Syrjäytykää, mutta maksaa syrjäytymisenne itse!

MuilleMailleMeenMä

Täällä (patalaiska) väki kitisee, että ne haluaa syrjäytyä rauhassa, senkus vaan syrjäydytte. Mutta, mun verorahoilla ei yksikään yhteiskunnan elätti enää sohvan pohjalla kaljaa litkien syrjäydy, koska minä muutan vuoden vaihteessa maasta pois tekemään töitä sinne, missä niitä on.
Te kaikki vikisevät vellihousut voitte jatkaa entiseen malliin, koska ei kiinnosta. Toivottavasti Sipilä piiskaa sen verran, ettei lusmuilu yhteiskunnan laskuun enää jatkossa onnistu. Valintoja, valintoja.

21

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eituuikävä

      Tervemenoa

    • lukuhyörio

      vaijn nin

    • einiinsyrjässä

      Kannattaako ottaa kaikki ihan todesta mitä täällä kirjoitellaan. Sulta ei muuten paljon kysellä mihin sun verorahat käytetään. Että hyvää syrjäytymistä sullekkin.

      Terveisin; Trollipeikko

    • sipulikos

      No johan tässä elätetään 200 sohvallamakajaa ja vain yli 6000 euroa kuukaudessa et avustajakaan ei vastaa kun soittaa herää kysmys mihin tarvitaa 400 loista?

    • Ihmisyys_katoamassa

      Toivottavasti saat kenkää ja maistaa työttömän arkea loppuikäsi.

      T: Kaikki Suomen työttömät eli noin 640 000 ihmistä ja reilut miljoona köyhää.

      • tukehtuu.omaan.pas.kaan

        aloittaja on vmäinen ihminen ja jos ei itseään työllistä niin saa kenkään ennemmin tai myöhemmin, ei kukaan pas.kiaista siedä, hyviä ja mukavia työbekijöitä on tarjolla.


    • Köyhä_mutta_onnellinen

      Joku nousukas vellihousu aloittanut tämänkin keskustelun. Nauran kun itse joudut työttömäksi etkä saa töitä vaikka kuinka haluaisit. En sääli sinua kun lasket riittävätkö rahat perheen ruokkimiseen ja kun huomaat että tiukilla olet ja jätät itse syömättä että lapset saavat ruokaa. En sääli sinua kun huomaat että ns. "paremmat ihmiset" arvostelevat sinua koska olet köyhä ja kuljet kuluneissa vaatteissa. Kuulet myös jatkuvasti että olet yhteiskunnan loinen jonka sietäisi kuolla pois.. mokoma patalaiska.

      Uskallatko mennä ilmaisemaan mielipiteesi kovaan ääneen leipäjonossa olijoille... kokeile. Ja viimeiseksi jos et ole huomannut niin Sipilä pelaa omaan pussiin ja kusettaa sinua idioottia 100-0.

      • Niinsyrjäytyny

        Mää ainaskii oon iha oikeesti syrjäytyny ku en mää pääse sillä työtömyys korvauksella ku kerra vuues karibian risteilylle. Rahanaisten tasookii mää oon joutunu kalliimpie puuttees tinkimää. Mää jouvun joskus syömää iha tavallisis kansan hamburkerioissa, ku mun rahat ei riitä tasokkaampii paikkoihi. Jos tälläin ei oo syrjäytymistä nii mikä sitte on!! Kysyn vaa?


    • beethooven

      Kaikista Suomen sadoistatuhansista syrjäytetyistä ihmisistä ei ole yksinkertaisesti huijareiksi edes nykyaikana.

      • syrjässäkö

        Hyvin sanottu.


    • Blaablaablaaah

      Oon syrjäytynyt, kun tekemällä elinkeinoilmoituksen (=aloittaminen "yrittäjänä"), luovuin vapaaehtoisesti kaikista kansalaisoikeuksistani (kaikki yrittäjät luopuvat, kun elinkeinoilmoituksen tekee).

    • tervemenoasinulle

      Huraa, yksi mulkvisti vähemmän!

      • pallitpaistaa

        Tulkoon meille saunan takana on vielä tilaa


    • töihintöihin

      Esim. työttömät ovat vain joskus työttöminä n. 40 vuoden työuransa aikana mutta maaviljelijöitä elätetään sukupolvesta toiseen ja ilkeävät vielä kutsua itseään yrittäjiksi.mamut ,mustalaiset ja maanviljelijät kalleimpina elätettävinä tuhoaa tämän maan

    • Perintö

      Aloittaja kuvittelee, että kaikki yhteiskunnan oravanpyörästä pois jääneet elää yhteiskunnan tuilla.
      On myös niitä, joilla on taloudellinen mahdollisuus vetäytyä pois tästä kiire yhteiskunnan oravanpyörästä ja elää omillaan ilman mitään yhteiskunnan tukia, että turha syytellä jokaista, että elää yhteiskunnan tukien varassa loisena.

      Joku on voinut saada ison perinnön, mutta silloin yhteiskunta on saanut häneltä kymmeniä tuhansia perintöveroina ja jos joskus on saanut työttömyys korvausta, niin valtio on saanut ne takaisin peritöverotuksen kautta.
      Joku on ollut kentien kymmeniä vuosia töissä ja elänyt säästeliäästi, joten rahaa on kertynyt säästöön ja työttömäksi jäädessään ei ole pakko mennä kortistoon työnhakijaksi ja on vapaa työnhakijan velvotteista.

    • MENEJO

      Nyt nekin rahat joilla sinun palkka maksettiin säästyy tukien maksamiseen. Luulit että se on muilta pois jos et ole täällä maksamassa veroja. Päinvastoin koska et ole täällä nostamassa palkkaakaan. Nyt sinun työn saa joku parempi ihminen. HAHAHAHA.

    • Ihmineneisuatarvitse

      Palmuja ladulle perkele!

    • Seonnyttätä

      Kelasloganismia..- Hoitaja pahoinpiteli kehitysvammaista lasta: Suihkutti vettä ja hakkasi ulosteen likaamalla tyynyllä. Ihmisiä tapetaan koteihinsa pikkuhiljaisuudessa.

    • pallitlaskeutunut

      Toivottavasti menet pohjoiskoreaan missä kaikki hymyilee sillä sinne sinä kuulut

      • kusetusko

        Kekkosen aikaan oli Neuvostoliitto ja kas "yhtä" hyvin.......


    • mualimanvakkuuet

      X:en tekemiset kuuluu harvoille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe