Jälkiasennus ehkä

UusiHDukko

Minulla on sellainen HD Road King ja haluaisin siihen asentaa pakin niin ei aina tarvis ennakkoon miettiä mihin sen jättää. Olen kuullut että jonkinlainen sähkötoiminen peruutusvehje löytyy. Onko tietoa miten ne toimii. En viitsisi ihan turhaan sellaista pyörään asentaa.

13

238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallitkuumana

      Ja automaattisesti laskeutuvat apupyörät, kuuluu asennus sarjaan!

      • UusiHDukko

        Arvasin kyllä että tämäntyyppisiä kommentteja olisi tulossa. Ihan vaan selvennykseksi miksi sitä pakkia tarvitsen on että minulla oikea jalka toimii varsin huonosti jolloin jaloin työntäminen taaksepäin on tosi vaivalloista. Olen joutunut modifioimaan takajarrunkin niin että jalkajarrun sijasta minulla on käsinhoidettava lisäkahva mikä aktivoi takajarrua.


      • PikkuVinkki

        Älä käytä jalkojasi.
        Työnnä pyörää hieman eteenpäin 5 cm ja paina etujarrua niin että teleskoopit hieman joustaa ja päästä jarru kun teleskoopit palautuvat, silloin pyörä siirtyy taaksepäin.
        Pyörääsi voi myös madaltaa ja hankkia penkin, jolloin jalkatoiminta helpottuu.
        Älä pistä parkkiin koskaan tilanteeseen, että on "alamäkeä" edessä päin, koska kaikkia pyöriä on hankalampi "peruuttaa" ylämäkeen.


      • Jutustelija1

        Joo no se on totta että jos jalat ei pelitä kunnolla niin pakki on kova sana.

        En tiedä onko mitään valmista sarjaa tuohon käyttöön tarjolla, hintaa tulee helposti jos joudut erikseen teettämään.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

        Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r


      • PikkuVinkki
        UusiHDukko kirjoitti:

        Arvasin kyllä että tämäntyyppisiä kommentteja olisi tulossa. Ihan vaan selvennykseksi miksi sitä pakkia tarvitsen on että minulla oikea jalka toimii varsin huonosti jolloin jaloin työntäminen taaksepäin on tosi vaivalloista. Olen joutunut modifioimaan takajarrunkin niin että jalkajarrun sijasta minulla on käsinhoidettava lisäkahva mikä aktivoi takajarrua.

        Heräsi mielenkiinto missä on käsin hoidettava lisäkahva takajarrulle ja koska et liene olevan kolmikätinen, mitä tapahtuu kun käytät etujarrua, kytkintä ja lisäkahvaa, eli ?????

        On olemassa sähkötoiminen "vehje", eli peruutusvaihde.


    • Jutustelija1

      Jos nyt haluat reteillä pakillasi niin siitä vain, Honda Gold Wing:hän oli pakilla jo kultaisella 80-luvulla. Mutta kyllä fakta on ettet oikeasti tarvitse pakkia tuossa pyörässä.

      Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

      Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

      Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

      • RoadKingJaSpora

        Niin mutta Jutustelija hyvä.
        Kun Kurko ei muuta keksi, niin tällaisia aloituksia aivopieree.


    • PsykOpiskelija
    • UusiKtmUkko

      Minullakin on SELLAINEN ktm mopo jossa ceeceet 1301, mutta ongelmaa pökkää.

      Toimittivat sen minulle kotiin ja nyt kun yritän sillä ajaa, en voi ottaa sivuseisontatukea pois koska jalkani ei yllä tatamiin.

      Olen KUULLUT että olisi jonkunlainen apupyöräVEHJE joka auttaisi minua, koska olen töpöjalkainen BIMBO.

    • nahkahousu

      hommaat vahvan muijan vetään sitä taaksepäin.....

      • Jutustelija1

        Näin tosimies toimii, ei siinä pakkeja kaivata.


      • jutustelija1

        mulla on vanhoja vehkeitä,haluaako kukaan tutustua?


      • Jutustelija1

        Onkos nikkini lainaajalla itsellään vehkeitä ollenkaan kun pitää minulta lainailla koko ajan? :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe