Aito avioliittolaiset, ei lopeteta rukousta

mikkelinmies1

Vaikka kansalaisaloite kaatuikin, niin rukoukset ovat JUmalan tiedossa. Stellan kauppakeskuksessa oli näyttävällä paikalla Finlayson liike, jonka takaseinällä riippui mainos, homoasuinen mies tuijottaen härkisti liukuportaita ylös ja alasmeneviä. Aloin rukoilemaan että firma loppuisi ja homomainos häviäisi. Ilokseni huomasin tässä kun käväisin viikko pari sitten, että liike oli sulkenut ovensa ja homomies hävinnyt. Jatketaan rukousta. Kaikki meidän rukoukset ovat tulleet Jumalaan tietoon ja tulevat.

62

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tainnut rukouksesi hirveästi auttaa, koska liike avataan uudestaan kesällä :)

    • mikkelinmies1

      en usko että avataan

      • Aamenet

      • mikkelinmies1

        Lehtiuutisiin kannattaa aina luottaa. Länsi-Savossahan luki "Finlaysonin Mikkelin liikkeen myynti limbosi - tulee silti takaisin kesällä". MIstähän ne asiakkaat tulisivat kesällä, kun koko vuoden yrittivät. Eivät auttaneet homomiehet ja homolakanat. Rukoukseni/rukouksemme vaikuttavat edelleen, myös kesällä. Kaupanteossa pitää olla säädyllisyyttä rehellisyyden lisäksi.


      • Aamenet kirjoitti:

        MINUN rukoukseni on kuultu! Jumala on sittenkin olemassa!

        Aiheesta on ilmeisesti erisuuntaisia rukouksia, joita Jumala toteuttaa vuorotellen.


      • mikkelinmies1 kirjoitti:

        Lehtiuutisiin kannattaa aina luottaa. Länsi-Savossahan luki "Finlaysonin Mikkelin liikkeen myynti limbosi - tulee silti takaisin kesällä". MIstähän ne asiakkaat tulisivat kesällä, kun koko vuoden yrittivät. Eivät auttaneet homomiehet ja homolakanat. Rukoukseni/rukouksemme vaikuttavat edelleen, myös kesällä. Kaupanteossa pitää olla säädyllisyyttä rehellisyyden lisäksi.

        Joku poisti linkin tarkoittamaani uutiseen. Mutta elä huoli, liike avataan jo toukokuussa!

        http://www.lansi-savo.fi/uutiset/lahella/finlayson-etsii-mikkelista-vakituisia-tiloja-popup-myymala-menee-kiinni-muutamaksi


      • mikkelinmies1

        On vain yksi rukouksia kuuleva JUmala, Israelin Jumala., jota minä saan rukoilla ja hän kuuntelee. En siis usko myymälän avaamiseen toukokuussa, enkä koko vuonna. Mainosreklaami on totaalisen epäonnistunut ja vastenmielinen.


      • mikkelinmies1 kirjoitti:

        On vain yksi rukouksia kuuleva JUmala, Israelin Jumala., jota minä saan rukoilla ja hän kuuntelee. En siis usko myymälän avaamiseen toukokuussa, enkä koko vuonna. Mainosreklaami on totaalisen epäonnistunut ja vastenmielinen.

        Ei taida Finlaysonin liiketoiminta olla suurestikaan sinun uskomisistasi kiinni? Toki on vähän yllättävää, jos homma pienen paussin jälkeen alkaa pelittää paljon entistä paremmin, mutta se on Finlaysonin asia miettiä tätä.

        Useimpien ihmisten mielestä homohahmot eivät nykyään ole erityisen vastenmielisiä. Taitaa tämä vuosisatamme olla sulle väärä?

        Kun lähimarketissa myytiin Jari Sillanpää -kahvia 1,50 €/paketti, rajoitus 4/talous, 95 prosentilla asiakkaista oli ne neljä pakettia kuormassaan. Ja kysehän on maamme tunnetuimmasta homosta.


      • mikkelinmies1 kirjoitti:

        On vain yksi rukouksia kuuleva JUmala, Israelin Jumala., jota minä saan rukoilla ja hän kuuntelee. En siis usko myymälän avaamiseen toukokuussa, enkä koko vuonna. Mainosreklaami on totaalisen epäonnistunut ja vastenmielinen.

        Ei kannata uskoa rukouksiin, koska aitoavioliittolaisetkin ovat havainneet kaiken turhaksi.


      • kulunutnaama
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Ei taida Finlaysonin liiketoiminta olla suurestikaan sinun uskomisistasi kiinni? Toki on vähän yllättävää, jos homma pienen paussin jälkeen alkaa pelittää paljon entistä paremmin, mutta se on Finlaysonin asia miettiä tätä.

        Useimpien ihmisten mielestä homohahmot eivät nykyään ole erityisen vastenmielisiä. Taitaa tämä vuosisatamme olla sulle väärä?

        Kun lähimarketissa myytiin Jari Sillanpää -kahvia 1,50 €/paketti, rajoitus 4/talous, 95 prosentilla asiakkaista oli ne neljä pakettia kuormassaan. Ja kysehän on maamme tunnetuimmasta homosta.

        Huonostippa on Jari kahvi myynyt jos pitää myydä jo 1.50/pkt.
        Ja tottakai ihmiset ostaa halpaa kahvia jarista huolimatta, kippaa kotona sisällön kahvipurkkiin, niin ei tarvi katella naamaa..
        Itse pidin ennen (tiesin , että on homo ) Jarista laulajana , nykyään en enää pidä.
        Ja näyttääkin aika rähjääntyneelta median kuvissa.


      • enpidä_
        kulunutnaama kirjoitti:

        Huonostippa on Jari kahvi myynyt jos pitää myydä jo 1.50/pkt.
        Ja tottakai ihmiset ostaa halpaa kahvia jarista huolimatta, kippaa kotona sisällön kahvipurkkiin, niin ei tarvi katella naamaa..
        Itse pidin ennen (tiesin , että on homo ) Jarista laulajana , nykyään en enää pidä.
        Ja näyttääkin aika rähjääntyneelta median kuvissa.

        Sillanpää on kuin vanha irstas homo. Muuttunut ulkoisesti perversin näköiseksi varsinkin kun on kyninyt sen päänsä.


      • enpidä_ kirjoitti:

        Sillanpää on kuin vanha irstas homo. Muuttunut ulkoisesti perversin näköiseksi varsinkin kun on kyninyt sen päänsä.

        En ole minäkään koskaan pitänyt Jari Sillanpäästä. Mutta kyllä hänellä suosiota vaikuttaa olevan.


      • rankkaaelämää
        enpidä_ kirjoitti:

        Sillanpää on kuin vanha irstas homo. Muuttunut ulkoisesti perversin näköiseksi varsinkin kun on kyninyt sen päänsä.

        samoin Antti Tuisku on kuin vanha homopappa


      • mikkelinmies1 kirjoitti:

        On vain yksi rukouksia kuuleva JUmala, Israelin Jumala., jota minä saan rukoilla ja hän kuuntelee. En siis usko myymälän avaamiseen toukokuussa, enkä koko vuonna. Mainosreklaami on totaalisen epäonnistunut ja vastenmielinen.

        >> En siis usko myymälän avaamiseen toukokuussa, enkä koko vuonna. <<

        Olet kovasti uskovainen, etkä silti usko. Kyllä se avataan, usko pois.

        ps tämäkin aloitus oli uskomatonta uskovien nöyryytystä!


      • ole.hyvä
        qwertyilija kirjoitti:

        >> En siis usko myymälän avaamiseen toukokuussa, enkä koko vuonna. <<

        Olet kovasti uskovainen, etkä silti usko. Kyllä se avataan, usko pois.

        ps tämäkin aloitus oli uskomatonta uskovien nöyryytystä!

        Tässä tietoa Patmoksesta
        http://www.patmos.fi/

        ja tässä linkki Patmos Radioon
        http://patmos.studio24.fi/#play


      • OnkoPatmosAa
        ole.hyvä kirjoitti:

        Tässä tietoa Patmoksesta
        http://www.patmos.fi/

        ja tässä linkki Patmos Radioon
        http://patmos.studio24.fi/#play

        Olet ensimmäinen, ja toistaiseksi ainoa, joka mainitsee Patmoksen tässä ketjussa. Onko Patmos=Aito avioliitto ry? Luulin, että Aa ry ei mainostanut itseään uskonnollisena yhdistyksenä, mutta ilmeisesti olin väärässä.


    • ta-taa

      Jep. Tässä taas nähdään Herran tärkeysjärjestys. Ugandassa Matumbo, 4 v. kuolee pian nälkään ja siskonsa kuoli jo aiemmin raiskauksen, (Ugandan moraaliministeri Simon Lokodo ei muuten näe valtiota riivaavassa raiskausepidemiassa mitään ongelmaa, koska se tapahtuu luonnollisesti miehen ja tytön välillä...) jälkeisiin komplikaatioihin, heidän Herra on unohtanut.
      Mutta kun yltäkylläisyydessä elävä Mikkelinmies pahastuu homolakanasta, syöksyy Herra paikalle välittömästi, kunhan ensin on parantanut Annelin kipeän varpaan.

      • Pudis55

        Herrahan toimii ihan raamatun mukaisesti. Raamatun jumalahan on omahyväinen, itsekäs, pitkävihainen, brutaali, sovinisti murhaaja. Mitä muuta tältä voi odottaa?


    • >> Aito avioliittolaiset, ei lopeteta rukousta Vaikka kansalaisaloite kaatuikin, niin rukoukset ovat Jumalan tiedossa. <<

      Aivan varmasti ovat eli hyvä idea. Keskittykää jatkossa nimenomaan rukoilemiseen, mieluiten 24/7, niin kyllä ne teidän tavoitteet toteutuu. Tsemppiä rukoiluun!

      • olethan.lesbon.eno

        Joko olet saanut kutsun siskontyttösi lesbohäihin?


      • olethan.lesbon.eno kirjoitti:

        Joko olet saanut kutsun siskontyttösi lesbohäihin?

        Monet sukulaiset ja ystävät saavat jatkossa kutsun samaa sukupuolta olevien häihin.

        Ja sinua tietysti vituttaa kun samaa sukupuolta olevien avioliitto on mahdollinen 1.3.2017 alkaen myös Suomessa.


    • ate.isti

      Juu - rukoilkaa niin perkeleesti!

    • mikkelinmies1

      Eiköhän oteta, Aito avioliittolaiset, rukouskohteeksi tämä julkeasti homouden harjoittamista suosiva Finlayson, jotta sen toiminta loppuisi koko maassa. Näinhän kävi MIkkelissäkin rukouksen seurauksena.

      • Ja ne rukouksethan auttoivat vuodesta 2014 lähtien kaatamaan homojen avioliitot?

        Olet huippu-pelle! Toukokuussa saat kaikkien naurut päällesi. Samoin kuin pertsa2012 saa tämän vuoden viimeisenä päivänä.


      • Taisi olla PopUp myymälä mikä oli siellä vain hetken ihan suunnitellusti - uusi vakituinen myymälä taitaa olla tulossa.

        Rukoilu siis taas tuotti pettymyksen.


    • mikkelinmies1

      Torre12, olet siinä mielessä oikeassa että eduskunta petti ja sortui äänestämään populistin tavoin homojen avioliiton puolesta, vaikka sydämessään ajatteli toisin, jos jätetään vihervasemisto omaan autaalliseen homeeseensa. Vihreät tulevat häviämään esim. Helsingin ylipormestarivaalissa, vaikka ehdokas onkin sinänsä valveutunut körttisukuinen etelä-pohjalainen. Uskon, että rukouksemme ovat nousseet Jumalan tietoon ja ne estävät pahimmat kiroukset Suomea kohtaan. Olen osaltani aloittamassa siis yksilötason rukouskamppailun homouden suosijoita vastaan ja toivon mukaan kaikki samanmieliset tulevat mukaan. Ehkä olen mahtipontinen mutta olen vilpitön. Finlayson vapisee. Seuraavaksi, kuka? Sitä mietin ystävällisesti.

      Uskon, että rukoukset eivät ole koskaan turhia, jos ne ovat vilpittömiä, "Yksinkertaista, eikö totta". Jos et usko rukoukseen, niin mihin?

      • Suomessa on uskonnonvapaus. Saat uskoa rukoukseen jos haluat.

        Muut uskovat muihin asiohin. Ja ne muut asiat ovat aivan yhtä oikeita, hyviä, arvostettuja jne. kun sinunkin uskosi.


      • Mutta onhan se aivan loistava juttu, että minä ja mieheni voimme pian olla avioliitossa. Eduskunta teki upean päätöksen homoille ja lesboille.


      • mikkelinmies1 meni valehtelemaan?

        Helsingin vihreiden ehdokkaat ylipormestareiksi ovat Anni Sinnemäki ja Pekka Sauri; he ovat syntyneet Helsingissä. Että ihan "valveutunut körttisukuinen etelä-pohjalainen".


      • rukousta.pukkaa

        Lainaan viestiä toiselta palstalta:

        "Arvoisat palstan kristityt uskovaiset.

        Rukoilulla on ongelma. Kukaan ei ole koskaan pystynyt todistamaan rukoilulla olevan vaikutusta tähän maailmaan missä elämme. Rukoilun vaikutus on vain rukoilijaan itseensä, kun hän saa rukoilusta hyvän olon tai toiveen tulevista tapahtumista.

        Kristittyjen rukoilu on ollut samanlaista kuin buddhalaismunkkien mumina tuuleen.
        Aivan samanlaista vaikka buddhalaiset ovat väärässä ja Jeesukseen uskovat oikeassa. Miksi näin on? Mitä voitte tehdä? Miksi Jumala ei vastaa rukoukseen?

        Onko ongelma väärissä kristityissä uskovaisissa? Antaako väärien kristittyjen soraääni rukouksiin mitätöivää tehoa? Jos oikeanlaiset kristityt rukoilevat niin voisiko silloin Jumala olla kuulolla? Ketkä ovat oikeita kristittyjä ja miten se voidaan todistaa?

        Tämä ongelma saadaan yhdellä kertaa selvitetyksi. Jumalalta saadaan vastaus ketkä ovat oikea seurakunta ja todiste sille, että Jumala on olemassa, kuuntelee ja vastaa.

        Järjestetään Rukoilun SM-kilpailut.
        Jokaisesta osallistuvasta seurakunnasta kootaan 7 hengen joukkue, koska 7 on pyhä taivaallinen luku.

        Laitetaan esine kentän keskelle ja maaliviiva molempiin päätyihin. Kun peli alkaa niin kotipäädyissä (kentän ulkopuolella) olevat joukkueet alkavat rukoilla esineen liikkumista toiseen päätyyn. Se kumpi joukkue saa rukoilun voimalla liikutettua esineen vastustajan päätyyn voittaa. Molemmilla joukkueilla saa tietysti olla kannustajat veisaamassa laidalla ja odottamassa Jumalan vastausta. Säädetään peliaika vaikka 40 minuuttiin ja jos sinä aikana ei tapahdu maalia niin peli päättyy tasan.

        Pelit voidaan ottaa mukaan Veikkauksen pitkään vetoon vaikkakin tasapelien kerroin jää oletettavasti näissä peleissä aika alhaiseksi.

        Nyt vain adventistit, katoliset, helluntailaisten monet lahkot, luterilaiset, jehovat ja kaikki kynnelle kykenevät kokoamaan joukkueita. Harjoittelu tekee mestarin."


      • mikkelinmies1
        rukousta.pukkaa kirjoitti:

        Lainaan viestiä toiselta palstalta:

        "Arvoisat palstan kristityt uskovaiset.

        Rukoilulla on ongelma. Kukaan ei ole koskaan pystynyt todistamaan rukoilulla olevan vaikutusta tähän maailmaan missä elämme. Rukoilun vaikutus on vain rukoilijaan itseensä, kun hän saa rukoilusta hyvän olon tai toiveen tulevista tapahtumista.

        Kristittyjen rukoilu on ollut samanlaista kuin buddhalaismunkkien mumina tuuleen.
        Aivan samanlaista vaikka buddhalaiset ovat väärässä ja Jeesukseen uskovat oikeassa. Miksi näin on? Mitä voitte tehdä? Miksi Jumala ei vastaa rukoukseen?

        Onko ongelma väärissä kristityissä uskovaisissa? Antaako väärien kristittyjen soraääni rukouksiin mitätöivää tehoa? Jos oikeanlaiset kristityt rukoilevat niin voisiko silloin Jumala olla kuulolla? Ketkä ovat oikeita kristittyjä ja miten se voidaan todistaa?

        Tämä ongelma saadaan yhdellä kertaa selvitetyksi. Jumalalta saadaan vastaus ketkä ovat oikea seurakunta ja todiste sille, että Jumala on olemassa, kuuntelee ja vastaa.

        Järjestetään Rukoilun SM-kilpailut.
        Jokaisesta osallistuvasta seurakunnasta kootaan 7 hengen joukkue, koska 7 on pyhä taivaallinen luku.

        Laitetaan esine kentän keskelle ja maaliviiva molempiin päätyihin. Kun peli alkaa niin kotipäädyissä (kentän ulkopuolella) olevat joukkueet alkavat rukoilla esineen liikkumista toiseen päätyyn. Se kumpi joukkue saa rukoilun voimalla liikutettua esineen vastustajan päätyyn voittaa. Molemmilla joukkueilla saa tietysti olla kannustajat veisaamassa laidalla ja odottamassa Jumalan vastausta. Säädetään peliaika vaikka 40 minuuttiin ja jos sinä aikana ei tapahdu maalia niin peli päättyy tasan.

        Pelit voidaan ottaa mukaan Veikkauksen pitkään vetoon vaikkakin tasapelien kerroin jää oletettavasti näissä peleissä aika alhaiseksi.

        Nyt vain adventistit, katoliset, helluntailaisten monet lahkot, luterilaiset, jehovat ja kaikki kynnelle kykenevät kokoamaan joukkueita. Harjoittelu tekee mestarin."

        HYvää pohdintaa vai sarkasmia? Itse ajattelen yksinkertaisesti että yhdenkin henkilön rukous voi muuttaa. Muista Abraham ja Mooses. Kaukana ovat, mutta tässä päivässä lukemattomia vastauksia. Ei rukousvoima ole mikään punakomppania, jotta huutoäänestyksellä ratkaistaan. Meillä ratkaisee itse maailman Luoja. Otappa sinäkin, "rukousta.pukkaa" kohteeksi joku syntinen homouden suosija/harjoittaja firma siellä missä asut. JUmala vastaa ajallaan. Kaatuu. Suurin juttu koko paketissa on, että sieluja pelastuu. Homokin voi pelastua ottamalla Jeesuksen vastaan ja hylkäämällä homouden harjoittamisen. Esimerkkejä on


      • mikkelinmies1 kirjoitti:

        HYvää pohdintaa vai sarkasmia? Itse ajattelen yksinkertaisesti että yhdenkin henkilön rukous voi muuttaa. Muista Abraham ja Mooses. Kaukana ovat, mutta tässä päivässä lukemattomia vastauksia. Ei rukousvoima ole mikään punakomppania, jotta huutoäänestyksellä ratkaistaan. Meillä ratkaisee itse maailman Luoja. Otappa sinäkin, "rukousta.pukkaa" kohteeksi joku syntinen homouden suosija/harjoittaja firma siellä missä asut. JUmala vastaa ajallaan. Kaatuu. Suurin juttu koko paketissa on, että sieluja pelastuu. Homokin voi pelastua ottamalla Jeesuksen vastaan ja hylkäämällä homouden harjoittamisen. Esimerkkejä on

        Raamattu ei opeta, että homo voi pelastua "hylkäämällä homouden harjoituksen". Kukaan ei edes tiedä miten homoutta harjoitetaan.


      • mikkelinmies1
        torre12 kirjoitti:

        Raamattu ei opeta, että homo voi pelastua "hylkäämällä homouden harjoituksen". Kukaan ei edes tiedä miten homoutta harjoitetaan.

        Oikeassa olet. Huorintekijäkään ei pelastu, jos ei kadu. Langeta aina voi, se on ihmisen heikkoutta. Homo voi pelastua, jos jättää syntinsä harjoittamisen, vaikka identiteetiltään olisi edelleen homo. Se voi olla vaikeaa, mutta selibaatissa voi elää. Itse Herra Jeesus eli selibaatissa, samoin myös hänen jälkeensä suurin opettaja ihminen (Jeesushan oli myös Jumala)Saulus Tarsolainen sittemmmin Paavali.

        Pelastutaan vain hänen kauttaan joka sanoo "minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luokse muutoin kuin minun kauttani". Yleensä ottaen uskoon tullut hylkää syntisen elämäntapansa. On monenlaista syntiä, toiset vievät helvettiin ja toiset eivät. Sodoma ja Gomora ovat esimerkkejä siitä, jotka ainakin vievät pimeyteen. En oikein uskalla sittenkään lausua sanaa Helvetti, onko sellainen? Hitler, Stalin ja siivosyntinen muotojumalinen kristitty, joka ei ymmärrä mitä tehdään Jeeuksella. Tapaan heitäkin. Ovatko he samassa paikassa. Herra armahda meitä.


      • mikkelinmies1 kirjoitti:

        Oikeassa olet. Huorintekijäkään ei pelastu, jos ei kadu. Langeta aina voi, se on ihmisen heikkoutta. Homo voi pelastua, jos jättää syntinsä harjoittamisen, vaikka identiteetiltään olisi edelleen homo. Se voi olla vaikeaa, mutta selibaatissa voi elää. Itse Herra Jeesus eli selibaatissa, samoin myös hänen jälkeensä suurin opettaja ihminen (Jeesushan oli myös Jumala)Saulus Tarsolainen sittemmmin Paavali.

        Pelastutaan vain hänen kauttaan joka sanoo "minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luokse muutoin kuin minun kauttani". Yleensä ottaen uskoon tullut hylkää syntisen elämäntapansa. On monenlaista syntiä, toiset vievät helvettiin ja toiset eivät. Sodoma ja Gomora ovat esimerkkejä siitä, jotka ainakin vievät pimeyteen. En oikein uskalla sittenkään lausua sanaa Helvetti, onko sellainen? Hitler, Stalin ja siivosyntinen muotojumalinen kristitty, joka ei ymmärrä mitä tehdään Jeeuksella. Tapaan heitäkin. Ovatko he samassa paikassa. Herra armahda meitä.

        Raamattu ei kehoita ketään elämään selibaatissa. Aabrahamilla ja Daavidillakin oli jopa sivuvaimoja.

        Mistä keksit homolle olevan selibaatin ainoa pelastukseen vievä elämä?


      • JeesusIhmisenPoika
        mikkelinmies1 kirjoitti:

        Oikeassa olet. Huorintekijäkään ei pelastu, jos ei kadu. Langeta aina voi, se on ihmisen heikkoutta. Homo voi pelastua, jos jättää syntinsä harjoittamisen, vaikka identiteetiltään olisi edelleen homo. Se voi olla vaikeaa, mutta selibaatissa voi elää. Itse Herra Jeesus eli selibaatissa, samoin myös hänen jälkeensä suurin opettaja ihminen (Jeesushan oli myös Jumala)Saulus Tarsolainen sittemmmin Paavali.

        Pelastutaan vain hänen kauttaan joka sanoo "minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luokse muutoin kuin minun kauttani". Yleensä ottaen uskoon tullut hylkää syntisen elämäntapansa. On monenlaista syntiä, toiset vievät helvettiin ja toiset eivät. Sodoma ja Gomora ovat esimerkkejä siitä, jotka ainakin vievät pimeyteen. En oikein uskalla sittenkään lausua sanaa Helvetti, onko sellainen? Hitler, Stalin ja siivosyntinen muotojumalinen kristitty, joka ei ymmärrä mitä tehdään Jeeuksella. Tapaan heitäkin. Ovatko he samassa paikassa. Herra armahda meitä.

        "Itse Herra Jeesus eli selibaatissa"

        Tästä ei ole mitään mainintaa Raamatussa. Varhaiskristillisten tekstien sisältö sitä vastoin antaa ymmärtää, että Jeesus eli kuten sen ajan miehet muutenkin.

        On varmaan liian vaikeaa ajatella Jeesusta sukupuolisena olentona, miehenä, jolla oli miehen halut ja sukupuolielimet. Tai että Jeesus kävi kakalla ja pissalla.


    • Kristitty__
    • mikkelinmies1

      En mennyt valehtelemaan Torre12, Helsingin vihreiden ylipormestariehdokas on Anni Sinnemäki, hänen isoisänsä Jussi Sinnemäki oli tunnetuimpia körttipappeja ja lähtöisin Lapualta. Pekka Sauri putosi heti näitten vihreitten sisäisissä. Annin isä on tunnettu kirjailija ja sai taistolaisherätyksen kuten niin moni muukin ns. kulttuurikodin lapsi 1970-luvulla, mutta on nykyään toista mieltä. Jan Vapaavuori on Annin kilpailija. Helsinki tarvitsee hyvän, kristityn ylipormestarin, joka ei juokse kaiken maailman populistien teitä, vaan kunnioittaa JUmalaa. Vapaavuori on käsitykseni mukaan kirkon mukaan, mutta ei Sinnemäki. Ylipormestari on joko Vapaavuori tai Sinnemäki. Tämä ei ole uskon asia, vaan poliittista faktaa.

      • Noista kahdesta kannatamme Vapaavuorta!


      • Siis Anni Sinnemäki on valveutunut etelä-pohjalainen?

        Omat poikani ovat myös syntyneet Helsingissä, vanhempien juuret eri puolilla Suomea. He eivät selvästikään koe olevansa muuta kuin helsinkiläisiä.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Noista kahdesta kannatamme Vapaavuorta!

        Puhut itsestäsi jo "me" muodossa?

        Vai tarkoitatko siis että kannatat Vapaavuorta kaikilla nimimerkeilläsi? Eli "usko.vainen", "lettas" jne jne jne?


    • mikkelinmies1

      Tuossa edellä. Ei kannata, sillä Jeesus on jo voittanut. Toivon että Vapaavuori voittaa,Annan sympatiapisteet Annille. Helsinkin tarvitsee johtajan, joka uskoo Jeesukseen.

    • mikkelinmies1

      Turkuun, Suomen vanhimpaan, sivistyneimpään ja kristillisempään kaupunkiin kuulemma suunnitellaan Tom of Finlandia aukiota? Ei kai tälläinen matelu homojen ja setan edessä voi olla? Mikä häpeä Suomen kristikansalle.

      • Miksi taiteilijalle ei saisi puuhata patasasta.

        Onhan niitä patsaita muillekin pystytetty, Mannerheimille jne.


    • AntikirkkoAction

      Liikekannallepano on aloitettu kummassakin leirissä ja uuden täysimmittaisen sodan tuntua on ilmassa. Taisteluasetelmia keskiviikon taisteluihin otetaan jo puolin ja toisin ja AA-kerholaiset kävivat ensimmäiseen tunnustelevaan hyökkäykseen Ylen sivuilla, kun piispat ilmoittivat rankaisevansa ankarasti kirkon rintamalinjasta poikkeavia separatistipappeja. http://yle.fi/uutiset/3-9470384

      Keskiviikon kahakassa tappiot tulevat olemaan kirkolle mittavat ja kirkko tulee kokemaan tappiota useammalla rintamalinjalla, kun eroja tulee niin libukoiden, kuin myös konservatiivien joukoista.

      Kotkan seurakunnassa koettiin jo tämän taistelun ensimmäiset tappiot, mutta tämä on vasta alkua ja tällä viikolla seurakunnat ympäri Suomea tulevat menettämään jäseniä.

      "Kotkan seurakunnassa eropiikki" http://www.eroakirkosta.fi/media/none/tiedote_01_2017.html?year=2017

      • Erikoista kielenkäyttöä, ei kovin kristlilistä.


      • jumalan.nimeen
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Erikoista kielenkäyttöä, ei kovin kristlilistä.

        Mitenkä niin? Kyllähän siellä armeijassakin vannotaan vala kaikkitietävän jumalan edessä ja kristityt sotilaspastorit on rintamalla yllyttämässä tappamaan vaikka se raamatun käskyjen kanssa vähän ristiriidassa onkin.


      • jumalan.nimeen kirjoitti:

        Mitenkä niin? Kyllähän siellä armeijassakin vannotaan vala kaikkitietävän jumalan edessä ja kristityt sotilaspastorit on rintamalla yllyttämässä tappamaan vaikka se raamatun käskyjen kanssa vähän ristiriidassa onkin.

        Kirkko ei ole armeija jos et sitä satu tietämään.


      • jumalan.nimeen

        Ethän sä puhunut mitään kirkosta vaan kristillisyydestä, mutta kyllä se kirkko tiivistä yhteistyötä armeijan kanssa tekee.

        "Puolustusvoimien virassa olevat sotilaspapit ovat evankelis-luterilaisen kirkon vihittyjä pappeja. "

        "Kirkollinen työ koostuu rauhan aikana julistuksesta, opetuksesta ja sielunhoidosta. Sotilaspapiston tehtävät rauhan aikana määrittelee Kirkollisen työn ohjesääntö (KirkO)."


    • mikkelinmies1

      Vaatimantoa keskustelua , homot ja lesbot.

      • Vaatimattomia tuloksia rukoiluillanne "oikeauskoiset".


    • samaJeesustie

      Tämä avioliittoasia on vain vahvistanut uskovien yhteyttä ja pyhä ja epäpyhä tulee pitää erillään.Jeesuksen Kristuksen nimen alla ei voi siunata syntiä.Tähän pelleilyyn ja omantahdon tielle uskovat eivät lähde mukaan.

      Uskovat kunnioittavat Raamatun muuttumatonta Jumalan sanaa liittyen avioliittoonkin.Avioliitto voi olla vain miehen ja naisen välinen kristillisistä uskoa tunnustavien keskuudessa.Jos esivalta olisi Jumalan sanan vastaista, niin silloin Jumalan tahto on kristityillä yli esivallan ja siis valtiovallan ja siksi kautta historian uskovat ovat joutuneet Jeesuksen Kristuksen nimen tähden kohtaamaan vainoa.

      https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0ahUKEwj_xseej7LSAhUDkSwKHYzABlIQFggkMAE&url=https://sites.google.com/site/tietojako/mirja-ronning-1992-kaeaennoes-ei-ole-luotettava&usg=AFQjCNEenII4NJVErTIo-1J7CWz-HHFmkw&bvm=bv.148073327,d.bGg

      Uskovat pitävät yhtä Jeesuksessa Kristuksessa yli seurakuntarajojen .Onhan tämä maailman moraalinen suunta luettavissa Raamatussa ja se on vain alaspäin. Ei tätä maailmaa voi muuttaa,se kulkee loppuaan kohti, mutta ihmisiä voi pelastua maailmasta Jeesuksen Kristuksen Golgatalla vuotaneen sovintoveren turvin.Tämä veri puhdistaa kaikesta vääryydestä ja luo uutta Jumalan sanan voimalla.

      • >Onhan tämä maailman moraalinen suunta luettavissa Raamatussa ja se on vain alaspäin.

        Olisko kuitenkin parempi katsoa enemmän todellisuutta sekä tosiasioita ja vähemmän juutalaista mytologiaa?


      • Miksi kristityt eivät osaa käyttää välimerkkejä oikein?


    • viharukous

      Onko viharukoukset tuottanut uusia tuloksia ja onko finlayson joutunut sulkemaan lisää liikkeitä?

      • homottajalle

        Mikä on vihaa?


    • hetken.tauko.kiitos

      Turha rukoilla vähään aikaan, jumalan sähköpostilaatikko on ihan täynnä.

    • "Aito avioliittolaiset. Ei lopeteta rukousta"
      "Vaikka kansalaisaloite kaatuikin, niin rukoukset ovat JUmalan tiedossa."

      Eikö olisi hyödyllistä keskittyä rukoilemaan ja työskentelemään sen omankin avioliiton puolesta välillä. Kun keskittyy liikaa muiden avioliittoihin ja herkuttelee kaiket päivät mielessään homoseksillä ja homojen "parittelulla", voi se oma liitto ja suhde mennä sillä aikaa retuperälle. :D

      • aborttiklinikka

        Jos sinä et pysty tekemään kuin yhtä asiaa kerrallaan se ei tarkoita, että muut olisivat yhtä rajoittuneita.


    • Anonyymi

      Ostin tänään prismasta juomasekoitusta vodka-ginger, tölkissä oli hieno kuva, tom of finlandin Kake. Koppalakkinen viiksimies. 💕♥️

      Kake-kasseja näkee ja pussilakanoita just.

    • Anonyymi

      "homoasuinen mies"

      Millainen on homoasu?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe