Kuvittelenko anopin olevan pahaa?

Sheyccheles

Anoppi on mielestäni epäilyttävä ja esittää kilttiä. Kyseinen anoppi on kiero ja hänellä on jotain pahaa mielessä.
Kertokaa minulle onko teillä ollut samanlaisia epäilyksiä?

22

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaus2016

      Käärme

    • Ihanaelämää

      On ja haistatin pitkät. En alistunu paskalle.

    • esitä_faktaa_ensin

      Mitenkähän tämä kierous näkyy käytännön elämässä,
      onko sinulla mitään näyttöä väitteesi tueksi esittää?

    • anip

      Epäluuloiset ihmiset epäilee kaikkia kieroiksi. Eivät voi luottaa kenenkään. Ei kai jokaisesta keskustelusta ja teosta tarvitse kaivaa sitä, että onkohan tämä tarkoitettu
      minulle ilkeilyksi tai kieroiluksi. Vapauta itsesi tälläisesta ajattelusta, todennäköisesti kaikki tapahtuu omassa päässäsi.

    • Juoksejalujaa

      Kannattaa jättää mies, jolla on kiero ja paha äiti, koska hän on miehen kasvattanut.

    • ölkjhg

      Miniät kannattaa tutkia ensin itseään ennen kuin alkaa parisuhteeseen. Kestääkö muita ihmissuhteita kuin kaverit ja lapsuuden perheensä. Sillä kun perheen perustaa, niin siihen tulee myös jollain muotoa miehesi perhe ja suku. Jos miniä ottaa miehen sukuun heti halveksivan asenteen ja ei ymmärrä, että kaikki ihmiset eivät elä samoilla tavoilla kuin miniä ja hänen lapsuuden perheensä, niin eihän siitä hyvä tule. Miniät teidän ylimielisyys näkyy teidän naamasta. Te miniät joilla todella on ilkeä ja häijy anoppi, sopikaa miehenne kanssa, ettei teidän tarvitse sellaista tavata koskaan, mutta älkää viekö mieheltänne tapaamisoikeutta vanhempiinsa. Ymmärtäkää se, että jos jotakin ihmistä vihaatte, toinen voi tätä rakastaa.

      • Juoksejalujaa

        Otan osaa, jos miniöidesi ylimielisyys näkyy heidän naamastansa! Kyllä sen pojan voi yrittää kasvattaa niin, että osaa etsiä sopuisan vaimon. Vaan ehkä poika yleensä katsookin naisen mallia äidistään?


    • itseminiä

      Tai sen pojan voi kasvattaa niin että hän itse tekee omat valintansa eikä äidillänsä oo valintoihin sanomista.

      • itseminiä

        P.s. mulla on just sama fiilis omastani. Katsoo aina pahasti (sen oikeesti näkee!) kun tullaan käymään. En ihmettele vaikka ois pojalleen tai jolleki muulle pyytäny puhumaan järkeä pojalle jättää minut :D


      • Juoksejalujaa

        Tarkoitin sopuisalla vaimolla juuri sitä, että pojalle itselleen on mieleinen, mutta vaimo saattaa usein tulla valituksi niin että onkin yhtä häijy ja paha kuin pojan äiti. Siitähän se sota sitten miniän ja anopin välille syntyykin. :D


    • nhbvgf

      Luulempa, että tämän palstan miniöistä tulee tulevaisuudessa äkäisiä anoppeja:):)

    • 311

      Tämä menee vähän sivun aiheesta, mutta en viitsinyt alottaa uutta ketjua. Kysyn van et kun sanotaan että pitää kunnioittaa vanhoja ihmisiä niin pitääkö anoppia kunnioittaa vaikka hän on p--u?

    • MiniäVain

      Se on vähän mitä tähän kunnioitukseen kuuluu.

      Viimeksi näin jo eteisestä että kuulumisten kysymisen jälkeen anoppi jäi katsomaan vihaisesti ja oli muutenkin vierailun ajan viileä.

      Käyttäydyn kuitenkin aina kohteliaasti ja ystävällisesti vaikka asenne on tuo.

      • Mieli.mustana

        Jos sillä oli migreeni?


    • tervapääskynen

      No päinvastoin kuvittelin anopin olevan paras kaverini, kertoi minulle miten käly haukkuu minua ja miten häneltä kysellään vieläkö mieheni minua kestää vai onko jo ero tullut, kunnes puhuin kälyni kanssa ja sain kuulla, että minä se olen joka häntä haukkuu. Palaset loksahti kohdilleen. En ole sen jälkeen uskonut mitään mitä anoppi kertoo.Puhukoon vanha ihminen mitä tahtoo, nyt tiedän että hän on kipeä mieleltään, joten ei voi kun sääliä miestäni, jolla on tuollainen äiti. Mies on hyväksynyt äitinsä tavan puhua mitä milloinkin eikä ota itsekään enää todesta. Panostaa puolisoon ei äitiinsä. Harmittaa vaan kun tyttäremme on saanut mummosta niin huonon kuvan, että vakuuttaa minua toimimaan huolehtien ja rakkaudella lapsenlastani kohtaan, mikäli tuo pikkuisen meille hoitoon. Sanon aina, että miten sinä koit olosi kun olin äitisi samanlainen mummo minä olen

      • Silmät.auki

        Sääli, että sukupolvien kuilu yhä ammottaa perheissä. Ystävyys ja molemminpuolinen arvostus antaisi läheisyyttä ja poistaisi ikävuodet.
        Miniöiden kanssa voisi ystävystyä, mutta silloin on aloitettava siitä, että unohtaa oman ikänsä ja äitimyytin. Poika on miniän mies, hän on kuin kaksi persoonaa, lapsi ja puoliso. Miniälle ei moitteen sanaa pojasta. Ja pojalle ei myöskään miniästä, vaikka he ehkä joskus avautuvatkin sinulle keskinäisistä suhteistaan. Silloin on pidettävä kieli keskellä suuta.
        Ikääntyminen tuo viisautta, mutta se on myös otettava vastaan. Lähimmäisen kunnioitus ja arvostaminen on tärkeä oppi, ja se kehittyy vuosien myötä. On helppoa säilyttää teini-ikäinen taipumus nähdä kaikki ihmiset mustavalkoisina, mutta se kaventaa omaa elämänkatsomusta. Itse siitä eniten kärsii.


    • ihanmummovaan

      Itselläni on vähän kipeä anoppi, mutta nuorempana ajattelen, että antaa vanhan olla onhan hän hyvän pojan kasvattanut minulle puolisoksi.
      Jotenkin sitä itse vaan varoo, mitä sanoo ja tekee, jotta oman lapsen puolison olo ei olisi vaivaantunut.
      Ihmissuhteet on just niin vaikeita tai helppoja kun ne itselleen tekee.
      -Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan-, on sanonta eli jos rikkoisit tuon sanonnan etkä vastaisikaan huutamalla takaisin vaan ihan aidolla hymyllä ja ymmärryksellä, sillä onhan muiden ikävään käytökseen aina jokin syy, jospa heitä on joskus kaltoin kohdeltu, eikä riittävää itsetuntoa ole kasvanut vaan on jäänyt jollekin lapsen tasolle "kiukutellessaan".
      Voimme itse päättää jatkamme kissa hiiri leikkiä vai alamme käyttäytyä kuin aikuiset. Tsemppiä 😊

    • Sitä.kyselen

      Oletkohan sinä aloittaja itse vähän kiero?

      • muori-62

        Kieroutta tai ei ,aikuisten riidat ja erimielisyydet eivät saisi vaikuttaa lapsiin, on kamalaa jos miniä ja anoppi eivät tule toimeen, ja sitten kielletään lapsilta oikeus tavata isovanhempiaa.


      • näinsemeneep
        muori-62 kirjoitti:

        Kieroutta tai ei ,aikuisten riidat ja erimielisyydet eivät saisi vaikuttaa lapsiin, on kamalaa jos miniä ja anoppi eivät tule toimeen, ja sitten kielletään lapsilta oikeus tavata isovanhempiaa.

        Mitä ihmeellistä siinä on?olisit tehnyt tyttölapsia vai pojatko on luoma kunnan kruunu mamman pikku kultuja jotka saa akkansa pistää kuriin keinolla millä hyvänsä.tule toimeen miniöiden kanssa ja kunnioita ei tule ongelmia.olethan sinä jo omat lapsesi saanut hoitaa miniä saa omansa.


    • elekieliontotta

      Itse sain tuntuman heti jo ensitapaamisella anopista, että on hyvin, hyvin vanhanaikainen ja sovinnainen sekä ns jäykkä, sellainen kansakoulunopettaja tyyppinen. Itseni vastakohta. Erittäin kivasti meni vuosikausia, niinkauan kuin jaksoin aina olla samaa mieltä ja hymyillä ja nyökytellä sillä yritin miellyttää liikaa, mutta jossakin vaiheessa avioliiton vaikeina vuosina tietysti tuli sitten sanomista anopinkin kanssa puolin ja toisin. Kriisi miehen kanssa vuosia sitten toki ohittui minkä jälkeen suhde lujittui, mutta anopin kanssa on edelleen välit poikki. Enkä enää halua olla tekemisissä, en nyökytellä tai mielistellä. Sen ihmisen kanssa en voi olla oma itseni saamatta oskaseni niitä mulkoilevia/paheksuvia katseita.. Eli kyllä, kannattaa kuunnella omaa intuitiota ja mille tuntuu. Se kertoo kyllä paljon.

    • Sydämellinenihminen

      Itsellä taas ollut aivan ihana anoppi. Ei mitään pahaa sanottavaa. Ihana ihminen ja aina tultu toimeen hyvin. Olenpa ollut onnekas. Ei puutu mihinkään asioihin liikaa ja aina pitänyt meistä kaikista. Nyt kulkee muistona vain mielessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe