Mopojen pärinä

Kylänkyttääjä

Minä se en ymmärrä tuota yöllistä mopojen ja autojen rallia. Enemmän ne mopoilijat pistää vihaksi kun pitää pistää sitä hanaa niin että mopo menee vinossa ja liekkö laillisiakaa mopoja kun ääntää niin että kuuluu tosi pahalta sisälle. Seuraavasta kerrasta kyllä tehdään poliisi homma ja mopojen ratsia

3

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älyvapaatsiitokset

      Samoin. Pikku kullannuput rällää pahimmillaan vuorokaudet ympäri.
      On siinä fiksut vanhemmat.
      Näin vuorotyöläiselle yhtä helvettiä asua pikkukaupungin keskustassa.
      Poliisi ei välitä...
      Pari kertaa on tullut ostettua wronic- ruuveja ja vahingossa pudotettua ajoreitille.
      Nämä moporällärit on vielä niin pöölöjä etteivät osaa lähteä jonnekin ajelemaan
      tai harrastamaan vaikka motocrossia. No eipä ne siellä pärjäisikään.
      Ja joo, vaihdan kaupunkia, jossain päin poliisi puuttuu asiaan.

    • Tuhvjkk

      Ratkaisu ogkelmaan
      Sähkömoottoripyörät
      Autoihin kiihdyttelyssä tesla
      Kiihtyvät nopeammin jä äänettä

    • testo-tero

      Mä sohin niitä mopopellejä aina laserlampulla silmiin ku alkavat rälläämään, tai oikeestaa sillo ku rälläs. Lopettivat sen tossa viime kesänä. Aluks ne alko uhoamaan ja huutelemaan ja tulivat sit loppujen lopuks ihan oven taakse rähisemään. Mä kuitenki oon tälläne kaksmetrine ja 130 kilone bodari ni pojat valahti ihan kalpeiks ovella ku näki mut. Mun samankokone veli sattu olemaan käymässä sillo ja se tuli kans ovelle. Jotaki ne pojat yritti änkyttää et miks oon sohinu niitä laserlampulla silmiin. Sanoin vaan jos jatkavat vielä rälläämistä ni mä hakkaan ne sellasee kuntoon et ne ei pysty kävelemään enää koskaan. Mulla on muutenki vähän sekopäine maine täällä vanhempien ihmisten keskuudessa nuoruuden hölmöilyjen takia. Rällääminen loppu, välillä jotain satunnaisia mopoja menee mut se onki normaalia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe