Treffailu vitutus

fgdfhdfh

Olenko nyt ytm mies kun olen päässyt vuoden aikana kaksi kertaa pukille? Niin tai näin niin ei noista treffeistä joista toinen oli jonkinlainen suhde ja toinen jo tuhoontuomituksi tiedetty juttu jäänyt muuta kuin vitutus ja inho ihmisiä kohtaan. Samalla kyllä huomasin että naisissakin on yhtä epätoivoisia kuin olen itsekin.

Olen käynyt treffeillä monien naisten kanssa ja nähnyt hulluja, eronneita, karanneita "jännä" naisia. Nuo kokemukset eivät ole ainakaan lisänneet uskoani ihmiskuntaan. Kolmekymppisiä naisia on vapaana lisäksi käsitykseni mukaan aika vähän ja vapaitakaan et löydä baarista vaan netti on käytännössä ainoa keino. Ja älkää jaksako mainita baareja, kuntosaleja, lenkkipolkua, kirjastoa tms. paikoiksi tutustua.

18

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perusasiaa

      Niinhän se on, että mitä vanhemmaksi tullaan, sitä epätodennäköisemmin löytää helposti suhdetta. Ne jotka pariutuu helposti, ovat pariutuneet tai vapauduttuaan pariutuu toisten helppojen, ei vaikeiden, kanssa. Ne jotka pariutuu vaikeesti, eivät pariudu.

    • Ikis..M

      Paras neuvo on unohtaa treffit ja naiset, niin minä tein eikä ahdista enää ajatus että satuttaisin ketään tai se ettei sopivaa löydy, suosittelen.

      • Nnainennnnnn

        Unohtaa naiset=ahdistua ettei ketään löydy.

        En ymmärrä.


      • Ikis..M
        Nnainennnnnn kirjoitti:

        Unohtaa naiset=ahdistua ettei ketään löydy.

        En ymmärrä.

        Miksi ahdistua? En minä löytämisestä ole huolissani muuten kuin että jos vahingossa löytyy niin siitä yleensä seuraa aina kaikenlaista ihmissuhdehässäkkää enkä oikein semmoisesta välittäisi. Laittoi mulle ihan hakematta yksi nainen viestiä pari päivää sitten, sain onneksi vähän lykättyä enintä intoa kun hänellä parisuhdekiemuroita päällä :D Minähän tosiaan siis vietän suunnilleen munkin elämää ihan omasta tahdostani ja se ihan oikeasti on hyvä asia oman henkisen hyvinvoinnin kannalta vaikkei sitä kaikki uskokaan.


      • Bi-nainen
        Ikis..M kirjoitti:

        Miksi ahdistua? En minä löytämisestä ole huolissani muuten kuin että jos vahingossa löytyy niin siitä yleensä seuraa aina kaikenlaista ihmissuhdehässäkkää enkä oikein semmoisesta välittäisi. Laittoi mulle ihan hakematta yksi nainen viestiä pari päivää sitten, sain onneksi vähän lykättyä enintä intoa kun hänellä parisuhdekiemuroita päällä :D Minähän tosiaan siis vietän suunnilleen munkin elämää ihan omasta tahdostani ja se ihan oikeasti on hyvä asia oman henkisen hyvinvoinnin kannalta vaikkei sitä kaikki uskokaan.

        Mä ainakin uskon. Oot niin täydellinen esimerkki avoidant attachment -tyylistä.


      • Ikis..M
        Bi-nainen kirjoitti:

        Mä ainakin uskon. Oot niin täydellinen esimerkki avoidant attachment -tyylistä.

        Oli muuten ihan uusi termi tuo minulle, enhän muutenkaan kovin innostunut ole noista teorioista niin ei ole tullut tutkittua, mutta joo, välttelevä kyllä ja olenhan täällä joskus hienoisesta sitoutmiskammosta kertonutkin niin kyllä varmaankin pitänee paikkansa minun kohdalla kun kuitenkin pohjimmiltani olen tavallaan erakkoluonne vaikka seurassa silloin kun olen saatan olla niitä suulaimpia.


      • plaaahhhh
        Bi-nainen kirjoitti:

        Mä ainakin uskon. Oot niin täydellinen esimerkki avoidant attachment -tyylistä.

        Nyt ymmärrän miksi Ikis ei halua itseään tunnistettavan ja lähestyttävän. Netissäkin on salaukset päällä.

        Vakava mielenterveysongelmahan siellä on taustalla.


      • Ikis..M
        plaaahhhh kirjoitti:

        Nyt ymmärrän miksi Ikis ei halua itseään tunnistettavan ja lähestyttävän. Netissäkin on salaukset päällä.

        Vakava mielenterveysongelmahan siellä on taustalla.

        Todella vakava :D Onneksi ystävät ei ole huomanneet kun yksi korkeakoulututkinnonkin omaava kaverinikin on sanonut järkevimmäksi ihmiseksi mitä tietää ja ehdottanut että jos yllättäen kuolee olisin hänen lapsensa edunvaloja sitten kun tietää etten ryssi asioita. Varmaan jos tietäisi tuosta mielenterveysongelmasta ei varmaan ehdottelisi moisia, onneksi en ole jäänyt kiinni kun itsehän taas en voi tietää kun hulluhan ei tiedä olevansa hullu käsittääkseni.


      • plaaahhh
        Ikis..M kirjoitti:

        Todella vakava :D Onneksi ystävät ei ole huomanneet kun yksi korkeakoulututkinnonkin omaava kaverinikin on sanonut järkevimmäksi ihmiseksi mitä tietää ja ehdottanut että jos yllättäen kuolee olisin hänen lapsensa edunvaloja sitten kun tietää etten ryssi asioita. Varmaan jos tietäisi tuosta mielenterveysongelmasta ei varmaan ehdottelisi moisia, onneksi en ole jäänyt kiinni kun itsehän taas en voi tietää kun hulluhan ei tiedä olevansa hullu käsittääkseni.

        Ei mielenterveysongelmat enää ole tabu sillä tavalla, että automaattisesti olisi "hullu".

        Käytöshäiriö sinulla selvästi on ja tuo Bi-naisen esilletuoma asia sopii kuin nenä päähän.


      • Nnnainennnn
        Ikis..M kirjoitti:

        Miksi ahdistua? En minä löytämisestä ole huolissani muuten kuin että jos vahingossa löytyy niin siitä yleensä seuraa aina kaikenlaista ihmissuhdehässäkkää enkä oikein semmoisesta välittäisi. Laittoi mulle ihan hakematta yksi nainen viestiä pari päivää sitten, sain onneksi vähän lykättyä enintä intoa kun hänellä parisuhdekiemuroita päällä :D Minähän tosiaan siis vietän suunnilleen munkin elämää ihan omasta tahdostani ja se ihan oikeasti on hyvä asia oman henkisen hyvinvoinnin kannalta vaikkei sitä kaikki uskokaan.

        Toi ei ollu minä! Joku esiintyy minuna.


      • Ikis..M
        plaaahhh kirjoitti:

        Ei mielenterveysongelmat enää ole tabu sillä tavalla, että automaattisesti olisi "hullu".

        Käytöshäiriö sinulla selvästi on ja tuo Bi-naisen esilletuoma asia sopii kuin nenä päähän.

        Niin no miten sen nyt ottaa, minusta taas kun käytöshäiriöistä olisi paneskella ympäriinsä ilman merkitystä tai sitten etsiä pakonomaisesti suhdetta niin en oikein näe itse tätä häiriökäyttäytymisenä varsinkaan kun en häiriköi ollenkaan ketään pariutumistarkoituksessa.


      • Ikis..M
        Nnnainennnn kirjoitti:

        Toi ei ollu minä! Joku esiintyy minuna.

        juu, täällä on yksi tai useampia noita trolleja jotka lainää nimimerkkejä. Ei kai tuo sinällään niin hirveän vaarallista ole ja saihan tuo tässäkin keskustelua aikaiseksi.


      • plaaahhh
        Ikis..M kirjoitti:

        Niin no miten sen nyt ottaa, minusta taas kun käytöshäiriöistä olisi paneskella ympäriinsä ilman merkitystä tai sitten etsiä pakonomaisesti suhdetta niin en oikein näe itse tätä häiriökäyttäytymisenä varsinkaan kun en häiriköi ollenkaan ketään pariutumistarkoituksessa.

        Mikä diagnoosi on kuvailemallasi käyttäytymisellä?

        Sinulla on tuo avoidant attachment-käyttäytyminen aivan selkeästi.


      • sammapå

        "Välttelevillä on myönteinen käsitys itsestä ja kielteinen käsitys toisista. Kielteinen käsitys muista estää luottamasta muiden apuun ja hyväksyntään silloinkin, kun niitä kipeästi tarvitsisi, mikä vähentää muiden tuen ja seuran etsimistä. Kielteinen käsitys muista kompensoituu korostuneen itsetuntona, haluna pärjätä yksin ja taipumuksena painottaa tiedollisten asioiden hallintaa. Avun pyytäminen ja heikkouden näyttäminen on hyvin vaikeaa. Päällepäin välttelevän itsetietoisuus saattaa näyttää hyvältä itsetunnolta, mutta myönteinen käsitys itsestä ei rakennu ihmissuhteissa saatuun hyvään palautteeseen vaan omien suoritusten kautta luotuun itsetuntoon.

        Välttelevän kiintymystyylin omaavat uskovat turvaa hakiessaan tulevansa torjutuksi ja siksi he kieltävät kiintymyksen tarpeensa. Välttelevät pyrkivät elämään ilman toisten ihmisten rakkautta ja olemaan riippumattomia tunnetasolla toisista. He onnistuvat ylläpitämään myönteistä kuvaa itsestään etäännyttämällä itsensä toisista ja kieltämällä hylätyksi tulemisen haavoittavuuden. He pyrkivät autonomiaan ja kontrolliin ja ristiriitatilanteessa etäisyyteen. Välttelevän on vaikea hyväksyä suorituksissa epäonnistumista, koska se vie pohjan oman itsen varaan rakennetulta itsetunnolta. Työ ja harrastukset ovat keskeisiä heidän elämässään. Ajan myötä kiintymyksen tarpeiden kieltäminen automatisoituu ja kiintymyskäyttäytymisen aktivoituminen tukahtuu.

        Välttelevällä on taipumus vähätellä kielteisiä kokemuksiaan ja tunteitaan ja niiden merkitystä kehitykselleen. Hänelle voi olla vaikeaa kritisoida vanhempiaan ja tai palauttaa mieleen ahdistavia lapsuudenkokemuksia. Välttelevästi kiintyneellä aikuisella on sisään rakennettu vaatimus vahvuudesta, normaaliudesta ja itsenäisyydestä. Lapsuuttaan hän voi kuvata vaikkapa sanomalla, että ”se oli ihan normaalia”.


    • Tahvo52

      Jep, ei ole helppoa tuo treffailu. Kaiken näköisiä "katiskoja" on tullut vastaan. Viimeinen alko-ongelmainen 46 v nainen ja käytös pahempi kun teineillä. Huono sängyssä ja aivan utopistiset odotukset tulevaisuudesta.
      Minäkin nyt lopetan sen etsimisen ja keskityn omaan hyvinvointiin. Jos suhdetta on tuloillaan niin tulee ja jos ei niin hyvä näinkin, viihdyn hyvinkkin itseni kanssa ja vaikka olen yksin en todellakaan ole yksinäinen.

    • Nnnainennnnnnn

      Musta työpaikoilta löytyy hyvin puolisoja jos menee sellaseen duuniin missä on kymmeniä työntekijöitä, jopa satoja.

      • Niin, toisten ihmisten puolisoja.


    • perusmies30

      Käyn treffeillä ainoastaan seksin takia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe