Vakituinen parisuhde.

kayttajatunnus1000

En olisi ikinä uskonut, että vielä joskus tänne palstalle kirjoitan.

Mä olen kohta kolmekymppinen mies ja noin kolme vuotta sitten erosin. Nyt olen vasta alkanut miettimään vähän vakavempaa parisuhdetta. Yllätyksenä kuitenkin on tullut se, että todella moni nainen EI halua parisuhdetta. Eli ennen miehet yleensä halusivat pelkkää seksiä, mutta nyt tilanne näyttäisi olevan niin, että miehet haluaisi suhteen, mutta naiset ei.

Tää saattaa kuulostaa joidenkin naisten mielestä todella oudolta, mutta näin mä sen asian olen käsittänyt. Ongelmana ei ole se, että en saa naisia (viime aikoina vähän liikaakin). Ongelmaksi muodostuu se, että mä en jaksa tuhlata omaa aikaani joka viikko eri naisen kanssa, vaan olisi kiva keskittyä siihen yhteen tiettyyn naiseen. Kuten sanoin, tää saattaa naurattaa sekä naisia, että myös nyt miehiä.

Olen lopettanut baarissa käymisen kokonaan. Olen myös aika paljon vaihtanut kaveripiiriä, joten uusia potentiaalisia tuttavuuksia ei ole vielä ilmaantunut. Kyllä, olen kokeillut Suomi24 ja muita nettideitti-palveluita, mutta lopputuloksena on se, että eipä niistä ole mitään rakkaustarinoita syntynyt. Tinder löytyy myös, mutta siellä on sen verran aivotonta elämää, joten ajattelin poistaaa koko sovelluksen.

Kysymys kuuluu?

- Missä sinä olet tavannut oman miehesi/naisesi?

1

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeitiNainen102

      Olen päätynyt treffeille/löytänyt suhteen mm näissä lokaatioissa:

      - suojatie: mieleenpainuva kokemus, mies pyysi treffeille kun odotimme turvallista hetkeä ylittää suojatie
      - suomi24 deittipalvelu, sieltä alkoi yksi pisimmistä suhteistani
      - kavereiden kautta olen sekä päätynyt treffeille, että suhteeseen. Jos haku on päällä, se kannattaa mainita ääneen hyville tyypeille, jotka tuntee lisää hyviä tyyppejä
      - baarista, bileistä, jatkoilta, taksijonosta, baarin pihalta jne - paikoista joissa ihmisen viettävät vapaa-aikaansa ja ovat helposti lähestyttävissä

      Kuten huomaat, mitään suurempaa oivallusta ei löytynyt omasta historiastani. Tiedän kuitenkin, että on taatusti paljon naisia jotka etsivät suhdetta joten vielä ei kannata lannistua. Jos haluaa priimaa, on käytävä monilla turhilla, huonoilla, surkeilla ja katastrofaalisilla treffeillä löytääkseen sitä. Jokainen niistä on mahdollisuus kirkastaa sitä, mitä kumppaniltasi haluat. Mitä kirkkaampi tavoite, sen helpompi kohdistaa toimensa sen löytämiseksi. Sitten ei myöskään tarvitse turhautua tapailemalla ihan kaikkia kiinnostuneita, vaan keskityt etsimään sitä jonka kanssa todella haluat olla.

      Mitä hän harrastaa? Millainen on luonteeltaan? Miltä näyttää? Mitä haluaa elämältä? Missä asuu, omistaako eläimiä, millaista työtä tekee jne jne..

      Jos tinder ja nettideitit ei ole sun juttusi, niin mieti mikä on. Mikä on sellainen ympäristö, jossa sinä olet parhaimmillasi ja missä potentiaalinen kumppani viihtyy myös? Naisten jatkuva pyörittäminen vie aikaa ja energiaa, joten sitä ei välttämättä ruljanssiltasi jää siihen havainnointiin, jota tarvitse löytääksesi oikeasti kiinnostavia naisia ympäriltäsi. Enkä itsekään lähestyisi miestä, jos tietäisin hänen tapaavan joka viikko uuden naisen, joten tee siitä yksityistä, ellet ole niin jo tehnyt.

      Tarpeeksi vapautuneessa ilmapiirissä ja oikealta henkilöltä voi kysyä suoraan, kiinnostaako kokeilla parisuhdetta. Jos ei kiinnosta, niin älä ota liian vakavasti ja tiedustele onko daamilla ketään ystävää, joka etsii kumppania? Jos pelaat korttisi oikein, teet vaikutuksen daami 1:een ja hän esittelee daami 2:lle jonka tietää etsivän samaa kuin sinä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe