Anopin kanssa

Unelmavävypoika

Olen 35v mies ja anoppi on 55v lyhyt rehevä erittäin isoilla rinnoilla varustettu ja olenkin kohta 15 vuotta fantasioinut hänestä. Vaimoni ei tiedä asiasta mitään olimme taannoin mökillä ja vahingossa näin anopin vaihtamassa yö vaatteita päälleen näky oli uskomaton kyrpä kovettui heti... runkkasin illalla ja ajattelin tätä näkyä aamulla kun heräsin kuulin kolinaa keittiöstä makuuhuoneen viereisestä huoneesta ja meillä oli ovi auki varovasti siirsin peittoa sivuun ja puoli kova kyrpäni tuli näkyviin kokonaan ajatus siitä että anoppi näkee kyrpäni kiihotti minua... hetken siinä makailtuani ja hieroen kyrpää oven suuhun ilmestyi tuttu nainen hymyillen pidin silmiä miltein kiinni ja hän luuli minun nukkuvan, varovasti hän tuli huoneeseen seisoi vieressäni katsellen yht äkkiä hän kosketti kyrpääni hennosti ynisin vaimeasti hän pelästyi ja poistui huoneesta. Seuraavana iltana vaimo meni nukkumaan ja valitti päänsärkyä käskin ottamaan särkylääkettä hän otti ison lasin rommia ja nukahti, tiesin että anoppikin otti salaa huoneessaan kävelin mukamas vessaan tietysti alasti pimeän tuvan läpi näin anopin sängyllä myös rommilasi kädessään pitkä yöpaita päällään. Menin takaisin "nukkumaan" vaimo kuorsasi ja minä runkkasin kuulin kun naapurihuoneesta sammutettiin valot ja ovi aukesi ihan kuin minua varten, hiivin katsomaan ja siellä anoppi makasi sängyllä ohut viltti päällään hetken päästä kuului kuorsaus myös sieltä hiivin huoneeseen katselin anoppia ja runkkasin se tuntui taivaalliselta hän mumisi jotain ja minä hiivin pois hetkeksi. Hetken päästä hän kääntyi selälleen ja näin kuun valossa kuinka hänellä ei ollut mitään päällä karvainen pillu rehotti jalkovälissä ja isot rinnat lepäsi kainaloissa hiivin lähemmäksi kyrpä seisoi kovana ja uskalsin hiljaa runkata se tuntui taivaalliselta tunsin kuinka sperma alkoi liikkua en voinut enään lopettaa juuri kun lasti lähti liikkeelle anoppi avasi silmänsä ja käski laueta hänen rinnoilleen. Olin ollut pitkään ilman ja sperman määrä yllätti minutkin anoppi hieroi isoja spermaisia rintojaan yhteen ja käski minut polvilleen lattialle hän sanoi että nyt on minun vuoro tyydyttää hänet tai hän kertoo tyttärelleen tästä. Hän levitti limaisen ja erittäin karvaisen haarovälinsä minulle ja käski nuolla ja minähän nuolin ja tietysti anoppi laukesi olin valehtelematta takaraivoa myöten pillulimassa session jälkeen anoppi käski minut nukkumaan ja sanoi että tästä jatketaan vielä... olen menossa mökille taas ja hänkin on tulossa sinne saisinkohan nyt jo työntää kyrpääni häneen...

2

1250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pilkunnussija

      Suomenkielisessä tekstissä on ihan kiva, jos käyttäisi välimerkkejä. Tiedäthän, pisteet ja pilkut..

      • aahahaaa

        Taas näitä peräkamari poikien satuja unissaan pylsinyt jotain ryhävalasta ja lopuksi työntänyt löylykauhan perseeseen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe