Nnnainennnnnnn ei halua köyhää miestä.

Sinkkumies---

Eikös nainen ole aika pinnallinen. Miehen ja naisen pitää jakaa rahat. Jos naisella on enemmän rahaa ja tienaa enemmän niin sen pitää antaa myös miehelle rahaa. Marja hintikka livessä puhuttiin rahasta tänään, siinä yleisössä monilla oli yhteinen tili. On seurustelu mennyt pinnalliseksi ja rahalla toinen haluaa valllan suhteessa. Jos rakastaa toista niin silloin ei katsota kumpi tienaa enemmän.

109

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mmmmiessssss

      No tällä kyseessä olevalla lutkalla on tunnetusti huono miesmaku.

      • Nnnnainennnnn

        Kyllä. Allekirjoitan ja siksi en haluakaan enää ketään miestä.


      • Aisuri-Mikko

        Minä olen kyllä kiltti ja kunnollinen, työssä käyvä ktm ja hyväksyn menneisyytesi jos sinäkin hyväksyt tylsän luonteeni.


      • Nnnnainennnnn
        Aisuri-Mikko kirjoitti:

        Minä olen kyllä kiltti ja kunnollinen, työssä käyvä ktm ja hyväksyn menneisyytesi jos sinäkin hyväksyt tylsän luonteeni.

        Terve Mikko!
        Miksi olet tylsä? Etkö todellakaan koe intohimoa mitään kohtaan?


    • Mun puolesta kaikilla saa olla Just sellaiset kriteerit, kuin haluaa.. ;P

      Ei kaikki sovi leikkimään kaikkien kanssa, eikä kaikki halua leikkiä samaa leikkiä.. ;P

      PääAsia on, että ovat Valintojensa kanssa sitten Sinut.. Ja toivottavasti myös Onnellisempia KaikinPuolin.. ;P

      • Nnnainennnnnnn

        Mulla on monestakin syystä tosi haasteellista sopivan kumppanin löytyminen mutta nyt olen päättänyt etten enää ketään ala elättämään. Niitä sulosia elätettäviä kyllä riittäisi.


      • Nnnainennnnnnn kirjoitti:

        Mulla on monestakin syystä tosi haasteellista sopivan kumppanin löytyminen mutta nyt olen päättänyt etten enää ketään ala elättämään. Niitä sulosia elätettäviä kyllä riittäisi.

        Noh, Jos et sellaista oikeasti Kilttiä ja Suloista löydä, joka ei pyri Sua käyttämään hyväksi, niin sitten Sun pitää tehdä omat johtopäätöksesi siitä.. ;P

        Muista kuitenkin, että sinua varakkaampikin voi olla sellainen huonompi persoona, joka loppujen lopuksi voi koitua sulle kalliimmaksi, jos et ole tarkkana ja varovainen.. ;P

        Kyllä sä taidat olla niin fiksu, ettet ihan helposti tule höynäytetyksi, joten Onnea Sulle parin löytymiseen.. ;P


      • Nnnnainennnnnn
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Noh, Jos et sellaista oikeasti Kilttiä ja Suloista löydä, joka ei pyri Sua käyttämään hyväksi, niin sitten Sun pitää tehdä omat johtopäätöksesi siitä.. ;P

        Muista kuitenkin, että sinua varakkaampikin voi olla sellainen huonompi persoona, joka loppujen lopuksi voi koitua sulle kalliimmaksi, jos et ole tarkkana ja varovainen.. ;P

        Kyllä sä taidat olla niin fiksu, ettet ihan helposti tule höynäytetyksi, joten Onnea Sulle parin löytymiseen.. ;P

        Joo pidän (todella) varakkaita ihmisiä kylminä ja ahneina koska eiväthän he olisi varakkaita jos olisivat lämpimiä ja anteliaita ihmisiä.

        Pyrin aina ajattelemaan ekana muita ja sitten vasta itseäni. Mietiskelen tässä jos antaisi yllätysjoululahjan tutulle köyhälle perheelle. En voisi pitää itseäni lämpimänä ja anteliaana ihmisenä jos tavoitteeni olisi vaan kerätä rahaa kasaan.
        Tunnen pihin todella rikkaan ja se on hirveää katsoa hänen arvomaailmaa. Punnitsee kaupassa banaanitkin ilman pussia ja repii lehdet pois vihanneksista ja hedelmistä ettei niistä tulisi painoa. Sitten ostaa hyvää omaatuntoa sillä että suoravelotuksessa 20e/kk punaselle ristille. Ja aina jaksaa jauhaa siitä kuinka köyhä ollut kun 12 ihmistä asu yksiössä kun hän oli lapsi. Nykyisin hänen omaisuus luokkaa 500 000e mutta kyllähän siitä pitää pitää kiinni. :(


      • Palstan.Rumin.Mies
        Nnnnainennnnnn kirjoitti:

        Joo pidän (todella) varakkaita ihmisiä kylminä ja ahneina koska eiväthän he olisi varakkaita jos olisivat lämpimiä ja anteliaita ihmisiä.

        Pyrin aina ajattelemaan ekana muita ja sitten vasta itseäni. Mietiskelen tässä jos antaisi yllätysjoululahjan tutulle köyhälle perheelle. En voisi pitää itseäni lämpimänä ja anteliaana ihmisenä jos tavoitteeni olisi vaan kerätä rahaa kasaan.
        Tunnen pihin todella rikkaan ja se on hirveää katsoa hänen arvomaailmaa. Punnitsee kaupassa banaanitkin ilman pussia ja repii lehdet pois vihanneksista ja hedelmistä ettei niistä tulisi painoa. Sitten ostaa hyvää omaatuntoa sillä että suoravelotuksessa 20e/kk punaselle ristille. Ja aina jaksaa jauhaa siitä kuinka köyhä ollut kun 12 ihmistä asu yksiössä kun hän oli lapsi. Nykyisin hänen omaisuus luokkaa 500 000e mutta kyllähän siitä pitää pitää kiinni. :(

        Pienistä puroista ne isot virrat syntyy. Ei ole pihiyttä laskea rahan menonsa. Jos itse elät kädestä suuhun ja sitten ruikutat kun rahat ei riitä on vika sinun eikä sen pihin hyvin pärjäävän naapurin. Sinun päätelmäsi mukaan itsekin olen ilmeisesti pihi. Kilpailutan sähköni säännöllisesti ja saan vuosi tasolla satojen eurojen säästöt samoin kuin kilpailuttamalla vakuutuksiakin. Tankkaan aina sillä asemalla jossa on kaupungin halvin polttoaine. Sinähän naurat tietenkin että "sentti sinne täi tänne" mutta paljon ajavana laske huviksesi niiden senttien säästöt esim noin 40 000 vuosittaisiin ajokilometreihin. On muuten iso summa.
        Kaupassa ostan aina halvimman vastaavan tuotteen. Jne ja näitä esimerkkejä voisi laittaa isot listat missä säästää pienellä vaivalla. Järkevä talous ajattelu on pihiyttä vain niille jotka eivät osaa laskea tulo ja meno arvioitaan omassa taloudessa. Pihiä minusta ei silti saa. Ostan kaiken minkä tarvitsen heti esim jos kodinkone hajoaa yms. Rahaa olen myös sijoittanut erinäisiin kohteisiin ja elän velatonta elämää. Omaisuutta on ja kuukausittain säästän helposti 1500-2000e tuloistani.
        Jos itse elät kädestäsuuhun niin ei ole osaavan taloushallinnon omaavan ihmisen vika että et hallitse omaa rahankäyttöäsi. Katkerana et pihiksi ihmisiä haukkuisi jos oma taloutesi olisi hallinnassasi. Ainiin kyllä tässä ihan jouluna läheisiäkin muistetaan vaikka pihi mielestäsi olenkin:)


      • Nnnnnainennnnn
        Palstan.Rumin.Mies kirjoitti:

        Pienistä puroista ne isot virrat syntyy. Ei ole pihiyttä laskea rahan menonsa. Jos itse elät kädestä suuhun ja sitten ruikutat kun rahat ei riitä on vika sinun eikä sen pihin hyvin pärjäävän naapurin. Sinun päätelmäsi mukaan itsekin olen ilmeisesti pihi. Kilpailutan sähköni säännöllisesti ja saan vuosi tasolla satojen eurojen säästöt samoin kuin kilpailuttamalla vakuutuksiakin. Tankkaan aina sillä asemalla jossa on kaupungin halvin polttoaine. Sinähän naurat tietenkin että "sentti sinne täi tänne" mutta paljon ajavana laske huviksesi niiden senttien säästöt esim noin 40 000 vuosittaisiin ajokilometreihin. On muuten iso summa.
        Kaupassa ostan aina halvimman vastaavan tuotteen. Jne ja näitä esimerkkejä voisi laittaa isot listat missä säästää pienellä vaivalla. Järkevä talous ajattelu on pihiyttä vain niille jotka eivät osaa laskea tulo ja meno arvioitaan omassa taloudessa. Pihiä minusta ei silti saa. Ostan kaiken minkä tarvitsen heti esim jos kodinkone hajoaa yms. Rahaa olen myös sijoittanut erinäisiin kohteisiin ja elän velatonta elämää. Omaisuutta on ja kuukausittain säästän helposti 1500-2000e tuloistani.
        Jos itse elät kädestäsuuhun niin ei ole osaavan taloushallinnon omaavan ihmisen vika että et hallitse omaa rahankäyttöäsi. Katkerana et pihiksi ihmisiä haukkuisi jos oma taloutesi olisi hallinnassasi. Ainiin kyllä tässä ihan jouluna läheisiäkin muistetaan vaikka pihi mielestäsi olenkin:)

        Hahaha...kyllä mun rahat riittää. Ei hätää.
        Ja tottakai kannattaa kilpailuttaa sähkö ym, se on ihan perusasia kaikille joilla edes vähän on älyä.


    • Nnnainennnnnnn

      PAINUKAA VITTUUN !!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • HalpaHuoraSeOn

        Juuri tällaisena sikavittuna olen Nnnainennnnnnn kommentoijaa pitänytkin !.


      • Nnnainennnnn
        HalpaHuoraSeOn kirjoitti:

        Juuri tällaisena sikavittuna olen Nnnainennnnnnn kommentoijaa pitänytkin !.

        Toi ei ollu minä. :D


      • katopeiliin
        Nnnainennnnn kirjoitti:

        Toi ei ollu minä. :D

        Joopa joo. Sinä se kuitenkin olit.


    • Ikis..M

      Nnnainennhan toteuttaa sitä ihan normikuviota, rentut on nyt nähty ja hakusessa mies jota ei tarvitse elättää. käytännössä siis mies joka on varakkaampi & statuksekkaampi niin nnnnnainen on tyytyväinen. Onnekseen nnnnnainen ei ole tehnyt lapsia niiden jännärenttujensa kanssa niin hyvinkin voi onnistua statusmiehen löytämisessä, onnea vaan hänelle etsintään.

      • Nnnnainennnnnnn

        En nyt etsi mitään. Olen sen verran kiireinen ja tyytyväinen nykyiseen täydelliseen elämääni.


      • Nnnainennnnnnn

        Ihan sekin riittäisi jos olisi samat tulot (eikä käyttäisi niitä hetkessä) ja suht sama kyky käyttää älyään.


      • Ikis..M
        Nnnainennnnnnn kirjoitti:

        Ihan sekin riittäisi jos olisi samat tulot (eikä käyttäisi niitä hetkessä) ja suht sama kyky käyttää älyään.

        Kyllä kai semmoisia miehiä olisi helsinki täynnä. Ne vaan on ehkä sitten tylsissä ammateissa eikä niiden elämä ole yhtä juhlaa ja benji-hyppyä mutta tasaisen mukavaan arkeen ihan varmasti helpostikin löytäisit kumppanin jos siis olisit hakemassa.


      • Nnainennn
        Ikis..M kirjoitti:

        Kyllä kai semmoisia miehiä olisi helsinki täynnä. Ne vaan on ehkä sitten tylsissä ammateissa eikä niiden elämä ole yhtä juhlaa ja benji-hyppyä mutta tasaisen mukavaan arkeen ihan varmasti helpostikin löytäisit kumppanin jos siis olisit hakemassa.

        En halua tasaisen mukavaa arkea!!! Arjen pitää olla suurta ja ihanaa. Ja miten sellainen mies voisi olla hyvä sängyssä?


      • Ikis..M
        Nnainennn kirjoitti:

        En halua tasaisen mukavaa arkea!!! Arjen pitää olla suurta ja ihanaa. Ja miten sellainen mies voisi olla hyvä sängyssä?

        Niin no se on se sun valinta että haalit niitä miespuolisia drramakunigattaria ja sitten noissa raha-asioissa maksat siitä. En kyllä oikein ymmärrä tuota sängyssää hyvyys -yhteyttä elämäntapoihin, ennemminkinhän se hyvyys miehen kohdalla perustuu kestävyyteen.


      • Nnnnainennnnnn
        Ikis..M kirjoitti:

        Niin no se on se sun valinta että haalit niitä miespuolisia drramakunigattaria ja sitten noissa raha-asioissa maksat siitä. En kyllä oikein ymmärrä tuota sängyssää hyvyys -yhteyttä elämäntapoihin, ennemminkinhän se hyvyys miehen kohdalla perustuu kestävyyteen.

        Ei vittu taatusti perustu kestävyyteen! Nyt olet todella pihalla. Kukaan ei halua miestä joka jyystää tunnin. Se on hirveää. Mies joka on hyvä sängyssä omaa hyvän mielikuvituksen ja on rohkea. Yleensä se villi elämänlaatu kuvaa myös sitä kuinka villi/täydellinen mies on sängyssä. Eli vaikea löytää tavallinen rauhallinen mies joka yllättäen olisikin maailman itsevarmin ja mahtavin seksissä.


      • Ikis..M
        Nnnnainennnnnn kirjoitti:

        Ei vittu taatusti perustu kestävyyteen! Nyt olet todella pihalla. Kukaan ei halua miestä joka jyystää tunnin. Se on hirveää. Mies joka on hyvä sängyssä omaa hyvän mielikuvituksen ja on rohkea. Yleensä se villi elämänlaatu kuvaa myös sitä kuinka villi/täydellinen mies on sängyssä. Eli vaikea löytää tavallinen rauhallinen mies joka yllättäen olisikin maailman itsevarmin ja mahtavin seksissä.

        Miksei voisi olla, kun itsevarma ketmi pyöräyttelee sinua eri asentoihin ja panee sen tunnin niin että sulta melkein taju lähtee orgasmien ilotulituksessa niin kyllä kai sen pitäisi kohtuudella riittää.


      • Nnnainennnnnn
        Ikis..M kirjoitti:

        Miksei voisi olla, kun itsevarma ketmi pyöräyttelee sinua eri asentoihin ja panee sen tunnin niin että sulta melkein taju lähtee orgasmien ilotulituksessa niin kyllä kai sen pitäisi kohtuudella riittää.

        Itsevarma ketmi? Eiköhän se suurin itsevarmuus ole kasaantunut niille "suosituimmille" miehille. :)
        En ikinä antaisi kenenkään panna minua tuntia, siinä tulisi jo paikat kipeäksi enkä muutenkaan innostu yli 15 min panoista. Onneksi en ole kohdannut miehiä jotka panevat tunnin. Ei tod!


      • Ikis..M
        Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Itsevarma ketmi? Eiköhän se suurin itsevarmuus ole kasaantunut niille "suosituimmille" miehille. :)
        En ikinä antaisi kenenkään panna minua tuntia, siinä tulisi jo paikat kipeäksi enkä muutenkaan innostu yli 15 min panoista. Onneksi en ole kohdannut miehiä jotka panevat tunnin. Ei tod!

        No enpä tiedä tarvitseeko sillä suositummuudella tai panokerroilla olla tekemistä itsevarmuuden kanssa pannessa, luontainen lahjakkuus jo tietää että osaa niin se ei tarvitse toistoja itsevarmuuden kohottamiseksi. Jaa et? Pitäis varmaan panna sua niin mieli ehkä muuttuis :D


    • Nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

      Kiimavittu määrää Nnnaista.

    • Se hänelle sallittakoon. Eikä tuo varmaan yhtä pinnallinen kriteeri ole kuin esim. ulkonäkö.

      • xkjojo

        En todellakaan salli.


      • Nnnainennnnnn

        Vaadin että karvat on ajettu. En ikinä koskisi karvaiseen mieheen. Arvostan hygieniaa.


      • karvatonmies1

        Miehen karvaisuus jakaa kyllä todella paljon mielipiteitä. Kaikki exäni ovat tykänneet karvattomuudesta, mutta moni naiskaveri sanoo, että miehen pitää olla karvainen. Itselläni kasvaa erittäin huonosti parta, selkäkarvat ja rintakarvat joten ajan ne aina pois. Kainalokarvat ja häpykarvat siistin, mutta en aja kokonaan pois.


      • Nnnainennnnnn
        karvatonmies1 kirjoitti:

        Miehen karvaisuus jakaa kyllä todella paljon mielipiteitä. Kaikki exäni ovat tykänneet karvattomuudesta, mutta moni naiskaveri sanoo, että miehen pitää olla karvainen. Itselläni kasvaa erittäin huonosti parta, selkäkarvat ja rintakarvat joten ajan ne aina pois. Kainalokarvat ja häpykarvat siistin, mutta en aja kokonaan pois.

        Joulupukille on tarkoitettu paksu parta. Siihen tarttuu lika ja se haittaa. Lisäksi viikset ja parta raapii naista niin ei kiitos.

        Enimmät kainalokarvat ja häpykarvat on hyvä olla ajettu. En ole seurustellut miesten kanssa joilla olisi rinta tai selkäkarvoja tai sitten ovat ajaneet ne. Juoksisin karkuun jos miehellä rehottaisi tummia rintakarvoja. Yök.


      • Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Joulupukille on tarkoitettu paksu parta. Siihen tarttuu lika ja se haittaa. Lisäksi viikset ja parta raapii naista niin ei kiitos.

        Enimmät kainalokarvat ja häpykarvat on hyvä olla ajettu. En ole seurustellut miesten kanssa joilla olisi rinta tai selkäkarvoja tai sitten ovat ajaneet ne. Juoksisin karkuun jos miehellä rehottaisi tummia rintakarvoja. Yök.

        Mies voisi pitää t-paitaa päällä...

        Mun nuorempi likka ei tykännyt pienenä tulla mun kainaloon jos olin ilman paitaa, se vaati aina että laitan paidan päälle ennenkuin se käperty kainaloon.


      • Nnnainennnnnn
        Pertti-setä kirjoitti:

        Mies voisi pitää t-paitaa päällä...

        Mun nuorempi likka ei tykännyt pienenä tulla mun kainaloon jos olin ilman paitaa, se vaati aina että laitan paidan päälle ennenkuin se käperty kainaloon.

        Ai t-paita päällä seksin aikana? No ihan sellaista fetissiä minulla ei vielä ole ollut. Katselen mielelläni niitä vatsalihaksia. :D


      • Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Ai t-paita päällä seksin aikana? No ihan sellaista fetissiä minulla ei vielä ole ollut. Katselen mielelläni niitä vatsalihaksia. :D

        Jos olet karvatonta otusta vailla, niin ainakaan miestä et tarvitse.


      • Nnnainennnnnnn
        Pertti-setä kirjoitti:

        Jos olet karvatonta otusta vailla, niin ainakaan miestä et tarvitse.

        Miesmakuni on vähän homahtava. :D Pitää pitää ulkonäöstä huolta vaikka olisi mikä tosimies. Tauski lienee tunnettu renttumies mutta hänkin artistina miettii ulkonäköään, sillon kun on selvinpäin. (Luin juuri tauskin kirjan, oli erittäin jännittävä ukkeli mutta ei edes kieltänyt väkivaltaansa kirjassa joten ei jatkoon. Minulla on nollatoleranssi väkivallan suhteen).


      • Nnnainennnnnnn kirjoitti:

        Miesmakuni on vähän homahtava. :D Pitää pitää ulkonäöstä huolta vaikka olisi mikä tosimies. Tauski lienee tunnettu renttumies mutta hänkin artistina miettii ulkonäköään, sillon kun on selvinpäin. (Luin juuri tauskin kirjan, oli erittäin jännittävä ukkeli mutta ei edes kieltänyt väkivaltaansa kirjassa joten ei jatkoon. Minulla on nollatoleranssi väkivallan suhteen).

        Tuosta väkivallattomuudesta olen samaa mieltä, tuomitsen sekä henkisen- että fyysisen väkivallan.


      • Nnnnainennnnn
        Pertti-setä kirjoitti:

        Tuosta väkivallattomuudesta olen samaa mieltä, tuomitsen sekä henkisen- että fyysisen väkivallan.

        Olen saanut henkistä väkivaltaa osakseni yliannostuksen koska olen ylikiltti jolle ei ole kehittynyt kykyä puolustaa itseään mutta sitä en käsitä miten Kukaan Nainen jatkaa kertaa pidemmälle väkivaltaisessa suhteessa. Niin kiltti en ole että antaisin itseäni pahoinpideltävän fyysisesti.


      • Nnnnainennnnn kirjoitti:

        Olen saanut henkistä väkivaltaa osakseni yliannostuksen koska olen ylikiltti jolle ei ole kehittynyt kykyä puolustaa itseään mutta sitä en käsitä miten Kukaan Nainen jatkaa kertaa pidemmälle väkivaltaisessa suhteessa. Niin kiltti en ole että antaisin itseäni pahoinpideltävän fyysisesti.

        Fyysinen väkivalta on aika selkeä tunnistaa, sellaisesta suhteesta pitää lähteä heti.

        Miehelle riski ajautua henkisen väkivallan kohteeksi on kohtalaisen suuri, paljon suurempi kuin naisen riski ajautua fyysisen väkivallan uhriksi. Minä en käsitä miksi suomalainen mies sietää sitä, suhteesta tulisi lähteä heti kun huomaa naisessa kontrollointipyrkimyksiä.


      • Kiltti-ja-Kunnollinen
        Nnnnainennnnn kirjoitti:

        Olen saanut henkistä väkivaltaa osakseni yliannostuksen koska olen ylikiltti jolle ei ole kehittynyt kykyä puolustaa itseään mutta sitä en käsitä miten Kukaan Nainen jatkaa kertaa pidemmälle väkivaltaisessa suhteessa. Niin kiltti en ole että antaisin itseäni pahoinpideltävän fyysisesti.

        Kiltti nainen ei halua kilttiä miestä vaan jännämiehen kuten muut naiset. Naiset aina kilpailee kuka ssaa pahimman jännämiehen. Ainahan naiset selittää että kiltti luonne pitää olla mutta kuitenkin naiset ajautuu suhteeseen jännämiehen kanssa.


      • Pertti-setä kirjoitti:

        Fyysinen väkivalta on aika selkeä tunnistaa, sellaisesta suhteesta pitää lähteä heti.

        Miehelle riski ajautua henkisen väkivallan kohteeksi on kohtalaisen suuri, paljon suurempi kuin naisen riski ajautua fyysisen väkivallan uhriksi. Minä en käsitä miksi suomalainen mies sietää sitä, suhteesta tulisi lähteä heti kun huomaa naisessa kontrollointipyrkimyksiä.

        Tästä kommentista olen täysin samaa mieltä.. Mutta asiat eivät ole niin yksinkertaisia monesti.. Sivusta on helppo joidenkin kommentoida ja JälkiViisaus on Paras Viisaus, myös näissä asioissa.. ;P

        Jos asiat kiinnostaa oikeasti niin näistäkin asioista löytää monen monta tarinaa ja erillaista kokemusta.. Ja myös alan rautaliset ammatilaiset osaavat valaista näitä asioita paremmin, kun ovat työssään joutuneet kohtaamaan erillaisia kokemuksia.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Tästä kommentista olen täysin samaa mieltä.. Mutta asiat eivät ole niin yksinkertaisia monesti.. Sivusta on helppo joidenkin kommentoida ja JälkiViisaus on Paras Viisaus, myös näissä asioissa.. ;P

        Jos asiat kiinnostaa oikeasti niin näistäkin asioista löytää monen monta tarinaa ja erillaista kokemusta.. Ja myös alan rautaliset ammatilaiset osaavat valaista näitä asioita paremmin, kun ovat työssään joutuneet kohtaamaan erillaisia kokemuksia.. ;P

        Jos jää suhteeseen jossa on kumpaa tahansa väkivallan muotoa, niin voipi katsella peiliin pitkään ja tarkasti. Ei tollaseen ole pakko jäädä.


      • Pertti-setä kirjoitti:

        Jos jää suhteeseen jossa on kumpaa tahansa väkivallan muotoa, niin voipi katsella peiliin pitkään ja tarkasti. Ei tollaseen ole pakko jäädä.

        Yksinkertaisesti ja yksinkertaisessa maailmassa asia on Just noin kun sanot.. ;P

        Mutta Totuus on pääsääntöisesti ihan muuta, kuin yksinkertaista.. Jos asia kiinnostaa, niin Psykologit, PsykoTerapeutit jne., jotka ovat näiden asioiden kanssa töitä tehneet osaavat kyllä avata näitä asioita kaikille kiinnostuneille.. ;P

        He tietävät miten nämä menee ns. Taviksilla, kuin myös ns. kylmemmillä ja lämpimämmillä persoonilla.. ;P


      • Pertti-setä kirjoitti:

        Jos jää suhteeseen jossa on kumpaa tahansa väkivallan muotoa, niin voipi katsella peiliin pitkään ja tarkasti. Ei tollaseen ole pakko jäädä.

        Yksinkertaisesti ja yksinkertaisessa maailmassa asia on Just noin kun sanot.. ;P

        Mutta Totuus on pääsääntöisesti ihan muuta, kuin yksinkertaista.. Jos asia kiinnostaa, niin Psykologit, PsykoTerapeutit jne., jotka ovat näiden asioiden kanssa töitä tehneet osaavat kyllä avata näitä asioita kaikille kiinnostuneille.. ;P

        He tietävät miten nämä menee ns. Taviksilla, kuin myös ns. kylmemmillä ja lämpimämmillä persoonilla.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Yksinkertaisesti ja yksinkertaisessa maailmassa asia on Just noin kun sanot.. ;P

        Mutta Totuus on pääsääntöisesti ihan muuta, kuin yksinkertaista.. Jos asia kiinnostaa, niin Psykologit, PsykoTerapeutit jne., jotka ovat näiden asioiden kanssa töitä tehneet osaavat kyllä avata näitä asioita kaikille kiinnostuneille.. ;P

        He tietävät miten nämä menee ns. Taviksilla, kuin myös ns. kylmemmillä ja lämpimämmillä persoonilla.. ;P

        Vastuu on myös uhrilla.


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Yksinkertaisesti ja yksinkertaisessa maailmassa asia on Just noin kun sanot.. ;P

        Mutta Totuus on pääsääntöisesti ihan muuta, kuin yksinkertaista.. Jos asia kiinnostaa, niin Psykologit, PsykoTerapeutit jne., jotka ovat näiden asioiden kanssa töitä tehneet osaavat kyllä avata näitä asioita kaikille kiinnostuneille.. ;P

        He tietävät miten nämä menee ns. Taviksilla, kuin myös ns. kylmemmillä ja lämpimämmillä persoonilla.. ;P

        Mua ei kiinnosta psykologit tai psykoterapeutit mielipiteineen.


      • Pertti-setä kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta psykologit tai psykoterapeutit mielipiteineen.

        Noh, älä kuitenkaan kuvittele, että asiat menevät niin kuin sinä näet ja koet.. ne menevät niin vain sinun kaltaisillasi.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Noh, älä kuitenkaan kuvittele, että asiat menevät niin kuin sinä näet ja koet.. ne menevät niin vain sinun kaltaisillasi.. ;P

        Vastuunsa on uhrillakin.


      • Pertti-setä kirjoitti:

        Vastuunsa on uhrillakin.

        Tuolla periaatteella raiskauksen uhri on aina vastuussa myös itse, kuten myös ryöstön kohteeksi joutunut, hyväksikäytön kohteeksi joutunut, tapon/murhan kohteeksi joutunut jne.. jne.. ;P

        Noh, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.. Sulla on sun ja mulla mun.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Tuolla periaatteella raiskauksen uhri on aina vastuussa myös itse, kuten myös ryöstön kohteeksi joutunut, hyväksikäytön kohteeksi joutunut, tapon/murhan kohteeksi joutunut jne.. jne.. ;P

        Noh, jokaisella on oikeus mielipiteeseensä.. Sulla on sun ja mulla mun.. ;P

        On mut ryöstetty aikoinaan, vietiin taskusta lompakko ja 20000 markkaa rahaa. Omilla valinnoillani olisin voinut estää tapahtuman.


      • Pertti-setä kirjoitti:

        Vastuunsa on uhrillakin.

        Lyhytnäköistä ajattelua, pelaa rikoksentekijän pussiin jos uhri ei halua kertoa asioista tuomitseminen takia.


      • outsider1 kirjoitti:

        Lyhytnäköistä ajattelua, pelaa rikoksentekijän pussiin jos uhri ei halua kertoa asioista tuomitseminen takia.

        Uhrilla on vastuunsa tilanteeseen mikäli hän ei puhalla peliä poikki.


      • Pertti-setä kirjoitti:

        Uhrilla on vastuunsa tilanteeseen mikäli hän ei puhalla peliä poikki.

        Kynnyksen pelin poikki puhaltamiseen pitäisi olla mahdollisimman matala. Uhrin syyllistäminen nostaa kynnystä, ja se on myös taktiikka, jota nämä pahoinpitelijät hyödyntävät.


      • outsider1 kirjoitti:

        Kynnyksen pelin poikki puhaltamiseen pitäisi olla mahdollisimman matala. Uhrin syyllistäminen nostaa kynnystä, ja se on myös taktiikka, jota nämä pahoinpitelijät hyödyntävät.

        Mun mutsi antoi mun faijan tehdä mielipuolen tekojaan puhaltamatta peliä poikki, mä en ole koskaan käsittänyt mistä tämä lojaalius tuli.

        Kotoa lähteissäni katkaisin yhteydenpidon heihin enkä tule aikanaan heidän hautajaisiinkaan menemään.

        Jos joku ymmärtää mitä pyörii aikuisen uhrin päässä kun antaa tilanteen jatkua vuodesta toiseen, niin voin kertoa ettei huolenpitoa kaipaava lapsikatras voi sitä asiaa käsittää.


      • Nnnainennnnnn
        Pertti-setä kirjoitti:

        Mun mutsi antoi mun faijan tehdä mielipuolen tekojaan puhaltamatta peliä poikki, mä en ole koskaan käsittänyt mistä tämä lojaalius tuli.

        Kotoa lähteissäni katkaisin yhteydenpidon heihin enkä tule aikanaan heidän hautajaisiinkaan menemään.

        Jos joku ymmärtää mitä pyörii aikuisen uhrin päässä kun antaa tilanteen jatkua vuodesta toiseen, niin voin kertoa ettei huolenpitoa kaipaava lapsikatras voi sitä asiaa käsittää.

        Kuulostaa ihan ku kirjottaisit mun lapsuudesta. Isäpuoli oli järjettömin psykopaattihullu ketä oon eläissäni tavannu. Sä olet pohtinut äidin roolia, mä en tähän mennessä ikinä. Jotenkin ristiriitaset tunteet äitiä kohtaan kun se salli sen kaiken tapahtua. Tietysti ymmärtää että rakastuneena sietää mutta mäkin jouduin 13v elää siinä helvetissä. Joku vahva valta isäpuolella oli äitiin...tietysti uhkaili väkivallalla...voisiko teillä ollut ollut myös niin?


      • Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Kuulostaa ihan ku kirjottaisit mun lapsuudesta. Isäpuoli oli järjettömin psykopaattihullu ketä oon eläissäni tavannu. Sä olet pohtinut äidin roolia, mä en tähän mennessä ikinä. Jotenkin ristiriitaset tunteet äitiä kohtaan kun se salli sen kaiken tapahtua. Tietysti ymmärtää että rakastuneena sietää mutta mäkin jouduin 13v elää siinä helvetissä. Joku vahva valta isäpuolella oli äitiin...tietysti uhkaili väkivallalla...voisiko teillä ollut ollut myös niin?

        Mun faijan ongelma oli viina ja aseet, perhe ajettiin yöllä pakkaseen kun kilahti. Paljain käsin mutsi rökitti humalaisen faijan, ei siinä ollut jakoja.

        Mä tajusin jo alle kouluikäisenä vihaavani omaa faijaani, toivoin sen kuolevan. Vähintään olisin toivonut heidän eroavan, mutta yrityksistä huolimatta avioeropaperit vedettiin aina pois.

        Minä pidän mutsia yhtä syyllisenä tapahtumiin, se oli yksissä tuumin tehty rikos lapsiaan kohtaan. Lässytykset aikuisten uhrien huonosta osasta voi vetää wc-pytystä alas jos itse jää tilanteeseen.


      • Nnnainennnnn
        Pertti-setä kirjoitti:

        Mun faijan ongelma oli viina ja aseet, perhe ajettiin yöllä pakkaseen kun kilahti. Paljain käsin mutsi rökitti humalaisen faijan, ei siinä ollut jakoja.

        Mä tajusin jo alle kouluikäisenä vihaavani omaa faijaani, toivoin sen kuolevan. Vähintään olisin toivonut heidän eroavan, mutta yrityksistä huolimatta avioeropaperit vedettiin aina pois.

        Minä pidän mutsia yhtä syyllisenä tapahtumiin, se oli yksissä tuumin tehty rikos lapsiaan kohtaan. Lässytykset aikuisten uhrien huonosta osasta voi vetää wc-pytystä alas jos itse jää tilanteeseen.

        Mä näin omin silmin kun isäpuoli pahoinpiteli äitiä ja kyllä se pahoinpiteli meitä lapsiakin. Hän omistaa työnsä puolesta käsiaseen joten kai tossa jo tarpeeksi uhkaa.


      • Nnnainennnnn kirjoitti:

        Mä näin omin silmin kun isäpuoli pahoinpiteli äitiä ja kyllä se pahoinpiteli meitä lapsiakin. Hän omistaa työnsä puolesta käsiaseen joten kai tossa jo tarpeeksi uhkaa.

        Noi on paskoja juttuja eikä ne voi olla vaikuttamatta ihmiseen, ne on aina meidän mukanamme. Se pelko kun lapsi uskoo läheisensä ja itsensä kuolevan, ei sellaista pitäisi kenenkään kokea

        Nyt itsekin vanhempana mä en ole pystynyt missään määrin ymmärtämään mutsini päätöksiä, mulle itselleni on päivänselvää että lasten etu menee aina kaiken muun edelle. Mä olen tyytyväinen siitä että mun ei tarvitse pyydellä heiltä selityksiä tapahtumiin.

        Noi asiat pitää pystyä tunteen tasolla käsittelemään muutoin ne muokkaavat meidän omaa käytöstämme.


    • Kiltti-ja-Kunnollinen

      Onkohan suomessa niin rikasta miestä että naiselle kelpaa.

    • Estestestestes

      Suominaiset hengailevat erittäin runsaasti muslimi-ja afrikkalaispummien kanssa, joten aloittaja on väärässä.

      • Nnnainennnnnn

        En ole törmännyt ulkomaalaisiin pummeihin joten ei kokemusta.


    • vokkikorjaa

      Nnnaisennn pitäisi vierailla lähivokissa ja saada etnokyrpää niin alkaa mielipiteet vaihtumaan. Eipä aikaakaan kun Nnnaisella olisi oma lemmikki elätettävänä.

      • Nnnainennnnnnn

        Ei enää lemmikkejä! Olen vuosia elättänyt miesloisia jotka eivät halua tai kykene elättämään itse itseään.


      • Nnnainennnnnnn kirjoitti:

        Ei enää lemmikkejä! Olen vuosia elättänyt miesloisia jotka eivät halua tai kykene elättämään itse itseään.

        Ei luulisi olevan ongelmia löytää tavallinen mies jolla raha-asiat kunnossa.


      • Nnnainennnnnn
        Pertti-setä kirjoitti:

        Ei luulisi olevan ongelmia löytää tavallinen mies jolla raha-asiat kunnossa.

        Ongelma onkin juuri tuo "tavallisuus". Se kuulostaa siltä ettei tavoittele mitään vaan elää pientä elämää.


      • Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Ongelma onkin juuri tuo "tavallisuus". Se kuulostaa siltä ettei tavoittele mitään vaan elää pientä elämää.

        Tavallisia ihmisiä sanan varsinaisessa merkityksessä ei ole olemassakaan, on vain huikeita persoonia joihin kannattaa tutustua omana itsenään.


      • Nnnainennnnn
        Pertti-setä kirjoitti:

        Tavallisia ihmisiä sanan varsinaisessa merkityksessä ei ole olemassakaan, on vain huikeita persoonia joihin kannattaa tutustua omana itsenään.

        Niimpä. On ehkä itsensä kadottaneita tai toivosta luopuneita. Heidänkin sisällään on kaikki mahdollisuudet.


      • Nnnainennnnn kirjoitti:

        Niimpä. On ehkä itsensä kadottaneita tai toivosta luopuneita. Heidänkin sisällään on kaikki mahdollisuudet.

        Jos ihmiset laitetaan riviin ja lähdetään poimimaan sieltä joukosta tyyppejä ulkonäön, statuksen ja varallisuuden mukaan, niin se sisin jää huomaamatta.

        Suurin osa ihmisistä ei saa ryhmässä meiltä huomiota, mutta yksilöinä näihin tutustuminen voi paljastaa vaikka minkälaisen hurmurin.


      • pikkucupido

        Noniin, siitä pertti ja nnnainen treffeille, ja meillä on pari. Näin helppoa se on , kun on silmää.


      • Nnnainennnnn
        Pertti-setä kirjoitti:

        Jos ihmiset laitetaan riviin ja lähdetään poimimaan sieltä joukosta tyyppejä ulkonäön, statuksen ja varallisuuden mukaan, niin se sisin jää huomaamatta.

        Suurin osa ihmisistä ei saa ryhmässä meiltä huomiota, mutta yksilöinä näihin tutustuminen voi paljastaa vaikka minkälaisen hurmurin.

        Yksi suuri ongelma on se, että kun tapaa suomalaisen miehen, hän ei suinkaan heitä ihanaa persoonaansa kehiin vaan on alkuun pidättyväinen ja asiallinen ja monesti jopa ujo. Ulkomaalaiset taas antavat heti kaiken rakkautensa ja persoonansa ja sen takia monet hurmaantuu ulkomaalaisista joiden kohdalla ei tarvitse "odotella" sitä persoonaa.
        Tämä ero siis ihan käytöksestä, en ole pannut ulkomaalaisia..


      • Nnnainennnnn kirjoitti:

        Yksi suuri ongelma on se, että kun tapaa suomalaisen miehen, hän ei suinkaan heitä ihanaa persoonaansa kehiin vaan on alkuun pidättyväinen ja asiallinen ja monesti jopa ujo. Ulkomaalaiset taas antavat heti kaiken rakkautensa ja persoonansa ja sen takia monet hurmaantuu ulkomaalaisista joiden kohdalla ei tarvitse "odotella" sitä persoonaa.
        Tämä ero siis ihan käytöksestä, en ole pannut ulkomaalaisia..

        Tuo pidättyväisyys on kyllä ihan kansallinen ominaispiirteemme, ja se koskee niin naisia kuin miehiäkin.

        Mun broidi oli joskus naimisissa norjalaisen daamin kanssa, ja kävin itsekin joskus heidän luonaan kyläilemässä kun he asuivat Norjassa. Yllätyin kuinka tyystin erilaiset naiset voi asua rajanaapureina, norjalaiset naiset tekevät suoria aloitteita heti kun kiinnostava mies saapuu näkökenttään.


      • Old_school_man
        Nnnainennnnn kirjoitti:

        Yksi suuri ongelma on se, että kun tapaa suomalaisen miehen, hän ei suinkaan heitä ihanaa persoonaansa kehiin vaan on alkuun pidättyväinen ja asiallinen ja monesti jopa ujo. Ulkomaalaiset taas antavat heti kaiken rakkautensa ja persoonansa ja sen takia monet hurmaantuu ulkomaalaisista joiden kohdalla ei tarvitse "odotella" sitä persoonaa.
        Tämä ero siis ihan käytöksestä, en ole pannut ulkomaalaisia..

        Pidättyväisyys persoonassa on hieno kansallinen piirre suomalaisissa ja siinä ei ole mitään hävettävää. Osa suomalaisnaisista osaa arvostaa sitä, että on terveellä tapaa varovainen itsensä likoon laittamisessa, vaikka mies olisi naisen mielestä komea ja mukavakin.


    • Pillujen-asiantuntija

      Nykyään pitää kertoa ennen treffeille pääsyä että onko töissä ja paljonko tienaa koska raha on kemia ja rahasta naiset naivat

      • Nnnainennnnnn

        Ai niin...aina välillä on juttua siitä miten naiset tarkastaa miehen verotiedot ennen treffeille menoa. Siinä oiskin ideaa niin sais ne nollatuloiset karsittua pois.


      • Pillujen-asiantuntija

        Kyllä naisilla on helppoa kun on omat rahat ja miehen rahat käytössä.


      • Nnnainennnnnn
        Pillujen-asiantuntija kirjoitti:

        Kyllä naisilla on helppoa kun on omat rahat ja miehen rahat käytössä.

        En ole ikinä nähnyt parisuhteessa miehen rahoja. Niitä on ollut niin vähän etten hyödy niistä mitään. Pahimmillaan minulla ollut sellainen pummimies jolla oli piilossa omaisuutta mukavasti mutta eli vaan rahoillani. Kun asia paljastui kysyin miksi näin. Hän vastasi että sitä varten jos jompikumpi meistä joutuu vaikka hammaslääkäriin. Ja tasan tarkkaan mun rahoista kyllä aina 100% kustannettiin molempien terveysmenot.

        Olen nähnyt miten törkeästi miehet elättävät itsensä naisen kustannuksella. Nykysin oksettaa jo miettiäkin sitä.


    • Nnnainennnnnn

      Ehkä useimmat miehet jaksaa elättää aikuisia naisia mutta antakaa anteeksi, minä e.n. JAKSA elättää aikuisia miehiä.
      Itselläni riittää älliä luoda vaikka 5 uraa ja tehdä niillä fyrkkaa...voisin siis älyni perusteella elättää vaikka 5 ylimääräistä miestä jos tekisin töitä 24/7 mutta se on niin turhauttavaa kun mies ei kykene siihen mihin minä, eli mies ei osaa tehdä businestä, hankkia rahaa vaan alkaa elätettäväksi lapseksi.

    • m-i-e-s

      "Miehen ja naisen pitää jakaa rahat"

      Ihanko tosi? Eli jos sinulla on 10 000k ja naisella 100€, niin rahat pitäisi jakaa? Hyvä kauppa varmasti naisen mielestä, jolla sitten pankkitilin saldo on 5 000 050€

      "On seurustelu mennyt pinnalliseksi ja rahalla toinen haluaa valllan suhteessa. Jos rakastaa toista niin silloin ei katsota kumpi tienaa enemmän."

      =D Tuo kääntyy erinomaisesti nurinkurin. Jos rakastaa toista, ei hamua toisen omaisuutta, osinkoja, omakotitaloja, kesämökkejä, yrityksiä, metsää, viikko-osakkeita jne.

      Mikäli toisen suurempi varallisuus häiritsee seurustelussa, muodossa jos rakastaa toista, kannattaa alkaa elää tulojensa mukaisesti, eikä haaveilla toisen velvollisuudesta kustantaa haluttu elämäntaso/laatu.
      (Olisiko osuva? - En tykkää sienistä, mutta tottakai kun noin hyvin tienaat, niin otan tryffeleitä tai kyllä mä mädistä tykkään ja sä kun maksat, niin haluan juuri sitä sammen mätiä, mieluiten sitä kitasammenmätiä.)

      "Eikös nainen ole aika pinnallinen."

      Ei ole!

      • Nnnainennnnnn

        En ole koskaan ollut pihi mutta kyllä se pahalta tuntuu kun minun rahoillani mies elää leveästi ja käytännössä heittää niitä taivaan tuuliin. Ja vielä ylpeilee niillä kavereille ja sukulaisille ja jättää kertomatta ettei hän ole niitä ansainnut.
        Hyvä että edes sinä tajuat että jossain menee hyväksikäytön rajat. Kyllä sen näkee kun kumppani haluaa rahaa rahaa rahaa ja kaikkea mitä rahalla saa. Sillon on jo suhteen tarkoitus täysin yksipuolistunut.


      • "Tuo kääntyy erinomaisesti nurinkurin. Jos rakastaa toista, ei hamua toisen omaisuutta, osinkoja, omakotitaloja, kesämökkejä, yrityksiä, metsää, viikko-osakkeita jne."

        Noh, Näinhän se on ja NykyPäivänä kannattaa olla vielä tarkempi ja varovaisempi, kuin joskus aikoinaan.. ;P

        Itsekin joskus ihmettelin AvioEhtoja yms., mutta kun Silmät aukesi ja katsoi kummasteli ja ihmetteli tätä NykyAjan Maailmaa Realistisesti, niin nuo pitäisi olla lähes pakollisia juttuja, joista saa Vapautuksen vain todella hyvin Perustein.. ;P


      • Nnnainennnnnn
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        "Tuo kääntyy erinomaisesti nurinkurin. Jos rakastaa toista, ei hamua toisen omaisuutta, osinkoja, omakotitaloja, kesämökkejä, yrityksiä, metsää, viikko-osakkeita jne."

        Noh, Näinhän se on ja NykyPäivänä kannattaa olla vielä tarkempi ja varovaisempi, kuin joskus aikoinaan.. ;P

        Itsekin joskus ihmettelin AvioEhtoja yms., mutta kun Silmät aukesi ja katsoi kummasteli ja ihmetteli tätä NykyAjan Maailmaa Realistisesti, niin nuo pitäisi olla lähes pakollisia juttuja, joista saa Vapautuksen vain todella hyvin Perustein.. ;P

        Samaa mieltä. Jos joku ei suostu avioehtoon niin ei ole oikea ihminen kehen on rakastunut.


      • Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Samaa mieltä. Jos joku ei suostu avioehtoon niin ei ole oikea ihminen kehen on rakastunut.

        Juuh, ja ehkä pitäisi olla vielä sellainen ehto, että jos kuolee, niin automaattisesti ei mene ainakaan koko omaisuus toiselle.. Joku vahvempi Testamentti juttu tai jotain, että saa vaikka testata omaisuutensa mihin tahtoo vaikka Tuhkattavaksi.. ;D

        Eli kunnioitetaan KaikinPuolin ihmisen omaa tahtoa.. ;P

        Kun katsoo tätä NykyMenoa ja kun kylmemmäksi näyttäää vaan vielä kokoajan menevän, niin ei ne "vanhat" jutut ole enää oikein tätä aikaa.. Ainakaan kaikki ja kaikissa jutuissa.. ;P


    • massimies11

      En ikinä antaisi rahojani millekkään eukolle, jos se ei käy niin homma pääyttyy sitten siihen.

      • Nnnnainennnnnnn

        Oikein!
        Naiset ja miehet joita kiinnostaa ja kiihottaa raha ovat epärehellisiä jos parisuhteen kautta sitä pyrkivät saamaan. Epärehellisyys ei kaunista ketään.


    • mies_86__

      Semmoiseksihan se helposti menee jos ei äijällä itsellään ole minkäänlaista kunnianhimoa... tokihan ne mustatkin miehet tällä jaksaa virnistää leveästi kun on helppoa rahaa ja helppoa toosaa tarjolla. Mitäpä muuta mies loppujen lopuksi tarvitseekaan. Enjoying the free ride, so to speak.

    • Rumasinkkumies-

      Minulle ei kelpais naisen rahat enkä ottaisi naiselta rahaa. Rumakaan mies ei saa naista rahalla.

    • Old_school_man

      Miehet keskimärin tienaavat enemmän kuin naiset. Vaikka osa naisista suorastaan julistaa että heillä on omat rahat ja huolehtivat omista menoistaan, niin siitä huolimatta jos he ovat yhdessä vähintään normaalituloisen tai normaalivarakkaan miehen kanssa, niin he hyötyvät ainakin epäsuorasti miehen rahoista, koska silloin on kotitaloudessa varaa isompaan asuntoon muutenkin korkeampaan tulo- ja kulutustasoon kuin yksin. Toki mieskin hyötyy samalla.

      • helppoa.kuin.mikä

        No korjataan tuo virhe sitten palkoissa. Kun naiset ja miehet tienaavat keskimäärin yhtä paljon, ei pitäisi olla kellään valittamista naisten siipeilystä.


      • Ikis..M
        helppoa.kuin.mikä kirjoitti:

        No korjataan tuo virhe sitten palkoissa. Kun naiset ja miehet tienaavat keskimäärin yhtä paljon, ei pitäisi olla kellään valittamista naisten siipeilystä.

        Joo korjataan, huomioidaan siinä miesten opiskeluiden katkaisu armeijalla ja lyhemoi elinikä sun muut elämän pienet vittumaisuudet miehen elämässä. Sovitaanko vaikka niin että vuorostaan naiset meneekin inttiin ja miehet voi vaikka pitää välivuoden ja matkustella papan ja mamman rahoilla nussituttamaan itseään etelän lomakohteisiin. Katsotaan kaikkien miesten keskim. elinikä ja hoidetaan naiset eutanasialla pois sitten kun mittarissa on sen verran, jookos. Korjataan sekin ettei miesten tarvitse kerjätä p..ua sillä että tuodaan aasian maista nättejä naisia valtion varoilla semmoinen satatuhatta kappaletta vaikka aluksi. Miehet voi sitten alkaa kaakattamaan meidän geeniperimän korjaamisesta kun se suominaisissa on niin huono, jookos?


      • helppoa.kuin.mikä kirjoitti:

        No korjataan tuo virhe sitten palkoissa. Kun naiset ja miehet tienaavat keskimäärin yhtä paljon, ei pitäisi olla kellään valittamista naisten siipeilystä.

        Edelleen suurimmaksi osaksi on kyse työtehtävistä.. Ei se niin mene, että ei tehtävistä pitäisi maksaa samaa palkaa, vaan niin että samasta työstä pitää maksaa samaa palkkaa sukupuolesta riippumatta.. ;P

        Harvemmin nainen saa huonompaa palkaa samasta työstä, samassa työpaikassa ja samalla tehokkuudella jne, kuin MiesPuolinen työkaveri.. ;P

        Ei asia on sitten ns. pärstä kertoimet yms. asiat, mutta ne koskee molempia sukupuolia yhtälailla.. Ja joskus se voi olla mies joka saa huonompaa palkkaa, kuin naispuolinen työkaveri.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        Edelleen suurimmaksi osaksi on kyse työtehtävistä.. Ei se niin mene, että ei tehtävistä pitäisi maksaa samaa palkaa, vaan niin että samasta työstä pitää maksaa samaa palkkaa sukupuolesta riippumatta.. ;P

        Harvemmin nainen saa huonompaa palkaa samasta työstä, samassa työpaikassa ja samalla tehokkuudella jne, kuin MiesPuolinen työkaveri.. ;P

        Ei asia on sitten ns. pärstä kertoimet yms. asiat, mutta ne koskee molempia sukupuolia yhtälailla.. Ja joskus se voi olla mies joka saa huonompaa palkkaa, kuin naispuolinen työkaveri.. ;P

        " Ei se niin mene, että ei tehtävistä ..".. Piti tietenkin olla.. " Ei se niin mene, että eri tehtävistä ..".. ;P


      • Old_school_man

        Vaikka miehet ja naiset keskimäärin tienaisivat yhtä paljon kuin naiset, niin siitä huolimatta olisi edelleen sellaisia pariskuntia, että mies tienaa enemmän.


      • käy.näinkin
        Old_school_man kirjoitti:

        Vaikka miehet ja naiset keskimäärin tienaisivat yhtä paljon kuin naiset, niin siitä huolimatta olisi edelleen sellaisia pariskuntia, että mies tienaa enemmän.

        No miehethän voivat ruveta avioitumaan vain itseään paremmin tienaavien naisten kanssa, niin nainen ei pääse millään hyötymään miehen varallisuudesta.


      • Old_school_man
        käy.näinkin kirjoitti:

        No miehethän voivat ruveta avioitumaan vain itseään paremmin tienaavien naisten kanssa, niin nainen ei pääse millään hyötymään miehen varallisuudesta.

        Suurimmalle osalle miehistä ei liene paljoa väliä, että kuinka paljon nainen tienaa ja/tai kuinka varakas hän on. Ei ainakaan minulle.


      • käy.näinkin
        Old_school_man kirjoitti:

        Suurimmalle osalle miehistä ei liene paljoa väliä, että kuinka paljon nainen tienaa ja/tai kuinka varakas hän on. Ei ainakaan minulle.

        No mutta jos sillä on väliä, että naiset eivät pääse siipeilemään, niin sen varmistaa ottamalla itseään varakkaampi nainen. Sitten ei kenenkään miehen tarvitse valittaa naisten siipeilystä, kun naiset ovat aina miehiään varakkaampia.


    • Nnnainennnnnnn

      MUTTA ENITEN MAAILMASSA RAKASTAN MUSTAA KULLIA !!

      • Nnnainennnnn

        Just joo. Taasko käytät nimimerkkiäni. :D
        En ole koskaan elämäni aikana kokeillut mustaa kullia. Taatusti saisin mutta se tuntuu jotenkin oudolta. Enkä halua kokea mitään minkä jälkeen kaikki tuntuisi pieneltä. :D


    • komiamiäs

      mut entäs iso kulli

      • Nnnainennnnnnn

        MUSTA JA ISO ON TIETYSTI YYKKÖS VAIHTOEHTO !!


      • Nnnainennnnnn
        Nnnainennnnnnn kirjoitti:

        MUSTA JA ISO ON TIETYSTI YYKKÖS VAIHTOEHTO !!

        Juupa juu


    • Nnnainennnnnnn

      MINÄ KIRJOITIN ITSE NUO KIROILUT JA KULLI JUTUT. OLIN HUMALASSA.

      • Nnnainennnnnn

        Et sitten sen vertaa oo lukenu mun juttuja et tietäisit että oon absolutisti. Et voi mitenkään saada mua humalaan.
        Eikä tapoihini kuulu kirjottaa tuollaista. :)
        Voimia sulle vaan! Taitaa sulla olla se humala tai väärä lääkitys. :)


    • kunnollinen-mies-

      Eiköhän Nnnnainennnnnnn naiselle kelpaa jännämies jos sillä vaan rahaa riittää. Raha on kemia ja siinä mies saa vähän lyödäkkin naista kun on rahaa. Naiset just anaa lyömiset anteeksi kun mies sentään maksaa laskuja ja muita kuluja.

      • Nnnnainennnnnn

        En ottas kyllä kahta kertaa lättyyn. Sen verran rakastan itseäni etten salli kenenkään ikinä käyttää väkivaltaa minua kohti. Lapsuuden kodissa våkivallasta ei voi päättää mutta aikuisena voi!


    • 13plus4

      Itse olen aina tienannut enemmän kuin naiseni ja siitä ei ole tullut koskaan riitaa. Kaikki naiset ovat olleet töissä, mutta yleensä heidän palkkatasonsa on ollut ehkä puolet omastani. Siitä huolimatta kaikki ovat olleet ihan fiksuja rahojensa kanssa ja olemme jakaneet menot tasapuolisesti esim. jos ollaan menty matkoille niin se on ollut 50-50 ja jos ei mene ihan tasan niin sitten toinen maksaa matkan jälkeen tilille. Tai jos ollaan syöty ulkona niin toinen on maksanut ekalla kerralla ja toinen tokalla kerralla (ja kyllä, ravintoloiden taso on ollut yleensä sama).

      Ainoat kerrat milloin olen joutunut käyttämään enemmän rahaa naiseen, on ollut ystävänpäivinä ja joskus olen ostanut vaikka kukkia hänelle. Mutta voidaan puhua ehkä 100€ / vuosi erosta mitä käytän häneen. Joskus olen törmännyt naisiin jotka ilmiselvästi kuvittelevat varakkaamman miehen tuhlaavan heihin ja jopa suuttuvat jos näin en tee, mutta sellaiset naiset eivät kiinnostakaan minua.

      • Nnnainennnm

        Noin sen kuulus mennäkin. Toi voi toteutua vain jos kumpikaan ei oo työtön 580e/kk tuloilla.
        (Tai sitten molempien oltava pitkäaikaistyöttömiä)


    • sorkesanojorke111

      Kohta täällä naisilta ei kysytä, haluaako miestä vai ei koska tänne tulee ainakin 1000 000 mamua afrikasta, jotka ei paljoa kysele... Ei rajoilla oo läheskään niin paljoa henkilökuntaa, jotka sais niitä kiakkia pysäytettyä.

    • Nnnainennnnnn

      VIHAAN MIEHIÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Terv Nnnainen nnnnn.

    • HuoraHäpeä

      Tuo lutka on kyllä ihan täys idiootti. Terveisin mi mi mi mi mi mi mies sssssssssssssss.

    • Harmiiiii

      Isäpuoli on varmaan nussinut perseeseen mutta harmi ettei tappanut huorapillua.

    • kaunis.sinkku.nainen

      Miehellä pitää oll lla ssen verran älyä että opiskelee ja käy töissä. Ei ole naisen tehtävänä maksaa kaikkia laskuja kun mies vaan ryypää ja makoilee. Minulle ei kelpaa mies joka tienaaa alle 30000 vuodessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe