäkö iso muna saisi lesbot nauttimaan seksistä miehen kanssa? Voeha vittu, mitä teorioita...


      • Vedä-sinä-handuus-vain

        Tota kait erikoiset ja sairaat ilmiöt kiinnostaa minuakin. Olen tiedonjanoinen ja humaani ihminen.

        Naiset ei minua enemmänkin kiihoittaa. Miehet ei kiihoita.

        En kuulu lestapiireihin. Sairas lahko se on. Oletko itse lesta?


      • selkokieltäpliis
        Vedä-sinä-handuus-vain kirjoitti:

        Tota kait erikoiset ja sairaat ilmiöt kiinnostaa minuakin. Olen tiedonjanoinen ja humaani ihminen.

        Naiset ei minua enemmänkin kiihoittaa. Miehet ei kiihoita.

        En kuulu lestapiireihin. Sairas lahko se on. Oletko itse lesta?

        Naiset ei minua enemmänkin kiihoittaa. Miehet ei kiihoita.

        Täh


      • homo.homon.tuntee
        selkokieltäpliis kirjoitti:

        Naiset ei minua enemmänkin kiihoittaa. Miehet ei kiihoita.

        Täh

        Freudilaiset kävi.


      • homo.homon.tuntee kirjoitti:

        Freudilaiset kävi.

        Näköjään ;)


      • Homo-ammu-itsesi

        Olisko "ei" NE....


      • nahkanuppi
        Vedä-sinä-handuus-vain kirjoitti:

        Höpö höpö. Enin osa ei saa yhdynnässä, Googlaa vaikka. Vaikka ainoa panokokemuksesi eli läski äitisi huutaa kun nait häntä, niin hän vain teeskentelee mieliksesi. Mitä kovempi huuto, sen enempi se on teatteria. Miten jotkut ilkeääkin huutaa naidessaan niin helvetisti?

        Miten muuten homot - saako ne mitään kun toinen härkä nousee selkään? Luulisi että tuntu perseessä kuin paska tulee, kun toinen karju puikottaa jätesäkkiin jotain ladyboy -tyyppiä. Vai sattuuko se?

        Kerran eräs nainen kehui miten miehet villintyy kun työntää sormen perseeseen panon aikana. Ettei toi persauksen tunteminen ole homouteen liitttyvä seikka. Sitä voi kokeilla ihan heterokin eli haastan testaamaan tuntuuko se porkkana vai kurkku paremmalta persauksessa. Itseäni ei kiinnosta niin paljon et kokeilisin. Huomannut kyllä joskus paskalla ollessa tulee puoli stondis vaikkei ajattele seksiä? homous tulee varmaan siinä vastaan anaalitouhuissa, kun mies työntää toisen miehen perseeseen jotain? Naisethan panee kanssa miehiä tekomunilla onko se homoa? Mielestäni ei, koska nainen tekee touhun.


      • Homo-ammu-itsesi kirjoitti:

        Olisko "ei" NE....

        Siinähän se freudilainen lipsahtikin :D


      • nahkanuppi kirjoitti:

        Kerran eräs nainen kehui miten miehet villintyy kun työntää sormen perseeseen panon aikana. Ettei toi persauksen tunteminen ole homouteen liitttyvä seikka. Sitä voi kokeilla ihan heterokin eli haastan testaamaan tuntuuko se porkkana vai kurkku paremmalta persauksessa. Itseäni ei kiinnosta niin paljon et kokeilisin. Huomannut kyllä joskus paskalla ollessa tulee puoli stondis vaikkei ajattele seksiä? homous tulee varmaan siinä vastaan anaalitouhuissa, kun mies työntää toisen miehen perseeseen jotain? Naisethan panee kanssa miehiä tekomunilla onko se homoa? Mielestäni ei, koska nainen tekee touhun.

        Asko on kertonut, että perse on tunnoton paikka. Niin miehillä kuin naisillakin.
        Saattaa puhua omastaan ;)

        Anaalitappikauppiaat eivät Askoa kiitä. Myynti tyrehtyy, kun asiakkaat kuulevat, että heidän perseensä ovatkin tunnottomia :D


      • Olenko-oikeassa
        h-x kirjoitti:

        Asko on kertonut, että perse on tunnoton paikka. Niin miehillä kuin naisillakin.
        Saattaa puhua omastaan ;)

        Anaalitappikauppiaat eivät Askoa kiitä. Myynti tyrehtyy, kun asiakkaat kuulevat, että heidän perseensä ovatkin tunnottomia :D

        Su perseeseen menee varmaan markkinoiden isoin anaaalitappi?


      • Häxy-on-huora

        Tuon perseeseen niitä menee kaksi vierekkäin ja kolmas alle. Sitten hän vielä nuolee kaverinsa perseestä otettua anaalitappia ja sanoo "on kyllä hyvää suklaatuuttia".


      • Häxy-on-huora kirjoitti:

        Tuon perseeseen niitä menee kaksi vierekkäin ja kolmas alle. Sitten hän vielä nuolee kaverinsa perseestä otettua anaalitappia ja sanoo "on kyllä hyvää suklaatuuttia".

        Taas joku alaikäinen on tullut kommentoimaan, vaikka tämä on täysi-ikäisille tarkoitettu palsta.


    • passioniseverything

      Tokihan iso kyrpä voi olla visuaalisesti kiihottavan näköinen. Tuntemattoman kohdatessa voikin olla melkoinen pettymys jos esiin ilmestyy kuihtunutta siskonmakkaraa muistuttava ilmestys, joka lopettaa kaiken halun jos sellaista ylipäätään on päässyt syntymään. Omakohtaisen kokemukseni mukaan tuolla peniksen koolla ei muuta merkitystä todellakaan ole orgasmin saamisen tai laadun suhteen. Parhaat orkut olen saanut melko pienen muovimulkun kanssa itsekseni. Ihaninta kuitenkin toisen kanssa kommunikoidessa on nimenomaan aidosti kìihottuminen ja halun syttyminen, joka on jotain ihan muuta kuin mekaanisella hinkkaamisella aikaansaatu tyydytys. Olenpa kerran saanut orkun kaikki vaatteet päällä ilman yhdyntääkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1957
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1692
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1609
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe