Kusettajamestari?

Kelatonkalastaja

Minun mielestäni henkilö joka kykenee välttelemään työntekoa, pystyy jallittamaan itselleen kohtuullisen toimeentulon yhteiskunnan piikkiin ja osaa vältellä verottajaa vuosikausia jäämättä kiinni, on kunnioitettava kansalainen. Kyseiseen olotilaan ei kaikki pystykkään. Minä arvostan tuollaista älykköä.

32

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15kg.kinkku

      Kovin on matala arvo-asteikkosi mutta älä huoli, kyllä me ymmärrämme että jos ei työ kiinnosta ja haluaa lusmuilla muiden siivellä. Ei siinä kovin paljon älliä tarvita että osaa sossun luukulle surkean näköisenä raahautua, sossun palvelu on tehty helpoksi juuri näitä luusereita varten ja siellä asioidakseen ei järkeä tarvita. Raukat on raukkoja ei sille mitään mahda.

      Ei muuta kuin köyhää joulua!

      • 100kgnKunkku

        Ketkä "me" ymmärrämme? Osaatko kirjoittaa muiden näppiksillä olematta paikalla? Oletko meedio?


      • 15kg.kinkku

        Niin, "me" täällä ymmärrämme, meitä on täällä kokonainen perhe! Ei taida sullakaan äly päätä pakottaa?


      • 100kgnKunkku
        15kg.kinkku kirjoitti:

        Niin, "me" täällä ymmärrämme, meitä on täällä kokonainen perhe! Ei taida sullakaan äly päätä pakottaa?

        Onko koko sakki yhtä tyhmiä kuin sinä? Onko geeniperimänne tutkittu?


    • Pukitpiiloon

      Minä olen taas petkuttanut verottajaa tänä vuonna niin mainiosti että lähden jouluksi Madeiralle vaeltelemaan levadoille pariksi viikoksi. Funchalissa en viihdy sillä sielläkin joulu tuuppaa joka luukusta vastaan, mutta maaseudulla on rauhallista.

      • Rokiroki

        Mitä sitten?


      • ccccghhh

        Sitten sitten sitten


      • PortugalinRotat

        Siellä Portugalin kaatiksillahan nykyään kaikki ex-suomalaiset eläköityneet vuorineuvoksetkin nykyään juoskentelevat.


      • ccxfgt

        Takaisin pohjalle ahneella on paskanen loppu


      • Raharötky

        Mitäpä sitten?


    • iebwierughal

      Näitä "älykköjä" löytyy Portugalista... Pexi ja Tuuli ovat ovat menstyneet Portugalissa ja kusettaneet monia-ei vain verottajaa ... tähän asti !

    • apinoitaoomme

      Kaikilla jotka täällä kirjoittelee on älykkyys apinan tasolla, niin minullakin.

    • sielunmaisema

      Kannattaa ennemmin lähteä Pohjois-Norjaan Jäämerelle. Siellä on hienoa. Sielu lepää.

      • Lentoonvaan

        Sieluni ei kaipaa lepoa. Se kaipaa hepoa.


      • hepoajakokkelia
        Lentoonvaan kirjoitti:

        Sieluni ei kaipaa lepoa. Se kaipaa hepoa.

        ja kokkelia nokkaan


      • Snorkkelia

        Mitä sitten?


    • hienotpoukamat

      Kyllä pohojosen kalatehtaalle ja maisemia valokuvaamaan, jotta voipi esitellä.

      • Sillinkutale

        Kyllä ymmärtää että et yltänyt ylähyllylle!


    • kullekinomansa

      Mä saan kaiken mitä haluan alahyllyltä. Én tarvitse johtotason sillejä.

      • Jämäthimaan

        Ymmärrän, olet syntynyt alahyllyn tonkijaksi.


      • kuljevaeltaen

        Mut sielu lepää mun sielunmaisemassa, pohjoisnorjassa. Tunturit ja vuonot. Ah! Se rauha ja ihana viileä henkäys. Ah!


    • kalajakoukkunokka

      Ma kuljen vuononreunaa merenrantaa. Jäämeri hönkää ja laivat tuututtaa. Mun kenkäin jälki hiekkaan jää. Oon aivan yksin, koska haluan tavat mun sielunmaiseman. haluan kuvata sielunmaisemaa. Ihanaa. Tämä on täysin toista, kun sairas kotomaa. Ah. Pohjois-Norja. Pohjois-Norja. POHJOIS-NORJA!

      • nohjois-porja

        POHJOIS-NORJA.


    • pohjoinennorja

      Missä päin Pohjois-Norjaa olet? Tai missäpäin tapaaat käydä, siis missä tuo sielunmaisema?

    • upeatkuvani

      En kerro. Tahdon vaeltaa yksin. Minä ja leveät kenkäin jäljet. Kun välillä kaatua kellahdan, suuri kuoppa jälkeen jää. Siinä hetken huilaan ja vaellusta jatkan. Uusi kuvakulma taas. Näps!

    • Sprinttitähti

      Syönyt pilaantunutta turskaa tai sitten entinen norjalaishiihtäjä hoitokodissa. Huulet paksun voiteen peitossa.

      • hönöthetihoitoon

        vittu et sä oot sairas, aina ollaan vänkäämässä sairaasta päästä sontaa


    • minulletehty

      Ei. Vaan mä rakastan POHJOIS-NORJAA. Se on mun sieluin maisema. Ah. Olen siellä lukuisat vaellukset käynyt ja samoillut tunturit. Ah. kastanut varpaani jäämereen, astunut troolariin, tarvittaessa tarttunut siivousfirman moppiin. Mä' olen kokenut paljon ja rauhoitun aina Pohjois-Norjassa ja rakastan Pohjois-Norjaa.

    • wimmelinwimm

      Lai-la-lai-la-lai-lai-laa...Tunturissa ääneni kantaa vuoren seinämään, kun leveillä jaloillani samoan sen rinnettä ylöspäin. Meri siintää hyhmäisenä ja kauniina horisontissa. Täällä vapaana sieluni lepää - sielunmaisema. SIELUNMAISEMA!

      Lai-la-lail-la-lail-la-laa....

    • norjannorjaan

      Ma ehkä jouluksi taas samoan Pohjois-Norjan pimeyteen. Siellä valo on valoa ja pimys on pimeyttä. Sieluni halajaa näpsyttelemään kuvia, jotta voi kaikille näyttää, millaista on sieluni maisemassa. Näps. Eiks oo muuten todella hieno kuva? Mä' oon tässäkin asiassa lahjakas niin ko kaikessa muissakin asioissa. Mä tiedän kaikesta kaiken ja osaan naurattaa ihmisiä. Hoh, hoh, hooo. Mua pidetään hauskana tyyppinä. Yleensä ottaen mua ihaillaan paljon. mulle sanotaan: Oi ku sä oot lahjakas ja mukava ihminen.

    • lapinlumojakaipuu

      Leila löi Lailaa ja Laila löi Leilaa. Tiedätteks muuten hyviä lappilaisia nimiä? Olis kiva laittaa lapselle nimeksi joku sellainen Leila löi Lailaa ja Laila....

      • SinappitykilleNimi

        Loilo (tus) tai Vollo (tus)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe