Mäkimaan pyörä oy

entinenasiakas

Minkälaisia kokemuksia kyseisestä liikkeestä ? Tulipa käytyä ostoksilla MELKEIN !?
Tuotetta esiteltiin ja kovasti kehuttiin... Kas sivusta sattui hemaseva neitokainen kysyyn missä on ??? No eiköhän tämä jantteri mennyt näyttämään mistä löytyy ja esitteleen tuotetta ! Vaikka mulla jäi sana kesken ja kaupat kesken ! :O Eikä ollut emsimmäinen kerta kun näin kävi ? Siinä pikasesti laskeskelin minkälaisesta kauppaa
hierottiin niin lähemmäs 2000e. ! No aattelin pitäkää tavaranne ! ja hain toisesta liikkeestä ja kerron heillekkin !! tuumasivat nauraen ettei oo tosi !! mut ei niille minun
eurot vain kelvanneet ! Taitaa kaikki mennä pärstä kertoimen mukaan !!!
eipä enään meidän perhe kuluta tuon liikkeen saranoita.

12

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinenlestis

      hyvä hyvä lestiksiä ovat joo

      • Palvelu Mäkimaalla voi olla ala arvoista, mutta hinnat kyllä ovat yläkanttiin !


        Late Lapista.


    • kilpapyörä

      Kauppiaalle ei parin tonnin halpispyörästä paljoa jää käteen, joten kaupan kesken jäänti ei sinänsä lovea lompakkoon tee. Jos kyseessä olisi ollut kunnon kilpapyörä hiilikuiturungolla ja kaikilla herkuilla, summa olisi ollut 10 000 - 15 000 euroa, silloin jantteri olisi jo jättänyt neitokaisen odottelemaan.
      Asioilla on aina tärkeysjärjestys, pitää peilata toiseltakin kulmalta.

    • kuluttajainen

      Heillä on muuten tapana nostaa lähtöhintojaan, kun alennusmyynti lähestyy.
      Eipä tule asioitua moisessa lierolassa.
      Vertaappa heidän "ale-hintoja" muiden normaalihintoihin.
      Vallan huikeat ovat : )

    • rehellinenteko

      Keinänenkö ei ole lestaliike?

      • hyppääkaivoon

        kanada


    • molenlapinrikhain

      late lapista ! sulla ei late taia olla sitä kyhnyä eli hilloa mitä mulla on tarttex laihnaan mie voin lainata sopivasti euribor 18% jo vain se onnistuu

      • intersporttejamuuallaki

        Kyllä Makimaalla palvellaan pärstäkertoimen mukaan, sekä sen mukaan miten olet pukeutunut. Jos sulla on joku halppisliikkeen urheilutakki päällä, niin ei kukaan tu kysyy miten vois palvella. Mutta jos meet kalliimman puoleiset kuteet päällä, niin jo löytyy palveluhenkeä. Ja läskejä ei muuten sitten palvella, tiedoksi tämäki :D


    • Eipä ole tarvetta asioida ko liikkeessä. Muualta saa saman paljon halvemmalla.

      • hepolahti

        Näin on näreet. Samaa mieltä


    • Kärkiostos

      Netistä tilaamalla saa halvemmalla kotiovelle toimitettuna.

    • Hyvääpalvelua

      Olen asioinut vuosia, tosin silloin tällöin (en pyöräostoksilla). Olen saanut hyvää ja asianmukaista palvelua. Sain suuren luottamuksen reilu vuosi sitten, kun kerroin läheiseni olevan huonossa kunnossa ja ei jaksa kenkäostoksille. Tiesin hänen kokonsa ja valitsin kahdet sopivat. Kysyin, maksanko ja käytän vuorotellen kokeiltavana. Minulle sanoi miesmyyjä, että voit viedä molemmat ja käy sitten maksamassa. Hinnassa oli jonkin verran eroa. Olin todella kiitollinen ja kävin molempien kenkien kanssa sovittamassa ja pian palasin maksamaan ne toiset ja palautin toiset. Mielestäni hyvää ja luotettavaa palvelua! Olen tosi kiitollinen, tilanne oli läheiseni kanssa muutoinkin silloin vaikea. Olin rehellinen ja ehkäpä siitä on myös hyötyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe