Röyhkeä kakkonen

pysy-kärryllä

Väitti että puolisoni on hänen mies ja minä vaimo olen vain tukkinut heidän väliin saaden minun puolisoni pettämään häntä kanssani. Kakkosen mielestä puolisoni olikin hänen puoliso vaikka olin tuon petturin vihitty vaimo.

72

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkonenjokakosti

      Onpas pahasti kuviot sekaisin. No mitäs nyt meinaat? Erota ja antaa kakkosen saada se. Minä en uskonut kun Kakkonen ilmestyi kertoen narsistista joka vuosia pettänyt. Emme eronneet ja tuo kakkonen suuttui julmetusti. Kun en ymmärrä että minua ei rakastetaan enää. Hohhoijaa sanoin että mies kyllä kertoo ketä se rakastaa ja miten elää. Nuo kakkosnaisen kuvitelmat ukkomiehestä ovat ainutlaatuisia. Eikö ne käsitä ettei tuo patjana oleminen tietoisena ole vaimo matskua" vaikka ukkomies käykin seksin takia niin eivät usko se olisi muuta.

      • pysy-kärryllään

        Luovutin petturin kakkoselleen.Jännä juttu tuo kun syytetään vaimojen haukkuvan kakkosia niin on kuitenkin kakkosia jotka haukkuvat vaimoja patjoiksi ja väliin tukkijoiksi. Meilläkin oli kakkonen suorastaan vihainen minulle kun olin suostunut pettämään häntä mieheni kanssa. Kertoili tuota ympäriinsä ja soitti jopa ystävilleni.


      • melkoisiukkojanämä
        pysy-kärryllään kirjoitti:

        Luovutin petturin kakkoselleen.Jännä juttu tuo kun syytetään vaimojen haukkuvan kakkosia niin on kuitenkin kakkosia jotka haukkuvat vaimoja patjoiksi ja väliin tukkijoiksi. Meilläkin oli kakkonen suorastaan vihainen minulle kun olin suostunut pettämään häntä mieheni kanssa. Kertoili tuota ympäriinsä ja soitti jopa ystävilleni.

        Melkoisia adoniksia on teillä miehinä. Oletteko varmoja, että mies muisti kakkosilleen kertoa olevansa naimisissa? Tuo valehtelu puoleen ja toiseen saa monen vieraan kiukustumaan ja toimimaan harkitsemattomasti. Sillä vieraalla on oma versionsa asioista niinkuin pettäjälläkin. Vieraissa juoksija ei mun mielestä rakasta, arvosta eikä kunnioita ketään. Edes seksin takia vieraissa käyminen ei ole rakkauden osoitusta. Vai meinaatko "kakkonenjokakosti" että sun mies rakkaudesta sua kohtaan haki seksinsä muualta? Ettei sun tarvitse vaivautua seksiin, ajatteli rakkaimpansa parasta? Vai mikä selitys oli seksiin vieraan kanssa?
        Mä pääsin onneksi tuollaisesta valehtelevasta paskasta eroon kun vieras otti yhteyttä minuun. Mies tietenkin katui ja selitteli ja vieraalle oli kertonut ihan eri tarinaa. Meidän liitto ei jatkunut. Mä olisin tullut hulluksi valehtelijan rinnalla eläessäni.


      • Salaataiei
        melkoisiukkojanämä kirjoitti:

        Melkoisia adoniksia on teillä miehinä. Oletteko varmoja, että mies muisti kakkosilleen kertoa olevansa naimisissa? Tuo valehtelu puoleen ja toiseen saa monen vieraan kiukustumaan ja toimimaan harkitsemattomasti. Sillä vieraalla on oma versionsa asioista niinkuin pettäjälläkin. Vieraissa juoksija ei mun mielestä rakasta, arvosta eikä kunnioita ketään. Edes seksin takia vieraissa käyminen ei ole rakkauden osoitusta. Vai meinaatko "kakkonenjokakosti" että sun mies rakkaudesta sua kohtaan haki seksinsä muualta? Ettei sun tarvitse vaivautua seksiin, ajatteli rakkaimpansa parasta? Vai mikä selitys oli seksiin vieraan kanssa?
        Mä pääsin onneksi tuollaisesta valehtelevasta paskasta eroon kun vieras otti yhteyttä minuun. Mies tietenkin katui ja selitteli ja vieraalle oli kertonut ihan eri tarinaa. Meidän liitto ei jatkunut. Mä olisin tullut hulluksi valehtelijan rinnalla eläessäni.

        Syitä en tiedä miksi kävi pettämässä ja sen minkä kertoi syyksi on se minun päätettävä oliko asia niin. Täällä huudetaan kerran pettää niin aina pettää. Joo joo uskotaan. Annoin kuitenkin mahdollisuuden asian korjaamiseen. On se sen jo näyttänytkin ajan kuluessa. Eihän se rakkautta ole se pelkkä seksi. Kai se elämän harmaus iski. Pyytänyt anteeksi ja uskon sitä. Uskon myös että on rehellinen tästä lähtien. Ja jos sen rikkoo tietää se itsekin mitä tuleman pitää. Ei jaksa miettiä sitä pettääkö vain ei. Joten jos kiinni jää niin kostan todella. Nyt en mieti sitä vaan sen käytös minua kohtaan kertoo kaiken.


      • Lapsellista
        pysy-kärryllään kirjoitti:

        Luovutin petturin kakkoselleen.Jännä juttu tuo kun syytetään vaimojen haukkuvan kakkosia niin on kuitenkin kakkosia jotka haukkuvat vaimoja patjoiksi ja väliin tukkijoiksi. Meilläkin oli kakkonen suorastaan vihainen minulle kun olin suostunut pettämään häntä mieheni kanssa. Kertoili tuota ympäriinsä ja soitti jopa ystävilleni.

        Tätä ihmettelen myös. Millä perusteella kakkonen on vihainen? Sillä , että joku on häntä ennen löytänyt miehen?


      • 875

        Nainen on ollut varmaankin rakastunut ja näkee miehen vaaleanpunaisten silmälasien läpi. Karu totuus varmaankin valkenee hänelle pian. Itse pidän kyllä syyllisenä tilanteeseen miestäsi.

        Nainen ilmiselvästi kuvittelee että miehesi rakastaa häntä. Jos mies hakee pelkkää panoa se pitäisi reilusti kertoa. Se että mies panee ja nainen rakastaa on tilanteena todella sairas. Mieti hetki. Kumpi sinusta on sairaampi ko. nainen vai pettävä vastuuton miehesi? Mitä luulet tapahtuvan kun ko. naisen silmät aukeavat? Riippuu varmaan persoonallisuudesta kärsiikö hän itsekseen vai hyökkääkö hän raivokkaana miehesi kimppuun. Raivo on oikeasti perusteltua vai mitä mieltä olet?

        Rakastuminen on asia joka oikeasti sokaisee silmät ihan meiltä jokaiselta.


      • mitenaiotkostaa
        Salaataiei kirjoitti:

        Syitä en tiedä miksi kävi pettämässä ja sen minkä kertoi syyksi on se minun päätettävä oliko asia niin. Täällä huudetaan kerran pettää niin aina pettää. Joo joo uskotaan. Annoin kuitenkin mahdollisuuden asian korjaamiseen. On se sen jo näyttänytkin ajan kuluessa. Eihän se rakkautta ole se pelkkä seksi. Kai se elämän harmaus iski. Pyytänyt anteeksi ja uskon sitä. Uskon myös että on rehellinen tästä lähtien. Ja jos sen rikkoo tietää se itsekin mitä tuleman pitää. Ei jaksa miettiä sitä pettääkö vain ei. Joten jos kiinni jää niin kostan todella. Nyt en mieti sitä vaan sen käytös minua kohtaan kertoo kaiken.

        Kerrohan mitä aiot tehdä kun mies pettää uudelleen? Kenelle kostat? Sille vieraalleko vai miehellesi menemällä vieraisiin?
        En kyllä usko hetkeäkään, että uuden käryn käytyä tekisit mitään. Sun mies on liero, joka valehtelee vieraille saadakseen seksiä. Miltä tuntuu elää sellaisen valehtelijan kanssa? 875 kirjoittaa asiaa. Sairasta leikkiä ihmisen tunteilla. Valehdella että kyllä mä rakastan seksiä saadakseen. Niin sun mies on tehnyt.
        Sä jaksat vaan puolustaa pettäjää. Miksi? Milloin hän oppii ottamaan vastuun teoistaan? Nytkö hän uskolliseksi muuttui? Haluaako hän sitä itse vai tekeekö sen, että sä rauhoitut?


    • vähänkuintöissä

      Miehesi on huono johtaja ja tuo kakkonen vaikuttaa narsistilta jolle miehesi on antanut liikaa ns. valtaa/huomiota koska on alkanut kuvittelemaan tollasta.

    • tättäräää4634

      Ja kenessähän se vika tällöin on.... no oisko siinä miehessä joka pelasi kahden kanssa! Hyvä että pääsit eroon.

    • yksinköjäi

      Ehkä se sun mies ei kertonut olevansa naimisissa sun kanssa. Unohti täydellisesti siviilisäätynsä. Miehen vika joka tapauksessa. Toivottavasti tuo toinenkaan ei häntä huolinut parisuhteeseen vaan mies jäi yksin. Sen hän ansaitsee.

      • fghfghfh

        Niin valehteluhan on kaiken a ja o näissä kakkossuhteissa ja ihan joka puolelle. Ihme ja kumma, miten kakkonen selitti kuitenkin pelaavansa ja tasovansa, kuinka pitkälle toinen on valmis menemään. Ja kun ei sitten mennyt tarpeeksi pitkälle ja ottanut mm. vastuuta hänen lapsestaan, niin alkoi narsistiksi haukkuminen ja muu kiusaaminen. Että en tiedä, kuka ttuollaisessa tilanteessa oikein ansaitsi ja mitä. Melko isolle lähipiirille jäi kuitenkin ikävät traumat, vaikka kyse oli sovitusta salasuhteesta, jossa joku alkoi haluamaan enemmän kuin oli sovittu.

        Jos mieli tekee kiinnostavan ihmisen salasuhteeksi, niin kannattaa pysyä sovitussa. Salassa olo on salassa oloa, jos kerran pääsee vaikkapa kylpylään toiselle paikkakunnalle, jossa voi olla incognito, niin ei se muuta sitä salaroolia. Miten nykyajan naiset eivät osaa edes kakkosena olla? Aiemmin jo kotona oli opittua, että mitä se ns. rakastajattaren rooli pitää sisällään - panoa ja hetken hupia molemmille.


      • pysy-kärryllään

        kyllä huoli ja voitonmerkkejä näyttäen keljuilee petetylle voittaneensa tämän.


      • lusikalla-saatu
        fghfghfh kirjoitti:

        Niin valehteluhan on kaiken a ja o näissä kakkossuhteissa ja ihan joka puolelle. Ihme ja kumma, miten kakkonen selitti kuitenkin pelaavansa ja tasovansa, kuinka pitkälle toinen on valmis menemään. Ja kun ei sitten mennyt tarpeeksi pitkälle ja ottanut mm. vastuuta hänen lapsestaan, niin alkoi narsistiksi haukkuminen ja muu kiusaaminen. Että en tiedä, kuka ttuollaisessa tilanteessa oikein ansaitsi ja mitä. Melko isolle lähipiirille jäi kuitenkin ikävät traumat, vaikka kyse oli sovitusta salasuhteesta, jossa joku alkoi haluamaan enemmän kuin oli sovittu.

        Jos mieli tekee kiinnostavan ihmisen salasuhteeksi, niin kannattaa pysyä sovitussa. Salassa olo on salassa oloa, jos kerran pääsee vaikkapa kylpylään toiselle paikkakunnalle, jossa voi olla incognito, niin ei se muuta sitä salaroolia. Miten nykyajan naiset eivät osaa edes kakkosena olla? Aiemmin jo kotona oli opittua, että mitä se ns. rakastajattaren rooli pitää sisällään - panoa ja hetken hupia molemmille.

        Näyttää tuo narsistiksi haukkuminen kuuluvan kakkosten reportoaariin. Ennen niin hyvä mutta kun toiveet ei täytykään niin on narsisti, oliskohan niin että kakkosella on ollut liian suuret kuvitelmat omasta osastaan kolmoisdraamassa.


      • yksinköjäi
        fghfghfh kirjoitti:

        Niin valehteluhan on kaiken a ja o näissä kakkossuhteissa ja ihan joka puolelle. Ihme ja kumma, miten kakkonen selitti kuitenkin pelaavansa ja tasovansa, kuinka pitkälle toinen on valmis menemään. Ja kun ei sitten mennyt tarpeeksi pitkälle ja ottanut mm. vastuuta hänen lapsestaan, niin alkoi narsistiksi haukkuminen ja muu kiusaaminen. Että en tiedä, kuka ttuollaisessa tilanteessa oikein ansaitsi ja mitä. Melko isolle lähipiirille jäi kuitenkin ikävät traumat, vaikka kyse oli sovitusta salasuhteesta, jossa joku alkoi haluamaan enemmän kuin oli sovittu.

        Jos mieli tekee kiinnostavan ihmisen salasuhteeksi, niin kannattaa pysyä sovitussa. Salassa olo on salassa oloa, jos kerran pääsee vaikkapa kylpylään toiselle paikkakunnalle, jossa voi olla incognito, niin ei se muuta sitä salaroolia. Miten nykyajan naiset eivät osaa edes kakkosena olla? Aiemmin jo kotona oli opittua, että mitä se ns. rakastajattaren rooli pitää sisällään - panoa ja hetken hupia molemmille.

        Ja kuka edelleenkin on syyllinen siihen, että vieras nainen käyttäytyy asiattomasti? Pettävä mies. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Mä en ymmärrä, miten jotkut petetyt kehtaa edes puolustaa pettäjää. Mikään syy ei oikeuta pettämään. Eiköhän tuo sunkin mies liene luvannut kakkoselleen lähes kuun taivaalta. Sitten kun toinen tajusi, että mieshän vedättää häntäkin, tapahtui ylilyönti. Aika inhimillistä, eikö vaan?
        Turha sitä vierasta on kokonaan syyttää, että lähipiirikin saa osansa. Miksi pettäjä ei tee kerralla selväksi kun aloittaa parisuhteen ulkopuolella vehtaamaan, mikä on homman nimi. Seksi seksinä ja sillä selvä. Ilman mitään valheita vieraalle. Mikä siinä on niin vaikeaa? Miksi pitää valehdella ja luvata jotain, mitä ei ole aikomustakaan pitää? Pelkääkö he, että saamatta jää jos kertovat, että tämä on pelkkää hauskanpitoa? Ihan varmasti on olemassa naisia, jotka haluavat mieheltä vain seksiä ja mukavaa yhdessä oloa. Miksi pettäjät ei sellaista naista hanki itselleen? Eikö sellainen suhde tuokkaan lisämakua elämään? Tuntuuko pettäjistä vain silloin hyvältä, kun pääsevät valehtelemaan, näkevät miten vieraaseen uppoaa kaikki (samoin kuin vaimoon) heidän valheensa? Nauttivat siitä, kun näkevät että toinen hyppii heidän mielihalujensa mukaan? Eikö tuollaisessa toiminnassa ole narsistisia piirteitä?
        "pysy-kärryllään" tapauksessa ihan oikein sille ukolle, kun joutui ottamaan vastuun lupauksistaan ja teoistaan. Ihan oikein hänelle tajuta, että ihan kaikki asiat ei mene niinkuin herra haluaa. Kärsiköön nyt oikein kunnolla. En tosin ymmärrä kakkosenkaan käytöstä jos tuo on totta mitä kerrot. Olette joko hyvin nuoria tai ihan pöljiä kaikki.


      • fgfhfgh
        yksinköjäi kirjoitti:

        Ja kuka edelleenkin on syyllinen siihen, että vieras nainen käyttäytyy asiattomasti? Pettävä mies. Siitä ei pääse yli eikä ympäri. Mä en ymmärrä, miten jotkut petetyt kehtaa edes puolustaa pettäjää. Mikään syy ei oikeuta pettämään. Eiköhän tuo sunkin mies liene luvannut kakkoselleen lähes kuun taivaalta. Sitten kun toinen tajusi, että mieshän vedättää häntäkin, tapahtui ylilyönti. Aika inhimillistä, eikö vaan?
        Turha sitä vierasta on kokonaan syyttää, että lähipiirikin saa osansa. Miksi pettäjä ei tee kerralla selväksi kun aloittaa parisuhteen ulkopuolella vehtaamaan, mikä on homman nimi. Seksi seksinä ja sillä selvä. Ilman mitään valheita vieraalle. Mikä siinä on niin vaikeaa? Miksi pitää valehdella ja luvata jotain, mitä ei ole aikomustakaan pitää? Pelkääkö he, että saamatta jää jos kertovat, että tämä on pelkkää hauskanpitoa? Ihan varmasti on olemassa naisia, jotka haluavat mieheltä vain seksiä ja mukavaa yhdessä oloa. Miksi pettäjät ei sellaista naista hanki itselleen? Eikö sellainen suhde tuokkaan lisämakua elämään? Tuntuuko pettäjistä vain silloin hyvältä, kun pääsevät valehtelemaan, näkevät miten vieraaseen uppoaa kaikki (samoin kuin vaimoon) heidän valheensa? Nauttivat siitä, kun näkevät että toinen hyppii heidän mielihalujensa mukaan? Eikö tuollaisessa toiminnassa ole narsistisia piirteitä?
        "pysy-kärryllään" tapauksessa ihan oikein sille ukolle, kun joutui ottamaan vastuun lupauksistaan ja teoistaan. Ihan oikein hänelle tajuta, että ihan kaikki asiat ei mene niinkuin herra haluaa. Kärsiköön nyt oikein kunnolla. En tosin ymmärrä kakkosenkaan käytöstä jos tuo on totta mitä kerrot. Olette joko hyvin nuoria tai ihan pöljiä kaikki.

        Melkoinen vouhkaus, kun et edes tiennyt, että kyseessä oli todellakin sovittu seksisuhde, mutta kakkosen päässä naksahti ja alkoi pelehtimään jotain muuta. Että kyllä tämä seksiin vain sovittuna, tiesi tasan tarkkaan, mihin ryhtyi.

        Jokainen nyt ymmärtää, että pettäminen on väärin, mutta siitä on myös toisaalta median toimesta tehty jokin jännä leikki kaikenlaisine salarakas- ja flirttailuohjeotsikoineen.


      • Kakkosenahdistama
        lusikalla-saatu kirjoitti:

        Näyttää tuo narsistiksi haukkuminen kuuluvan kakkosten reportoaariin. Ennen niin hyvä mutta kun toiveet ei täytykään niin on narsisti, oliskohan niin että kakkosella on ollut liian suuret kuvitelmat omasta osastaan kolmoisdraamassa.

        Minäkin tunnen olevani upea ihminen jota on petetty tietoisesti ja tuo kakkonen pelastaa minut narsistin kynsistä. On tämä hullua! Mitä sitten jos virheen tehnyt ja pyytää anteeksi kuuluuko se kakkoselle ne syyt avion jatkumiseen ? Anna minun olla rauhassa narsistin kanssa kuten haluan. Minua ei tarvitse kenenkään pelastaa.


      • 8117
        fgfhfgh kirjoitti:

        Melkoinen vouhkaus, kun et edes tiennyt, että kyseessä oli todellakin sovittu seksisuhde, mutta kakkosen päässä naksahti ja alkoi pelehtimään jotain muuta. Että kyllä tämä seksiin vain sovittuna, tiesi tasan tarkkaan, mihin ryhtyi.

        Jokainen nyt ymmärtää, että pettäminen on väärin, mutta siitä on myös toisaalta median toimesta tehty jokin jännä leikki kaikenlaisine salarakas- ja flirttailuohjeotsikoineen.

        Oliko ukko sopinut asiasta sinunkin kanssasi etukäteen? Teillä oli avoin suhde, ja kaikki kolme tiesitte missä mennään, mutta kakkonen sekosi?

        Jos oikeasta pettämisestä oli kyse (sinua kusetettiin), niin en usko, ettei ukkos kusettanu sitä toistakin. Akka sitten sekosi, kun oli tyhmyyksissään luottanut ukkosi valheisiin.


      • onkoteilläavoinsuhde
        fgfhfgh kirjoitti:

        Melkoinen vouhkaus, kun et edes tiennyt, että kyseessä oli todellakin sovittu seksisuhde, mutta kakkosen päässä naksahti ja alkoi pelehtimään jotain muuta. Että kyllä tämä seksiin vain sovittuna, tiesi tasan tarkkaan, mihin ryhtyi.

        Jokainen nyt ymmärtää, että pettäminen on väärin, mutta siitä on myös toisaalta median toimesta tehty jokin jännä leikki kaikenlaisine salarakas- ja flirttailuohjeotsikoineen.

        Eikö sua yhtään haittaa, että äijälläsi on myös muita naisia? Miltä se tuntuu elää ihmisen kanssa, joka panee muitakin? Miksi miehesi ei kertonut kakkoselleen, että hän on luvan kanssa vieraissa? Miksi hän valehteli sille toiselle?
        Oikeasti jos kakkosen kanssa oli sovittu pelkästä seksisuhteesta, hän ei olisi suuttunut. Eikös niin? Olen ihan varma, ettei ukkosi kerro sulle totuutta asiasta. Tai kertoo, oman totuutensa. Mahtavaa.


      • hyvähaltiatar
        onkoteilläavoinsuhde kirjoitti:

        Eikö sua yhtään haittaa, että äijälläsi on myös muita naisia? Miltä se tuntuu elää ihmisen kanssa, joka panee muitakin? Miksi miehesi ei kertonut kakkoselleen, että hän on luvan kanssa vieraissa? Miksi hän valehteli sille toiselle?
        Oikeasti jos kakkosen kanssa oli sovittu pelkästä seksisuhteesta, hän ei olisi suuttunut. Eikös niin? Olen ihan varma, ettei ukkosi kerro sulle totuutta asiasta. Tai kertoo, oman totuutensa. Mahtavaa.

        Et selvästikään tunne naisia. Miehet pystyvät sopimaan pelkästä panosuhteesta, mutta kun nainen saa koukutettua miehen näppeihinsä, alkaa valitettavasti unohtua se sovittu panosuhde. Ja siitä ne ongelmat sitten alkaakin. Panosuhdehan on sellainen, että kun panettaa niin pannaan, mutta tämä ei usein naisille lopulta käy, vaan hän alkaa kehittelemään kaikenlaisia koiruuksia saadakseen panosuhteensa pysymään edes hetken aktin jälkeen vierellä. En ymmärrä sisariani, jotka tietoisesti ryhtyvät ukkomiesten hoivaajiksi, täytyyhän aikuisen naisen tietää mihin leikkiin ryhtyy, kun rakastajattareksi ryhtyy. Kunpa te sinisilmäiset tietäisitte sen kieroilun ja pelaamisen, yleensä syyttävä sormi osoittaa aina vain yksinomaan siihen ukkomieheen, mutta valitettavasti näissä naisissakin, jotka leluksi ryhtyvät on samoja vikoja, mutta kun naiskuoro huutaa, ei soraäänet kuulu. Ajanhenki tuntuu olevan kostaa omat pettymykset huijaamalla joku suhteeseen, jota sitten nautiskellen huijataan ja grillaillaan vartaassa, kunnes lopulta kärähtää koko varras.


    • tuppisuut

      Törkeän tyhmä mies se...ainakin luetun perusteella
      Muuten en teittiä edes tunne....

    • Röyhkeääontodella

      Röyhkeitä nuo kakkoset tahtoo nykyään olla. Munkin ukon kakkonen kuvittelee olevansa kaveri vielä kaiken säädön jälkeen. Ymmärtää kuulemma meidän jatkamisen ja ettei mies eroa. Kuka helvetti luottaisi tuollaiseen väittämään ei kukaan. Jättäkää varatut rauhaan ihan aikuisten oikeasti. Jos ukko on kertonut jäävänsä niin lopeta se kiusaaminen. En voi tietää mikä on totta. Ja jos luonasi kulkee varattu mies niin silloin se edelleen valehtelee sulle. Aikoi kertoa sinulle ja nyt taitaa olla ettei olekkaan kertonut vaan nauttii luonasi käymisestä. Vinkkinä aina työaikana yhteyksissä. Katsoin puhelimen historian.

      • petettyjokalähti

        Se sopan keittäjä makaa sun vieressä. Se, jonka valheisiin säkin uskot. On tuo aika röyhkeää, jos ei ukko lupauksistaan huolimatta katkaisekkaan välejään kakkoseensa. eikö sun mielestä sun miehen toiminnassa oikeasti ole mitään vikaa? Jos haluaa tosissaan lopettaa suhteensa, tekee niin. Ei enää kulje päiväkahvilla vieraan luona eikä ole minkäänlaisessa yhteydessä. Munaton mies sinullakin. Ihan aikuisten oikeasti varattujen pitäisi itse tietää, mikä heille on soveliasta ja mikä ei.
        Olen ihan varma, että sun mies on sille kakkoselleen kertonut, että kunhan sä rauhoitut, homma jatkuu entisellään. Niin ne tuppaa tekemään vaikka et halua sitä uskoa. Mitä muuten meinasit itse tehdä asialle? Katseletko vain kylmästi vierestä kun ukko jatkaa touhujaan? Susta tulee väsynyt, ilkeä akka tuota menoa. Onko sitten aikuisten oikeasti mukavaa enää sinullakaan?


      • dingelisdongelis
        petettyjokalähti kirjoitti:

        Se sopan keittäjä makaa sun vieressä. Se, jonka valheisiin säkin uskot. On tuo aika röyhkeää, jos ei ukko lupauksistaan huolimatta katkaisekkaan välejään kakkoseensa. eikö sun mielestä sun miehen toiminnassa oikeasti ole mitään vikaa? Jos haluaa tosissaan lopettaa suhteensa, tekee niin. Ei enää kulje päiväkahvilla vieraan luona eikä ole minkäänlaisessa yhteydessä. Munaton mies sinullakin. Ihan aikuisten oikeasti varattujen pitäisi itse tietää, mikä heille on soveliasta ja mikä ei.
        Olen ihan varma, että sun mies on sille kakkoselleen kertonut, että kunhan sä rauhoitut, homma jatkuu entisellään. Niin ne tuppaa tekemään vaikka et halua sitä uskoa. Mitä muuten meinasit itse tehdä asialle? Katseletko vain kylmästi vierestä kun ukko jatkaa touhujaan? Susta tulee väsynyt, ilkeä akka tuota menoa. Onko sitten aikuisten oikeasti mukavaa enää sinullakaan?

        Tuskin tuollaisesta nyt sellaiseksi tulee, kuten kuvaat vai onko itselläsi juuri tuosta omakohtainen kokemus?

        Joskus se voi olla niinkin, että rauhoittelee sitä kostonenkeliä, kun on pitävinään siihen yhteyttä, koska uhkasi tehdä jotakin vaimolle. Soitti aina rakastamalleen ukkomiehelle, kun näki vaimon jossakin jne. Vaimo sai sitten hätääntyneen soiton, jossa varmistetiinn, että selvisi ehjänä kotiin. Että on niitä kyllä melkoisia yksilöitä, vaikka nyt kilpaa vaan ne ukkomiehet haukuttaisiin, että haukutaan vaan niitä, kun yksin se on niiden syy. Niiden syyhän se on yksin on , että parisuhteessakin on ongelmia ollut. Valitettavasti jokaisessa suhteessa, jossa on kaksi ihmistä ollaan vuorovaikutuksessa vaikuttaen toinen toiseen, mutta keskitetään vaan haukut yhteen osapuoleen.


    • jotain-varmaan

      No mitä mieltä mies oli?

    • Hölömöä

      Ihmettelen ihmistä joka tietää toisen olevan varattu niin väenväkisten tekee silti itseään tykö. Heikko itsetunto vai mikä on syynä?

      En voisi itse mennä väliin koskaan.

    • Salaasuhteillen

      Kummallisen röyhkeitä todella nuo pettävät ihmiset. Loukataan petettyä ja sitten vielä pelastetaan ja selvitetään kenen pitää erota ja kelle petturi kuuluu? Nykyään kun salasuhteita pidetä enään minään. Kunhan seksiä saa ja nautintoa. Maineella ja kunnialla ei näy olevan kenelläkää mitään merkitystä. Olen varmaan liian vanhanajan kasvatettu jolloin oli vielä tärkeää miten ulospäin näyttää muille ihmisenä ja tekemisenä. Nykyään kun nuo kakkoset eivät ole enää edes hävettävää tai muutoinkaan kummallisuuksia. Trendikästä nykyään kun hoitelee varattuja.

      • Muidenkunnioitus

        Niin muiden kunnioitus ja luotettavuus on nykypäivänä aika kuralla ja se , että itse on luotettava ja lojaali ei todellakaan takaa, että saisit itse sitä takaisin.

        Petetty on se jota sattuu kaikista eniten. Sitten petetty joutuu vielä haukkujen kohteeksi ja syypään rooliin. Ei ole oikein.


      • hänpäättää

        Viesti on varmaan tarkoitettu nimenomaan juuri sille pettäjälle? Ei kolmannelle osapuolelle.


      • Muidenkunnioitus
        hänpäättää kirjoitti:

        Viesti on varmaan tarkoitettu nimenomaan juuri sille pettäjälle? Ei kolmannelle osapuolelle.

        Pettämiseen tarvitaan aina kaksi. Nyrkillä käynti ei ole pettämistä.


      • senat-sakasin

        Röyhkeyden huipentuma on taata asuntolaina toisen naisen aviopuolisolle saadakseen tämän eroamaan.


      • järjenkäyttösallittua
        senat-sakasin kirjoitti:

        Röyhkeyden huipentuma on taata asuntolaina toisen naisen aviopuolisolle saadakseen tämän eroamaan.

        Et viitsis noin naurattaa! Kyllä röyhkeä on se joka on pyytänyt lainan takaajaksi vieraan naisen. Hyvänen aika kuinka röyhkeää on ukolta mennä pyytämään kakkostaan takaamaan lainaa, ei varmaan sulle kertonut? Tyhmääkin tyhmempi ukko, sitähän ne on ja selittelee minkä kerkeävät. Hyi hitto!


      • vakavampaa
        järjenkäyttösallittua kirjoitti:

        Et viitsis noin naurattaa! Kyllä röyhkeä on se joka on pyytänyt lainan takaajaksi vieraan naisen. Hyvänen aika kuinka röyhkeää on ukolta mennä pyytämään kakkostaan takaamaan lainaa, ei varmaan sulle kertonut? Tyhmääkin tyhmempi ukko, sitähän ne on ja selittelee minkä kerkeävät. Hyi hitto!

        Oliko enää status..kakkonen...jos laina-asiat menossa.


      • senat-sakasin
        vakavampaa kirjoitti:

        Oliko enää status..kakkonen...jos laina-asiat menossa.

        Status todella kakkonen jos toisen aviopuolisolle takaa asuntolainan yrittäessään kiirehtiä petturin eropäätöstä.


      • kukajamitä
        senat-sakasin kirjoitti:

        Status todella kakkonen jos toisen aviopuolisolle takaa asuntolainan yrittäessään kiirehtiä petturin eropäätöstä.

        Onkohan kyseinen mies kertonut vaimolleen muuttoaikeistaan? Vai onko kyseessä kakkosen toive jonka yrittää pakolla toteuttaa.


      • niinmeni
        kukajamitä kirjoitti:

        Onkohan kyseinen mies kertonut vaimolleen muuttoaikeistaan? Vai onko kyseessä kakkosen toive jonka yrittää pakolla toteuttaa.

        ei ollut kertonut vaimolleen eroaikeistaan, kakkonen käräytti


    • Petänkösiisminäkin

      Onpas hauska väite sinä vaimona petät kakkosen kun näit miestäsi! Hitto kun alkoi naurattaa! Hemmetti voivatko vaimotkin pettää miehensä kanssa? Uskomatonta että näinkin voi pettää!

      • kaikenluulinnähneeni

        Kyllä se siltä tuntuu. Kakkoset tätä palloa ja sen asukkaita pyörittävät. Pressa ja pääministerikkn ovat kakkosia 😄


      • senkoin

        Niin hauskoja väitteitä ne kakkoset laukoo kun luulevat olevansa petturin valittuja kun on päässyt sänkyyn tämän kanssa. Menee jopa niin pitkälle että syyttää petetyn tukkineen hänen ja miehensä väliin. Juttua levitellessä pääsi hällä unohtuun että se petettyhän oli naimisissa petturin kans kun hän kakkosena vonkasi ukkomiehiä,(useita)


      • tiesikömuka
        senkoin kirjoitti:

        Niin hauskoja väitteitä ne kakkoset laukoo kun luulevat olevansa petturin valittuja kun on päässyt sänkyyn tämän kanssa. Menee jopa niin pitkälle että syyttää petetyn tukkineen hänen ja miehensä väliin. Juttua levitellessä pääsi hällä unohtuun että se petettyhän oli naimisissa petturin kans kun hän kakkosena vonkasi ukkomiehiä,(useita)

        Jospa hän ei tiennyt miehen olevan varattu?

        Ilmeisesti sä et ole joutunut kenenkään ukkomiehen huijaamaksi. Et varmasti pysty uskomaan, miten taitavasti he esittävät vapaata miestä. Usein olen ajatellut, mitkä lahjat jollain ukkomiehellä olisi näyttelijäksi. Esittävät eri rooleja suuntaan ja toiseen. Ja aina niin, että itse pääsee pälkähästä. Olipa kohde vaimo tai kakkonen. Vai eikö vaimolle valehdella? Heillekö kerrotaan ihan kaikki totuuden mukaisesti silloin kun käry käy? En usko. Mutta vaimot uskoo. Ja kakkoset uskoo. Surullista, miten naiset antaa käytää itseään hyväkseen.


      • ettäoikeinhuijatuksi
        tiesikömuka kirjoitti:

        Jospa hän ei tiennyt miehen olevan varattu?

        Ilmeisesti sä et ole joutunut kenenkään ukkomiehen huijaamaksi. Et varmasti pysty uskomaan, miten taitavasti he esittävät vapaata miestä. Usein olen ajatellut, mitkä lahjat jollain ukkomiehellä olisi näyttelijäksi. Esittävät eri rooleja suuntaan ja toiseen. Ja aina niin, että itse pääsee pälkähästä. Olipa kohde vaimo tai kakkonen. Vai eikö vaimolle valehdella? Heillekö kerrotaan ihan kaikki totuuden mukaisesti silloin kun käry käy? En usko. Mutta vaimot uskoo. Ja kakkoset uskoo. Surullista, miten naiset antaa käytää itseään hyväkseen.

        Tiedä totuudesta, mutta sellaisen lipsahduksen olen huulilta kuullut, että petetty oli muka ollut antamatta kymmenen vuotta, mutta todellisuudessa se olikin kakkonen, joka oli puutetta kärsinyt, niin pitihän sitä herrasmiehenä auttaa. Vanhempaa naista on aina autettava, siinäkin, ja eihän se siitä auttamisesta kulu. Tauteja voi tulla, jos paljaalla päästelee, mutta aika turvallisia seksitautien suhteen nämä pitkään puutteessa olleet ovat. Hiiva saattaa kutista jäljestäpäin, kun rusinoita keräilevän kanssa harrastamaan joutuu, ajastaan sekin helpottaa.

        Tähän lokeroon on kiva asettua eli huijatuksi tulleiden lokeroon, sillä kun voi vastuun siirtää kokonaan toiselle. Nuorena sitä voi olla liian hyväuskoinen, mutta ei enää keski-ikäisenä, kun takana on ollut jo useita suhteita. Miksi se oma osuus ja vastuu aina ulkoistetaan?


      • etoletosissasiethän
        ettäoikeinhuijatuksi kirjoitti:

        Tiedä totuudesta, mutta sellaisen lipsahduksen olen huulilta kuullut, että petetty oli muka ollut antamatta kymmenen vuotta, mutta todellisuudessa se olikin kakkonen, joka oli puutetta kärsinyt, niin pitihän sitä herrasmiehenä auttaa. Vanhempaa naista on aina autettava, siinäkin, ja eihän se siitä auttamisesta kulu. Tauteja voi tulla, jos paljaalla päästelee, mutta aika turvallisia seksitautien suhteen nämä pitkään puutteessa olleet ovat. Hiiva saattaa kutista jäljestäpäin, kun rusinoita keräilevän kanssa harrastamaan joutuu, ajastaan sekin helpottaa.

        Tähän lokeroon on kiva asettua eli huijatuksi tulleiden lokeroon, sillä kun voi vastuun siirtää kokonaan toiselle. Nuorena sitä voi olla liian hyväuskoinen, mutta ei enää keski-ikäisenä, kun takana on ollut jo useita suhteita. Miksi se oma osuus ja vastuu aina ulkoistetaan?

        Aikamoista sinisilmäisyyttä, etteikö pitkään ilman seksiä olleella voisi olla joku sukupuolitauti. Oikeastiko sä ajattelet noin? Miten sä uskallat harrastaa seksiä miehesi kanssa kun hänellä on tuollainen tausta? Hölmö saa olla, muttei tyhmä.
        TIedätkö muuten mitä? Monella ukkomiehellä on tapana sanoa, ettei tarvitse kortsua käyttää, eihän mulla mitään ole, mähän olen ukkomies! Tuota logiikkaa en itse ole koskaan tajunnut. Noin ne taudit kiertää jopa vaimolle.


      • vapaalääkkeistä
        etoletosissasiethän kirjoitti:

        Aikamoista sinisilmäisyyttä, etteikö pitkään ilman seksiä olleella voisi olla joku sukupuolitauti. Oikeastiko sä ajattelet noin? Miten sä uskallat harrastaa seksiä miehesi kanssa kun hänellä on tuollainen tausta? Hölmö saa olla, muttei tyhmä.
        TIedätkö muuten mitä? Monella ukkomiehellä on tapana sanoa, ettei tarvitse kortsua käyttää, eihän mulla mitään ole, mähän olen ukkomies! Tuota logiikkaa en itse ole koskaan tajunnut. Noin ne taudit kiertää jopa vaimolle.

        Niin totta, monet lääkekuurit sain syödä ja ihmetellä että miten ihmeessä minulla jatkuvasti tulehduksia,(ei sukupuolitauteja) kunnes ukon petollisuus selvisi. Eron jälkeen ei ole tarvinnut lääkkeitä syödä.


    • hjuyio

      Haaremiahan nuo Suomen miehet tuntuvat pitävän, vaan kun ei ole varaa. Onkohan vain niinkin, että ukot joutuvansa maksamaan avioerossa osingon ja lasten elatusmaksut, joten yrittävät välttää tämän pitämällä kakkosta ja vaimoa samaan aikaan.
      No kakkonen luultavammin odottaa sitä yhteistä elämää ja kulujensa maksajaa ja täten vääristele asioita, kuten tekee petturikin. Eli valheessa eläjiä ovat molemmat ja useimmiten valheella on lyhyet jäljet ja painava taakka lopulle ikää.

      Siinä mene joka suuntaan uskottavuus samalla.
      Kun ihmiset osasivat puhua ha selvittää välinsä ennen noita kakkosia ja muita salasuhteita.
      Kyllä moni päästää irti, kun näkee, että yhteisestä elämästä ei ole mitään muuta kuin jatkuvaa riitaa jäljellä. Toki se riidan ydin kyllä pitäisi saada selville.

      Ei niitä uusia kumppaneita ensin, vaan selvitys tilanteesta ja eroaminen jos se on ainut tie. Viehän se lapsilta samalla perhe-elämän, sitä nämä erolapset ei koskaan saa takaisin. Sopisi jututtaa niitä aikuisia eronneiden perheiden lapsia, miten he ovat elämässään kokeneet tämän menetyksen.

      Tiedän myös, että joissakin tapauksissa se on ero on melkein välttämätön turvaamaan taasen lasten elämän, muta useimmiten näissä tapauksissa ei ole sitä kolmatta ihmispyörää, vaan elefantti olohuoneessa tavalla tai toisella.

      Järki mukaan asioihin, tunteet ovat niin haijaavia, että ihminen tuhoutuu niihin jos ei osaa pysäyttää.

    • kellääneiolemitäänhäpyä

      Miten vain,että millainen on kakkonen,kun pitää vikittää tuota toisen kumppania.
      Minusta pettäjä ei ole minkään arvoinen,vaan halventaa itseään pahemmin kerran.
      Mutta eihän pettäjä edes näe miten iljettävä ja lipevä hän on.
      Ihmettelen vain,että miten toinen ihminen voi himoita toisen kumppania,joka pettää.
      Joten totean,että pettäjällä ja kakkosella ei ole mitään järkeä päässä ja sopivat hyvin yhteen epärehelliseen luonteen vuoksi.(Liekö sit "sokea reetta"itse,että ei erota jyvää akanoista;vanha sanonta).
      Tiedän myös sellaisen pariskunnan,jotka pettävät muualla tavalla yhdessä ihmisiä,kuin "pettämisen" kautta(pettäneet myös kumppania). Aikansa kutakin;sanoi pässi,kun päätä leikattiin(vanha sanonta).
      Joten röyhkeys voi kasvaa mittattomiin ulottovuuksiin.
      Se kylmyys ja röykeys vain kasvaa syödessään,mutta ahneella on ylensä paskanen loppu. Tämäkin on vanha sanonta.
      Et muistellaanpa näitä virkaihmisiä,jotka ovat jääneet monesta asiasta kiinni.
      Esimerkkinä poliisi,joka sotkeutui huume juttuihin!

    • Nautin.suuresti

      On ihanaa, kun jopa suominaiset ovat sen verran naisia, että kilpailevat miehistä ja kissatappelevat.

      • mäennauti

        Tuskimpa monikaan kakkonen miehestä jää taistelemaan kun käry käy. Vaimollahan siinä on eniten menetettävää. He täällä kissatappelua nostattavat ja kakkosia haukkuvat. Surullista ja naurettavaa.


      • oikeatappelija
        mäennauti kirjoitti:

        Tuskimpa monikaan kakkonen miehestä jää taistelemaan kun käry käy. Vaimollahan siinä on eniten menetettävää. He täällä kissatappelua nostattavat ja kakkosia haukkuvat. Surullista ja naurettavaa.

        OLe onnellinen että et tunne juuri sitä kakkosta joka tietää/uskoo olevansa jo miehen vaimo vaikka vielä naimisissa toisen kans, niin se kyllä tappeli ja tappelee pitääkseen petturin itsellään.


      • eikerrota
        mäennauti kirjoitti:

        Tuskimpa monikaan kakkonen miehestä jää taistelemaan kun käry käy. Vaimollahan siinä on eniten menetettävää. He täällä kissatappelua nostattavat ja kakkosia haukkuvat. Surullista ja naurettavaa.

        Ei ne vaimot todellakaan tiedä miten ne asiat oikeastaan menivät ja menevät. Sehän ei ketään haittaa vaikka mitä luulevat jos kuvittelevat kakkosen käyttäytyneen kuten väittävät ja se suo heille lohdun, niin antakoon vaan palaa. Sehän ei ole keneltäkään pois ;)


      • tietoamuutenkin
        eikerrota kirjoitti:

        Ei ne vaimot todellakaan tiedä miten ne asiat oikeastaan menivät ja menevät. Sehän ei ketään haittaa vaikka mitä luulevat jos kuvittelevat kakkosen käyttäytyneen kuten väittävät ja se suo heille lohdun, niin antakoon vaan palaa. Sehän ei ole keneltäkään pois ;)

        Niin, tämä exvaimoa tietää todella miten asiat oli ja miten nyt ovat. Kaikesta on kakkosen laittamat kirjalliset todisteet, mutta eihän kakkosen käytöksellä enää, nykyelämässä, mitään väliä mutta silloin kun itseään tukki milloin mitäkin keinoa hyväksi käyttäe(varsinkin puhelimella ja sähköpostilla joista kummastakin ovat todisteet jäljellä) oli pinna väliin melko kireänä. Petturi sai mennä koska ei saanut kakkostaan rauhoittuun, joten kaikkea hyvää heille. Vuokseni ei kuitenkaan tarvi enää sotia, en huolis enää, eikä olisi pitänyt huolia alun alkaenkaan, mutta kun en tiennyt petturiksi.

        Luulisi heitä, petturia ja ykk.kakkostaan, hävettävän tekonsa joista jättivät todisteet. Ei yhtään kumma että pitää mollata petettyä jotta tätä ei kukaan uskosi jos jossain vaiheessa päättää paljastaa todisteet.


      • Joutavaapanettelua
        eikerrota kirjoitti:

        Ei ne vaimot todellakaan tiedä miten ne asiat oikeastaan menivät ja menevät. Sehän ei ketään haittaa vaikka mitä luulevat jos kuvittelevat kakkosen käyttäytyneen kuten väittävät ja se suo heille lohdun, niin antakoon vaan palaa. Sehän ei ole keneltäkään pois ;)

        Kyllä minullakin aluksi kuppi meni nurin mutta nyt kun aikaa on kulunut olen ymmärtänyt kuinka kuluttavaa ja turhaa on etsiä syyllisiä ja syytellä. Liitto oli meidän, minun ja mieheni, nyk ex mieheni, sillä naisella ei ollut mitään tekemistä meidän liitossa. Hän tuli elämäämme kun meillä meni huonosti ja onneksi tuli, saimme eron aikaiseksi ja nyt jatkan tästä. Olen häpeissäni lukenut täältä petettyjen kertomuksia ja turhia syyttelyitä. Itse olen sitten herännyt todellisuuteen onneksi ajoissa.


      • piiripienipyörii
        tietoamuutenkin kirjoitti:

        Niin, tämä exvaimoa tietää todella miten asiat oli ja miten nyt ovat. Kaikesta on kakkosen laittamat kirjalliset todisteet, mutta eihän kakkosen käytöksellä enää, nykyelämässä, mitään väliä mutta silloin kun itseään tukki milloin mitäkin keinoa hyväksi käyttäe(varsinkin puhelimella ja sähköpostilla joista kummastakin ovat todisteet jäljellä) oli pinna väliin melko kireänä. Petturi sai mennä koska ei saanut kakkostaan rauhoittuun, joten kaikkea hyvää heille. Vuokseni ei kuitenkaan tarvi enää sotia, en huolis enää, eikä olisi pitänyt huolia alun alkaenkaan, mutta kun en tiennyt petturiksi.

        Luulisi heitä, petturia ja ykk.kakkostaan, hävettävän tekonsa joista jättivät todisteet. Ei yhtään kumma että pitää mollata petettyä jotta tätä ei kukaan uskosi jos jossain vaiheessa päättää paljastaa todisteet.

        Mä en oikein ymmärrä, minkälaisissa porukoissa te pyöritte ja kuljette jos joku pettäminen saa aikaan tuollaisen draaman? Onko noi sunkaan jutut edes totta vai vain vilkkaan mielikuvituksen tuotetta?


      • tietoamuutenkin
        piiripienipyörii kirjoitti:

        Mä en oikein ymmärrä, minkälaisissa porukoissa te pyöritte ja kuljette jos joku pettäminen saa aikaan tuollaisen draaman? Onko noi sunkaan jutut edes totta vai vain vilkkaan mielikuvituksen tuotetta?

        Voinhan paljastaa todisteet vaikka eipä siitä mitään hyötyä ole kelleen.


      • kylmää-kyytiä
        Joutavaapanettelua kirjoitti:

        Kyllä minullakin aluksi kuppi meni nurin mutta nyt kun aikaa on kulunut olen ymmärtänyt kuinka kuluttavaa ja turhaa on etsiä syyllisiä ja syytellä. Liitto oli meidän, minun ja mieheni, nyk ex mieheni, sillä naisella ei ollut mitään tekemistä meidän liitossa. Hän tuli elämäämme kun meillä meni huonosti ja onneksi tuli, saimme eron aikaiseksi ja nyt jatkan tästä. Olen häpeissäni lukenut täältä petettyjen kertomuksia ja turhia syyttelyitä. Itse olen sitten herännyt todellisuuteen onneksi ajoissa.

        Tosiasioiden kertominen ei ole joutavaa panettelua. On tässä saatu senverran kylmää kyytiä kakkosen, ykk.kakkosen taholta että ei tarvi kuvitella mitään TOtuus on tarua ihmeellisempää.


      • missäelämäon
        tietoamuutenkin kirjoitti:

        Voinhan paljastaa todisteet vaikka eipä siitä mitään hyötyä ole kelleen.

        Kuinka lapsellista, onkohan nyt kysymyksessä aikuiset?


      • kostavakakkonen

        Petturi saa syyttää itseään alkaessaan pettämään sillä ei kaikki kakkoset hyväksy että heidätkin petettiin aivan samalla tavalla kuin petturin puoliso, vaan he kostavat ja mikäpä paras kohde kuin se petetty puoliso joka ei ole ollut tietoinen siippansa touhuista


      • tuskinenäänuori
        missäelämäon kirjoitti:

        Kuinka lapsellista, onkohan nyt kysymyksessä aikuiset?

        Katkeroitunut petetty joka on reisiään myöten jäänyt kiinni entiseen elämäänsä. Hän ei hyväksy että mies hänet skippasi ja jatkoi elämäänsä. Kirjoittaa samaa stooria niin kauan kuin tää palsta on pystyssä ja henki pihisee.


      • kostavakakkonen
        tuskinenäänuori kirjoitti:

        Katkeroitunut petetty joka on reisiään myöten jäänyt kiinni entiseen elämäänsä. Hän ei hyväksy että mies hänet skippasi ja jatkoi elämäänsä. Kirjoittaa samaa stooria niin kauan kuin tää palsta on pystyssä ja henki pihisee.

        Haha vai että vain yksi petetty, minusta täällä on niitä monia kirjoittelemassa. Totta kuitenkin on että kakkoset eivät hyväksy kun itseään petetään, se kostetaan. Tosi asia.


      • katse-peiliin-mars
        tuskinenäänuori kirjoitti:

        Katkeroitunut petetty joka on reisiään myöten jäänyt kiinni entiseen elämäänsä. Hän ei hyväksy että mies hänet skippasi ja jatkoi elämäänsä. Kirjoittaa samaa stooria niin kauan kuin tää palsta on pystyssä ja henki pihisee.

        sinäkö varmistit että petetystä tuli katkera?


      • rokataan
        tuskinenäänuori kirjoitti:

        Katkeroitunut petetty joka on reisiään myöten jäänyt kiinni entiseen elämäänsä. Hän ei hyväksy että mies hänet skippasi ja jatkoi elämäänsä. Kirjoittaa samaa stooria niin kauan kuin tää palsta on pystyssä ja henki pihisee.

        Tuolla kommentilla jatkoon.


      • oletkyllävoittaja
        rokataan kirjoitti:

        Tuolla kommentilla jatkoon.

        Ja taas pilasit keskustelun. Hae ihmeessä jo sitä apua. Toiset haluaa keskustella asioista niin sä tuut joka ketjuun mollaamaan jotain petettyä.


      • kyllähänsäoletkatkera
        kylmää-kyytiä kirjoitti:

        Tosiasioiden kertominen ei ole joutavaa panettelua. On tässä saatu senverran kylmää kyytiä kakkosen, ykk.kakkosen taholta että ei tarvi kuvitella mitään TOtuus on tarua ihmeellisempää.

        Milloin meinasit tuosta katkeruudestasi päästä eroon? Sitähän sä olet vaikka muuta väität. Jos elämä pyörii vain sen pettäjän ja hänen uuden puolison ympärillä niin et selvästikkään ole päässyt asiasta yli. Anna heidän elää omaa elämäänsä. Elä sinäkin omaasi. Älä lotkauta korvaasi jutuille mitä heistä kuulet.
        Kenelle ne kakkoset muuten kostaa jos joutuvat itse petetyksi? Ei kai se koston kohde ole sen ukkomiehen entinen puoliso kuitenkaan. Miksi olisi? Vai pettääkö ne miehet sitten sen entisen kanssa jonka ovat hylänneet uuden vuoksi? Luuleeko petetty, että seksiä antamalla mies takaisin tulee?
        Älytöntä elämää. Taitaa olla aika pienet piirit teillä?


      • kylmää-kyytiä
        kyllähänsäoletkatkera kirjoitti:

        Milloin meinasit tuosta katkeruudestasi päästä eroon? Sitähän sä olet vaikka muuta väität. Jos elämä pyörii vain sen pettäjän ja hänen uuden puolison ympärillä niin et selvästikkään ole päässyt asiasta yli. Anna heidän elää omaa elämäänsä. Elä sinäkin omaasi. Älä lotkauta korvaasi jutuille mitä heistä kuulet.
        Kenelle ne kakkoset muuten kostaa jos joutuvat itse petetyksi? Ei kai se koston kohde ole sen ukkomiehen entinen puoliso kuitenkaan. Miksi olisi? Vai pettääkö ne miehet sitten sen entisen kanssa jonka ovat hylänneet uuden vuoksi? Luuleeko petetty, että seksiä antamalla mies takaisin tulee?
        Älytöntä elämää. Taitaa olla aika pienet piirit teillä?

        Jos olisin katkera niin en pystyisi kertoon kokemuksistani. Ei ole katkeruutta kertoa siitä mitä on kokenut.
        Itse vaikutat paljon, paljon katkerammalta kuin minä. Et yhdessäkään ketjussa jossa syytät toisia (ei vain minua) kirjoittajia katkeriksi ole itse osallistunut normaalisti keskusteluun.
        Minun elämässä on vain tapahtunut asioita joille oikeastaan nauran ja siksi voin niistä kertoa. Että tällastakin tapahtuu.


      • greeeeee
        kyllähänsäoletkatkera kirjoitti:

        Milloin meinasit tuosta katkeruudestasi päästä eroon? Sitähän sä olet vaikka muuta väität. Jos elämä pyörii vain sen pettäjän ja hänen uuden puolison ympärillä niin et selvästikkään ole päässyt asiasta yli. Anna heidän elää omaa elämäänsä. Elä sinäkin omaasi. Älä lotkauta korvaasi jutuille mitä heistä kuulet.
        Kenelle ne kakkoset muuten kostaa jos joutuvat itse petetyksi? Ei kai se koston kohde ole sen ukkomiehen entinen puoliso kuitenkaan. Miksi olisi? Vai pettääkö ne miehet sitten sen entisen kanssa jonka ovat hylänneet uuden vuoksi? Luuleeko petetty, että seksiä antamalla mies takaisin tulee?
        Älytöntä elämää. Taitaa olla aika pienet piirit teillä?

        Eikö olekin surullista? Katkeruus on kyllä saanut yliotteen tuon kirjoittajan elämässä. Kirjoittaa petettynä mutta nyt tuli ajatus, onko han petetty? Onko hän itse ollutkin aloitteentekijä suhteensa päättämisessä katuu sitä nyt, liian myöhään. Toivokaamme hänelle parempaa elämää ja hyviä hetkiä jatkossa. Hyvät ystävät ja hyvä seksi kyllä saavat ihmeitä aikaan, saavat katkeruuden ainakin hetkeksi pois mielestä ja apuakin on meille aina tarjolla jos haluaa kertoa tuntojaan auttajille.


      • pelkopois
        tuskinenäänuori kirjoitti:

        Katkeroitunut petetty joka on reisiään myöten jäänyt kiinni entiseen elämäänsä. Hän ei hyväksy että mies hänet skippasi ja jatkoi elämäänsä. Kirjoittaa samaa stooria niin kauan kuin tää palsta on pystyssä ja henki pihisee.

        Jos sinä täällä aina tunnistat saman petetyn kertomassa samaa storia. Niin kysynkin että mitä sinä oikein touhuat? Sinä lueskelet ketjuja joissa luulet juuri sen petetyn kirjoittavan ja jos ja kun pongaat hänet hyökkäät heti.
        Luulisi että anonyymit kertomukset eivät suututtaisi ketään tuollatavalla, mutta sinä
        et hyväksy että joku uskaltaa kerta kerran jälkeen kertoa kokemuksistaan jotka identtisiä oman tpauksesi/ tekojesi kanssa. Ethän muuten voisi hyökätä noin. Vaan sinä tunnistat storyn ja kirjoittajan. Mitä muuta syytä sinulla on vaania täällä ja käyttää kallisarvoista aikaasi jonkun petetyn vaanimiseen.
        Anna veikkonen petetyn kirjoittaa, onhan se hyvä että tällaisia keskusteluja käydään ja tuodaan julki mitä kaikkea ihmiset joutuvatkaan läpikäymään joissakin tilanteissa.
        Kerro sinäkin tarinasi äläkä vain vaani ja syyttele.


      • kaikkeasäviitsit
        greeeeee kirjoitti:

        Eikö olekin surullista? Katkeruus on kyllä saanut yliotteen tuon kirjoittajan elämässä. Kirjoittaa petettynä mutta nyt tuli ajatus, onko han petetty? Onko hän itse ollutkin aloitteentekijä suhteensa päättämisessä katuu sitä nyt, liian myöhään. Toivokaamme hänelle parempaa elämää ja hyviä hetkiä jatkossa. Hyvät ystävät ja hyvä seksi kyllä saavat ihmeitä aikaan, saavat katkeruuden ainakin hetkeksi pois mielestä ja apuakin on meille aina tarjolla jos haluaa kertoa tuntojaan auttajille.

        Eikö ihmiset voi vain keskustella siitä mitä tapahtui, miksi tapahtui ja mihin se johti? Nytkö jo meinaat että petety ei edes olisi petetty. Voi hyvä tavaton röyhkeyden määrää. Kuinkahan moni petetty on hakenut eroa ennen ja pettämisen paljastumisen jälkeen, mutta perunut koska petturin lupaa muuttuvansa. Samalla tavallahan se vihitty puoliso uskoo petturia kuin se kakkonenkin joka luulee olevansa enämpi oikeutettu petturiin kuin mitä tuo vihitty jota mies rukoilee takaisin. Paha näissä juruissa on se että petturi pettää kahta naista ja jopa usuttaa nämä toisiaan vastaan.


      • minuahansätarkoitat
        kyllähänsäoletkatkera kirjoitti:

        Milloin meinasit tuosta katkeruudestasi päästä eroon? Sitähän sä olet vaikka muuta väität. Jos elämä pyörii vain sen pettäjän ja hänen uuden puolison ympärillä niin et selvästikkään ole päässyt asiasta yli. Anna heidän elää omaa elämäänsä. Elä sinäkin omaasi. Älä lotkauta korvaasi jutuille mitä heistä kuulet.
        Kenelle ne kakkoset muuten kostaa jos joutuvat itse petetyksi? Ei kai se koston kohde ole sen ukkomiehen entinen puoliso kuitenkaan. Miksi olisi? Vai pettääkö ne miehet sitten sen entisen kanssa jonka ovat hylänneet uuden vuoksi? Luuleeko petetty, että seksiä antamalla mies takaisin tulee?
        Älytöntä elämää. Taitaa olla aika pienet piirit teillä?

        Minä en ole katkera ykk.kakkoselle koska tiedän hänen olevan samanlainen uhri kuin minäkin. OLen katkera ukolle jälkeensä jättämistä veloista jotka olen joutunut maksamaan. Onneksi en sitä kakkosen minulle tarjoamaa lainantakausta hyväksynyt. Joo, en ole enää nuori ja olisin mielelläni elänyt ilman vainoa ja velkataakkaa.


    • Ihantietäennussin

      Voiko todella vaimo pettää miehensä kanssa kakkosta? Missä vaiheessa se avio on pettämistä? Eikö kakkonen ymmärrä jos vaimolle ei mies kerro kakkosesta mitään ja nauttii vaimon suloista niin kakkonen tuntee tulleensa petetyksi. Onpas typerää touhua. Täällähän paljon väitetään juuri puolisoiden kiusaavan kakkosia. Minäkin kun eilen sain jälleen todella hyvää seksiä mieheltä kävi mielessä pettääköhän se jotain kakkosta? Rupesi naurattamaan. En toki kerro mitä mietin. Se että saan mieheltäni vuosista huolimatta hyvää seksiä uskon meidän asiat olevan kunnossa. Jos taas olisi niin että petän jotain kakkosta niin ottakoon yhteyttä ja kertokoon sitten että petän mieheni kanssa! Eihän pettämistä voi tietää ennenkuin sen joku kertoo tai todistaa. Ikävä todellisuus nykypäivänä. En kylläkään ollut koskaan ajatellut näinpäin että vaimo voisi olla se pettäjä miehensä kanssa. Kuvitteeleeko kakkonen että vaimo tietää ukon salapanosta ja kostaen nussii miestänsä? Aika kieroa kyllä olisi toki mahdollista voisi olla. Ja tuo lainan takaaminen miehelle että pääsee eroamaan on kyllä törkeää!

      • tositapaus

        ihantietäennussin, sanoppa muuta. Törkeää oli, mutta vain rakastuneen ihmisen käytöstä. Hän uskoi petturia ja hänen kuppi meni nurin kun huomasi että petturi ei toteutakaan lupauksiaan.
        Täällä on monissa ketjuissa ollut juttuja siitä kuinka kakkonen alkaa häärimään petturin liiton tuhotakseen, se tässäkin tapahtui. Kakkonen kostaa, hän ajattelee että ei mitään väliä.
        Syyhän nytkin löytyy petturista ei kenestäkään toisesta. Petturi käyttää hyväkseen kaikella tavalla, jopa talaoudellisesti, sitähän tuo lainan takaaminenkin todistaa.


    • JaSpermatkinHaluaa

      Röyhkeä kakkonen joka haluaa toisen naisen puolison perivän hänet. Ihan hullua.

    • EiEdesKihloihin

      Kuka enää haluaa naimisiin kaiken kakkostelun jälkeen, kysympähän vaan?

      • eikatkera

        Sanopa muuta, ei enää koskaan.


      • eiksniinolekin

        Tuossa vierellä samnmoinen ketju jossa kakkoset mollaavat vaimoja kuten tässäkin ketjussa, Erona ehkä että tässä ketjussa mollataan petettyä petettyä exää.
        No kakkoset ja ykköstuneet kakkoset ne osaa ja ovat aina oikeassa. Aina ovat petetyt vaimot ja jopa jätetyt vaimot tyhmiä koska ovat ja ovat olleet naimisissa petturin kanssa. Kakkosethan sen tietää koska tuota paikkaa niin kauheasti haluavat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe