RIP Puparin Siwa

Legendsiwa

Siwa sit lopettaa D: Hyviä muistoja sieltä, kertokaa omanne tänne.

37

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eituleikävä

      Ei yhtäkään hyvää muistoa kusihousu juopot laahustaa heti ysiltä tuskissaan hakemaan kaljapulloa hyvä vaan kun lopettaa sekin pulju

    • Ekitekisen

      Hieno myymälä se oli. Kävin Keljosta asti siellä päivittäin.

    • KiitosSiitä

      Hyvä että suljetaan tuo kusilahkeitten kantapaikka.

      • kiinnijoutaa

        Juuri näin mutta se piriluola vieressä jatkaa liekö porukka sinne vie rahansa kun ei siwa enää palvele


      • KusihousuOstoksilla

        Et kai sä siellä kaupassa housuihisi kussut?


      • eisamperi

        Pulsut on nyt hätää kärsimässä pitää saleen asti katkokävellä siinähän kerkee tulla pahimmillaan viinakramppi


      • agfdsgsdg
        kiinnijoutaa kirjoitti:

        Juuri näin mutta se piriluola vieressä jatkaa liekö porukka sinne vie rahansa kun ei siwa enää palvele

        Ei oo sekään paikka enää maineensa veroinen. Vuosia sitten sen paikan pokekin lähti 5 vuodeksi istumaan tapon yrityksestä ja joku ressukka muija vielä täällä kyseli kuka sellainen lihaksikas, tatutoitu ja komea pokemies mahtaa olla. Ihmeellisiä tytteleitä palstalla.


    • Siwasäästö

      Hyvä Siwa oli ja käytiin aikoinaan kaverin kanssa siellä paljonkin asioimassa. Ystävällinen, hyvä henkilökunta, taattua siwaväkeä.

    • knefe77

      joo oli nasta myyjät kolmesti ryöstettii ei se enää sit välittäny laitto jo rahat valmiiks ku tultiin sisälle

      • sniiff

        Räkänokalla kovat jutut


    • Maitopartapah

      Ihana Siwa, miks menet pois. Oli kätsy hakea purkki maitoa läheltä.

      • vaimaitoa

        Siis kaljaa tunnusta pois


    • Siwuuuu

      Miten vanhukset nyt saa edes maitoa pöytään kun sale ja prisma ovat mäkien alla, ja aika kaukana.

      • elämäonkovaa

        Voi voi juokoot kahvinsa mustana eipä ollut nimien keruusta hyötyä no aivan sama itse käyn aina prismassa enkä missään kälysessä siwassa


      • Pysyasiassa
        elämäonkovaa kirjoitti:

        Voi voi juokoot kahvinsa mustana eipä ollut nimien keruusta hyötyä no aivan sama itse käyn aina prismassa enkä missään kälysessä siwassa

        Eihän kukaan kysynyt missä sinä käyt tavaroita ihailemassa. Nyt oli kyse puparin Siwasta.


      • kiinnijoutaa

        Eihän tuollainen kallis pulju kannata pelkän kaljan ja maitopurkin ostolla surkea ja kallis oli muutenkin


      • sdgffgdg
        elämäonkovaa kirjoitti:

        Voi voi juokoot kahvinsa mustana eipä ollut nimien keruusta hyötyä no aivan sama itse käyn aina prismassa enkä missään kälysessä siwassa

        Oletko sinä se sarjakuristaja joka karkas Prismasta saattajiltansa?


    • Puputon

      On kovaa elämä monella, sen kuulee näistä viesteistä yleisesti. Ajatukset kulkee navan alitse ja juomien suuntaan, vihaan ja katkeruuteen. Ei juuri kauniimpia ajatuksia täällä keskusteluissa, mutta hyvä että tänne saa purkaa mielipahaansa ja kertoa suurimmista himonsa kohteista. Paljon puuttuu ja tekee mieli.

      • minäpoikajuon

        No eläs vaivu synkkyyteen sale tuskin häviää minnekään sieltä saat pahimpaan kaljantuskaas sen pilsnerin heti aamu ysiltä kunhan jaksat sinne asti kontata löysät housuissa


      • JoOnJutut

        Juu, Jykylän melkein kaikki, asiallisestikin alkaneet, keskusteluketjut aina päättyvät samojen 25/7 -häiriköiden sonnan syytämiseksi toisia keskustelijoita ja ulkopuolisiakin kohtaan.
        Siinä ajalteltavaa, millaista sakkia palstalla nykyisin pyörii.
        Pillua, kullia, persereikää, viinaa, Puparia, Kankitietä, mamuttelua, homottelua jne jne


    • Sisäpiiristä

      Seuraava Lidl tulee Huhtasuolle. Siihen on lyhyt matka kaikista sosiaalikeskittymistä.

      • mikävitsi

        Vai natsisiwa no heh heh


    • vvvb

      Jyväskylän Siwat Myllyjärvi ja Kisakatu lopettaa,tietääkseni.

      • eituumaamitään

        Ou jee ei tule ikävä niitä puoskari hinnoilla olevia puljuja


      • Lääket.lis
        eituumaamitään kirjoitti:

        Ou jee ei tule ikävä niitä puoskari hinnoilla olevia puljuja

        Voitko rotta tarkentaa mitä ovat puoskari hinnat?


      • oletkopirihönö

        Mene Siwaan ja totea itse kapinen narkkari


      • HönöMikäHönö
        oletkopirihönö kirjoitti:

        Mene Siwaan ja totea itse kapinen narkkari

        Oletkos itse ja puutteessako elät kun ole noin ilkeä.


      • puparinpipari

        Minnuu rynkytettään ku kiimasta kania aamusta iltaan ei siinä kerkiä Siwan kohtaloa miettimään


      • LutakonParonitar
        oletkopirihönö kirjoitti:

        Mene Siwaan ja totea itse kapinen narkkari

        Meillä on selvä työnjako. Kotiapulaisemme käy kaupassa ja hänet on ohjeistettu käymään ainoastaan Mestarin Herkussa ja Seppälän Prismassa.


      • eimitääneroa

        Samanlaista peräkamari pojan pökkimää siankantturaa myyvät kuin siwassakin


      • JooseppiPooseppi
        Lääket.lis kirjoitti:

        Voitko rotta tarkentaa mitä ovat puoskari hinnat?

        Siwa itse asiassa on hyvinkin kallis kauppa vaikka porukka sitä pitää/luulee halvaksi.

        Tämän sanon sitten ihan ilman suun soittoa. Tehkää itse vertailu muihin kauppoihin. Itsekin yllätyin asiasta.


      • KöyhääKyykytetään
        JooseppiPooseppi kirjoitti:

        Siwa itse asiassa on hyvinkin kallis kauppa vaikka porukka sitä pitää/luulee halvaksi.

        Tämän sanon sitten ihan ilman suun soittoa. Tehkää itse vertailu muihin kauppoihin. Itsekin yllätyin asiasta.

        Kyllä Ärrä ja huoltsikat ovat vielä kalliimpia ja niistäkin varakkaat opiskelijat kerta-annoksia, limsapulloja, jugurtteja, karkkeja ja sipsejä ostelevat kun monella heistä ei oo autoo, jolla ajaisi marketteihin ja takaisin.


      • fjhgj
        KöyhääKyykytetään kirjoitti:

        Kyllä Ärrä ja huoltsikat ovat vielä kalliimpia ja niistäkin varakkaat opiskelijat kerta-annoksia, limsapulloja, jugurtteja, karkkeja ja sipsejä ostelevat kun monella heistä ei oo autoo, jolla ajaisi marketteihin ja takaisin.

        No joo, tarkoitinkin varsinaisia kauppoja. Kioskit/huoltsikat ovat yleensä vieläkin kalliimpia.


    • PöksyssäJytää

      Kaakka tuli housuun.

      • Buuaahaa

        Olisit pistänyt löylykauhan tukkeeksi


      • KusinenTena

        Tena taas kauppareissulla petti ja pisu valuu jalkaa pitkin talvikenkään ja jalka jäätyy, jäätyköön stna.


      • Kaikkivoittaisivat
        KusinenTena kirjoitti:

        Tena taas kauppareissulla petti ja pisu valuu jalkaa pitkin talvikenkään ja jalka jäätyy, jäätyköön stna.

        Suosittelen lämpimästi eutanasiaa. Itse, ennen kuin laki sallii sen yhteiskunnalle!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe