Kohteliaat pakit?

hämmentävää

Eli tilanne on se että, lopetin edellisen suhteen noin 2 kk sitten koska ei ole enää pitkään tuntunut miltään. Ja koska molemmat olimme asiasta samaa mieltä, pystyimme eroamaan ihan sovussa kavereina.

Nyt viime aikoina olen ollut kiinnostunut eräästä toisesta naisesta johon haluaisin tutustua enemmän. Tämä nainen pyörii samassa kaveriporukassa (mun kavereitä, ei exän) ja nähdään noin kerran kuukaudessa.
Eräänä iltana kun olin ottanut muutaman oluen, päätin pistää viestiä ja kysyin että lähtiskö joskus treffeille.

Mutta vastaus oli vähän epämääräinen. Kuulemma lähtee ihan mielellään, mutta sitten kun tilanne on rauhoittunut mun ja exän välillä. Vaikka meillä ei edes ole mitään "tilannetta" päällä exän kanssa (tämä nainen ei ehkä tiedä sitä).

Mitä mieltä olette tälläisestä?
Oliko vaan kohteliaat pakit vai mitä tää on?
Itse mietin että kun pyöritään samassa porukassa niin ei ehkä halunut loukata.
Mut toisaalta, miksi sanoa että lähtee mielellään kun tilanne on rauhoittunut? Eikö voisi sanoa kohteliaasti että ei kiitos?

Uskollaanko vielä joskus kysyä vai annanko olla? Ja mistä tiedän kauanko se haluaa odottaa? Viikko, kuukausi vai vuosi?
Ja jos joskus vielä uskollan, niin miten teen sen? Vähän noloa mennä kysymään uudelleen jos on kerran jo kieltäytynyt ja ei ehkä ole kiinnostunut.

5

481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainwn332211

      Ei ne olleet pakit, mutta ei myöskään myöntävät vastaus... Itse ajattelisin, että halusi jättää asian auki. Ehkä hänellä oli joku tilanne päällä josta et ollut tietoinen? Tai joku toinen mielessä.

    • kuullunymmärrys

      Eli lähtee mielellään sitten kun erosta on tarpeeksi aikaa. Mikä tässä oli vaikea ymmärtää?

      Ne on miehet, jotka yrittävät juonitella aina puhumalla yhtä ja tarkoittamalla toista.

      • uuyytresff

        Niin ei minustakaan tässä ollut mitään epäselvää. Mies ei ymmärrä lukemaansa. Nainen on fiksu ja haluaa todellakin odottaa. On korrektia odottaa, erityisesti jos on yhteisiä ystäviä. Kukaan ei halua exän vihoja niskoilleen ja kukaan ei toisaalta halua laastarisuhdetta. 2kk on lyhyt aika erosta, joten selvitä nyt vaan oma pääsi kuntoon, että olet valmiina tulevaisuuden suhteisiin.

        Jos vaikka 2 kk:n kuluttua kysyt uudelleen, niin tiedät paremmin itsekin mitä haluat elämältä.


    • Mee_roskiin

      Oot ääliö

    • hartssaa26

      Onko "erikoista", jos treffikumppani näkee kesken treffien kaverinsa ulkona (oltiin siis kahvilassa) ja sanoo, että mä meen tuonne ulos kaveria moikkaa? Oli siis tovin siellä. Minusta ehkä olis ollut parempi, jos ois niihin treffeihin keskittynyt. Vai mitä mieltä olette?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe