Olen aviossa oleva kiimainen nainen

OnnellinenVaimo

Olen vaimo joka saa miehensä luvalla ja kanssaan harrastaa seksiä muidenkin miesten kanssa ja olen otettu kun miehet ovat kiimassa rakastellessaan kanssani
Olen ollut rakastajatar jo yli 20vuotta samalle miehelle säännöllisesti kuukausittain ja muutama vähemmän vakituinen seksisuhde avioliittomme on hyvä eikä ole puutetta seksistäkään mutta olen tottunut useampaan mieheen joten olisi ikävää menettää saavutettuja etuja eli kimppaseksin
Mitä mieltä naiset ovat järjestelystämme?

34

3232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosin en ole nainen, mutta rohkenen esittää sinulle lämpimät onnitteluni. Olet löytänyt hyvän ja rakastavan miehen, joka haluaa tuottaa sinulle nautintoa myös muiden miesten kanssa.

      Voin vain kuvitella, miten miehesi iloitsee, kun näkee, miten nautit toisen miehen työntäessä kyrpäänsä suloiseen ja kiihottuneeseen vittuusi. Onnea teille! :)

      • xxxffg

        Lopuksi voit työntää löylykauhaa hiivaiseen perseeseen horo


      • Kyllästyneet
        xxxffg kirjoitti:

        Lopuksi voit työntää löylykauhaa hiivaiseen perseeseen horo

        Siitä vaan ala lykkäämään sitä kauhaa omaan räkänokan perseeseen sinne sekuuluu


    • Nautiskelevat

      Onnea teille jatkoon

    • SeksiäSaanutAvioVaimo

      Olen myös pitkässä avioliitossa oleva nainen erikoisedun saanut mieheni halusi kimppakivaa kokeiltavan ja minun naivan muitakin miehiä ja yksi mies on ollut koko ajan mukana jo 17 vuotta suurimmaksi osaksi miehet naivat kaksistaan mutta on joskus muitakin mukana ja täytyy myöntää että kiihottaa kyllä kun useampi mies on naimassa ja miehen suostumuksella mies tuo välillä miehiä meille ja kysyy minulta haluanko kimppapanon ja jos on asiallisen oloinen niin mikä ettei
      Jos on vieras niin täytyy käyttää kondomia tutut naivat ilman

      • On luonnollistakin luonnollisempaa, että naisen tarvitsee tuntea useamman miehen kyrpää vitussansa. Esteenä on vain miehen mustasukkaisuus. Jos voi miehen katsellessa antaa myös toisen miehen nautiskella, seksi hipoo täydellisyyttä.

        Onnea teille kaikille! :)


      • douple
        rennosti.m kirjoitti:

        On luonnollistakin luonnollisempaa, että naisen tarvitsee tuntea useamman miehen kyrpää vitussansa. Esteenä on vain miehen mustasukkaisuus. Jos voi miehen katsellessa antaa myös toisen miehen nautiskella, seksi hipoo täydellisyyttä.

        Onnea teille kaikille! :)

        Mustasukkaisuus on vihonviimeistä myrkkyä joka ääritapauksissa pilaa hyvät ihmissuhteet. Ensimmäisessä avioliitossamme harrastimme parinvaihtoa, oli todella kiihoittavaa olla parisängyssä sikinsokin neljästään. Liittomme purkautuminen ei johtunut mustasukkaisuudesta.


      • douple kirjoitti:

        Mustasukkaisuus on vihonviimeistä myrkkyä joka ääritapauksissa pilaa hyvät ihmissuhteet. Ensimmäisessä avioliitossamme harrastimme parinvaihtoa, oli todella kiihoittavaa olla parisängyssä sikinsokin neljästään. Liittomme purkautuminen ei johtunut mustasukkaisuudesta.

        Jouduin jättämään muinaisen tyttöystäväni, joka oli sairaalloisen mustasukkainen. Tapaamisemme meni sellaiseksi, että hän tenttasi ja tenttasi minua, vaikken ollut tehnyt mitään mustasukkaisuutta aiheuttavaa.

        Mitä enemmän vastasin, sitä enemmän hän tenttasi. Hän sanoi, että "selvitetään nyt tämä asia, ja sitten asia on selvä". Hädissäni lopetin vastaamisen, koska hän vain yltyi. Siitä hän sai uuden aiheen myllyynsä. Ei ollut mitään muuta mahdollisuutta, kuin lopettaa, vaikka olen tuntenut vielä monia vuosia rakkautta häntä kohtaan.

        Sairasta mustasukkaisuutta ei voi hoitaa. Sitä poteva kärsii itsekin helvetillistä tuskaa, mutta levittää helvettiä vielä ympärilleenkin. Itse asiassa vähäkin mustasukkaisuus on haitallista. Onneksi olen naimisissa, jota mustasukkaisuus ei kalva.


      • douple
        rennosti.m kirjoitti:

        Jouduin jättämään muinaisen tyttöystäväni, joka oli sairaalloisen mustasukkainen. Tapaamisemme meni sellaiseksi, että hän tenttasi ja tenttasi minua, vaikken ollut tehnyt mitään mustasukkaisuutta aiheuttavaa.

        Mitä enemmän vastasin, sitä enemmän hän tenttasi. Hän sanoi, että "selvitetään nyt tämä asia, ja sitten asia on selvä". Hädissäni lopetin vastaamisen, koska hän vain yltyi. Siitä hän sai uuden aiheen myllyynsä. Ei ollut mitään muuta mahdollisuutta, kuin lopettaa, vaikka olen tuntenut vielä monia vuosia rakkautta häntä kohtaan.

        Sairasta mustasukkaisuutta ei voi hoitaa. Sitä poteva kärsii itsekin helvetillistä tuskaa, mutta levittää helvettiä vielä ympärilleenkin. Itse asiassa vähäkin mustasukkaisuus on haitallista. Onneksi olen naimisissa, jota mustasukkaisuus ei kalva.

        Tuttua kertomaa, erosin vastikään "vainoharhaisesta" :/


    • OnnellinenVaimo

      En pystynyt ennen kuvittelemaan miten kiihoittavaa on olla kahden miehen rakasteltavana nautin täysin kun mieheni haluaa muita miehiä minulle

      • enkosketikullakaan

        Ukkos on onneton luuseri ja sinä jakorasia huora hyi helvetti


    • OnnellinenVaimo

      Meillä käy ystävät niin naisia kuin miehiä rakastelemaan kimpassa

    • Panokaverit

      Kyllä kiimainen nainen on hienoa tavata menee rattoisasti aika kimppa seksiä harrastaen

    • Kaveriporukka

      Se on vain niin että aikuiset harrastavat seksiä kaksin tai sitten ryhmissä joissa voi olla miehiä ja naisia jotka naivat keskenään

      • Kyllästyneet

        Onkos lurahtanu paskat housuun kun pitää itkeä koko ajan


    • Nautiskelevat

      Olen myös avoissa oleva kimppaseksiin ihastunut aviovaimo olen rakastellut jo yli 15 vuotta yhden ystävän kanssa mieheni on mukana ja joskus myös 1 tai kaksi muutakin miestä ja joskus yksi tai kaksi naista mukana kun on ollut enempi miehiä

    • 51vRva

      Marianne tässä, mä saan kanssa harrastaa seksiä muiden miesten kanssa ja siis ihan mieheni tieten ja luvalla. Ja tuo parikymmentä vuotta abaut sitä olen touhunnut. Partnereita mulla toki on ollut paljon, 5-6 vuodessa, siis noin.

      • xypcaaperccn

        Minun vaimolla on myös lupa harrastaa seksiä muidenkin kanssa, minun pointti on että kiihotun siitä kun vaimoni valmistautuu tapaamiseensa rakastajansa kanssa kuulen kuinka he puhelimessa avoimesti sopivat miten tavataan ja kun vaimo pukeutuu sexsysti. Sen kaiken kruunaa kun hän tulee kotiin viellä syli lämpöisenä,märkänä posket punaisena ja rakastelemme vaimon kertoessa miten he nauttivat toisistaan.Minkälainen kaava teillä on Marianne.


    • OnnellinenVaimo

      Minä olen aviossa oleva nainen ja mieheni toi meille työkaverinsa saunomaan perjantaina ja kun he menivät saunaan niin mieheni sanoi minulle että tule mukaan hetken aikaa mietittyä ajatus oli kiihottava ja kun menin saunaan paikkani oli miesten keskellä ja mieheni alkoi suutelemaan tissejäni ja vieras levitti jalkani ja alkoi nuolla pilluani enkä kestänyt pitkään kun olin kääntänyt pyllyni vierasta päin ottaen mieheltäni suihin ja vieras pani takaapäin ja samaa jatkoimme koko viikonlopun maanantai aamuun asti miehet panivat vähän väliä välillä käytiin pesulla ja viinillä ja haukattiin jotain
      Vieläkin on toipumista kaikesta naimisesta mutta olen väsynyt mutta onnellinen vaimo

    • KiimainenNainenMiehineer

      on hienoa hämmentää porukkaa kun tulee miesten luo pillu paljaana minimaalisessa hameessa ja istua olohuoneen pöydälle ja nostaa jalat sohvalle niin että pillu on katseltavana ja kosketeltavana tai pelkästään nojata keittiön pöydälle ja kysyä että kuka haluaa olla ekana
      On hienoa kun miehet ovat kiimassa ja panevat täysillä koko ajan vain miestä vaihtaen
      Silloin ei tarvitse edes esileikkiä harrastaa kun tulee järisyttävät orgasmit

    • Kavereillekin.pillua

      Vaimoni kanssa olemme alkaneet seksisuhteeseen ystävien kanssa ja harrastamme ryhmäseksiä melkein joka viikonloppu joskus jopa useampi mies kerralla ja joskus jopa viikollakin
      Tätä on jatkunut jo yli 10 vuotta ja jatkamme koska tykkäämme molemmat kimppajutuista

    • Nainen45ee

      Tavallaan ymmärrän mitä haluat seksi elämältäsi tai elämältä yleensä, alkuperäinen. Mutta lähtökohtaisesti tekisin tämän vain jos omassa suhteessa joku mättäisi.

      • PilluaRiittääKavereille

        Harrastamme kimppakivaa koska
        -Oma seksi elämä on aktiivista naimme päivittäin ainakin kerran
        -Rakastan ja kunnioitan vaimoani
        -Vaimoni on erinomainen rakastelija
        haluan antaa kavereidenkin nauttia
        -Haluan kimppakivaa enkä halua pettää vaimoani joten on luonnollista että kimpan nainen on oma vaimo
        -On hienoa katsoa ja osallistua kun omaa vaimoa naidaa


    • Kaveriporukka

      Jos joku asia suhteessa mättää ei kannata harrastaa kimppa juttuja koska silloin kimpasta voi tulla kiista kapula
      Kimppa juttu on vähän niin kuin palkinto kun kaikki on hyvin parisuhteessa seksiä on riittävästi ja laatu on hyvä
      Silloin nauttii kimpasta ja puolison nauttimisesta ja nautinnosta

    • KimppakivanNimeen

      Olen aviovaimo ja olen päässyt kimppanainnin haluihin mukaan ja olisi sääli jos joutuisi luopumaan kokemuksesta
      Toistaiseksi kumpikin halutaan kimppaseksiä ja hyvä niin

    • PilluaRiittääKavereille

      Olen aviovaimo ja suostunut mieheni pyyntöön ja alkamaan kimppapanot 1N 2-3M
      Nyt olen tottunut naimaan monen miehen kanssa ja nautin siitä
      On myös kiihoittavaa kun mìeheni seuraa tarkkaan kun minua naidaan
      Kyllä jokainen mies panee kiltisti omalla vuorollaan jokainen tietää että pillua saa niin paljon kuin haluaa ja jaķsaa
      Olen koukussa kimppapanoon

    • aatamieeva

      Annoin vaimolle luvan käydä vieraissa, paljon oli netissä iltaisin, vaistosin et piristystä oli hakemassa, otin asian puheeksi ja siitä se sitten lähti, käy 15 vuotta nuoremman jo ennestään minullekkin tutun miehen luona säännöllisesti , ja meidän seksielämä on uudella tasolla, yli vuosi sitä ennen täysi selibaatti, ei olla mitään nuorukaisia 55 pariskunta,harkita kannattaa jos liittoon haluaa piristystä, meillä toimii..

    • OnnellinenVaimo

      Meillä on ryhmäseksin kiinnostus naimme ystävien kanssa viikoittain 1-3 kertaa mieheni houkutteli minut naimaan muidenkin kanssa
      Nyt olen yhtä kiinnostunut naimaan kavereidemme kanssa aivan kuten mieheni halusi
      On hienoa kun miehet haluavat minun nauttivan täysin ja toteuttavat yhteisesti kaikki toiveeni ja haluni

    • PilluaRiittääKavereille

      Olen avioliitossa ja kimppa miesten piirittämä nainen tällä hetkellä kaksi vierasta vuorottelevat naimisestani olen ollut mukana kaksi viikkoa joka päivä kahden miehen kanssa naidaan päivittäin oma mies ja yksi vieras
      Jatkamme kunnes kyllästymme tai ei jaksa enää

    • ettänäinkinvoiolla

      Itse olen sinkkumies ja en tarvitse kenenkään lupaa naimiseen. Suosittelen.

    • NautinMiestenPanosta

      Olen myös aviossa oleva ja vaki kaverimme nai minua kerran tai kaksi viikossa mieheni kanssa.
      Nautin täysin nykytilanteesta.

      • ällöhoro

        Eihän tuollanen piri horo kuppaperse muuta osaakaan


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      1992
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1526
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1438
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1395
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe