Voinko päästä elämästä jo

Leopardiii

Mä en tiedä enään miks elän nytkin oli koe viikko 5koetta kolmen päivän viikko aattelin et se ois ohi kun tää viiikko loppuis vaan ei sain 4 kokessta joten joudun uusimaan oon todella väsynyt koko ajan en saa untakaan oikeen silti aina väsynyt.. Mitä voisin tehä nyt haluan vaa kuolla pois mä en kuulu tänne siltä musta tuntuu..
Oon käyny koulupsykologilla luulin et vois jotenkin auttaa mut ei.... Siitä en jaksa kertoa sen enenpää ellei joku halua et kerron....
Voisko joku kertoi miten voisin tehä itsemurhan helpoiten ja ja ei ois paljo kipuu Tai ei ehtis tuntee sitä?..

23

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emonen

      Hei, sulla on rankkaa tekstistä päätellen. Älä kuitenkaan tee mitään älytöntä itsellesi. Jos jaksat,kerro lisää , miksi koet elämän niin raskaaksi. Voimahali sulle :)

      • Moi mä en oikeen tiiä tuntuu vaan et kaikki menee päin......
        Ja ei multa onnistu vaan mikään paitsi noh pelaaminen se nyt on välillä ainakin sellanen minne pääsee vähän tunteitaan pakoon mutta ei mulla kumminkaan mitään riippuvuutra siihen oo mutta joo kiitos


    • lepäänyt

      Olet äärimmäisen uupunut. Nyt lepoa asiat kuntoon ja sitten voit jatkaa niitä kokeita ja opiskelua. Kerro sitten kun jaksat.

      • Mä en tiiä mut mä en voi niitä keskeyttää kun haluan vaa heti pois peruskoulusta kun pääsen, en haluaisi vanhemmille antaa tietoo et joo kyl ehkä tiiät mitä tarkotan..
        Niin en myöskään sen takia niitä oikeen voi keskeyttää ja levätä yritänkin..


    • Onneatie

      Voimme keskustella tästä

      Kik: Onneatie
      Onneatie (at) Gmail piste com

      • Kikkiä laitoin


    • Feeniksin_kyynel

      Sen koulupsykologin ja kouluterveydenhoitajan avulla sä saat hoidettua sun väsymykses pois päiväjärjestyksestä. Se helpottaa jo paljon kuten tiedät.

      • Ei, ei se onnistu


    • koekoex

      Vastuu päätöksistä on vain ja ainoastaan sinulla itselläsi- ellet ole alaikäinen, silloin mukaan tulee vanhemmat. Masennus, väsymys ymv asiat voivat olla hyvinkin rankkoja kokemuksia, mutta ei niiden takia kannata elämää lopettaa. Voi olla, että elämä on ainut kertainen.

      • Ei se ole vain kokeiden takia, on tässä kaikkea muutakin ja joo oon alaikäinen..


      • emonen

        Hei, nythän alkaa joululoma. Saatko levättyä silloin? Onko sulla hyvät välit vanhempiisi? Elä tee mitään älytöntä... mun lapsi yläasteella ei viihtynyt ollenkaan ja sai kuitenkin sen käytyä. taistelua oli joka aamu kouluun lähdöstä. Nyt on oiskelemassa ammattia ja voi hyvin.Toi murrosikä teettää kaikkea ja jos vaan jaksat päivänkin kerrallaan, niin pääset voitolle. Kirjoittele tänne, jos sekin helpottaa oloa. :)


      • emonen kirjoitti:

        Hei, nythän alkaa joululoma. Saatko levättyä silloin? Onko sulla hyvät välit vanhempiisi? Elä tee mitään älytöntä... mun lapsi yläasteella ei viihtynyt ollenkaan ja sai kuitenkin sen käytyä. taistelua oli joka aamu kouluun lähdöstä. Nyt on oiskelemassa ammattia ja voi hyvin.Toi murrosikä teettää kaikkea ja jos vaan jaksat päivänkin kerrallaan, niin pääset voitolle. Kirjoittele tänne, jos sekin helpottaa oloa. :)

        Joo alkoi voitko määritellä hyvät välit? ...


      • emonen

        Hei taas :) Lähinnä ajattelin, voitko jutella vanhemmillesi asioistasi, ikävistäkin. Onko vanhemmillasi alko-ongelmaa? Toivottavasti ei ole, sillä silloin sinä kärsisit. Tarkoitan lähinnä, voitteko jutella asioista, iloisista ja hankalista ylipäätään. Miten sun joulu meni? Onko sulla ketään, kelle puhua asiita, se olisi tärkeätä jaksamisesi kannalta.


      • emonen kirjoitti:

        Hei taas :) Lähinnä ajattelin, voitko jutella vanhemmillesi asioistasi, ikävistäkin. Onko vanhemmillasi alko-ongelmaa? Toivottavasti ei ole, sillä silloin sinä kärsisit. Tarkoitan lähinnä, voitteko jutella asioista, iloisista ja hankalista ylipäätään. Miten sun joulu meni? Onko sulla ketään, kelle puhua asiita, se olisi tärkeätä jaksamisesi kannalta.

        Moi. En voi ainakaan ikävistä, varsinkaan tästä..ja ei oke alkoholi ongelmaa joulu mennyt ihan normaalista joulu ruokia syödessä, pelatessa.. Ei oleketään jolle jutella..


      • emonen

        Moi taas :) Mitä pelejä sä pelaat? Munkin poika pelailee.. Millä luokalla olet?Etkö voisi käydä kuolussa juttelemassa tai pyytää lähetettä jonnekin terapiaan.. Koita jaksaaja kirjoittele tänne jos sekin helpottaa. Kiva, että joulu meni hyvin.Usko itseesi, olet tärkeä ja kun jaksat päivänkin kerrallaan, niin huomaat, että jossain vaiheessa on helpompaa. Saatko tukea koulussa aineissa, missä et ehkä pärjää, esim pienryhmissä ? Uskon, että sulla on hyvä elämä edessä, usko itsekin! :)


      • emonen kirjoitti:

        Moi taas :) Mitä pelejä sä pelaat? Munkin poika pelailee.. Millä luokalla olet?Etkö voisi käydä kuolussa juttelemassa tai pyytää lähetettä jonnekin terapiaan.. Koita jaksaaja kirjoittele tänne jos sekin helpottaa. Kiva, että joulu meni hyvin.Usko itseesi, olet tärkeä ja kun jaksat päivänkin kerrallaan, niin huomaat, että jossain vaiheessa on helpompaa. Saatko tukea koulussa aineissa, missä et ehkä pärjää, esim pienryhmissä ? Uskon, että sulla on hyvä elämä edessä, usko itsekin! :)

        Gta v, rainbow six siege, ftb unleashed siin tais olla suurin osa mut ei mä en jaksa tätä en pysty haluan pois koulun tuki on mitä on esim koulupsykologi siitä haluaa ennemmin eroon kun nähdä sitä..


      • emonen

        Moi taas :) Koita jaksaa, hetki kerrallaan. Kiusataanko sua koulussa tai muuten? Etkö voisi ottaa terveysasemalle yhteyttä ja sieltä saada lähetteen terapiaan.. Hyvä, että pelaat pelejä, saat ajatukset muualle hetkeksi edes.


      • emonen kirjoitti:

        Moi taas :) Koita jaksaa, hetki kerrallaan. Kiusataanko sua koulussa tai muuten? Etkö voisi ottaa terveysasemalle yhteyttä ja sieltä saada lähetteen terapiaan.. Hyvä, että pelaat pelejä, saat ajatukset muualle hetkeksi edes.

        Käytännössä voisin mutta vanhemmille kai väistämättä tulis tieto siitä mutta en haluaisi ja ei kiusata enään...


      • emonen

        Moikka :) Millä mielellä aloitat koulun? Hyvä, ettei sua kiusata. Ketäänei saa kiusata. Yritä jaksaa käydä koulua, se on kuitenkin tärkeä saada päätöksiin. Anna itsellesi luvan olla surullinen tai vihainen ja itke jos itkettää. Murrosikään kuuluu kaikki tunteet ja ovat välillä todella voimakkaitakin. Koita koulussa löytää joku aikuinen, jolle voisit jutella. Jos et tykkää siitä, kenen luona kävit niin onhan siellä muitakin , kenelle voisit päästä juttelemaan. Olet tärkeä ja rakas monille, muista se aina ja varsinkin silloin, kun sulla on hankala olla. Hali :)


      • Mä en tiiä näetkö sä tätä enään mut oonko puhunu sunkaa muualla kun täällä?


      • emonen

        Hei:) Mitä sulle kuuluu? Ei olla juteltu muualla kuin täällä silloin, kun teit aloituksen. Miten olet jaksellut? Onko parempi olo nyt kun on kesä?


    • Kaikkierehtyvätkerran

      Muista, elämä on lahja. Ja, jos olet erittäin älykäs, käytä lahjojasi oikein. Älä anna huumeiden pilata niitä. Ja jos olet jo pilannut, anna muiden älykkäiden hoitaa itsesi kuntoon.

      • Siis mitä vittua sää nyt selität ettet vaan itse ois aineissa mulla ei oomitään tekemistä huumeiden kanssa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe