Minkälaatuista hoitoa kankaanpään terveyskeskukses

hoitajaopiskelija

Onko siellä hyvät lääkärit ja ammattitaitoiset osaajat töissä jotta hommat hoituu aina hyvin ja potilas saa hymynaaman poistuessaan sieltä

Kyselee tietämätön.

117

10284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yghb

      kyllä

    • Weetuskaa

      Hoitajat ovat aika hottiksia, useimmat siis.

      • Anonyymi

        Käytkö siis vain tiirailemassa ns. " hottiksia". Jos oikeasti sairas olisit, tuskin jaksaisit tiirailla.


    • Boikotoi.sinäkin

      Potilas saa hymynaaman vain, mikäli kuolinkouristuksissa kasvot jäävät hymyä jäljittelevään tilaan. En suosittele, en edes kuolinpaikaksi.

      • Anonyymi

        Niinkö sinä työssäsi teet, vai oletko edes työssä.


      • Anonyymi

        Niinkö Sinä teet Työssäsi?


    • not_even_nearly

      Ha.. ei oo kyllä hoitajat hottiksia nähnykkään :D

    • lekurit

      Edes mennyt Lääk. ASKO KIRVESKARI oli ARV: KESK .paras Lääkäri ! ! ! eli terv,kesk. POSA..................................................................................................................................................

    • syysflunssainen

      Ehdottomasti olen samaa mieltä. Asko Kirveskari oli lääkäri parhaimmasta päästä. Hän tiesi mitä tehdä, jos asiakkaalla oli tarve käydä TK:ssa hakemassa apua vaivoihinsa. Ei vähätellyt asiakasta, vaan tutki mikä on vaivan syy. Tämän olen itse todennut ja myös moni muukin apua saanut on kertonut.

      • SaaHyvääHoitoa

        Kyllä siellä nykyäänkin on hyviä lääkäreitä. Itse olen kuullut pelkkää hyvää esim. Haaviston Aaposta.


    • keuhkoot

      Haavisto AAPO ON HUONOIN ( PITKÄ PUKIN PARTA LÄÄKÄRI ) JA kokemusta on ei määr ANTIBIOTTIÄ KEUHK; Putken Tulehdukseheen ? ? ? JK: sais pakata lääk. laukkunsa ja lähtee PARTAANSA KAAS pois ! ! !

    • orpot

      LÄÄKÄRI SMOLIIN SERGEI EI YMMÄRRÄ POTILAASTA VAAN KORTISOONI PIIKEISTÄÄN !! ON TEHNY PAHOJA HOITO VIRHEITÄ olonsa aik. terv. kesk. ps . välttäkää EM , LÄÄK: VAST: OTOLLE MENEMISTÄ ! ! !

    • Parantunut

      Älä höpötä, Smulin on paras !!!!!

      • 1235

        välttäkää smolinia...täysin p''''''''se lekuri....


    • kärsijä

      lääk. Serkei teki vuonna -2010 pahan HOITOVIRHEEN josta potilas saa kärsiä lopun elämäänsä hankalista HERMOSÄRYISTÄÄN ! ! !jk.onneksi POTILAS VAHIKO KEKUS KORVASI POTILAAELLE Hänen TEKEMÄSTÄÄN Virheestä ! ! !

      • Valelääkärikö

        tämä smolin on täysin tietämätön monista asioista ja olen myös kuullut noista pahoistakin hoitovirheistä. itse olin uusimassa paniikkihäiriööön saamaani lääkettä joka auttoi kohtauksen tullesa hyvin.. Smolin väitti että kys.lääke on täysin turha ja kirjoitti minulle propralia!! Siis verenpainelääkettä paniikkihäiriöön ja kertoi vielä että jos tuo ei auta niin olen "pilleriville" joka muuten vain syö huvikseen lääkketä...
        Kesällä oli töissä santtu kemppaien, nuori mutta erittäin pätevä lääkäri. Hän alkoi nauramaan kun katsoi smolinin kirjoitusta potilasrekisterissä. Olen kuitenkin työssä käyvä kahden lapsen äiti, en mikään pillereitä huvikseen popsiva sekakäyttäjä niinkuin Smolin antoi ymmärtää..


    • SairasVääns

      Aapo jätti mulla viime syksynä hoitamatta keuhkokuume-keuhkoputkentulehduksen. Ei pitkittyneessä tilanteessa mitannut edes crp:tä. Smolin runnoi selän viime kesänä. Siis selän, joka on leikattu 2 kertaa ja jossa on selkäydinahtauma. Ylimääräisistä (peruskipujen lisäksi) kivuista olen kärsinyt siitä asti. Sen ymmärrän, että kortisonia pistelee mielellään, mutta se painelu. Luulin, että tietää mitä tekee, mutta eipä tiedä. Lisäksi tulehduskipulääkeallergian vuoksi joudun syömään kolmiolääkettä; no, tuon terveyskeskuksen lääkärit pitää jokaista kolmiolääkkeiden syöjää potentiaalisena lääkkeiden väärinkäyttäjänä, joten asiallista lääkereseptiä sieltä ei heru, vaikka syön lääkkeitä ehdottoman minimin siten, että pystyn elämään edes puolinormaalia elämää. Kivutontahan musta ei saa, enkä siitä haaveilekaan. Lisäksi mulla oli muodostunut vuosien mittaan pitkälle edenneen kilpirauhasen vajaatoiminnan oireet sydänoireineen (johtaa pahimmillaan sydämen vajaatoimintaan), voimakkaine rannekipuineen kaikki ne 8 muuta oiretta. Eivät määränneet kokeellista lääkitystä, koska "veriarvot ovat raja-arvojen sisäpuolella".
      Kaikkiin näihin em. mainittuihin vaivoihin olen saanut avun Dextrasta, jonne päädyin, kun olin jo epätoivoinen. Ne jotka mut tuntee, tunnistaa mut tästä kirjoituksesta, mutta taatusti valitan omalta osaltani tuosta puulaakista!! Hoitajat ovat pääsääntöisesti ihania, mutta linja jolla lääkärit kulkevat, on usealle potilaalle vahingollinen, ja pahimmillaan johtaa kohtuuttomaan kärsimykseen. Ainakaan krooniset kipupotilaat eivät tuolta apua saa. Mulla lisäksi etenevä hermosairaus joka aiheuttaa ajoittain voimakkaita kiputiloja, joten en jalallani enää astu puulaakiin. Vaikka olen jokseenkin köyhä opiskelija, nipistän kuukausituloista niin, että pystyn yksityisellä käymään. Kaikilla ei sitäkään mahdollisuutta ola. 40-v.tarkastuksessa joudun käymään tk.ssa, ja sekin pännii jo etukäteen..

    • Ihmetystäkerrakseen

      Voi hurja mitä olet joutunut kestämään nimimerkki SairasVääns.
      Aika toivotonta tuo Kankaanpään terveyskeskuksen toiminta tuntuu olevan. Tiedän vastaavanlaisia kokemuksia hoidon tasosta ja arvioinnista potilaan terveydentilasta. Useasti arvaukset ovat menneet vikaan. Kyllä asiakkaan täytyy olla hyvin pitkälle selvillä erilaisista taudeista, jotta osaa vaatia oikeanlaista hoitoa kulloinkin.
      Smolin teki myös minulle "selkätutkimuksen" aika rajuin ottein, vaikka menin pyytämään lääkitystä pitkittyneeseen yskään. Olin todella hämmästynyt tutkimuksesta. Toista kertaa hänen vastaanotolleen en aio mennä. Mitenkähän Smolin tutkii vaikkapa lapsipotilaan tai sairaan vanhuksen!

      • Anonyymi

        Mittanauha....ja punnitus....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mittanauha....ja punnitus....

        Jos menet smolinille..ottaa mittanauhan


      • Anonyymi

        Talvella kävin yskän takia ja runnoi kans selkää, tänään piti laittaa ranteisiin ja nilkkaan kortisonia niin sain piikon niskaan ja käsivarteen 👹


      • Anonyymi

        Näin minutkin tutkittiin samasta syystä


    • viruus

      KYllÄ lääk. A Ilander ON PARAS TERV: KESK LÄÄKÄRI / TYÖSSÄÄN Hoit. potilaan ja tarvittaessa lähettää Myös KESKUS; SAIRALAAAN TUTKIMUKSIIN ! ! ! PS: Jokainen saa vapaa ajallaan KÄYTTÄÄTYÄ Miten itse PÄÄTTÄÄ JA HALUAA ! ! !

      • Anonyymi

        Turha on myös ihmisiä leimata.


      • Anonyymi

        Hänkin lähti yksityispuolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänkin lähti yksityispuolelle.

        Mihin lie hävinnyt tieto siitä, että hän avustaa pientä ugandalaispoikaa. Aapo ei mielistele ketään. Toisekseen hän on erinomaisen ammattitaidon omaava muun muassa ensiapu kouluttajana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin lie hävinnyt tieto siitä, että hän avustaa pientä ugandalaispoikaa. Aapo ei mielistele ketään. Toisekseen hän on erinomaisen ammattitaidon omaava muun muassa ensiapu kouluttajana.

        En ole robotti enkä muutenkaan mulkvisti. Lahjakasta Aapo Haavistoa ei tarvitse haukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin lie hävinnyt tieto siitä, että hän avustaa pientä ugandalaispoikaa. Aapo ei mielistele ketään. Toisekseen hän on erinomaisen ammattitaidon omaava muun muassa ensiapu kouluttajana.

        Aapo käy täällä kehumassa itseään!


    • Vee.ruska

      Laittakaa listaa kelle lääkärille terkkarilla uskaltaa mennä kun tulee tarvetta käydä.

      • Anonyymi

        Onki terkkarissa enää Lääkäreitä? 11 on lähtenyt.


      • Anonyymi

        Nyt siellä on tätä nuorempaa polvea. Kun 11 lääkäriä lähti. Syystä tai toisesta.


      • Anonyymi

        Tänä päivänä.Kun vanhat osaajat ovat lähteneet.Osaston lääkärit ok. Vastaanotolla Nataylia Ignasova on todella hyvä ja fiksu lääkäri. Vaikka tri Smolini.a jotkut yrittävät haukkua. Hän on hyvä lääkäri.On siellä toki muitakin kokeneita ja hyviä lääkäreitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onki terkkarissa enää Lääkäreitä? 11 on lähtenyt.

        Jaa-a


      • Anonyymi
        UUSI

        Kuinka huvittava kysymys tuo on tänä päivänä. Ennen Siunattua Sotea aikoja sentään sai.


    • todet

      Ainakin Lääk. AAPO SUHONEN On EPÄPÄTEVÄ ja sekä VIRON TOHTORI SOMIL SERGEI samoon on HOONO ? ? ?

      • VenäläinenOn

        Smolin on venäläinen.


    • korjaus

      korjaan AAPO HAAVISTO ( tätä lääk, Tarkootin )

    • Trustbuffy

      Kukahan lääkäri työstää poliiseja vapaa-aikanaan koska alkoholiongelma..........:D

      • Anonyymi

        Keskeinen sana on vapaa- aikana. Toisekseen liekö toinen osapuoli ollut koskaan Syytön? Toisekseen toisilla on taito. Kaikilla ei.


      • Anonyymi

        Mikäs ongelma asiassa on jos on pätevä ammatissaan. Toisekseen. Suurella osalla suomalaisista lienee jonkin asteinen alkoholi - ongelma. Mikä nyt ongelmaksi nähdään. Toisekseen. Kenelle tahansa voidaan soittaa poliisi, ilman että mitään erityistä.olisi tapahtunutkaan.


      • Anonyymi

        Tulee mieleen Tuntemattoman sotilaan Lahtinen. Venäläisistä. Kukahan se mahtaisi olla. Olisko sieltä tulossa se yhrestoista. Lahjakkuus on synnynnäistä. Sitä jotkut eivät kykene saavuttamaan edes opiskelemalla.


      • Anonyymi

        Jaa. Kukahan tuo lahjakas lääkäri lie on ollut. Hänen pinta nsa ja kykynsä kun pitävät. Kuinka lie sinun rassuparka?


      • Anonyymi

        Luullakseni heitä on monta. Jos jaksavat edes ruikutustasi kuunnella. Minkä alan edustaja tällaisia kehtaa kirjoitella. Ja tietysti nimettömänä.


    • huhuhmitätoimintaa

      Kaikille muille lääkäreille uskallan mennä, mutta smolinile en enään ikinä!! Ei voi olla oikea lääkäri tuo....

    • NjetRuski

      Kyllä tuo Aapo tuntuu mielestäni varsin pätevältä ja ihmisen asioista oikeasti välittävältä lääkäriltä, turhaa haukkumista mielestäni. Mutta edelliseen yhdyn kyllä, älkää vain menkö Smolinin vastaanotolle, saatatte saada elinikäisen selkävian tai jotain täysin turhaa/tarkoitukseen soveltumatonta lääkettä. Itselläni on nukahtamiseen ollut vuosia Ketipinor 25mg ja tarvittaessa Stella 10mg jotka ovat hoitaneet tarkoitustaan hyvin. Smolin kuitenkin kertoi että kyseinen Ketipinor lihottaa, itse en tällaista ollut huomanut. Liisäksi kertoi että Stella on huume ja siihen jää koukkuun, tuo mahdolisuus jäädä koukkuun oli kyllä jo tiedossani ja siksi en lääkettä käyttänytkään kuin maksimissaan parina iltana viikossa. Smolin kertoi että omaksi parhaakseni hän kirjoittaa minulle hyvän unilääkkeen ja uusii myös tämän kerran vielä tuon Stellan. Smolinin kirjoittama "unilääke" oli nimeltään Mirtazapin joka ei unensaantiin auttanut kyllä läheskään samoin kuin Ketipinor, lisäksi tästä lääkkeestä tuli todella pahoja sivuvaikutuksia päänsärkyä,aamuista pökkyrää ja jopa näön sumentumista. Lopetin lääkkeen heti neljänä päivänä sitä syötyäni ja varasin uuden ajan. Silloin Smolin suostui uusimaan ketipinorini mutta varoittteli vieläkin lihomisesta. Sanoin että jos en nyt viimeisen viiden vuoden aikana ole siitä lihonut niin tuskin alan lihomaan vieläkään. Lisäksi hän antoi minulle jonkin näköistä hierontaa ja ruksautti selkäni, väittäen että uniongelmat johtuvat siitä. Tuskinpa vain, olen vuorotyöläinen ja vuorokausirytmini vaihtelee paljon tästä johtuvat myös uniongelmat näin autonkuljettajan lääkäri koulutuksella diagnosoituna.
      Taitaa joku maksaa tälle Smolinille sopivista resepteistä, en nimittäin ole ainoa mirtatsapiinia saanut...

      • Ekakertariitti

        Tolla Smolinilla on kai joku selkäfetissi kun aina tarttee sitä remplata nii että onkoha se eres iha oikea mies vaikka jokku lekuripaperit onki meinaan et onkoha tutkittu ettei oo täällä väärilä henkilöllisyyksillä.

        Reumaki kuulemma paranee ku vaan istuu oikein ja näköjään kaikki muutki sairauret. Sillä on näköjää kaikkii sairauksii aina sama riaknoosi ja onkoha nii ettei halua kirjottaa niitä kolmiolääkkeitä ettei jouru ton Valviran tähtäimee tutkittavaks. Oikeempi nimike sille olis kyllä homeopaatti.


    • Potiilas

      Mistähän helvetistä tollasia ihme ja kumma lekureita tänne osataankin hommata, voi saatana, tuo Smulin on lisäksi vielä töykeä kuin mikä, eikä älyä mitään !!!

      • Calle__

        Älyvapaa tapaus !!!


      • Anonyymi

        Eikä osaa sukunimiä lausua..


      • Anonyymi

        Tänä päivänä en tiedä mistä.lääkäreitä kaivellaan. Joskus oli toisin.


    • potilaspereuro

      Ne on nykyään tulosvastuulisia.

    • K.pää

      Smolin on se lääkäri mille mä en mene.vika on joko tupakasta,alkoholista,tai lihavuudesta johtuvaa.meet sä mistä vaivasta vaan ni sama homma edessä.ja lääkkeeksi saat kortisonia..mutta aapo on se paras lääkäri,tutkii kunnolla ja kysyy edellisestäkin käynnistä auttoko lääkkeet tms.

      • Anonyymi

        En minakaa mene smolinille.....ennen karsin....tai kuolen...


    • nimkaikkionkuollu

      Eiköhän se ole satakunnankeskussairaan saattohoito paikka.

    • Eiuseinpotilas

      On kokemusta Aapo Haavistosta, joka hoiti hyvin ja ja Oikea diagnoosi selvis, sain lääkityksen... Nyt jo vuosi aikaa ja kiitollisuudella muistan hyvin hoitanutta lääkäriä sekä hoitajia !

    • Simuna

      Kirveskarilla aikanaan kävin ja avun sain. Aikoihin ei ole ollut tarvetta käydä ja nyt kuulin että ei ole enää näissä maallisissa karsinoissa. Mitä hälle oikein kävi?

      • RIP_Asko

        Sai kuulemani mukaan aivoverenvuodon.


      • Ystäväxxxooo
        RIP_Asko kirjoitti:

        Sai kuulemani mukaan aivoverenvuodon.

        No eikä saanut. Sydänkohtaukseen meni. Ihme puskaradiot taas säveltänyt omiaan.


      • Anonyymi

        Kuoli murheisiinne. Raakasti näin.


    • Konirohtori

      Kaikki hyvät lääkärit katoavat aina johonkin muualle, huonot lääkärit sen sijaan ei lähde Kankaanpään terveyskeskuksesta edes kulumalla.

      • Anonyymi

        Lääkärit eivät katoa. Yksi elälötyi. Toinen lähti ihan muille aloille.2 poikaa lähti Tampereelle. Yksi on äitiyslomalla. Toinen hoitovapaalla. KIVA KUN MUITSTATTE toistaiseksi jäljelle vielä olevia


      • Anonyymi

        Olet oikeassa...ei kulumallakaa heti smolin sais haipya....


    • narkeiltapilleritloppu

      En ymmärrä teidän kommentteja Smolinista. On todella tarkka lääkkeiden määräämisessä ja että yrittää välttää lääkkeiden väärinkäyttöä mikä on yleistynyt ongelma Suomessa. Mutta ensimmäisen kerran pääsin päivystyksessä hänelle ja parhaimpia lääkäreitä mitä sieltä on saanut.

      Ja paremmin on hoitanut mun vaivani kun yksikään suomalainen lääkäri.

      • Tautsi

        Tänään olin Smolinilla päivystyksessä. Todella töykeä ja epäammatillinen
        Eikä tiennyt hevonpaskaa. Joo selkää kyllä koitti en tie miks🤓🙄


      • Hukli

        Mä kävin eilen smolinilla ja huhhuh mikä lääkäri. Mulla myös istuma-asento väärä ja selkäkin niin jumissa että piti se siinä vastaanotolla ruksauttaa ihan kunnolla. Ja syyni siellä oloon ei liittynyt millään tavalla selköongelmiin...


      • Anonyymi
        Tautsi kirjoitti:

        Tänään olin Smolinilla päivystyksessä. Todella töykeä ja epäammatillinen
        Eikä tiennyt hevonpaskaa. Joo selkää kyllä koitti en tie miks🤓🙄

        Voi helvetti kun ylistat sita lekuria.sais lahtee heti....ei osaa edes sukunimea sanoo


      • Anonyymi
        Tautsi kirjoitti:

        Tänään olin Smolinilla päivystyksessä. Todella töykeä ja epäammatillinen
        Eikä tiennyt hevonpaskaa. Joo selkää kyllä koitti en tie miks🤓🙄

        Näinpä


    • Anonyymi

      Jouduin tässä taannoin käymään useasti terveyskeskuksessa ja joka kerta eri lääkäri mutta en tavannu yhtään ammattitaidotonta lääkäriä päin vastoin sain ernomaista hoitoa sekä lähetteet erikoislääkäreille kun oli tarve.Samoin hoitajien käynneillä olen saanu asiallista palvelua,tiedän kyllä että jotkut ihmiset eivä saa missään mieleistään palvelua.

    • Anonyymi

      Tosi huonoa hoitoa..minakin jouduin menee yksityiselle kun en saanut apua...

      • Anonyymi

        Etkö tiedä, että samat lääkärit toimivat yksityispuolella. Mutta jos haluat maksaa, niin mikäs siinä.


      • Anonyymi

        Oletko ymmärtänyt, että ne samat lääkärithän sinua yksityispuolellakin hoitavat.


      • Anonyymi

        Samat lääkärit ne yksityispuolellakin ovat


    • Anonyymi

      monet on kuollut kun kankaanpään terveyasemalle menee ja sitten porissa viimeistellään.

      • Anonyymi

        Ei liene kukaan kuolematon..Sanoisin jopa, että pienemmällä paikkakunnalla sinua kohdellaan ihmisenä Nuo suuret laitokset ovat ehkä vähän tehdasmaisia.


      • Anonyymi

        Ei auta porikaan enää. Sain lähetteen rauman sairaalaan.No taksit siinä rikastuu.


    • Anonyymi

      Muutamana vuonna siellä hyppäsin vaivojeni kanssa naurettavana ja luulosairaaksi leimattuna. Muutin pois ja sain avun muualta. Löytyi diagnoosi, lääkkeet ja hoito ja elämä on taas mukavaa kun vaivat ovat muisto vain.

      • Anonyymi

        Silloin asiasi ei ole tullut kunnolla selvitetyksi.


    • Anonyymi

      2009 oli tippuri ja se lähti Kankaanpäässä suitsait pois. Sitten sain 2020 kupan "hienosta kankaanpääläisrouvasta". Sitä pirua hoidettiin 7 viikkoa ja oli tuskaa ja pelkoa, että menee päähän saakka.. Hyvä paikka se se on kun reistaa paikat.

      • Anonyymi

        Oletko lukenut lääkäreiden mahdollisesti eräänlaista vitsikirjaa.. Kun eräs lääkäri oli tuolloin kuten tiedätte iho- sukupuolitautien erikoislääkäri. Eräs hienostorouva sanoi. hyi olkoon ammattianne. Siihen tri vastasi. Hyvä Rouva, kunpa tietäisitte kuinka monta kuppapotilasta olette tänä iltana kätellyt. Se oli siis vuosisatamme alussa. Onpa ollut paljon huonoa tuuria sinulla.


    • Anonyymi

      Oli ainakin ennen.

    • Anonyymi

      Smolin ei ainakaan teitä mielistele. Hänellä on oma katsantokanta. Ja erinomainen hän on muun muassa röntgenkuvien tulkinnassa.

      • Anonyymi

        Mutta ei osaamista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei osaamista

        Sekään ei pidä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Tämä on jo vanha vitsi vuodelta 2016. Yrittäkää Uudenmaan.

    • Anonyymi

      Yksiselitteisesti: ON.

    • Anonyymi

      Ei todellakaan. Osa on epäpäteviä hoitajia (ei kaikki) ja lääkärille lähes mahdotonta saada aikaa, ei vakavassakaan tilanteessa.

      • Anonyymi

        Älä höpöjä. Kyllä vakavat tilanteet havaitaan.


    • Anonyymi

      Vankilaan Haavisto kuuluu, ei lääkärin virkaan,

    • Anonyymi

      Ventelältä saat parhaan avun.

      • Anonyymi

        Koska eläinlääkäri on terveyskeskukseen mennyt työskentelemään?


    • Anonyymi

      Ei ne lääkärit mutta se vastaanoton nainen on töykeä ja työhönsä kyllääntyneen oloinen.

    • Anonyymi

      Liian paljon ota buranaa ja seurataan -automaatteja. Mitään todellista apua harvemmin sai. Toista on nyt kun asun muualla. Tutkitaan ja tarvittaessa hoidetaan eikä tarvi kuukausia ja vuosia kitkutella saman vaivan kanssa kuten Kankaanpäässä.

    • Anonyymi

      Ei tod., ainakaan luukulla. Siellä hoitajat vain vittuilevat. Soittoa saa odottaa – soitetaan takaisin vasta muutaman päivän kuluttua, jos vittuilulta ja kiukuttelulta ehtivät.

    • Anonyymi

      Itse olen saanut erinomaista hoitoa Kankaanpään terveyskeskuksessa,suosittelen lämpimästi

    • Anonyymi

      Arja Ilanderia kaipaan. Todella hyvä ja ystävällinen lääkäri. Pidin kovasti.

    • Anonyymi

      Ei ole ollut aiemmin mitään kokemusta ko laitokseen mutta nyt olen siellä osastolla vieraillut omaistani katsomassa ja siellä on aivan Supermahtava lääkäri Elina Söderholm.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko spermahtava


    • Anonyymi

      Panadooliautomaatteja talo täynnä.

    • Anonyymi

      Aapo Haavisto, maailmankaikkeuden huonoin lääkäri.

    • Anonyymi

      Huomattavasti parempaa nyt, kun ylilääkäri viimein ymmärsi lähteä lätkimään.

    • Anonyymi

      Aapo Haavisto on pöyristyttävän törkeä, häijy ja omahyväinen "lääkäri", jonka pitäisi päästä lääkäreiden hautausmaalle ihmisiä kiusaamasta ja tappamasta.

      • Anonyymi

        Hyvä lääkäri tietää potilaan tarpeet, ja on oikeasti kiinnostunut mikä vaivaa.
        Lääkärin vaatetus on myös huomion arvoinen asia.
        Jos lääkäri vie potilaan pieneen tutkimushuoneeseen, tutkiessaan asettelee polvesi jalkojensa väliin, niin ei syytä huoleen. Kuuluu huolenpitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä lääkäri tietää potilaan tarpeet, ja on oikeasti kiinnostunut mikä vaivaa.
        Lääkärin vaatetus on myös huomion arvoinen asia.
        Jos lääkäri vie potilaan pieneen tutkimushuoneeseen, tutkiessaan asettelee polvesi jalkojensa väliin, niin ei syytä huoleen. Kuuluu huolenpitoon.

        Ei ollut kankaan päässä hornetti.
        -black jack eli musta harry-


    • Anonyymi

      Mee eläinlääkäriin nii saat rahoille vastinetta

    • Anonyymi

      Tilaan vielä ennen joulua eläinlääkärin. On tuo takajalka kiukutellut. Etujalka on nyt parempi.

    • Anonyymi

      Hommatkaa vakuutus, niin ei tarvitse terkkarin palveluita ja homma pelaa ilman jonoja.

    • Anonyymi

      Jokainen ihminen on vastuussa omasta hyvinvoinnistaan,valitsemalla mitä ja kuinka paljon syö ja juo.MITTAREITA ON VYÖTÄRÖN MITTAUS JA VAAKA. Samoin valinnat tupakan, nuuskan ja päihteiden ja lääkkeiden käytön sekä liikunta määrien suhteen. Ennaltaa ehkäisevää terveyden hoitoa ei suomessa ole vaikka siitä on puhuttu. Esimerkiksi julkinen terveydenhoito järjestää 40 vuotiaalle naiselle ajan jossa ainoa tukimus on papa näytteen otto, Ei kuulu verikokeet esim hemoglobiiniarvon, ei kolestrolin, ei sokerin arvoja, ei verenpainetta mitata ei sydänfilmiä. Kuitenkin suurin osa tämän ikäisistä naisista ylipainoisia eli silloin jo voi näkyä diabeteksen esiasteet, korkeat kolestroliarvot ja kohonnut verenpaine joista tieto voisi ohjata terveempien elintapojen korjaamiseen eikä olisi niin paljon aivoverenvuotoja ja infrakteja. ym elintasosairauksia,

    • Anonyymi

      AH muodostaa riskin potilasturvallisuudelle. Hän on riskityöntekijä koko Tampereen kaupunkiorganisaatiossa. Noin päästään vajaalla ja pimeällä henkilöillä ei pitäisi olla minkäänlaista pääsyä lääkärin virkaan. Hänellä ei ole ihan kaikki muumit laaksossa.

    • Anonyymi

      Haavisto on riskihenkilö, joka on vaarallinen muiden terveydelle ja hengelle. Siksi hänellä ei pitäisi olla itään oikeutta työskennellä lääkärin professiossa.

    • Anonyymi

      Vaihtelevaa hoitoa, omalääkäri toiminta pitäisi saada käyntiin että olisi joku tolkku touhussa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tänä päivänäpä vasta kysellä saatkin

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1957
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1506
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      27
      1423
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe