JOULUVALOT

JoJouluJoutui

Joko jouluvaloja saisi ruveta laittelemaan ?
Itse ainakin olen jo laitellut , kun on jo niin pimeääkin , mutta
valoja en ole vielä laittanut .

18

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persjalka

      Mitä ihmeen sönkötystä. Itse ainakin olen jo laitellut, mutta valoja en ole vielä laittanut, kirjoitti aloittaja. Huh! Olen laittanut, en ole laittanut.

      Keneltä tässä lupaa kysellään???? Jokainen tekee niin kuin tahtoo. Ei minua haittaa vaikka jollakin palaa valot ympäri vuoden. Itse laitan joskus marraskuussa.

      • PaikatRempallaan

        No laita nyt sitten ne lamput sinne ikkunoihin , jos sinulla ei ole
        parempaa tekemistä aikasi kuluksi .
        Fiksua olisi kytkeä valot päälle vasta Itsenäisyyspäivänä .
        Laita lyhtyyn kynttilä palamaan , niin ei tunnu syksyn synkkyys .


    • eikö.oo.parempaa

      tekemistä...

    • Lusiferi

      Valoa kansalle!

    • kloiui

      Perinteitä kunnioittaen laittakaamme varsinaiset joulusta viestivät tunnelmanluojat kuten adventtikyntteliköt ja tähdet kertomaan joulunsanomaa silloin kuin varsinainen joulun valmistelu alkaa eli ensimmäisenä adventtina.Kaikenlaiset muu tvalot ikkunoissa pimeän syksyn tultua ovat yleistyneet ja sehän on aivan ymmärrettävää että halutaan pimeyteen valoa ja väriä.

      • Adventtina-sitten

        Siis asiallinen kommentti tuohon ilmeisesti vanhemman ihmisen
        tekemään ketjun aloitukseen !
        Siitä KIITOS nimim: "kloiui"


    • latvaBkakkosetlaittaa

      Värikkäät jouluvalot kertovat tähän aikaan vuodesta asennettuna paljon laittajan mielenterveydestä. Sääli.

      • kausikoristeet

        Käyhän se varmaan mielenterveyden päälle kun joutuu katselemaan toisten tunnelmaisia ja kauniisti somisteltuja ikkunoita jotka viestivät asukkaista joilla kodin visuaalinen ilme vaihtuu vuodenaikojen myötä.


    • Miihkail

      Hyvä JoJouluJoutui!
      Jos olet suunnitellut valojen laittamista ulkotiloihin (piha-alueelle), niin valaisevathan me mukavasti ohikulkevien mieltä ja kulkua. Mutta ikkunavalot vasta kunhan adventti koittaa.

      • ikkunalamput

        Tokihan nyt kautta aikojen ikkunoita on valaistu tunnelmallisilla valoilla. Adventtitähti ja adventtikynttelikkö ovat varsinaisia joulunajan tunnelmanluojia ja toivottavasti jätämme niiden luoman tunnelman esillepanon lähemmäs joulua.Muita värikkäitä ikkunavaloja laittakoon jokainen silloin kun niitä haluaa.


    • valoapimeyteen

      Ei muuta kun valoja vain ja paljo nyt tähän pimeyteen. Kohta siirrytään talviaikaan ja ei ku pimenee lisää. Pistetään kampoihin ja laitetaan keinovaloa ja kyntteleitä, vaan ei vielä joulun näköisiä-

    • Kynttelikköroista

      Laita hyvä ihminen jouluvalot jos tykkää niistä.

      • kukkavaloköynnös

        Yritä nyt Bonjata, että ikkunoita voi valaista/koristaa muillakin valaisevilla koriste valoilla kuin jouluvaloilla.


    • jouluakka

      Olen joskus innoissani laittanut jo marraskuun alusta ikkunoihin kaikki härpäkkeet, mutta huomasin kyllästyneeni niihin jo ennen joulua. Nyt laittelen vasta 1.adventtina ja kestää olla loppiaiseen tai ihan tammikuun loppuun.
      Ulkovaloja puihin ja pensaisiin voi mielestäni laittaa aivan huoletta jo nyt.

    • wywy

      Menee maku koko joulusta, jos liian aikaisin laittelee. Kohtuus kaikessa ja kaikki ajallaan.

    • Jari.on.ihana

      Mulla on piha pihlajassa koko vuoden valot.ne on Jari Tervon näköiset.tosi komeet.

    • pökerössä

      Naapuri tuli sanomaan, ettei toinen naapuri tykkää meidän (joulu?)valoista. Otimma ne pois. Se siitä sitten.

      • PaskannaSenmMunillekin

        Pierase sen naapurin suuhun ja paskanna.
        Laita lisää valoja sitten paskantamisen päälle ja naura.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe