Harley davidson Iron 883

Harleykuume

Onko kellään kokemuksia kyseisestä moottoripyörästä? tarkoitus olisi laittaa harlikka ensi kesäksi mutta rahatilanne ei oikein anna myötä isomman pyörän vaikka forty eightin hankintaan. Olisiko viisain vain säästää rahaa ja ostaa kerralla isompi pyörä vai tekeekö tolla iron 883 mitään ?

10

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KevättäOdotellessa

      Huomen Sporakiinnostunut.

      Olet väärällä palstalla.
      Et taida kuitenkaan olla trolli, koska et ole tavan mukaan jo alkanut keskustelemaan itsesi kanssa eri nimimerkeillä.
      Tämä palsta on ammattikoululaisten oireilukanava, mielenterveysongelmaisten oireilun purkukanava, HondaKurkon runkkuajanvietefoorumi ja Matti Viikatteen omien vanhojen vermeiden mainoskanava.
      Voinet lukea noita muutamia tuoreimpia keskusteluja, niin ymmärrät tämän minun kirjoitukseni paremmin, eli olet asettanut itsesi tilanteeseen että pian olet homosta lähtien kaikkea mitä lieveilmiönä idioottien toimesta mielenkiintosi kohteeseen voidaan liittää.

      MUTTA ITSE ASIAAN.
      Yleensä käy niin, oli merkki mikä tahansa, suurempi on mielenkiinnon kohteena myöhemmin, mutta pienemmästä on monesta syystä, esimerkiksi hintasyystä hyvä aloittaa.
      Mielenkiintosi pyörä on ihan ok ja kuutiotkin on enemmän kuin monessa kyykyssä.
      Varmasti saat asianmukaista infoa kun käännyt toiseen foorumiin ja vaikka ihan henkilökohtaiseen kontaktiin motoristien kanssa, jotka ei edusta tälle palstalle oireilevia idiootteja.

      Toivotan sulle turvallisia kilometrejä parhaalla moottoripyörämerkillä.

      • Harleykuume

        No joo totta väärä palsta mut eipä tässäkään nyt mitään hävinny eli kiitos vastauksesta.


    • Jutustelija1

      Kyllä sillä alkuun pääset, ostat sitten isomman kun lompakko antaa myöten.

      Noista omistani kun oli jo puhetta täällä niin tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

    • KevättäOdotellessa

      Olen juuri se homoseksuaali, joka on täällä eri nimimerkeillä, SporaJotain ja muita HD-aiheisia nimimerkkejä. Nyt kaikki uskovat, että olen talvehtimassa Taimaassa poikaystäväni luona. Itse asiassa olen Niuvanniemessä virtaa ottamassa, päivät paperinliimausterapiassa, ruokatunnilla nettiterapiassa, ja yöt lepositeissä. Keväällä taas retostelen, kuinka koko talven ajoin ilman kypärää (rollaattorilla hoopolassa) lämpimässä poikaystäväni kanssa viidellä omalla HD:llä, ja tehän uskotte.

      Lainaan tähän HondaKurko1:n mielipidettä 883:sta:
      Se on hyvä pyörä, tyylikäs, hiukan vanhahtava, mutta kannattaa hankkia uutena, silloin tietää pelin historian ja kunnon. Ei turhia lapsellisia härpäkkeitä, se on vakiona tehtaalta tullessaan jo ammattilaisen tuunaama ja suunnittelema. Harva osaa sitä paremmin. Huollot ja säilytykset asiallisesti, kevyellä kaasukädellä (pitkäiskuinen matalakierroskone) ajettuna se on pitkäikäinen kulkuneuvo sinulle".
      Tämä siis oli sen idioottiHondaKurko1 mielipide.

      Lääkärinkierto on kohta, iltalääkkeet pöydälle, vielä pari paperinukkea ehtii väkertää, sitten taas uneksimaan bentsojen voimin Harrikoista.

    • KevättäOdotellessa

      Heräsin just, ja noi Niuvan hoitajat vaanii mua pimeillä käytävillä jonkun ruiskeen kanssa. Varmasti vaanii, kuulin kun kuiskuttelivat siitä pösilöstä "moottoripyörien kuolaajasta" joka pläräilee matkaesitteitä ja puhuu englantia hoitajille, koska Taimaassa ei osata suomea. Nyt ne avaa huoneen oven, ja kaks isoo korstoo lähestyy, tarttuu näppikseeni, ja rep...

    • HondaKurkoOriginal

      Minäkin aina heräilen välillä tulevaisuuteen.
      Juutuupista voi kuunnella harrikan ääniä.
      Mahtavaa runkkailla samaan aikaan kun se saa tuntesn aikaiseksi että mulla on kahdella kädellä pidettävä, vaikka pidänkin siitä kiinni vemputtaessani siten kun kansakoulussa opetettiin pitämään lyijykynää kädessä.
      Suosittelen.

    • KevättäOdotellessa

      Noi hoitajat tunki muhun Hondan mainoksia (aanukseen), ja kehotti unohtamaan Taimaan ja HD:n. Mun nimimerkit on bännätty täältä, tämä ja KivaKeuliiKunOsaa, ja pari muutakin. Ne tunki nettitikun mun korvaan, siinä sulle nettiä. Aamulla ohrapuuroa, pillereitä, ja terapiaa. Kyllä Taimaassa on kivaa.

    • RyppynarunKiristäjä

      HondaKurko1 lienee melko oikeassa harrikkakommenteissaan. Tottahan tuo puhuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe