Palsta menossa huonompaan suuntaan.

Jokumielenhäiriö lähti, samoin AIDSin motivaatio, nämä kaksi legendaarista hahmoa korvattiin aikakautemme säälittävimmällä weeaboohomolla, ja työeläketietäjää mainostetaan nettisivun yläreunassa.
Henkilökohtainen elämäni on paranemaan päin, joten toivottavasti onnistun jättämään palstan lopullisesti, ennen kuin joudun todistamaan sen totaalisen tuhoutumisen.

33

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä varmaan oikeasti sain taudin tältä palstalta.

      Nyt on kolmas yö hereillä eikä väsytä. Epäilen tehneeni itselleni sydäntaudin. Sydämmen verenpaine on liian iso mutten silti saa erektiota.

      • whoa.momma.M.A.Donna

      • whoa.momma.M.A.Donna kirjoitti:

        https://youtu.be/qEm1eR_hsq8?t=5 Mitä tekisi verenpaineelle 100 kertaa suoraan suulle kolmen ja puolen minuutin aikana?

        Verenpaine laskisi ja erektio palaisi.


      • Dominaklaanien.tasavalta

        Minä ennoo vuosiin ees mitannu verenpainetta, ei uskalla. Ja miksimittaisin kun lääkkeitä en kyllä lähe syömään. Joskus joku terkkaristäti ehotti ja lähes kehotti lankeamaan vp-lääkekoukkuun mutta ehän minä siihen lähe. Korkea vp on vain yksi kehon tavoista ilmaista jotain mieliongelmaa josta suu vaikenee. Jos tukkii tuon yhen kanavan, eli ikorkean vp:n, väkivalloin kemiallisesti lääkitsemällä, keho ottaa käyttöönsä muita ilmaisumuotoja, ja jalostaa sanomatta jääneen ahistuksen joxiki toiseksi taudiksi eli ilmaantuu jotain uutta sairautta johon on taas lääketeollisuuden tuotteita tarjolla.
        Ois tään arvatenkin korkean vp:n hoitoon mukavampiakin kenoja kuin lääkekoukkulaisuus, eikähä soo niien lääkeiden puutteen takia ees kehittyny.


      • Dominaklaanien.tasavalta kirjoitti:

        Minä ennoo vuosiin ees mitannu verenpainetta, ei uskalla. Ja miksimittaisin kun lääkkeitä en kyllä lähe syömään. Joskus joku terkkaristäti ehotti ja lähes kehotti lankeamaan vp-lääkekoukkuun mutta ehän minä siihen lähe. Korkea vp on vain yksi kehon tavoista ilmaista jotain mieliongelmaa josta suu vaikenee. Jos tukkii tuon yhen kanavan, eli ikorkean vp:n, väkivalloin kemiallisesti lääkitsemällä, keho ottaa käyttöönsä muita ilmaisumuotoja, ja jalostaa sanomatta jääneen ahistuksen joxiki toiseksi taudiksi eli ilmaantuu jotain uutta sairautta johon on taas lääketeollisuuden tuotteita tarjolla.
        Ois tään arvatenkin korkean vp:n hoitoon mukavampiakin kenoja kuin lääkekoukkulaisuus, eikähä soo niien lääkeiden puutteen takia ees kehittyny.

        Lähti tässä vähän käsistä eilen oli 150/min leposyke, en uskaltanut poistua sängystä. Myös noita saatanan rytmihäiriöitä. Auttakaa.

        Eikö keho nyt parin päivän rasitusta kestä? Heti alkaa kiukuttelemaan.


    • Tulin tänne tarkistaa mitä täällä tapahtuu. Olenko legendaarinen vai?

      • Miten sinä löysit muuta tekemistä? Oletko horroksessa tai vastaavaa?


      • AIDS kirjoitti:

        Miten sinä löysit muuta tekemistä? Oletko horroksessa tai vastaavaa?

        Vietän instagramissa suurimman osan päivästä.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Vietän instagramissa suurimman osan päivästä.

        Aloin myös piirtämään.


      • Jokumielenhäiriö kirjoitti:

        Vietän instagramissa suurimman osan päivästä.

        Minä pääsin jo pois mutta hirveät vieroitusoireet iski. Okei, ei ole muutakaan tekemistä.


    • Saanen huomauttaa että homoseksuaalisuus sekä animehomous ovat täysin eri asioita, animehomo on leikkisä kutsumanimi animen suurkuluttajille, kun taas homoseksuaalisuuden tarkoitusksen luultavasti jo tiedätkin.

      • Jo yksinään animen katsominen tekee sinusta alle 10-vuotiaan, tai homon.


      • Jsperr kirjoitti:

        Jo yksinään animen katsominen tekee sinusta alle 10-vuotiaan, tai homon.

        Oon kyl hetero ja reilusti yli kymmenen.


      • animehomo_ kirjoitti:

        Oon kyl hetero ja reilusti yli kymmenen.

        Enpä tiedä...


    • Kuka tämä alottaja on?

      • Luulen että Esup.


      • Sen asian suhteen ajoin itteni nurkkaan. Vanha tuttu, sanotaanko näin.


      • Piiskatin kirjoitti:

        Luulen että Esup.

        Miksiköhän yleisnimitykseni on "Esup?" Esup on vain muunnos alkuperäisestä "Esups" nimestäni.


      • Jsperr kirjoitti:

        Miksiköhän yleisnimitykseni on "Esup?" Esup on vain muunnos alkuperäisestä "Esups" nimestäni.

        Koska ilmestyin palstalle kun olit jo esup.


      • Tulevaisuuden suunnitelmat ovat tällä hetkellä seuraavan laiset: Käytän tätä tiliä jonkun aikaa, kunnes lähden sanomatta sanaakaan, sen jälkeen saatan vierailla palstalla silloin tällöin anonyymisti, kunnes olen valmis jättämään palstan kokonaan.


      • Jsperr kirjoitti:

        Tulevaisuuden suunnitelmat ovat tällä hetkellä seuraavan laiset: Käytän tätä tiliä jonkun aikaa, kunnes lähden sanomatta sanaakaan, sen jälkeen saatan vierailla palstalla silloin tällöin anonyymisti, kunnes olen valmis jättämään palstan kokonaan.

        Ok. Minun tulevaisuuden suunnitelmat on että tulen tänne aina kun kukaan ei laita mitään kiinnostavaa ig:hen ja jos on jotain mielenkiintoista niin kommentoin.


    • Jdkeiei8ei2

      Aids on masentunut

      • Entä minä?


      • Joo voin olla. Ajattelin kyllä hommata ADHD diagnoosin.


      • asdcvasd

        LottaSumuvuori on hän


    • dfgbfg
    • Mutta olen silti kaikkia edellämainittuja käyttäjiä vanhempi (käyttäjä)

    • Älä kutsu animehomoa homoksi.
      Et pidä minusta vihaisena

      Aamen

      • Ai niin, tämäkin juntti vielä.


    • Perus.perjantai

      Eiköhän tänne vielä jatkossakin eksy viilteleviä huomiohuoria pitämään teille seuraa. Trollejakin tulee varmasti uusia.:)

    • Mielestäni tämä sivusto olisi paska -viemärissä jos AIDS ei levittäisi viisauksiaan meille. Meidän pitäisi olla kiitollisia siitä, että AIDS ei ole vielä hermostunut ja julkaissut alastonkuviaan vielä.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe