Onko kiire?

Kysyisin-vaan

Moro! Oon 24 vuotias kundi ja poikuus on tallella. Joskus aihe eksyy keskusteluun, kun kaverit itse puhuvat "naisvalloituksistaan" ja huomaavat, että itse en pahemmin kommentoi. Tämän jälkeen ei muuta puheenaihetta ole eikä tule. Asia ei itseäni juuri vaivaa, mutta harmittaa kun ei kohta voi puhua mistään muusta. Tämän jälkeen kaikilla on kiire taluttaa minut ulos baareihin jotta pääsen eroon "ongelmastani". Lopulta kävelen kotiin kun muut ovat jo täydessä kännissä ja unohtaneet baarireissun tarkoituksen.
Ajattelin tehdä sen viisaimman teon ja kysyä täysin tuntemattomilta neuvoa. Joten pitäisikö minun vähentää ajanviettoa kaveriden kanssa? Vai olenko jokin luonnonoikku joka ei tajua ongelmaansa? Eli pitäisikö minun vaan ottaa baarissa useampi rohkaiseva ja viedä asia naisten kanssa jutustelua pidemmälle sen enempää miettimättä?

11

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TäysinTuntematon

      Pitää.

      • Kysyisin-vaan

        Selvä. Kiitos vastauksesta.


      • TäysinTuntematon

        Eli siis vastasin tuohon iha viimesimpää kyssäriis. Jatkasin viel aiemman tekstisi osalta, että opettele elämää hetkessä ja liika miettiminen voi koitua kohdallasi jopa haitaksi. Uusiin ihmisiin voo aina pyrkii tutustumaan, mutta hyvin usein ulkopuoliset myös neuvovat lopettamaan ihmissuhteita, millon mistäkin syystä. Nuo kuvailemasi "ystävät" ovat hyvin tyypillisiä ryyppyjengi sakkia joita ei välttämättä kiinnosta pohjimmiltaa kuin oma "huvittuminen". Ei sillä etteikö näistä voisi tulla joistakin rakentavampaa seuraa mut kumminkin joskus hyvä tiedostaa. Älä ota turhia paineita minkää suhteen vaikka se onkin tosi helppoa sanoa


    • dgrdfthgfr

      No siis on seksi ihan mukavaa puuhaa, että ei sitä kannata vierastaakaan.

      Mutta ei se myöskään mikään pakko ole. Että jos sua ei kiinnosta niin älä sitten harrasta.

      Jos kaverien kanssa ei ole kiva viettää aikaa niin älä sitten vietä. Etsi uusia kavereita.

      • Kysyisin-vaan

        Jaa... Voi olla semmoisia kavereita vaikea löytää. Ehkä pitäisi pistää välit poikki ja alkaa viettää aikaa vaikka ristikoiden parissa.


      • Gkncx

        Eihän uusien kaverien hankkiminen päivässä käy. Rupeat käymään vähemmän baarissa näitten kanssa ja enemmän tunget uusiin paikkoihin ja pidät silmät auki.


    • onmullahaalarit

      noh kunhan sulle ei käy niinkuin mulle että palleista puristaen vievät mukanaan.
      omin ehdoin. kumminkin puolin.

    • tiemi

      Mennäänkö panemaan?
      T. 22-vuotias neitsyt likka

      • ota yhteyttä niin pääset neitsyydestäs..


    • Mc3

      Olen 61 vuotias mies ja poikuus tallella, eika se nyt niin vaarallista ole. Niin, etta, ei sulla nyt niin kiiretta ole, ehtiihan sita huomennakin, jos ei, niin ylihuomenna sitten. Tai sitten ei.

      Olen naamaltani hieman .. eksoottinen .. ja naiset karttelee. On toki ollu joitakin kertoja, jolloin olisin paassyt poikuudestani. En halunnut, olivat liian humalassa ja mina en, kun mulla oli ratti ja silloin ei opetella liikennesaantoja kossupullon pohjaa katsomalla neuvoa-antavia.

    • Nainen.vastaa

      Seksi ei ole se maailman tärkein asia. Arvostan sitä, ettet halua panna jokaista lyyliä, joka tarjolla olisi. Baarista löytäisit varmasti humalaisen seuralaisen, joka ei turhan tarkka ole tavarastaan, siis jos helposti haluaisit poikuudestasi eroon.

      Mitä sinä itse haluat? Ehkä odotat sitä oikeaa, joka vie jalat alta? Toivottavasti et kuitenkaan neitsyttä tyttöä, voivat olla aika harvassa.... Jos itseäsi ei vaivaa, ettet petipuuhissa ole yhtä kokenut kuin kaverisi, niin silloin ei ole ongelmaakaan, jatkat samaan malliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe