Seurustellessa profiili deittipalstalla - häh!

Vanhempilady

Olen jo hieman vanhempi nainen ja miesystäväni minuakin vielä 10 vuotta iäkkäämpi. Olemme seurustelleet yli vuoden. Löysimme toisemme nettin kautta ja mukavaa on ollut.

Mutta äsken kun kaivelin netistä jotakin pientä kivaa ajatusta, jolla piristää miestä, päädyin sellaiselle deittisivulle, jossa tiedän hänellä olleen ilmoitus aloittaessamme. Syystä tai toisesta (ilmeisesti vaistoan jotakin) menin vilkaisemaan tarjonnan hänen ikähaarukassaan ja kas kummaa, herralla on siellä vieläkin profiili ja ilmeisen aktiivinenkin kun "tarjokkaat" tulivat siinä järjestyksessä, missä olivat olleet aktiivisia.

Olen vähän järkyttynyt - onneksi tajusin tämän tänään kun olin omassa kodissani. Mutta sanokaapa miten puhun tästä - vai puhunko lainkaan?

Emme ole parhaita keskustelemaan suhteemme tilasta. Tämän päiväisen jälkeen kun ajattelen asiaa niin se tietenkin johtuu siitä että hän ei varmaankaan erityisemmin tarvitse tätä suhdetta muutoin kuin että on mukavaa kun on seuraa, joku huolehtii ruoka-asioista ja pääsee tyydyttämään itseään helposti.

Onko ideoita mitä tässä voisi kokeilla. En ihan heti haluaisi heittää suhdetta roskakoriinkaan - tässä on niin paljon hyvääkin.

7

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jymäytetyksitullut

      Minulle kävi samoin muutama vuosi sitten,tosin hänen ilmoitus oli lehden treffipalstalla.Kielsi ensin kaiken,mutta soitin hänelle lehdessä oleva numeron kautta.Yllätys oli hänelle melkoinen,eikä voinut enää kieltää.Sanoin hänelle ykskantaan,että tää oli nyt tässä.En hyväksynyt alkuunkaan,että minua noin huonosti kohdellaan.

      • Vanhempilady

        Niin, tuohan se juttu on. Kun itse panostaa suhteeseen ja toinen ottaakin sen vain huvitteluna tai jonakin muuna - en tiedä minä.

        Tämä mies on fiksu, mukava, hyväkäytöksinen ja kaikkea muuta positiivista mutta tämä teki nyt kyllä aika kovan kolauksen, ilmeisesti ei kuitenkaan niin hyväkäytöksinen kuin luulin. En millään haluaisi luopua tästä suhteesta mutta kyllä tässä saattaa käydä niin että kun otan asian puheeksi niin tämä päättyy siihen.


    • mitähäh2

      Taidat itse olla kiinnostunut jos siellä sivustolla kävit ja onhan mies voinut unohtaa proffansa sinne, eikö. Luuletko että on kanssasi vain ruuan ja seksin takia...eikös sen seuran takia olla toisen kanssa.

      • Vanhempilady

        Niin, tsekkasin profiilin olemassaolon uteliaisuuttani kun kerran googlen kautta eksyin toisen asian takia lehden sivuille. Hän tutustuessamme kertoi että hänellä on tuo profiili - minä jotenkin ajattelen että näin pitkä ja tiivis yhdessäolo olisi jo ollut syy poistaa tuo profiili.

        Profiili ei ole häneltä unohtunut, koska pyysin hakutulokset viimeksi kirjautuneet -järjestyksessä.... ei siitä kirjautumisesta varmaan kovin kauaa ollut kun oli neljäntenä listalla.

        Mutta varmaan minä sopivassa tilanteessa kysäisen asiasta - pakkohan tuo on tavalla tai toisella käsitellä kun omat fiilarit häviää tässä pikavauhtia enkä kovin montaa päivää voi vältellä kohtaamistakaan. Inhottaa joutua mukaan tällaiseen "kähmintään".


    • kyssäripyssäri

      Oletteko sanoneet toisillenne ääneen, että me seurustelemme nyt tai asutteko jo yhdessä?
      Oletteko sopineet, ettei muita tapailla eikä katsella?
      Liikutteko kaupungilla ja muiden ihmisten silmissä kaksisteen käsikädessä parina?
      Sukuloitteko toistenne sukulaisissa, vierailetteko toistenne ystävien luona?
      Vai onko niin, että olette jomman kumman asunnossa neljän seinän sisällä?

      • Vanhempilady

        No me lähes asumme yhdessä. Minä käyn aina välillä tietysti omassa kodissanikin mutta aika harvoin.

        Emme ole koskaan puhuneet muitten tapailusta - olen varmaan niin vanhanaikainen että olen pitänyt itsestään selvyytenä että eletään yhtä suhdetta kerrallaan ja jos se ei tyydytä niin se lopetetaan ennenkuin siirrytään seuraavaan - pitänee keskustella. Sinänsä minua ei häiritse jos hän vähän kuolaa jonkun nuoren kaunokaisen perään kaupungilla - ennemminkin se huvittaa - raja lienee siinä että katsoa saa muttei koskea ja kyllä tietysti suora flirttailu varmasti tuntuisi pahalta.

        Olemme kyllä kaupungilla yhdessä, käsi kädessä ja vietimme esim. joulun yhdessä ja tapasin taas lisää hänen sukulaisiaan. Hän kutsui juuri ystäväpariskuntansa meille kylään. Teemme yhteisiä lomamatkoja. Kyllähän tämä minusta aikalailla täyttää yhteiselon merkit.

        Mutta täytyy myöntää että olemme edenneet esittelyasiassa aika hitaasti - en tässä iässä halunnut esitellä häntä liian nopeasti vaan halusin ensin nähdä tuleeko tästä mitään. Hänellä oli asiasta samanlainen näkemys. Jotenkin seurustelukumppanin esittely on vaikeampaa kypsässä iässä kuin nuorena.

        Kiitos kommenteistasi, pitää vaan nyt rohkaistua kysymään hänen näkemyksiään meidän suhteestamme ja jutella näistä asioista avoimesti.


    • Maria10000

      Todellakin suosittelen pikaista keskustelua. Tuohan luokitellaan jo peittämiseksi. Kyllä mies voi käydä vain syömässä ja harrastamassa seksiä. Jos se on kerran saatavissa. Senkö vuoksi pelkäät asian esille ottamista että ajattelet hänen häipyvän? Voin sanoa että missään parisuhteessa ei moinen käytös ole sallittua. Itse en hyväksyisi moista toimintaa. Ala-arvoista mieheltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe