Neitsyt Maria uni

Univaijotainmuuta123

Näin unessa jonkun katastrofin - jokin räjähdys taivaalla. Samalla aloin kuulemaan jotain viulumusiikkia taustalta ja suuntasin katseeni musiikin lähteeseen. Unessa tapahtui ''zoomaaminen'' kuin elokuvassa ja näin Neitsyt Marian ääriviivat, ja vaalean väriset vaatteet välähtivät esiin hetkittäin. Surulliset kasvot.

Olen ollut kiinnostunut Neitsyt Marian ilmestymisistä ja katsellut youtube videoita. Oliko uni vain heijastus näistä tutkimuksista vai jotain muuta?

Tietenkään kukaan ei voi tähän vastata.

Kasvot olivat erittäin kauniit ja puhtaat.

10

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfsdfs

      Jos joku tietää unista/näyistä tai on itse nähnyt jotain vastaavaa - voisiko kertoa. Miten erottaa unen (näyn) ?

      • unienkatselua

        Unilla on erilaiset tyypit. On suurunia, enneunia, kirkasunia, merkitysunia, vaaraunia, painajaisunia ja toiveuniakin. Kun opettelee ensin erottmaan unityypin, niin sitten selviää, että millä unella on merkitystä. Tunnelmasta sen vain erottaa - sen vain tietää. Lähinnä näkyyn viittaavia ovat tietysti suurunet ja kirkasunet sekä enneunet tietysti. Näky nähdään valveilla, ajattelisin.


    • arvelen-että

      Eiköhän tuo ollut niiden videoiden aikaansaama uni.

    • Mistätietää

      On toki mahdollista.

    • PasiToivonen

      Minä aikoinaan näin säännöllisesti unta ydinsodasta, pari kertaa vuodessa.

      > Näin viime yönä pahaa unta. Olin saunassa ja näin ikkunasta kun lähellä
      > räjähteli useita ydinpommeja, yksi toisensa jälkeen, olin kyyristyneenä
      > nurkkaan ja yritin suojella itseäni ikkunasta hehkuvalta kuumuudelta.
      >
      > Sitten näkymä muuttui, katsoin tätä samaa näkymää videolta (elokuva). En
      > tiedä ketkä pommeja pudottelivat, mutta pommitus loppui ennen kuin tuho
      > oli täydellinen. Sitten tulivuoret alkoivat purkautua ja näin näkymän
      > kukkulalta käsin kun Los Angelesin kaupunki muuttui tulimereksi
      > reunoilta
      > alkaen, maan sisältä purkautuvan tulen seurauksena. Merellä kaupungin
      > edustalla kellui paljon ruumiita, vain muutama oli elossa, niitä
      > nostettiin veneisiin.
      >
      > Tähän uni loppui. Olen nähnyt aiemminkin unta ydinpommeista. Vaikuttaa
      > vähän samalta kuin Suvivirran profetia mutta tämä oli selkeästi unta.

    • Massimo.Balena

      No unet ovat unia. Ei niitä kannata ottaa vakavasti. Niissä alitajunta käsittelee päivänaikana kokemiamme asioita.

      Usein olen nähnyt unta jossa nukun ja kun herään unessa niin joku nainen istuu vieressäni ja sanoo, että älä pelkää olen Neitsyt Maria ja samalla napsauttaa käsiraudoilla oman käden kiinni käteeni. Sitten hän sanoo, että kukaan muu kuin minä ei näe häntä. Siten alkaa seuraava päivä, joka olisi oikeasti tulossa. Tosin sillä erotuksella, että en voi tehdä mitään mitä Maria ei tahdo, kun olen kiinni hänessä. Tosin kukaan muu ei näe häntä. Päivä menee ja menen unessa nukkumaan. Sitten herän oikeasti.

      Muita ihmisiä, jotka ovat seikkailleet toistuvasti unissani ovat paavi Johannes Paavali II, joskus joku tuntematon kardinaali, isä Martti Voutilainen, ja paljon muita. Tuossa ehkä yleisimmät. Minulla on todella hassut unet :D

      • kaksoiselämääkö

        Onhan tuo vähän kuin eläisit kahta elämää, heh. Tuntuuko se siltä?


      • onkohanjopäätetty

        Minä olin pylvään takana kuuntelemassa, kun paavi ja Yhdysvaltain presidentti juonivat luullen, ettei kukaan kuule.

        Vahinko, että jäin vain kauhistelemaan unta - tapahtui vuosikymmeniä sitten - enkä tajunnut kirjoittaa edes ylös sitä mitä kuulin. Myöhemmin tajusin, että uni oli merkittävämpi kuin silloin ymmärsin.

        Mutta sitä en tiedä, että mitä unta näin, kun kertoman mukaan olin puhunut unissani ja sanonut, että meidän pakko päättää, että mitä teemme maapallon kanssa. Tuskin oli kuitenkaan mikään kovin turhanpäiväinen uni...


    • niiseonniin

      2.Mooseksen kirja:
      13:2 "Pyhitä minulle jokainen esikoinen, jokainen, joka israelilaisten seassa, sekä ihmisistä että karjasta, avaa äidinkohdun; se on minun."
      13:12 niin luovuta Herralle kaikki, mikä avaa äidinkohdun; ja kaikki ensiksisyntyneet karjastasi, urospuolet, olkoot Herran.
      13:15 Sillä kun farao paatui ja kieltäytyi päästämästä meitä, surmasi Herra kaikki esikoiset Egyptin maassa, ihmisten esikoisista karjan esikoisiin asti. Sentähden minä uhraan Herralle jokaisen urospuolen, joka avaa äidinkohdun, ja jokaisen esikoisen pojistani minä lunastan.'
      34:19 Kaikki, mikä avaa äidinkohdun, on minun; samoin myös kaikki sinun karjasi urospuolet, raavaittesi ja lampaittesi ensiksisynnyttämät.
      4.Mooseksen kirja:
      3:12 "Katso, minä itse olen ottanut leeviläiset israelilaisten keskuudesta israelilaisten kaikkien esikoisten sijaan, kaiken sijaan, joka avaa äidinkohdun; leeviläiset ovat siis tulleet minun omikseni.
      8:16 Sillä he ovat kokonaan annetut minun omikseni israelilaisten keskuudesta; kaiken sen sijaan, joka avaa äidinkohdun, israelilaisten kaikkien esikoisten sijaan, minä olen heidät ottanut omikseni.
      18:15 Kaikki, mikä avaa äidinkohdun, mikä elollinen hyvänsä, joka tuodaan Herralle, ihmisistä tai karjasta, olkoon sinun omasi; lunastuta kuitenkin ihmisen esikoinen samoinkuin saastaisen eläimen esikoinen.
      Hesekiel:
      20:26 ja annoin heidän saastua lahjoistansa, siitä, että polttivat uhrina kaiken, mikä avasi äidinkohdun, jotta saattaisin heidät kauhun valtaan ja he tulisivat tietämään, että minä olen Herra.
      Luukkaan evankeliumi:2:23 - niinkuin on kirjoitettuna Herran laissa: "Jokainen miehenpuoli, joka avaa äidinkohdun, luettakoon Herralle pyhitetyksi" -

      TÄÄ NEITSYT JOTA KIRKKO PALVOO ON VÄÄRÄ NEITI

    • JeesusAinoaTie

      Miksi on ollut vääriä profeettoja? Siksi, että he mm. näkivät näkyjä, jotka eivät olleet Jumalalta. Raamattu sanoo, kuinka saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi, jopa toiseksi "Jeesukseksi". On siis ihmisiä, jotka ovat nähneet esim. unessa tai näyssä "Jeesuksen", joka ei ollut elävä Herramme, vaan saatana, joka imitoi Jeesusta. Näyt Mariasta eivät ole Jeesukselta, koska Raamattu sanoo, että on synti olla yhteydessä ihmisiin, jotka eivät enää ole täällä. Maria tai muut, jotka eivät enää ole täällä, eivät kommunikoi ihmisten kanssa, koska se on mahdotonta. Jos siis olet nähnyt "Marian", se ei ole Raamatussa esiintynyt Maria, nainen, jonka kautta Jumala tuli maailmaan (Jeesus oli jo ennen Mariaa eli Jeesuksella ei todellisuudessa ole äitiä - Hänhän on Jumala).

      Montaa ihmistä on kutsuttu siunatuksi, ei vain Mariaa. Kukaan ihminen ei ole synnitön, kaikki ovat syntiä tehneet, paitsi Jeesus ei tehnyt syntiä, koska Hän on Jumala. On siis harhaopetusta, että Maria olisi ollut synnitön (näin katolinen kirkko opettaa). On myös harhaopetusta, että Maria olisi pysynyt neitsyenä, sillä hän sai lapsia Jeesuksen jälkeen (tutkikaa Raamattua, asia on hyvin selvä). Jeesus oli jo ennen Mariaa. Kuten Raamattu sanoo, Jumala (yksi Jumala Isänä, Poikana ja Pyhänä Henkenä) oli ennen kaikkea, joten Jumalalla ei ole äitiä. Katolisen kirkon opettama Maria ei ole Raamatussa esiintynyt Maria.

      Lisäksi katolinen kirkko johtaa harhaan siinä, että Maria kuulisi rukouksia ja toimisi välittäjänä. Monet ihmiset luulevat, että tarvitaan rukouksia muiden kuin Jumalan puoleen, jopa jotta voi pelastua. Ihmiset pelkäävät pilkkaavansa Jumalaa jos eivät lausu kirkon opettamia rukouksia ym. Marian puoleen. Tämä on eksytystä. Jumala sanoo, että on vain yksi tie Isän luokse, ja Hän on Jeesus, Jumalan Poika. Jeesus on myös ainoa välimies ihmisen ja Isän välillä. Hän on myös ainoa Pelastaja. Jos luottaa kirkkoon pelastuksessaan, tai Mariaan tai muihin ihmisiin, ei ole syntien sovitusta. Syntien sovitus on ainoastaan Jeesuksessa ja Hänen sovitustyössään. Jeesus tulee ottaa henkilökohtaisesti Vapahtajana ja Herrana vastaan. Hän ei jaa kunniaansa ihmisten kanssa. On myös pysyttävä Jeesuksessa, eli seurattava Häntä (jotta Hän todella on elämäsi Herra).

      Raamattu varoittaa toisesta evankeliumista. Mm. katolinen kirkko opettaa toista evankeliumia, toista "Jeesusta" ja väärää tietä pelastukseen. Kannattaa tutkia Raamattua. Jeesus varoittaa, että ihmiset eksyvät, koska eivät tunne Jumalan Sanaa. Niin "hienolta" ja "loisteliaalta" kuin se kuulostaakin, katolisen kirkon opettama evankeliumi on vastoin Jumalan Sanaa, ja on nimenomaan se väärä evankeliumi, joka johtaa harhaan, josta Jumala varoittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1486
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1243
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe