Uusin rahastusmuoto kouvolassa

Väärinrahastettu

TRAFI, liikenteen turvallisuusvirasto. Nykyään ei saa vakuutusta poikki vaikka ilmoittaa että ajoneuvoa ei käytetä. Laskut pyörii vain. Asiasta tulee mielenkiintoinen että puhelimeen ei vastata eikä tietsikan viestit kelpaa, tai ei pääse perille.

Asia toimi aikoinaan kun kuorma-auto oli talvella huililla. Nyt ilmeisesti jokin oikeistosuvun rahastaja hpitaa laitosta.

39

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettirikollisuus

      Luotettava nimi tukee hommaa. Ilmeisesti joku hakkerityttö tai poika touhuaa. Myös verkkopalvelun henkilöstö on epäilyksen alla.

    • ainapitääostaaaa

      Taitaa olla valtion omistuksessa, ei Kouvolan....

    • paskafirmaon

      trafille ei kannata maksaa mitään.
      napsi meiltä yhteensä pari tonnia aikoinaan kun tuli ajeltua ilman kilpiä.
      seuraavasta kerrasta emme enää maksele mitään.
      ei siitä saa edes linnatuomiota.
      kunhan lähettelevät paskalappujaan joilla voi pyyhkiä persettä.

      • paskaformaolet

        Joo ei kannata. Et maksanu ja ajoit ilman kilpiä ni siitä kannatti maksaa pari tonnia?

        Ajappa kilvettömällä autolla mun kanssa kolari. Jos vakuutus tai sinä risaperse et maksa korvauksia niin saat siitä lähtien joka päivä turpaasi koko loppuelämän ajan. Voit mietiskellä että kannattaako maksaa Trafille. Myy autosi pois jos olet liian köyhä.


      • kamaonelämä

        Tollasia noi narkkarit on. Aivosoluja ei jälellä nii eivät välitä kenestäkään tai mistään mitään. Kunhan saa kamalla hyvänolontunteen.


      • nomikässiinä
        paskaformaolet kirjoitti:

        Joo ei kannata. Et maksanu ja ajoit ilman kilpiä ni siitä kannatti maksaa pari tonnia?

        Ajappa kilvettömällä autolla mun kanssa kolari. Jos vakuutus tai sinä risaperse et maksa korvauksia niin saat siitä lähtien joka päivä turpaasi koko loppuelämän ajan. Voit mietiskellä että kannattaako maksaa Trafille. Myy autosi pois jos olet liian köyhä.

        "Ajappa kilvettömällä autolla mun kanssa kolari. Jos vakuutus tai sinä risaperse et maksa korvauksia niin saat siitä lähtien joka päivä turpaasi koko loppuelämän ajan. Voit mietiskellä että kannattaako maksaa Trafille. Myy autosi pois jos olet liian köyhä."

        oletko noin varma että saan turpaani?
        mitäs jos käykin niin että saat kuulan otsaasi ja olet invalidi koko loppuelämän ajan? eli ajan ilman kilpiä jos huvittaa ja kolaroin vaikka sinunkin köyhän hinttarin kanssa.


      • nosepässiinä
        nomikässiinä kirjoitti:

        "Ajappa kilvettömällä autolla mun kanssa kolari. Jos vakuutus tai sinä risaperse et maksa korvauksia niin saat siitä lähtien joka päivä turpaasi koko loppuelämän ajan. Voit mietiskellä että kannattaako maksaa Trafille. Myy autosi pois jos olet liian köyhä."

        oletko noin varma että saan turpaani?
        mitäs jos käykin niin että saat kuulan otsaasi ja olet invalidi koko loppuelämän ajan? eli ajan ilman kilpiä jos huvittaa ja kolaroin vaikka sinunkin köyhän hinttarin kanssa.

        Et sä ketään uskalla ampua, koska et ole sitä tähänkään päivään mennessä uskaltanu tehdä. Joten olen erittäin varma että saat turpaasi.

        Vittuakos sä täällä netissä uhoat. Mene ajelemaan sillä kilvettömällä autollasi, vai eikö rahat riitä siihen?


      • voikkaanviisaudet

        Mitä luulet? Autokin vain sen takia et pääsee tokmannilta ostamaan pieruverkkarit kun sehä tarkottaa ettet ole pelle etkä paskahousu.


      • ahahhaahahhaAAhAHH
        nosepässiinä kirjoitti:

        Et sä ketään uskalla ampua, koska et ole sitä tähänkään päivään mennessä uskaltanu tehdä. Joten olen erittäin varma että saat turpaasi.

        Vittuakos sä täällä netissä uhoat. Mene ajelemaan sillä kilvettömällä autollasi, vai eikö rahat riitä siihen?

        "Et sä ketään uskalla ampua, koska et ole sitä tähänkään päivään mennessä uskaltanu tehdä. Joten olen erittäin varma että saat turpaasi."

        kukas sellaista on väittänytkään. ei kukaan.
        marmorikuulalla ajattelin heittää sua ottaluuhun. se tekee kipiää varmasti.
        ja luulepa ettei kannata olla kovin varma tuosta turpaan vetämisestäkään,
        kunnet tunne etkä tiedä ja jotkut voi suuttua sulle oikeasti, niin että
        olet elämäsi kusessa.
        selän takaa on mun mielestä hauskempi nuijia sunlaisia vaikka pesäpallomailalla.
        mut pysy piilossa vaan ja ruikuta lisää tänne.

        äitiäs nussisin perseeseen heti tavattaessa.
        ei kai sulla ole mitään sitä vastaan?
        tai sitä että joku kuksisi sun tyttäriäs?`

        ai niin olet kaappihomo jota vituttaa kun meikät ajelee ilman kilpiä.

        kumman hiljaa olet muutenkin kun et firmaasikaan sanonut?
        jännittääkö vai?


      • LÄLLÄLLÄLLÄLÄLLÄLLÄ
        ahahhaahahhaAAhAHH kirjoitti:

        "Et sä ketään uskalla ampua, koska et ole sitä tähänkään päivään mennessä uskaltanu tehdä. Joten olen erittäin varma että saat turpaasi."

        kukas sellaista on väittänytkään. ei kukaan.
        marmorikuulalla ajattelin heittää sua ottaluuhun. se tekee kipiää varmasti.
        ja luulepa ettei kannata olla kovin varma tuosta turpaan vetämisestäkään,
        kunnet tunne etkä tiedä ja jotkut voi suuttua sulle oikeasti, niin että
        olet elämäsi kusessa.
        selän takaa on mun mielestä hauskempi nuijia sunlaisia vaikka pesäpallomailalla.
        mut pysy piilossa vaan ja ruikuta lisää tänne.

        äitiäs nussisin perseeseen heti tavattaessa.
        ei kai sulla ole mitään sitä vastaan?
        tai sitä että joku kuksisi sun tyttäriäs?`

        ai niin olet kaappihomo jota vituttaa kun meikät ajelee ilman kilpiä.

        kumman hiljaa olet muutenkin kun et firmaasikaan sanonut?
        jännittääkö vai?

        niin että menepäs taas TÖIHIN .
        minä ajelen sinun verorahoillasi KILVETTÖMÄLLÄ.

        vituttaako?

        ps. ha ha ha ha ha ha ha


      • Tyhmä.äjjä.olet
        LÄLLÄLLÄLLÄLÄLLÄLLÄ kirjoitti:

        niin että menepäs taas TÖIHIN .
        minä ajelen sinun verorahoillasi KILVETTÖMÄLLÄ.

        vituttaako?

        ps. ha ha ha ha ha ha ha

        Mitä sitte


      • pellepellepelleoletr
        Tyhmä.äjjä.olet kirjoitti:

        Mitä sitte

        itse ole pelle kun kirjoittelet kun pyhäkoulupojat isoilla alkukirjaimilla


      • valtakadunparoni

        Jutut taas niin nerokkaita =DDD


    • Rrezrtez

      Taitaa tuolla kaakkoissuomessa olla enemmänkin kahelia porukkaa.

    • käymällä

      Menehän katsatuskonttorille, laita huilille ja maksa maksu, niin varmaan toimii. Ennen oli ennen, nyt on nyt.

    • Eilukematsatu

      Näitä tuplalaskuttajia taitaa olla myös kiinteistöveron porukka. Asia on tutkinnan alla.

      • Enluemutsattuu

        Taitaa ufot juoda mun viinat, paskoo mun housuihin ja tyhjentää mun muistin. Asia on tutkinnan alla.

        "kiinteistöveron porukka"? Miten noin tyhmä voi edes omistaa mitään verotettavaa?


      • vajakit

        ¨Konnaporukan vajakki vastaa.


      • Enluemutsattuu

        Nyt kyllä alkoi keljuttamaan. Sä sanoit mua konnaporukan vajakiksi. Voi hitsinpimpula kun harmittaa. Sulle ei pärjää kukaan. Toivottavasti et enää nimittele mua, koska saatan vaikka alkaa itkemään. Iik! Apua! Ajatuskin pelottaa!


      • peräkammarinseinä

        Älä huoli, selvästi Voikkaalta. Ne pojat ei käy ihan täysillä...


      • voikkaakuusaannerot

        Tai Kuusaa. Aineet on laittanu pään sekasi et näkee ufoja ja seinät kaatuilee...


      • turpakiivajakki
        voikkaakuusaannerot kirjoitti:

        Tai Kuusaa. Aineet on laittanu pään sekasi et näkee ufoja ja seinät kaatuilee...

        tiiätkö mitä tarkoittaa sarkasmi?

        mietippä kun joku spede vinkuu että verottaja laskuttaa kahteen kertaan ja siihen vastataan että ufot kiusaa, ni oiskohan tää ufo-juttu vähä niinku semmonen vertaus tuplalasku-paskapuheisiin? oisko? riittääkö älykkyytesi tajuamaan tämän vai muutatko itsekin sinne kuusaalle tai voikkaalle?


      • avohoitopalsta

        Sinä vitun taliaivo et tajunnut etten kirjottanut sulle. Nyt kaaduit omaan paskaaksi.


      • löysimyslööperssön
        avohoitopalsta kirjoitti:

        Sinä vitun taliaivo et tajunnut etten kirjottanut sulle. Nyt kaaduit omaan paskaaksi.

        jaaha, pitäisköhän käydä tänään paskaaksalla.
        paskaakn pidättely nimittäin kuivattaa paskaak.

        käytkö siä koskaan paskaaksalla?

        mutta haista sinä vaan paskaaksi.


      • tsemppiä

        Löysimykset eli ihrat on mahassas. Kunnon hikilenkille, niin mieli piristyy (ei aina tee mieli vihata jotain), läskit lähtee ja muutenkin aivotoiminta lähtee rullaamaan.


    • etoletosissasi

      Kirjotteleeko tällä palastalla muka joku muukin kun entisen tai nykyisen tehdaspaikkakunnan hörhöt?

    • muuanrunkkarivaan

      "Myy autosi pois jos olet liian köyhä."

      ai? onko köyhyys noin paha juttu sulle, mutta itse et ole?
      ai että, pahoittelen kun olen niin saatanan köyhä.
      ethän nyt vaan itke?

      • meemuuallerunkkaamaan

        Tai jos ajat kilvettömällä ni pidä edes turpas kiinni. Itke ennemmin tyhmyyttäsi kun olet niin köyhä, sen sijaan et itket jostain Trafin maksuista.


      • yönsankarit

        Narkkarit vaan ajaa ilman kilpiä ja ei ehi töihi ku pitää ainarunkata.


      • omarahaparasraha
        meemuuallerunkkaamaan kirjoitti:

        Tai jos ajat kilvettömällä ni pidä edes turpas kiinni. Itke ennemmin tyhmyyttäsi kun olet niin köyhä, sen sijaan et itket jostain Trafin maksuista.

        no ei se nyt itkemistä ole jos vituttaa maksella trafin tai pafin maksuja.
        se on vaan tyhmää maksaa turhista.
        asiahan ei sinulle tietysti kuulu, mutta turha kun on turhaa.
        valtio pyytää ja valtio käskee, pakottaa.

        sellainen on suomi.
        kukaan tosin ei pakota minua maksamaan mitään mihinkään.


    • LÄLLÄLLÄLLÄLLÄÄÄÄ

      "aikasemman viestin kirjottajan kehoitan tekemään rikosilmoituksen uhkailusta."

      summa summarum..

      A: ei mene läpi
      B: sana sanaa vastaan
      C: anonyymeja toisilleen
      D: ota taas hörppy tuttipullosta

      • toppatakkipäällemenoks

        Miks sulla on nii kimeä ääni? Nielly liian monet lastit?


    • löysimyslööperssön

      mulla on ainakin tosi möreä ääni.
      vai puhutko kenestä?

    • rahatuleerahanluo

      "Arvoisa heikompiosainen heikkoaines, jos kerron sinulle missä minä olen töissä, niin meinaatko tehdä jokaiselle työntekijälle jotain mistä ei tiedä mitä tapahtui, hakata kaikki ja panna kaikkien rumia muijia?"

      oletpa viisas kun noin paljon anonyymista tiedät. hatunnosto paikallaan.

      ei, en minä aio panna kenenkään muijia paitsi sinun muijaasi ja tytärtäsi.
      mielellään perseeseen, vai onko se haittaava asia?
      antaako äitis helpolla?

      et nyt käy ihan täysillä.
      koita ajella vaan rauhallisesti sillä kopperollasi ja varo törmäilemästä ettei
      pahat anarkisti vedä sua daijuun.

      • tuomonkadettikulkee

        kovat on puheet teot nolla.


    • tuomonkaveri

      taidat sitten olla kouvolan kovin ukko?
      entäs jos seuraava ei olekaan se sun fantasia-tuomos vaan sen kamu?
      sitten sulla on teot nolla vai mitä?
      pitäshän tommosta natsilekurien valtaa kannattavan saada pataansa..

      • äläharhaile

        Missähän kohtaa olen heidän valtaa kannattanut? En ole Kuusaanmäellä käynyt kertaakaan. Vain ja ainoastaan Mehiläisessä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe