Nyt miehet tehdään galluppi tekopeniksestä.

jöötikkä

Kertokaa miehet rohkeasti ja rehellisesti miltä tuntuu saada tekopenistä peppuun vaimolta/tyttöystävältä, annatteko jos vaimo/tyttöystävä pyytää teiltä että haluaa tekopenistä peppuunsa vai annatteko oikeaa kalua mielluummin sinne.

23

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusikokemusminulle

      Olen tavannut miehen, joka tykkäisi saada dildoa peppuunsa, mutta minulla ei ole aikaisempaa kokemusta asiasta. Haluaisin toki sitä hänelle antaa, mutta en oikein tiedä, mikä on hyvä tapa. Voisiko joku neuvoa minua?

      Käytetäänkö liukkaria vai sylkeä? Työnnetäänkö aluksi varovaisemmin ja kiihdytetään tahtia? Millainen tahti on hyvä, rauhallisempi vai nopeampi? Työnnöt lyhyitä vai syviä? Pitääkö tahdin olla kokoajan sama vai vaihdella? Kertokaa, millaisesta nautitte eniten? Haluan antaa rakastajalleni parhaan mahdollisen nautinnon.

      • cembalo

        Alkuun varoen, kyllä miehesi kertoo miten on milloinkin nautinnollisinta.


    • cembalo

      Entinen tyttöystäväni nautti pyllyni dildottamisesta, itse siitä varsinaisen nautinnon sai kuitenkin. Nykyinen seuralaiseni ei aiheesta piittaa joten olen omatoiminen asian suhteen ja tämän myös naiseni tietää.

      • onmullahaalarit

        veikkaisin että tyttöystäväsi ei ollut ihan nainen.


      • ittehyi

        Onko ketään kotona


    • normipili

      vaimoni haluaa noin kerran kuussa alistaa minua. kun tulen kotiin niin hänen lanteillaan heiluu straponvyö ja silloin tiedän että tehtäväni on olla hänen pikku lutkansa. menen makuuhuoneeseen jonne hän on valinnut minulle tyttöilyasun, pukedun hänen tytöksi ja palaan olohuoneeseen.
      normaalisti hän käskee minut polvistumaan ja imemään kyrpäänsä. se on melko kookas, ja kun hän tunkee yhä syvemmällä joudun kakomaan voimakkaasti.
      siitä hän ei pidä vaan kääntää minut eteensä polvilleen ja työntyy voimalla perseeseeni, onneksi olen vaatteen vaihdon yhteydessä rasvanut itseni joten kiiman lisäksi voimakasta kipua.
      saatuaan pumppaamisesta tarpeekseen (noin 15 minuutin jälkeen) hän vetäytyy ulos ja työntää kyrvän taas suuhuni.
      saatuaan tarpeekseen hän istuu naamalleni ja nuolettaa itselleen orgasmin, sen jälkeen saan runkata hänen kengellään ja nuolla sen puhtaaksi.
      niin että hienoa tämä on

      • fghfjy

        Ihan avarakatseinen voimo sulla.Oletko muuten pikkuisen miehiin päin ja saat tyydytyksen siihen tuolla tavalla. Ihan 100% hetero mies ei nauti tyttöjen vaatteista ja "munasta" ;) Ehkä vaimosikin on pikkuisen bisse tai sitten hän vain saa nautinnon siitä kun luovut miehisyydestäsi ja alistut hintiksi.


      • normipili

        olisihan se ihanaa jos saisi tuntea aidon miehen munan suussa ja perseessä,
        vaimo varmaan nauttisi katselusta ja ehkä osallistuisi. vapaaehtoisia?


      • juki3
        normipili kirjoitti:

        olisihan se ihanaa jos saisi tuntea aidon miehen munan suussa ja perseessä,
        vaimo varmaan nauttisi katselusta ja ehkä osallistuisi. vapaaehtoisia?

        täällä olis 50v mies valmiina mukaan espoo


      • normipili

        oot aika kaukaan, me asutaan pohjois-pohjamaalla


    • Kfkfkfkf

      Itse naitin eturauhasen hieromisesta ja alistamisesta samalla

      • sigabelle

        Mitä liukastetta käytät tavallisimmin, kun touhuat sen sikahyvän rakastajasi, Veli Pontevan kanssa. Olis vaan kiva tietää..


      • zikapelle

        Miten se Veli Ponteva äänntelee? Nöfnöfnöf vai rupeaako se kiljumaan nautinnosta? Vai pitäisikö sanoa hän? Kumpi teistä "tulee" ensin? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.


      • zikaviirus

        Kumpi teistä tekee aloitteen, sinä vai Veli Ponteva?


      • ittehyi

        Onko ketään kotona


    • näin_meillä

      Ihanaltahan se tuntuu. Vähän sormen kanssa lämmitellään ja laitetaan liukastetta reikään. Sitten oma heppi omkim tanakasti pystyssä kun alan sitä voitelemaan. Koko ajan jännittävä tunne kun tämä on edelleen tabu, mutta kaikki on valmista. Sitten painaidun pyllyreikää vasten hiljaa niin, että se itsestään uppoaa sisään. Vähän ajan kuluttua alan tekemään hieman pidempiä vetoja. Edestakainen liike menee sisään ja ulos kuin itsestään kaauaa ei kestö kun lasti lähtee liikkeelle. Yritän siinä vaiheessa vetää elintäni hieman ulos, ettei lasti kovin syvälle vaan sen saa helposti pois.

      • ittehyi

        Onko kusilalli laskenut alleen , ootko nähnyt näkyjä paiskivista roskista, oletko uumoillut saavasi roskan pajauksen silmillesi, vai onko ainut lohtusi löylykauha.


    • ewrtyuiytr

      No onhan tuo nyt aika homoa....

    • nohitto

      kyllä olen saanut tekokullia perseeseen ja se on ihanaa, mutta haluaisin
      kunnon miehen kyrpää suuhun ja perseeseen, olisko kouvolassa halukasta?

      • Motteri

        Kyrpä suussa, ei ihananpaa ja jos joku panee persiisen voi olla varma että olet haluttu.


    • Lasikulli

      Lämpöisellä vedellä lämmitetty jurmukas lasidildo liukkarin kanssa antaa pepussa autuaallisen tunteen. Se ei ole liian suuri, mutta sen kosketus on....... no se on hyvä! Samalla runkkaa kullia kevyesti niin megalastit on varma nakki.
      Ei se sentään aitoa kyrpää voita, mutta on puutteeseen hyvä vaihtoehto. Toista miestä en ole sillä työstänyt, mutta voisihan sitäkin kokeilla....

      • ratsumestarina

        Mua toi lasidildo kyllä epäilyttää. Hirvittää ajatuskin työntää lasia sisääni. Tavallisia dildoja mulla on kyllä montaa kokoa. Joskus ratsasta dildolla ja suljen silmäni kuvitellen olevani komean mukavan kundin kullin päällä. Tulee aika homo olo ja seisokki on kivi kova. Miltä tuntuisi kun ratsastaessasi kundi puristelisi peppuasi, hipeltäisi nännejäsi ja voisit välillä suudellakin.


      • Rasvattu

        Kannatta kuumentaa vesihauteessa sopivan kokoinen gillimakkara tai lenkki. Ihana tunne kun lämmintä työntyy sisään. Aaa


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2012
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1537
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1448
    4. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1367
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1300
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe