Valtamediakin heräilee

TunkitusVaikeutuu

Aina niin ärhäkkä Spotlight ajaa ensi maanantaina kello 20:00 ulos ohjelmansa "Kryptinen valuutta" OneCoinista. Hyvä FST!

Toisaalta juuri FST:n omimmalla alueella on OneCoijaus ollutkin aktiivisinta.

Viimeinen naula?

http://areena.yle.fi/1-3083119

31

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HärskiydenHuippu

      HYVÄ HYVÄ!
      Medianäkyvyyttä kaipaakin tämä tökerö, härski pyramidivedätys. Jospa joillakin silmät avautuisivat vihdoin...

    • Vastustustalöytyy

      Eikö yritys saisi ostaa kiinteistöjä, jos se on merkattu myös toimialaluetteloon ja usein se merkataan yrityksissä vaikkei kauppoja tehtäisikään, koska jälkikäteen lisäily maksaa.

      Löisin melkein vetoa että taustatyöt tehty linjalla suoli24, murot ja pikkupetteri.
      Tulos on siis odotettava ja yksipuolinen. Yrityksen johdolle tuskin on annettu mahdollisuutta vastata kysymyksiin, kuten yleensä reilua olisi.

      • RujatHousuissa

        ”Yrityksen johdolle tuskin on annettu mahdollisuutta vastata kysymyksiin...”
        Suomen toiminna osalta voimme odottaa, että valtakunnanjohtaja Tommi, Juha ja Koiran tekohampaat vastaavat kysymyksiin. Vai vastaavatko? Vai uskaltavatko enää vastata edes puhelimeensa?

        Sillä kysyttäväähän piisaa.

        Itse kysyisin ensimmäisenä, miksi minun koulutuksesta maksamani raha, jolla piti kehittää yhtiö toimintaa, onkin päätynyt Veskan omistamaan kiinteistöön. Eihän minun tarkoitukseni sijoittajana ollut se, että Veska omistaa kivitaloja. Tommikin kertoi, että koulutuksen kylkiäisinä saan kolikoita, kauppapaikat avautuvat pikapikaa ja kryptovaluutan kurssi lähtee lentoon. Koska ostamani koulutuspaketin kylkiäisinä olen saanut kolikoita, siinä siivellä minä sitten rikastun.

        Rujan äidistä ja kivitaloista Tommi ei puhunut mitään. Olisiko syytä jonkun selittää jotakin? ;DDDD


      • HuimaaLogiikkaa

        "koska jälkikäteen lisäily maksaa."

        Huh huh! Nyt on logiikka saavuttanut aivan uuden tason - Onnea!


      • KauheaaKauheaa
        RujatHousuissa kirjoitti:

        ”Yrityksen johdolle tuskin on annettu mahdollisuutta vastata kysymyksiin...”
        Suomen toiminna osalta voimme odottaa, että valtakunnanjohtaja Tommi, Juha ja Koiran tekohampaat vastaavat kysymyksiin. Vai vastaavatko? Vai uskaltavatko enää vastata edes puhelimeensa?

        Sillä kysyttäväähän piisaa.

        Itse kysyisin ensimmäisenä, miksi minun koulutuksesta maksamani raha, jolla piti kehittää yhtiö toimintaa, onkin päätynyt Veskan omistamaan kiinteistöön. Eihän minun tarkoitukseni sijoittajana ollut se, että Veska omistaa kivitaloja. Tommikin kertoi, että koulutuksen kylkiäisinä saan kolikoita, kauppapaikat avautuvat pikapikaa ja kryptovaluutan kurssi lähtee lentoon. Koska ostamani koulutuspaketin kylkiäisinä olen saanut kolikoita, siinä siivellä minä sitten rikastun.

        Rujan äidistä ja kivitaloista Tommi ei puhunut mitään. Olisiko syytä jonkun selittää jotakin? ;DDDD

        Niin, jopa kaikkein uskossaan vahvinkin alkaa jo toteamaan, että ehkei niitä kauppapaikkoja oikeasti pitänytkään tulla....

        Tämä on vallan kauheaa. Kuinka tästä nyt selvitään...?


      • MrCarddi

        Yrityksen johtoa tuskin kiinnostaa vastailla mihinkään kysymyksiin ja tulos tietty on odotettava, sillä näin selkeää kusetusta ei ole nähty aikoihin. Ei tarvi suoli24 jne.. katsoa, riittää kun näkee olelife/onecoin sivustot, niin ei jää epäselväksi missä mennään.


      • >Yrityksen johdolle tuskin on annettu mahdollisuutta vastata kysymyksiin

        Tämän "yrityksen" johto ei ole koskaan vastannut kysymyksiin. Siis kiusallisiin sellaisiin, joissa epäillään "yrityksen" toimintaa pyramidihuijaukseksi. Tälläisiä kysymyksiä on yritetty esittää "yrityksen" facebook-sivustoja myöten, mutta kumma kyllä ne poistetaan sieltä alta aikayksikön.

        Ja jos sattuu niin että kiusallisen kysymyksen esittäjä on itse tämän järjestelmän jäsen, niin tämä "yritys" kätevästi takavarikoi tämän henkilön käyttäjätilin ja tämän tienaamat kolikotkin! Reilu meininki "yritykseltä" eikö vaan!!


      • Tapsa__

      • Leuat_loksuu
        Avotampio_ kirjoitti:

        >Yrityksen johdolle tuskin on annettu mahdollisuutta vastata kysymyksiin

        Tämän "yrityksen" johto ei ole koskaan vastannut kysymyksiin. Siis kiusallisiin sellaisiin, joissa epäillään "yrityksen" toimintaa pyramidihuijaukseksi. Tälläisiä kysymyksiä on yritetty esittää "yrityksen" facebook-sivustoja myöten, mutta kumma kyllä ne poistetaan sieltä alta aikayksikön.

        Ja jos sattuu niin että kiusallisen kysymyksen esittäjä on itse tämän järjestelmän jäsen, niin tämä "yritys" kätevästi takavarikoi tämän henkilön käyttäjätilin ja tämän tienaamat kolikotkin! Reilu meininki "yritykseltä" eikö vaan!!

        Kysyin facebookissa onecoinin sivuilla mistä tulee kolikot tuplausta varten lohkoketjun vaihdon yhteydessä ja kysymys poistettiin n. 30 minuutissa, näinhän avoimet, ihmisiä askarruttaviin kysymyksiin vastaavat yritykset tekevät.


      • grynderit

      • ljffreoihohe

        Just näin. Talousrikokset osiossa lisää.


      • Klm90
        RujatHousuissa kirjoitti:

        ”Yrityksen johdolle tuskin on annettu mahdollisuutta vastata kysymyksiin...”
        Suomen toiminna osalta voimme odottaa, että valtakunnanjohtaja Tommi, Juha ja Koiran tekohampaat vastaavat kysymyksiin. Vai vastaavatko? Vai uskaltavatko enää vastata edes puhelimeensa?

        Sillä kysyttäväähän piisaa.

        Itse kysyisin ensimmäisenä, miksi minun koulutuksesta maksamani raha, jolla piti kehittää yhtiö toimintaa, onkin päätynyt Veskan omistamaan kiinteistöön. Eihän minun tarkoitukseni sijoittajana ollut se, että Veska omistaa kivitaloja. Tommikin kertoi, että koulutuksen kylkiäisinä saan kolikoita, kauppapaikat avautuvat pikapikaa ja kryptovaluutan kurssi lähtee lentoon. Koska ostamani koulutuspaketin kylkiäisinä olen saanut kolikoita, siinä siivellä minä sitten rikastun.

        Rujan äidistä ja kivitaloista Tommi ei puhunut mitään. Olisiko syytä jonkun selittää jotakin? ;DDDD

        Missä on väitetty, että raha käytetään yhtiön kehittämiseen? Tommi radiorockilla sanoi koulutuksessa olevan lähes 100% kate, joten ymmärtäisin itse tuosta, että koulutusta myydään ja koulutuksesta maksettu raha on rutjakkeen rahaa, toisin sanoen menetettyä rahaa.


      • NerokkuusOnTotta
        grynderit kirjoitti:

        Menikö siis tunkkien rahat Bulagarian kiinteistöihin, joista tunkit eivät kuitenkaan omista osuutta?

        Turhaa spekulaatiota, johtajamme, suuri nero Ingatova on kehittänyt nerokkaan systeemin josta teidän laisten apinoiden ei kuulu eikä tarvitse ymmärtää mitään niin kuin ette selvästikkään ymmärrä myöskään krypto valuutan todellisesta luonteesta ja käyttäytymisestä.

        "Ihmisten valuutta" tulee muuttamaan maailman vielä paremmaksi paikaksi, vielä mahtuu mukaan tienaamaan! Omassa daunlainissa on jo toista tuhatta asiakasta ja lisää tulee lähes päivittäin ainakin viikottain... se jo todistaa homman toimivuuden!


      • Mukamukana
        RujatHousuissa kirjoitti:

        ”Yrityksen johdolle tuskin on annettu mahdollisuutta vastata kysymyksiin...”
        Suomen toiminna osalta voimme odottaa, että valtakunnanjohtaja Tommi, Juha ja Koiran tekohampaat vastaavat kysymyksiin. Vai vastaavatko? Vai uskaltavatko enää vastata edes puhelimeensa?

        Sillä kysyttäväähän piisaa.

        Itse kysyisin ensimmäisenä, miksi minun koulutuksesta maksamani raha, jolla piti kehittää yhtiö toimintaa, onkin päätynyt Veskan omistamaan kiinteistöön. Eihän minun tarkoitukseni sijoittajana ollut se, että Veska omistaa kivitaloja. Tommikin kertoi, että koulutuksen kylkiäisinä saan kolikoita, kauppapaikat avautuvat pikapikaa ja kryptovaluutan kurssi lähtee lentoon. Koska ostamani koulutuspaketin kylkiäisinä olen saanut kolikoita, siinä siivellä minä sitten rikastun.

        Rujan äidistä ja kivitaloista Tommi ei puhunut mitään. Olisiko syytä jonkun selittää jotakin? ;DDDD

        "Itse kysyisin ensimmäisenä, miksi minun koulutuksesta maksamani raha, jolla piti kehittää yhtiö toimintaa, onkin päätynyt Veskan omistamaan kiinteistöön."

        Koulutuksesta menevät rahat OneCoiniin ja he jakavat rahansa miten parhaaksi näkevät, mikä ei taasen pätkääkään kuulu sinulle.

        " Eihän minun tarkoitukseni sijoittajana ollut se, että Veska omistaa kivitaloja."

        OneCoinissa ei olla sijoittajia, vaan asiakkaita ja oikeat asiakkaat tämän kyllä tietävät. Sinulle ulkopuoliselle voin kertoa, että jos Veska omistaa kivitaloja, niin myös hänellä on siihen laillinen oikeus, kuten sinullakin. Toki se ei ole turpaansa soittaville luusereille mahdollista.

        "Rujan äidistä ja kivitaloista Tommi ei puhunut mitään. Olisiko syytä jonkun selittää jotakin? ;DDDD"

        Miksi Tommin pitäisi puhua kiinteistökaupoista? Varsinkaan sinulle ulkopuoliselle ilman omaa elävälle luuserille ei ole yhtäkään järkevää syytä selitellä mitään.


      • Logiikkamestari
        HuimaaLogiikkaa kirjoitti:

        "koska jälkikäteen lisäily maksaa."

        Huh huh! Nyt on logiikka saavuttanut aivan uuden tason - Onnea!

        Mikäs tässäkin nyt sinun logiikkaasi kutkuttelee, sillä itsekin yritysluennoilla istuneena sielä krrottiin juuri näin, että yritysrekisterin toimialaan kannattaa laittaa mahdollisimman paljon toimialoja, koska jos yrityksen kehittyessä voi tulla lisäystarpeita ja aina niiden jälkikäteen sinne lisäily aiheuttaa lisäkustannuksia.

        Itse ihmettelen miksi joku aina hirttäytyy näihin sivuasioihin?
        No todennäköisesti siksi, kun ei ole mitään sanottavaa oikeasti. ;)


      • RujatHousuissa
        Klm90 kirjoitti:

        Missä on väitetty, että raha käytetään yhtiön kehittämiseen? Tommi radiorockilla sanoi koulutuksessa olevan lähes 100% kate, joten ymmärtäisin itse tuosta, että koulutusta myydään ja koulutuksesta maksettu raha on rutjakkeen rahaa, toisin sanoen menetettyä rahaa.

        "Missä on väitetty, että raha käytetään yhtiön kehittämiseen?"

        Hoo hoo. ;DDDD

        Onecoin itse ja värvärit ovat suu vaahdossa lupailleet kauppapaikkoja, kolikon arvon nousua, vaihdettavuutta ja ties vaikka mitä. Jos et minua uskoa, lue vaikka tästä:
        http://pjarvinen.blogspot.fi/2016/09/onecoin-tilaisuus-tampereella-492016.html

        Vai koulutusta myydään. Tämä keppihevonen kehitettiin, koska koijarit pelkäävät rikosvastuuta. Wincapitassa keppihevosena oli pipsimittari. Move Networksin keppihevonen oli bulgarialainen polkupyörä. Näistä vain Moven keppihevonen kesti oikeudessa, koska oikeus totesi, että huonollakin polkupyörällä on kiistatta käyttöarvo.

        Winkkarin pipsimittarin oikeus heitti pöpelikköön ja näin käy myös Onecoinin koulutusmateriaalille. Kehotan kaikkia tekemän testi: Laita saamasi koulutusmateriaali myyntiin Huuto.Net palveluun. Luulen, että totuus selviää aika nopeasti.

        Kun Onecoin on lupaillut sitä ja tätä, luontevaa käsitys on, että yhtiö käyttää saamansa tulot lupaustensa lunastamiseen. Kovin vaikea on selittää, että yhtiön keräämä raha onkin tarkoitettu Veska-mummon kiinteistökauppoihin. ;DDDD


      • Vastataantarvittaessa
        Avotampio_ kirjoitti:

        >Yrityksen johdolle tuskin on annettu mahdollisuutta vastata kysymyksiin

        Tämän "yrityksen" johto ei ole koskaan vastannut kysymyksiin. Siis kiusallisiin sellaisiin, joissa epäillään "yrityksen" toimintaa pyramidihuijaukseksi. Tälläisiä kysymyksiä on yritetty esittää "yrityksen" facebook-sivustoja myöten, mutta kumma kyllä ne poistetaan sieltä alta aikayksikön.

        Ja jos sattuu niin että kiusallisen kysymyksen esittäjä on itse tämän järjestelmän jäsen, niin tämä "yritys" kätevästi takavarikoi tämän henkilön käyttäjätilin ja tämän tienaamat kolikotkin! Reilu meininki "yritykseltä" eikö vaan!!

        "Tämän "yrityksen" johto ei ole koskaan vastannut kysymyksiin. Siis kiusallisiin sellaisiin, joissa epäillään "yrityksen" toimintaa pyramidihuijaukseksi. Tälläisiä kysymyksiä on yritetty esittää "yrityksen" facebook-sivustoja myöten, mutta kumma kyllä ne poistetaan sieltä alta aikayksikön."

        Taasen patologisen valehtelemisesi kutkuttelemana sinun pitää valehdella!
        Otetaas esimerkki Suomesta KRP:n tutkinnan vaiheissa, kun OneCoin lähetti jopa lakimiehensä paikalle selvittämään OneCoin vs. Euroopan lainsäädäntö ja KRP kyläilyllä kävi myös pikkupetteri ja maajohtaja.
        Lopputuloksenhan me kaikki tiedämme, siis esitutkintaa vastustajien kovasta odotuksesta huolimatta ei edes käynistetty ja tästä te ette ole päässeet vieläkään yli.;)

        Se vastaillaanko jonkun paskahatun tai muroissa sähläävän riihipöllön kysymyksiin on täysin irrelevantti kysymys. Mikään yritys ei vastaile avoimesti kaikkiin kysymyksiin, mikä koskee sisäisisiä hallintometoodeja, eikä edes OneCoin 2,5 miljoonan ihmisen ulopuoliset kysymyksiin voi edes vastata, koska sitten ei ehtisi tehdä varsinaista hommaansa ollenkaan.

        Aktiiviset asiakkaat koulutuksissa käydessään joita on erilaisia tapaamisia saavat kuitenkin riittävästi tietoa niistä asioista mistä heidän pitääkin tietää, mutta sitten on tietenkin aina laiskoja asiakkaita joita yllättävän vähän kiinostaa tietää varsinaisesta asiastaan ja ovat kuin lumiukot pihalla.


      • Tapsa__
        grynderit kirjoitti:

        Menikö siis tunkkien rahat Bulagarian kiinteistöihin, joista tunkit eivät kuitenkaan omista osuutta?

        Tunkit ostivat rahoillaan koulutusta ja saivat sitä.

        Ruja osti omilla rahoillaan kiinteistöjä itselleen, ei Onecoinille.

        Jostakin syystä Ruja päätti kierrättää rahat useamman firman kautta.

        Ehkäpä hänkin epäilee bisnestensä laillisuutta.


      • Klm90
        RujatHousuissa kirjoitti:

        "Missä on väitetty, että raha käytetään yhtiön kehittämiseen?"

        Hoo hoo. ;DDDD

        Onecoin itse ja värvärit ovat suu vaahdossa lupailleet kauppapaikkoja, kolikon arvon nousua, vaihdettavuutta ja ties vaikka mitä. Jos et minua uskoa, lue vaikka tästä:
        http://pjarvinen.blogspot.fi/2016/09/onecoin-tilaisuus-tampereella-492016.html

        Vai koulutusta myydään. Tämä keppihevonen kehitettiin, koska koijarit pelkäävät rikosvastuuta. Wincapitassa keppihevosena oli pipsimittari. Move Networksin keppihevonen oli bulgarialainen polkupyörä. Näistä vain Moven keppihevonen kesti oikeudessa, koska oikeus totesi, että huonollakin polkupyörällä on kiistatta käyttöarvo.

        Winkkarin pipsimittarin oikeus heitti pöpelikköön ja näin käy myös Onecoinin koulutusmateriaalille. Kehotan kaikkia tekemän testi: Laita saamasi koulutusmateriaali myyntiin Huuto.Net palveluun. Luulen, että totuus selviää aika nopeasti.

        Kun Onecoin on lupaillut sitä ja tätä, luontevaa käsitys on, että yhtiö käyttää saamansa tulot lupaustensa lunastamiseen. Kovin vaikea on selittää, että yhtiön keräämä raha onkin tarkoitettu Veska-mummon kiinteistökauppoihin. ;DDDD

        Oletko siis sitä mieltä, että koulutukselle pitäisi säätää hinnallinen yläraja? Wincapitan suurin ongelma oli valuuttakaupan täydellinen puuttuminen. Onecoin myy koulutusta ja kaupanpäällisenä saa tokeneita, jotka sitten muuttuvat joksikin ränkylöiksi, jokainen aivoilla ajatteleva ymmärtää päätuotteen olevan koulutus, ei "kryptovaluutta". Koulutus ei ole keppihevonen kuin idiooteille(5% ihmisistä kuulemma), jos koulutusta ruvetaan hinnoittelemaan lakikirjalla, niin yhtä hyvin sitten täytyy ruveta hinnoitteleen myös esiintyjien palkkiotkin. Ei joku tauskikaan ole aina lippunsa arvoinen, mutta en silti näe siinä rikosta, vaan enemmän syyttäisin itseäni lipun ostosta. Verkostossa sitten taas laittomuuksia tapahtuu senkin edestä ja en väitä, että onecoinkaan kaikkia velvotteita lain mukaan hoitaisi, mutta tuo koulutuksen myynti ei ole varsinaisesti se rikos tai kiinteistöjen osto.
        Edelleenkin homma voi muuttua laittomaksi jos tarpeeksi moni kokee tulleensa huijatuksi, mutta muuten koulutuksen myyntiin on vaikea puuttua.


      • Hehehehhhh

        Mites nyt yhtäkkiä sitten juuri tämän koulutuksen päätitte valita ostettavaksi. Noin kallis, ja ei auta työllistymiseen mitenkään. Ettei vain olisi kuitenkin ollut se keppihevonen tuo "koulutuksenne", ja coineja te olitte keräilemässä dollarinkuvat silmissä silmälappujenne alla.

        Myös kaverit houkuteltiin mukaan lupauksilla kauppapaikoista, ja kaikella coinien ympärillä tapahtuvilla lupauksilla.

        Ei siis koulutuksen sisältöä tai muutakaan esitellen.


      • Vastataantarvittaessa kirjoitti:

        "Tämän "yrityksen" johto ei ole koskaan vastannut kysymyksiin. Siis kiusallisiin sellaisiin, joissa epäillään "yrityksen" toimintaa pyramidihuijaukseksi. Tälläisiä kysymyksiä on yritetty esittää "yrityksen" facebook-sivustoja myöten, mutta kumma kyllä ne poistetaan sieltä alta aikayksikön."

        Taasen patologisen valehtelemisesi kutkuttelemana sinun pitää valehdella!
        Otetaas esimerkki Suomesta KRP:n tutkinnan vaiheissa, kun OneCoin lähetti jopa lakimiehensä paikalle selvittämään OneCoin vs. Euroopan lainsäädäntö ja KRP kyläilyllä kävi myös pikkupetteri ja maajohtaja.
        Lopputuloksenhan me kaikki tiedämme, siis esitutkintaa vastustajien kovasta odotuksesta huolimatta ei edes käynistetty ja tästä te ette ole päässeet vieläkään yli.;)

        Se vastaillaanko jonkun paskahatun tai muroissa sähläävän riihipöllön kysymyksiin on täysin irrelevantti kysymys. Mikään yritys ei vastaile avoimesti kaikkiin kysymyksiin, mikä koskee sisäisisiä hallintometoodeja, eikä edes OneCoin 2,5 miljoonan ihmisen ulopuoliset kysymyksiin voi edes vastata, koska sitten ei ehtisi tehdä varsinaista hommaansa ollenkaan.

        Aktiiviset asiakkaat koulutuksissa käydessään joita on erilaisia tapaamisia saavat kuitenkin riittävästi tietoa niistä asioista mistä heidän pitääkin tietää, mutta sitten on tietenkin aina laiskoja asiakkaita joita yllättävän vähän kiinostaa tietää varsinaisesta asiastaan ja ovat kuin lumiukot pihalla.

        Niin, et sitten kommentoinut lainkaan sitä miksi OneCoin ei vastaa kiusallisiin kysymyksiin, vaan poistaa ne alta aikayksikön jos niitä postaa facebookiin tms.

        Nämä kysymykset joista nyt puhumme ovat OneCoin-jäsenten itsensä tekemiä kysymyksiä. Siis yhtiön silmissä varsin varteenotettavia, asiallisia kysymyksiä liittyen useisiin OneCoinissa oleviin ristiriitoihin.

        Joissakin tapauksissa tämä "yhtiö" on jopa takavarikoinut kysymysten esittäjän tilin.

        >Se vastaillaanko jonkun paskahatun tai muroissa sähläävän riihipöllön kysymyksiin

        Ei, tällaisista ei ollut kyse.


      • Klm90
        Hehehehhhh kirjoitti:

        Mites nyt yhtäkkiä sitten juuri tämän koulutuksen päätitte valita ostettavaksi. Noin kallis, ja ei auta työllistymiseen mitenkään. Ettei vain olisi kuitenkin ollut se keppihevonen tuo "koulutuksenne", ja coineja te olitte keräilemässä dollarinkuvat silmissä silmälappujenne alla.

        Myös kaverit houkuteltiin mukaan lupauksilla kauppapaikoista, ja kaikella coinien ympärillä tapahtuvilla lupauksilla.

        Ei siis koulutuksen sisältöä tai muutakaan esitellen.

        Keräileehän jotkut lelujakin ja maksavat niistä viellä tuhansia, vaikka valmistuskulut ovat olleet joitain senttejä. Miksi ei saisi keräillä pdf-koulutuksia? Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta laittomaksi toteamiseksi tarvitsisi ensin löytää niitä uhreja riittävästi, jotta markkinoinnin harhaanjohtavuus voidaan vahvistaa, siinäkin on viellä se, että kuka on luvannut ja mitä?
        Esimerkki mesemies,
        Mesemies laittaa 123 korimallinsa myyntiin ja valehtelee auton ominaisuuksista ostajalle, onko vastuussa tehdas vai myyjä???
        Esimerkki 2 nokian puhelimien kokooja,
        Jos Nokialla tehtaassa töissä oleva henkilö kokoaa työkseen puhelimia ja huutelee sitten kylillä ominaisuuksista mitä puhelin ei sisällä, onko vastuussa yhtiö vai henkilö? Tässä onecoinista poiketen ollaan viellä työsuhteessa.


      • Näinhänsemenee
        Hehehehhhh kirjoitti:

        Mites nyt yhtäkkiä sitten juuri tämän koulutuksen päätitte valita ostettavaksi. Noin kallis, ja ei auta työllistymiseen mitenkään. Ettei vain olisi kuitenkin ollut se keppihevonen tuo "koulutuksenne", ja coineja te olitte keräilemässä dollarinkuvat silmissä silmälappujenne alla.

        Myös kaverit houkuteltiin mukaan lupauksilla kauppapaikoista, ja kaikella coinien ympärillä tapahtuvilla lupauksilla.

        Ei siis koulutuksen sisältöä tai muutakaan esitellen.

        Tässä koijauksessa ei myydä koulutusta. Kaikessa markkinoinnissa myydään ja halutaan tuoda esille mukamas maailmanlaajuinen uusi maksutapa. Coineja myydään. Kaupat vain tehdään koulutuksesta, kuten tyypillisesti kaikissa ennenkin samanlaisissa huijauksissa on jo nähty.

        Koulutus on vain kulissi ja turvaverkko (keppihevonen) noille rikollisille pestä kätensä, kun katoavat rahojen kanssa. (Kuten ovat jo tehneetkin)

        Jos sattuisivat jäämään kiinni, voivat viivyttää rikostutkintaa aika pitkäänkin, kun on tuo koulutuksen turvaverkko edessä.


      • Klm90
        Näinhänsemenee kirjoitti:

        Tässä koijauksessa ei myydä koulutusta. Kaikessa markkinoinnissa myydään ja halutaan tuoda esille mukamas maailmanlaajuinen uusi maksutapa. Coineja myydään. Kaupat vain tehdään koulutuksesta, kuten tyypillisesti kaikissa ennenkin samanlaisissa huijauksissa on jo nähty.

        Koulutus on vain kulissi ja turvaverkko (keppihevonen) noille rikollisille pestä kätensä, kun katoavat rahojen kanssa. (Kuten ovat jo tehneetkin)

        Jos sattuisivat jäämään kiinni, voivat viivyttää rikostutkintaa aika pitkäänkin, kun on tuo koulutuksen turvaverkko edessä.

        Saahan Becelinkin markkinoinnista kuvan, että se laskee kolesterolia, vaikka myöntävät vain sivulauseessa, että saattaa olla ettei laskekkaan. Heidän markkinointinsa kuitenkin pyörii vahvasti kolesterolin ja sydämmen ympärillä. Silti näytöt ovat vähintään kyseenalaisia. En toki sano, että tämä on siihen suoraan verrattavissa. Huijausta onecoin kyllä on tietyissä määrin, mutta onko se laitonta, jos idiootit ei ymmärrä olla ostamatta koulutusta, jota joka helvetin tunkitus tilaisuudessakin korostetaan. En itse olisi ensimmäisenä ostamassa mitään tuotetta kaupanpäällisten takia, jo ihan pelkästään siksi, että kaupanpäällisestä voi olla vaikea valittaa.


      • Linqvist

        Ja typerys ei osaa kirjoittaa sydäntä yhdellä ämmällä. Kouluttamaton PASKA!


      • Klm90
        Linqvist kirjoitti:

        Ja typerys ei osaa kirjoittaa sydäntä yhdellä ämmällä. Kouluttamaton PASKA!

        Kiitos!


    • HuijaritTuomiolle

      Kaken, Petterin ja Jutan ternimaitohuijaus loppui aikoinaan kuin seinään sen yhden tv-ohjelman ansiosta. Onko Onecoinilla sama kohtalo?

      • LoppuTulee

        Näin uskomme ja toivomme, kyseinen härski vedätys ansaitsee jo loppua....


    • XbZAA

      Toivottavasti ainakin Suomessa!

      • turhaa_

        Täytyy toivoa, että ei suotta suomessa ruveta käymään oikeutta. Tunkkien rahat on ja pysyy ulkomailla, oikeudenkäynti olisi vain kulua veronmaksajille. Yksittäisiä saunaseppoja voidaan vaatia tilille jos omaisuutta löytyy suomesta, mutta pääkoijjareiden oikeudenkäynnit saisi maksaa jonkun muun kuin suomen kansalaiset.


    • Nunukanunnuka

      Voisivat tutkia Lyonesin kauppoja samantien.
      Ei ole sielläkään kaikki ihan ok. On paljon pettyneitä mukaan lähteneitä, mutta uutta porukkaa vain haalitaan mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe