Poikuus meni cuckold jutussa !

Cucboy

Mie oon nytten 18 v. Menetin poikuuteni naapurin Rouvalle, häne miehensä ehdotuksesta. Rouvan mies itse ehdotti miulle, että saat panna häne naistans jos tahot. Ensin sanoin, että ei oikeen kiinnosta, mut sitte luonto ajo tikanpojan puuhun.
Mies katseli vierestä, kun Rouva touhusi kanssani. Olihan se aika jännittävä tilanne ekaksi kertaa, mut kyllä se oli kiihottavakin. Multa tuli ihan heti ja sain panna ilman kortsuu ja laskee sisään. Vuoden verran kävin parin luona kolmantena ja lopulta oli ihan jees juttu. Rouva oli abaut 45 v. ja hoikka ja kauniskin. Ja osasi pukeutua seksikkäästi. Mies oli ehkä 10 vuotta Rouvaa vanhempi ja tosi hauska ja huumorintajuinen. Miulla oli ikää ekalla kerral 16v.

16

2509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poispoikuus

      No sitä sattuu:) Vanhemmat naiset ovat innokkaita, ainakin jotkut.

    • jhnh

      Ton jutun osoite on kyllä tuolla fetissi osaltolla.

    • JunkkariRunkkari

      Mulla on kanssa ollut tuon poikuuden kanssa samankaltainen juttu. Talon isäntä sammui ja rouva halusi seksiä. Ja siinä se sitten...

    • Pikapoikuudenpoisto

      Ravintolasta palaava aiviopari, olivat kyllä humalassa, pysäytti minut porttikongin kohdalla ja mies kysyi oliko hänen vaimonsa seksikäs ? Vaimo tehosti kysymystä nostamalla hameen helmansa ylös. Ja kun nyökkäsin, mies kysäisi panisitko. Ja tuskin oli tuon ehtinyt sopertaa, kun vaimo tarttui etumukseeni ja sanoi, että tällähän seisoo jo. Farkut kinttuihin ja tukevalla otteella ohjasi rouva kaluni sisäänsä takaa päin. Siinä meni poikuuteni rouvan pikkareiden lahkeesta sisään ja minuutissa oli kaikki ohi.

      • theJohn

        Ja ukko katseli vieressä,vai ?


    • Ylämummoo

      Nuo vanhemmat rouvat 45-55 v. on ihan hyviä tuossa "seksin harjoittelussa". Ei oo väliä vaikka ei niin osaiskaan, ne ei kertoile kaupungilla:) Saa laskea sisään ja ne ei tuu raskaiksi. Ei soittele perään ja kiukuttele, jos ei enään haluiskaan. Ja ne osaa ja tietää hommat. Eikä mua ole haitannut, vaikka niiden oma ukko katselis vierestä, mä vaan panen.

    • Kumiankkana

      Pitääks noissa cuckold jutuissa laskea sisälle, siis panna ilman kumia ?

    • luithoa

      Ai laskee sisään, en mä tiedä, mut me ainakin pantiin yhtä täti-ihmistä porukalla ja sinne vaan sisälle roikittiin. Isäntä katseli vieressä ja sanoi, että " voi, voi, nyt on rekikelit".

    • Ujomies28v

      Onnekkaita ne joille on tuollainen juttu sattunut kohdalle. Itselle ei ole eikä varmaan koskaan tulekkaan. Olen jo varmaan liian vanha kenenkään vanhemman naisenkaan koulutettavaksi.

    • Naissiii

      Hianoo. Itekin vanhemman parin kanssa touhuihin pääzin.... Etenkin isäntä kiinnostu pojasta......

    • Kiva juttu. Itsekkin vietin amiksen ekatalven tädin ja sen miehen alivuokralaisena. Sain nukkua heidän välissään. Siinä naitiin kyllä mennen tullen.

    • PurkkaPersauksissa

      Jos täällä vanhat karvaiset äijät kirjoittelee tällaisia fantasioitaan toisilleen, niin opetelkaa edes se kieli mitä tuon ikäiset itse käyttää... "luonto ajo tikanpojan puuhun" HAH! Idiootit...

      • Kielitesti

        Kerro miten tuo sanotaan nuorten kielellä?


    • Alle kakskymppisenä poikuus meni ylikolmekymppiselle yh äidille. Nainen tiesi mitä tehään, ja minähän tein.

    • Mulla meni kanssa mökki vieraan vaimolle. Sen mies katteli aluksi vierestä ja tuli sitten itse mukaan. Se oli outo kesä. Jälkeenpäin kuulin ettei voinu saada omaa lasta. Miehessä oli joku hämminki.

    • Liftarinrakkaus

      Liftasin kerran 15-vuotiaana iltamyöhään, kun olin jäänyt viimeisestä bussista, millä olisin päässyt kotiin. Pian pysähtyi viereeni uudehko Volvo ja pyysivät istumaan kiesiin. Matkaa oli vielä parisen tuntia ja pariskunta alkoi juttelemaan kivoja Sanoivat olevansa menossa mökilleen ja tarjosivat minulle yösijan. Mies sanoi ajavansa minut seuraavan kylä bussiasemalle aamulla. Hyväksyin tarjouksen ja perillä odotti upea hirsihuvila. Sauna laitettiin lämpiämään ja sitä odotellessa minulle tarjoiltiin lonkeroa ym muuta hyvää. Menin ensin saunaan ja kohta tupsahti talon rouvakin kaveriksi. Kyllä minulla seisoi, kun hän pesi minua joka paikasta ja sanoi että säästetään namut sitten vähän myöhemmäksi. Hänen miehensä meni kylpyyn meidän jälkeen ja nainen makkaariin pukeutumaan. Hän tuli pian takaisin upea seksikäs aluasusetti yllään. Kyllä siinä nuoren pojan himot alkoivat hyrräämään. Sohvalle asetuttiin yhdessä ja saunasta palanut aviomies istui nojatuoliin runkkaamaan kun minä sain pitää hyvänä hänen vaimoaan. Vielä aamullakin sain olla rouvan kanssa ennen kuin mies ajoi minut linja-autoasemalle, mutta matkalla halusi vielä runkata minulta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe