onko rovaniemellä furruja?

jari-konttinen

onko minun lisäksi rovaniemellä muita furruja? yhdelle olen kirjoittanut sähköpostissa mutta se ei vastaa, en tiedä on se lapsi?? someroharjulla se vissiin asuu.. olisi mukavaa jos saisin fursuit kaverin :)

54

453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • someron-furru
    • Hyvästi-vain

      Ei furruja ole Rovaniemellä.!
      Hyvästi.

      • jari-konttinen

        Kyllä rovaniemellä on ainaki yksi furru!!!!! Minä olen oikea furru muista en tiedä??!! Yhdelle kirjoitin jonka sähköpostin näin toisessa furru keskustelussa, eipä se ole vastannut minulle mitään :( :(


      • Todennut

        Ei kannate uskoa liikaa.


      • friends-fursuit

        Minä ainaki olen oikea furru!!!! Aikoinaan joku oli nähnyt minut sampokeskuksen luona ja kirjoitti tänne että oli ajanut skootterilla ja nähny minut. Minä muutin työhommiin kempeleeseen ja nyt asun taasen rovaniemellä:) minua näkee taas välillä kaupungilla turriasu päällä


      • friends-fursuit

        ja minulle saa oikeat furrut kirjoittaa sähköpostiin, HUOM!!!! vain furrut, lapset saa painua lumihankeen!!!!!! [email protected] toivottavasti kaikki rovaniemen oikeat furrut kirjoittaa minulle :)


      • Yks-entinen

        Kirjotelkaa keskenänne jari-konttinen ja friends-fursuit
        :):)


      • friends-fursuit

        niin me tehdään, kiitos nimimerkki Yks-entinen :) kirjoiteltiin jo toisillemme ja nähtiin pikaisesti kun asutaan melkein vierekkäin siis minä friends-fursuit ja jari konttinen.. olen nyt onnellinen kun vihdoinki löysin oikean furrun rovaniemeltä, lapset saa edelleenki painua lumihankeen vilvoittelemaan kun niin kuumana kiusaavat oikeita furruja!!!!!!!!!!! ja minulle saa kirjoittaa muutki, lapset ei saa!!!!! mutta oikeat furrut :)


      • cat-furru

        minä aloitin uudenvuoden kunniaksi fursuit harrastuksen, saanko kirjoittaa sinulle friendfursuit sähköpostiin??


      • friends-fursuit

        ilman muuta saat kirjoittaa, jos kirjoitat asiallisesti etkä kiusaa? mukavaa huomata että täällä rovaniemellä on oikeita furruja :)


      • friends-fursuit

        kiitos cat-fursuit että kirjoitit, todella hieno kissa-fursuit asu sinulla :) :) :) :) nyt minulla on jo 2 fursuitkaveria ja molemmat olen nähnyt niin tiedän että eivät ole lapsia :)


      • Someron-furru

        Minä olin se joka ajo skootterilla ja näin sinut. :)
        Hyvä kun löysitte toisenne.!
        Lapset pilas minun maineen Suomi 24 ja minun sähkö postissa.:(:(
        Olen entinen fursuit :):)
        Olen pahoillani kaikesta :(


      • friends-fursuit

        No miksi sinä fursuittauksen lopetit Someron-furru ???? kyllähän täällä lapset kiusaa mutta nyt pää pystyyn ja aloitat taas harrastuksen niin saadaan sinustaki meille hyvä fursuit kaveri :) :)


      • Furru-vain

        Kiitos kun kirjoitit noin :)
        Lasten takia luottamus menyt.!! :(:( kirjoitin sinulle friends-fursuit sähkö postiin
        Someroharjun-furru innoissaan jos vastaat takas


      • Voi-vit

        Nyt meni luottamus kokonaan!!!! Loppu.


      • Someron-furru

        Sainpas minä kiusattua muita, olen lapsi ja haluan kiusata kaikkia!!! HAHAHAHAHAA FUURRRRRFUUURRRRRFFFFUUURRR!!!!!!!!! friends-fursuittia kiusasin ja se itkee, minä olen LAPSI JA ETTE MAHDA MINULLE MITÄÄN!!!! BUAHAHAHAAAA!!!!!!


      • hillapolun-fursuit

        Keskiviikkona 18.01.2017 minä ja kaverini puetaan fursuit asut päälle ja marssitaan korkalovaarassa, lähdetään klo 17:30 liikkeelle korkalovaarassa hillapolulta siitä missä on hillapolun r-kioski, apteekki, scanburger, pub wanhamestari jne... Marssitaan oikeiden furrujen puolesta ja lapsien kiusaamista vastaan!! Tervetuloa mukaan marssimaan kaikki furrut ja furrunhenkiset :)


    • fursuitkofursuit

      heipparallaa, olisinko minä tervetullut teidän seuraan marssimaan, olen siis oikea furru ja asun korkalovaarassa sudentiellä niin olisi helppo osallistua teidän marssiin, minäki vihaan lapsia niin marssitaan niiden kiusaamista vastaan!!!

      • fursuit-somerolta

        WROAAARRRRR!!!! Minä pilaan teidän marssin, kiusaan teitä ja väännän takahalkiostani jöötin teidän marssireitille!!!!!!!! HAHAHAHAHHAH, FUUURRRUUUURRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • hillapolun-fursuit

        sinä lapsi et pilaa meidän marssia!!!!! fursuitkofursuit olet tervetullut meidän messiin :) tulkaa ihmeessä katsomaan meidän fursuit-marssia, toivotaan paljon katsojia sinne ja muita furruja :)


      • hindu

        Tarkottaako furru hinttiä, vai mikä se on?


    • hillapolun-fursuit

      kyllä meitä furru-homoja on paljon rollossa;)

    • Fursuit-entinen

      Marsikaa minunkin puolesta furru entinen..!! :) lapset on syvältä!!!!

      • hillapolun-fursuit

        Oletko sinä Fursuit-entinen harrastanut joskus fursuittausta? me marssitaan sinunki pulesta ja tervetuloa katsomaan meidän marssia keskiviikkona klo 17:30 hillapolulle.. Jep olet oikeasssa lapset on syvältä!!!!!!!! marssitaan että lapset jättäisi meidät furrut rauhaan!!!!


      • Fursuit-entinen

        Olen harrastanut fursuittausta :) lapset pilas sen :(!!! Harmi...
        Hillapolun-fursuit kyynel tuli teidän puolesta.!


      • hillapolun-fursuit

        Voihan PERKULE niitä lapsia!!!!!!!!!! harmittaa sinun puolestasi kun jouduit lopettamaan mukavan harrastuksen :( :( toivotaan että lapset jättää meidät rauhaan kun marssitaan hyvän asian puolesta!!!!!


      • lapsien-vihaaja

        hillapolun-fursuit en ole kokonaan lopettanut fursuittausta :) hyvä että te olette samaa mieltä kuin minä furruja ei saa kiusata..!!!!!
        olis paljon kerrottavaa sinulle hillapolun-fursuit mutta ei voi täälä suomi24!! lasten takia!! ja olen samaa mieltä jättäis lapset meidät furrut rauhaan.!
        terveisin someroharjun-furru


      • hillapolun-fursuit

        Tule katsomaan meidän marssia klo. 17.30, voit tulla juttelemaan minulle siellä. :)


      • Fursuit-entinen

        En päässyt tuuleen kun kuskia en saannut se harmittaa :(
        Ja lapset kirjoitti minun sähkö postiin olen muka h alkava ja jne... Olen saaren pisteellä juon vitutuksen.!!!


      • hillapolun-fursuit

        Ei haittaa vaikka et päässyt tulemaan, ehditään nähdä myöhemminkin :) kirjoita minulle sähköpostiin [email protected] minulla on pari hyvää kuvaa tämän päiväisestä marssista niin voin näyttää ne sinulle jos haluat???


    • yhdyntä-furru

      puolen tunnin kuluttua kaikki sateenkaari-furrut marssille!

      • lapset-pahoillaan

        Me lapset pyydetään anteeksi kun ollaan kiusattu teitä, nähtiin teidän marssi ja teillä oli niin hienot asut että olemme pahoillamme kiusaamisesta eikä varmasi enään jatkossa kiusata furruja


    • hillapolun-fursuit

      Pyllyyn kävi tuo meidän furru-marssi ;) tuntui niin syvältä ja hyvältä!!!!

      • hillapolun-furru

        Nyt nauretaan paskaisesti ja räkäisesti RÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!! saatiin taas me lapset kiusattua furrua!!!!!!!!!!!!!!!!! HIHIHIIIHHIIIIHHIIIHHIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • lapsien-vihaaja

        perkulen lapset..!!!!!!!!!!! tuomoset pitäs upottaa suohon tai rökittää..!!!!!!!!!!!
        te olette täysiä paskoja ja vammasia ja puusta tippuneita..jne..jne..jne..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! älkää tulko minun eteen lättty turpoo!!!!!!!!!!!!!!!!!!hyvästi.


      • hillapolun-furru

        HAHAHAHAHAAA!!!!! Sinä olet sellainen kuikelo että ei sinua pelkää kukaan, tuleppa minua vastaan niin yskäsen ja sinä kaadut sen voimasta!!!! BUAHAHAHAHAAA!!!!!!!!! sinä tipuit äitisi vitusta lattialle ja löit pääsi ja pahasti, nyt räkäset naurut RÄHHÄÄHÄÄÄHÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BUAAHAHAHHAAAAAA!!!!!!!!!!!! HIHHIIHIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!


      • oulun-suittaaja

        Mikä ihme keskustelu tämä oikein on? onko totta että lapset kiusaa furruja Rovaniemellä? minä asun oulussa ja täällä furrut hyväksytään eikä kiusata.. minä muutan kohta Rovaniemelle niin parempi vain että lapset ei kiusaa minua tai siitä ei hyvä seuraa!!!! vai mitä mieltä rovaniemen furrut on tästä asiasta????


      • fursuit-kerho

        joo ei täällä rovaniemellä saa olla rauhassa, lapset kiusaa kokoajan, someroharjun-furru on vissiin lopettanut suittauksen perkeleen lasten takia!!!!!!! tässä on osoite minne oikeat furrut voi kirjoittaa luottamuksella, sieltä potkitaan lapset heti pois!!! [email protected]


      • nomercy-fursuit

        kirjoitin teille sähköpostiin fursuit-kerho, ei täällä suomi24 saa olla rauhassa lapsilta!!!! lopettiko someroharjun-furru oikeasti suittauksen? harmi jos lopetti :( :(


      • Furru-vain

        Nomercy-fursuit
        En lopettanut :)! Täälä suomi24 lapset kiusaa vain.!! En kirjottele tänne.


      • Hyväst

        Lopetin fursuittauksen hyväst..! Someron-furru.


      • Hyväst

        En lopettanut fursuittausta ja olen vieläkin h-alkava. Anusta.. Someron-furru.


      • Lapset-furru

        taas saatiin jäynäytettyä ja kiusattua someron-furrua, nyt kakkaiset naurut päälle RÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!! HEHEHEEEEEEE!!!!!!!


      • kysyn-vain

        onko furrut h-alkavia? sen haluaisin tietää??


      • itkuinen-fursuit
        kysyn-vain kirjoitti:

        onko furrut h-alkavia? sen haluaisin tietää??

        ei todellakaan olla h-alkavia, harrastetaan suittausta!!!! ei siihen tarvi gay olla että sitä harrastaa!!!! että tiedoksi vain kaikille!!!! hävettää ihan ihmisten tietämättömyys kun eivät tiedä mitä fursuittaus on..


      • uusi-fursuit

        tänään ainaki näette aidon furrun jos vain haluatte nähdä, ostin uuden fursuit-asun ja ajattelin illalla klo. 18:30 kävellä se päällä prisman, supermarketin ja lidlin luona :) tulkaa rupattelemaan jos näette minut..


      • itkuinen-fursuit

        Kiitos uusi-fursuit kun sain jutella sinun kanssa prisman parkkipaikalla, oli muuten hieno fur-asu sinulla! :) onkohan rovaniemellä muita furruja, en ole nähnyt muita, täällä keskusteluissa on ollut nimiä analplug-fistingfurru, surullinen- fursuit, ounasrinteen-furru, someroharjun-furru, mäntyvaaran-furru jne.. jne..... onkohan noi oikeita furruja ja harrastavatko vielä suittausta?


    • mälli-furru

      uusi-fursuit veti muakin rööriin prisman takana analtuben litistessä, suittaus oli tosi ihanaa, tosin häntään jäi vähän paskaa.

      • itkuinen-fursuit

        Jaa, lapset heti täällä kirjoittaa mitä sattuu!!!!


      • Harmi-vain

        Suomi24 lapsi-furrujen halussa.


      • itkuinen-fursuit

        Eikä varmaan kortsua???


      • itkuinen-fursuit
        Harmi-vain kirjoitti:

        Suomi24 lapsi-furrujen halussa.

        no niin näyttää olevan, sähköpostissa jatketaan me oikeat furrut juttua, saa jäädä pois tämä suoli24!!!!!!!!!!!!!


      • Harmi-vain

        Hyvä, saadaan panna rauhassa suoleen 24/7


      • someroharjun-furrru

        No minä ainaki olen fursuit ja olen H-ALKAVA!!!!!!!!!! turrit tykkää lykkiä toisiaan takahalkioon samallla kun lapset kiusaa meitä, meillä on erikoiset fetissit


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1130
    Aihe