Kokemuksia Hotbox.fi?

Grandberry

Kokemuksia hotboxin verkkokaupasta? Onko kukaan tilannut? ja maksoitko kortilla? Laskulla ei ainakaan näytä saavan.

22

861

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karlamoi

      Kauppa ei ollut ennen tuossa samassa. Siitä toisesta paikasta tilasin ja hyvä oli.. Toki jos haluat nopeasti on jokin muu kauppa parempi. Tuotteet tuli muistaakseni 2 viikossa.

    • jeennan

      En muista miten maksoin, mutta yleensä maksan kortilla. On sitten joku turva jos jotain sattuu. Meille taisi lähetys tulla nopeammin kuin piti. Makeupshopista tulee vielä nopeammin ainakin Helsinkiin.

    • poisongirl95

      Näin ketjun ja kiinnostuin myös. Siel oli se silisponge!! Taidan tilata toin ja beautyblendskun.. kerron sitten miten kävi :D

    • ledivalo

      Oon tilannu joku saman ledi valon mitä kynsitukkin kehui. Tuolta se oli vaa puolet halvempi ja eipä oo ollu valitettavaa. Ikäviä on vaan ne tilausajat, kun jos tilaa pienen tuotteen, niin tuotteen toimituksessa menee silti aika pitkään. Kannataa tilata sitten kerralla sellasia mitä ei heti tarvitse mutta tietää että tulee käyttöön. Tuolta löyty myös sellasia mitä ei muualla ole(esim. niiden siveltimien puhdistussilikonit), eli ei auta kun venailla.

    • Turhautunut_

      Tilasin 7.2. led-uunin, eikä tuotetta vieläkään näy eikä kuulu. Paypalilla maksoin, niin on edes joku mahdollisuus saada rahat takasin. Yhteudenottoja olen nyt yrittänyt saada viisi kertaa, mutta mihinkään ei ole vastattu. Alkaa huolestuttamaan, että onko firma pelkkää kusetusta.

      • CB79

        Mä tilasin myös tuotteita 22.2 eikä niitä ole näkynyt... Yritin myös ottaa yhteyttä eikä niihin vastata. Maksoin luottokortilla, mitä voi tehdä?


      • Outolintu8619

        Tilasin myös Hotboxista jo puolitoista kuukautta sitten. Ei ole tuotteita kuulunut ja viesteihin ei vastata....


      • Peruna123456

        Tilasin 16.2. Hotboxista ja eipä ole tuotetta näkynyt... Mihinkään viesteihin ei vastata. Olen yrittänyt sekä säpolla, että verkkokaupan lomakkeen kautta useaan otteeseen. Niin ja rekisteriselosteessa olevaa "virallista" säpoa ei ole olemassakaan....


    • Vatuttaa

      En ole saanut tuotteita.Tilattu pari kynsilakkaa ja pufferit n. 16€ tilaus tehty 28.2 ja maksoin kortilla, ei ole toimitettu eivätkä vastaa viesteihin, mitä voi vielä tehdä?
      Näinkin voi näköjään käydä 😡

    • SannaK4788

      Tuotteet jäänyt saamatta. Kk sitten tilannut tuotteet ja ei vieläkään näy pakettia, joten ÄLKÄÄ TILATKO KYSEISELTÄ VERKKOSIVULTA!
      Asiakaspalvelusta ei vastata viesteihin, joten tuskin tuotteita enää tuleekaan.


      Jos joku osaa neuvoa mitä kautta

    • Matula1234

      Tilasin myös silikonimeikkisienen 27.2. rahat lähtivät tililtä mutta tuotetta ei ole vieläkään tullut. Kolme yhteydenottoa laittanut muttei ole vastattu.

    • Jeon

      Älkää vaan ostako sieltä mitään. Olen yli 2kk odottanut pakettiani ja laittanut sinne viestiä mutta ei mitään vastausta.

    • Höynäytettykö

      Täälä kanssa yksi tilaaja eikä tuotteita näy. Milloin tulee vaatimukset täyteen tehdä rikosilmoitus?

      • höynäytettykö

        Heti tuli tänään osa tuotteista


      • Jullerantsu
        höynäytettykö kirjoitti:

        Heti tuli tänään osa tuotteista

        Oletko siis saanut tuotteita jotka tilasin hotboxsista? Itse odottanut 1.5kk 4 viestiä laittanut ja ei mitään


    • Em_06

      Täällä myös yksi tilaaja,itse tilasin vasta pari päivää sitten ja vahingossa laitoin väärän sähköpostin joten kirjoitin asiakaspalveluun asiasta ja nyt on ruvennu huolestuttamaan kun ei mitään vastausta kuulu...mites te muut jotka olette kirjoittaneet tähän ketjuun ,oletteko saaneet tuotteenne jo!?maksoin kortilla joten harmittaa jos ei mitään tuu...vaikutti ihan ok olevalta sivulta,saa nähdä miten tulevaisuudessa uskaltaa tilata muilta nettisivuilta jos jää tästä kaupasta huono maku suuhun...ehkä olis hyvä jos joku sen rikosilmoituksen tekis...

      • Tilaaja123

        Hei! Olen tilannut noin puolitoista kuukautta sitten tuotteen ja en ole vieläkään saannut sitä! Vaikuttaa olevan joku huijaus, joten vältäkää tätä verkkokauppaa! Mun kokemus taitaa olla sama kuin monen muunkin!


    • Petos

      Tilannut myös hotboxista melkein 20 e edestä meikkejä 1 kk ja reilut sitten... ei ole näkynyt eikä kuulunut. Tälläisiä firmoja ei pitäisi olla edes!!!

    • Hild

      Nyt olen kyllä ällikällä lyöty... Tilaamani tuote saapui tänään... Tarkastin wishin tilausprofiilin ja sitä kautta en ole tuotetta tilannut.. (muita kiinatilaus paikkoja en käytä).. joten sen on pakko olla hotbox kautta tullut.. paketti on Kiinasta lähetetty, siksi kesti näin kauan... no hyvät katteet sai tuo verkkosivun pitäjä kun maksoin melkein 6e ja saman olisin itse tilannut wishiltä 2e.. no pääasia että tuote tuli.. kyseessä siis silikonimeikki 'sieni'..

    • NIINKÖHHHH

      Olen odottanut itse jo n. kuukauden eikä missään näy!! KÄYTIN 21 EUROA

    • Blöhh

      Tilasin jonku face maskin maaliskuun lopulla eikä ole vieläkään tuote tullut. Oon kerran palautettakin jo laittanu ja kysyny missä tuote viipyy eikä vastausta kuulu. Paska sivusto en suosittele. Voiskoha tosta tehä rikosilmotuksen???

    • Huijatuksi-tullut

      En suosittele!! Tilaus tehty 24.6.2017 ja yli 100€. Yhtäkään tuotetta en ole saanut ja viesteihin eivät vastaa.. huijausta koko nettikauppa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe