Isoveli luulee että lataan viruksia

Siitä on jo aikaa kun menin lataamaan viruksia ja sitten veljeni päätti laittaa Admin Password joka ikiseen asennuksen jotta en voi asentaa.
Joo se mun läppäri on mun ja siin on admin... really???
Onks vinkkei että miten saisin pois sen admin paskan ku sil koneel ei voi tehä mitään kun on jo tarpeeksi paskana muutenkin.
Tänään yritin tuhota sitä konetta MEMZ viruksella mutta en onnistunut laittamaan virustorjunta ohjelmaa pois päältä.

Siis se kone on nii paskana että tekis mieli poistaa system32
Ilmianna
Jaa

4 Vastausta

Asentamalla käyttöjärjestelmän uudelleen. Jos se ei onnistu niin on parempi ettei sinulla ole admin tunnuksia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tai sitten poistamalla system32
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Laita joku linuksi usb tikulle, sit sun on iisi jäynätä sun broidille, mut älä poista system32, vaan muuttele niitä arvoja siellä, siinä onkin velipojalla ihmettelemistä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Viisas isovelipä on voinut estää USB-boottaukset.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Isoveli luulee että lataan viruksia

Siitä on jo aikaa kun menin lataamaan viruksia ja sitten veljeni päätti laittaa Admin Password joka ikiseen asennuksen jotta en voi asentaa.
Joo se mun läppäri on mun ja siin on admin... really???
Onks vinkkei että miten saisin pois sen admin paskan ku sil koneel ei voi tehä mitään kun on jo tarpeeksi paskana muutenkin.
Tänään yritin tuhota sitä konetta MEMZ viruksella mutta en onnistunut laittamaan virustorjunta ohjelmaa pois päältä.

Siis se kone on nii paskana että tekis mieli poistaa system32

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta