Aurinkomies

Ystävyydellätietenkin

Ymmärsitkö mut väärin? Etkö nähnyt, kuinka muhun sattui? En tajua sun toimintaa, kylmyyttä ja pokkaa? Mä olin niin rakastunut, etten voinut kuunnella. Mitä sä teit, lisäsit vettä myllyyn. Ehkä teit tahallasi, suolasit haavan? Miksi?

8

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OlenPahoillani1234

      Huomasin, olen pahoillani, en tiennyt että välität minusta niin paljon vielä. Tulet aina olemaan minulle tärkeä ja rakas tapahtui mitä tahansa.

    • etolevapaa

      Varmasti ymmärsin väärin. Mikset ole kertonut mitä tunnet?.

      • Etkäsinäkään

        Koska en ole vapaa.


      • Ystävyydellätietenkin

        Mä yritin kertoa, et tajunnut tai halunnut ymmärtää. Jatkoit vain tarinoitasi. En tiedä, miten tästä eteenpäin? Kaverinasi en jaksa, tuntuu niin yksipuoliselta kaikki, sun taholta olen vain kätevä kuunteleva korva? Mun tunteilla ei ollut sulle väliä?


    • Sivustatulin

      ei tietenkään jos hän ei ole vapaa!!

    • Rayoflightnainen

      Asiat on monimutkaisia. En ole ollut tunteeton, suojellut vain itseäni koska en ole sinusta varma. Toivoisin että tulisit juttelemaan tai laittaisit irl jotain viestiä että saataisin koko sekasotkuun selkoa ja samanlainen keskusteluyhteys auki kuin mitä joskus oli.

      • Ystävyydellätietenkin

        Voitko sä ottaa yhteyttä? Mä en nyt voi.. Sun vuoro?


    • olevaansentoisenkanssa

      Minä en enää ota yhteyttä enkä tule juttelemaan. Minun silmissäni sinä olet kiinnostunut siitä toisesta ja olet sen toisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe