Pvv / Jumalan Sana

Pilkkkuviivaviiva

Jumalan Sana on totuus. Se on. Ei muuta tällä kertaa.

19

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkäänuskossa

      Olen samaa mieltä kanssasi. Olen tukeutunut Jumalan sanaan yi 45 vuotta ja ei tässä pahassa maailmassa ei ole mitään pysyvää kuin Jumalan sana.

      • Pilkkkuviivaviiva

        Jumalani Xixik3ek kiittää sanoistasi !


    • seuraillut

      Pvv voisitko rekata nikkisi koska sitä ilmeisesti lainaillaan. Olisi kiva lukea uskontiesi edistymisestä.

      • Pilkkkuviivaviiva

        Harkitaan, mutta ehken tätä nimimerkkiä kuitenkaan, "henkilöllisyyttäni" kai epäillän vahvasti, enkä ihmettele...


      • palstaaseuraileva

        Yleinen ilmiö. Kun suunta muuttuu, niin tämä ilmiö alkaa. Vastavoimalle alkaa nikit kelvata.
        Runsasta siunausta uuteen elämääsi.


      • Pilkkkuviivaviiva
        palstaaseuraileva kirjoitti:

        Yleinen ilmiö. Kun suunta muuttuu, niin tämä ilmiö alkaa. Vastavoimalle alkaa nikit kelvata.
        Runsasta siunausta uuteen elämääsi.

        Kiitos!


      • Pilkkkuviivaviiva kirjoitti:

        Harkitaan, mutta ehken tätä nimimerkkiä kuitenkaan, "henkilöllisyyttäni" kai epäillän vahvasti, enkä ihmettele...

        Eihän sinun henkilöllisyyttäsi kukaan epäile. Sinut tunnetaan palstalla monilla eri nimimerkeilläsi joista on oikein listauskin olemassa.

        Sitä epäillään että et ole se kuka väität kopioidun/lainatun nimimerkkisi johdosta olevasi.

        :-)


      • Pilkkkuviivaviiva
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Eihän sinun henkilöllisyyttäsi kukaan epäile. Sinut tunnetaan palstalla monilla eri nimimerkeilläsi joista on oikein listauskin olemassa.

        Sitä epäillään että et ole se kuka väität kopioidun/lainatun nimimerkkisi johdosta olevasi.

        :-)

        "Sitä epäillään että et ole se kuka väität kopioidun/lainatun nimimerkkisi johdosta olevasi."

        Kyllä minä olen kirkko kuulolla palstan ,-- ja tällä palstalla olen ollut sekä pilkkuviivaviiva että DeRerumNatura.

        En ole pappi, kuten joskus joku epäili.

        En tietääkseni ole riivattu, vaikka sitäkin joku epäili. Ateisti olin kyllä.

        Olin John Shelby Spongin oppien vankkumaton kannattaja.

        Monin tavoin olen Jumalaa ja lähimmäistäni palstalla herjannut sekavilla kirjoituksillani.

        Kristus on minut pelastanut!


      • Pilkkkuviivaviiva kirjoitti:

        "Sitä epäillään että et ole se kuka väität kopioidun/lainatun nimimerkkisi johdosta olevasi."

        Kyllä minä olen kirkko kuulolla palstan ,-- ja tällä palstalla olen ollut sekä pilkkuviivaviiva että DeRerumNatura.

        En ole pappi, kuten joskus joku epäili.

        En tietääkseni ole riivattu, vaikka sitäkin joku epäili. Ateisti olin kyllä.

        Olin John Shelby Spongin oppien vankkumaton kannattaja.

        Monin tavoin olen Jumalaa ja lähimmäistäni palstalla herjannut sekavilla kirjoituksillani.

        Kristus on minut pelastanut!

        Ja tietysti pystyt todistamaan tuon?

        :-)


      • Pilkkkuviivaviiva
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Ja tietysti pystyt todistamaan tuon?

        :-)

        En mitenkään. Koska valehtelen.


      • Pilkkkuviivaviiva
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Ja tietysti pystyt todistamaan tuon?

        :-)

        Mitenkäs minä...?


      • Olen nyt ex-pvv :)


      • ex-pvv kirjoitti:

        Olen nyt ex-pvv :)

        Ole mitä haluat. Mutta ole itsesi.


      • styrokslaatikko
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Ole mitä haluat. Mutta ole itsesi.

        Toiko kotipalvelu sulle hyvää ruokaa tänään?


      • styrokslaatikko kirjoitti:

        Toiko kotipalvelu sulle hyvää ruokaa tänään?

        Luovuit juuri rekisteöimästäsi nimimerkistä saman tien siis. Yllättävää.


    • Pilkkkuviivaviiva

      Haluaisin ennemmin todistaa Kristuksesta kuin todistella "henkilöllisyyttäni".

      • pitkäänhellari

        En ole seurannut tätä palstaa kovin tiiviisti ja en tunne sinua kovin hyvin aikaisemmin kirjoittelusi perusteella. Olet varmasti tottunut kirjoittelija täällä ja tiedät temmellyskentän. Jos olet ollut aikaisemmin väittelijä ja jopa kieltäjä, niin sinulla on toleranssia täällä palstalla ja tiedät paljon jopa Jumalan sanaa.

        Kehotan sinua nyt alkamaan käymään Jumalan sanan kuulossa uskovaisten parissa. Minä ole helluntailainen, mutta sydämeltäni kyllä hyvin yhteiskristillinen ja kuuntelen paljon Patmosradiota. Erittäin asiallista tietoa saa kristilliseltä kentältä yli seurakuntarajojen, jota aikanamme tarvitaan.
        Jumala avaa ovia ja antaa mahdollisuuksia todistaa ilosanomaa.
        Hienoa että Kristus on tullut elämääsi ja etsintäsi on päättynyt.


    • Pilkkkuviivaviiva

      Anteeksi että väitän olevani sekä alkuperäinen pilkkuviivaviiva että DeRerumNatura.

      Olen oikeasti vain surkea paskanpuhuja. Ja palstan Räyhis.

      • olettyperäraukka

        Älä yritä sotkea keskustelua. Eikö kieltäjillä ole todella muuta keinoa kuin tämä nikkikopionti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe