lyhyet naiset hakee kolosseja

käteeveikotusjatkuu

melko läheltä 180 cm pituus ainain

naiset itse 160 ?

tietysti voi jotai päätellä niite jutuista ku joutuvat ilmoitusta tekemään.. :)

eivät kelpuuta jos monta vuotta sinkkuna seilannut eli kätee veikottanut

pitää olla semmoinen joka säännöllisesti eri tavalla mut ei ole varattu.. joo joo..

20

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi166cm

      Lyhyet naiset syrjii meitä alle 170 cmmiehiä

      • Lyhyt nainen ole huomaavinaankaan lyhyttä miestä vaikka toi nainen olisi miestä reilusti lyhyempi. Omien sanojensa mukaan eivät edes näe lyhyitä miehiä vaikka ovat itse kääpiöitä :D


      • kurppanainen88
        164cmMies kirjoitti:

        Lyhyt nainen ole huomaavinaankaan lyhyttä miestä vaikka toi nainen olisi miestä reilusti lyhyempi. Omien sanojensa mukaan eivät edes näe lyhyitä miehiä vaikka ovat itse kääpiöitä :D

        No onko kääpiöksi kutsuminen nyt korrektia? Vai olisiko kiva jos joku kutsuisi sinua sillä nimellä?

        En itse ole lyhyt nainen joten ei ole omaa lehmää ojassa. Kääpiö silti kalskahtaa korvaan.


      • kurppanainen88 kirjoitti:

        No onko kääpiöksi kutsuminen nyt korrektia? Vai olisiko kiva jos joku kutsuisi sinua sillä nimellä?

        En itse ole lyhyt nainen joten ei ole omaa lehmää ojassa. Kääpiö silti kalskahtaa korvaan.

        Tekin käytätte lyhyistä miehistä kääpiö, manlet ja pikkumies nimityksiä. Se että jos sinä et ole haukkunut niin ei merkitse mitään koska enemmistö tekee niin.


      • erika.173senttiä
        164cmMies kirjoitti:

        Tekin käytätte lyhyistä miehistä kääpiö, manlet ja pikkumies nimityksiä. Se että jos sinä et ole haukkunut niin ei merkitse mitään koska enemmistö tekee niin.

        Manlet, hihhhihiihiiii, hyvät iltanaurut, kiitos :D

        Minä en nimittele pikkumiehiksi muita kuin pieniä ja ilkeitä miehiä. Mulla on pari pientä ja mukavaa miestä ollut läheisinä työkavereinakin, ja ystäviä ollaan edelleen.

        Kyllä se on persoona joka ratkaisee, ei ne vertikaaliset ulottuvuudet.


      • erika.173senttiä kirjoitti:

        Manlet, hihhhihiihiiii, hyvät iltanaurut, kiitos :D

        Minä en nimittele pikkumiehiksi muita kuin pieniä ja ilkeitä miehiä. Mulla on pari pientä ja mukavaa miestä ollut läheisinä työkavereinakin, ja ystäviä ollaan edelleen.

        Kyllä se on persoona joka ratkaisee, ei ne vertikaaliset ulottuvuudet.

        Luulin että tuon manletin kaikki jo tiesi. Ainakin nuorten keskuudessa tuo on yleinen nimitys.
        Minusta ei jää toiselle juuri muuta käteen kuin ulkoinen olemukseni koska olen sulkeutunut ja syrjään vetäytyvä ihminen. Sitten jos minua aletaan haukkumaan livenä niin olen täysin lukossa enkä osaa sanoa mitään.


      • erika.173senttiä
        164cmMies kirjoitti:

        Luulin että tuon manletin kaikki jo tiesi. Ainakin nuorten keskuudessa tuo on yleinen nimitys.
        Minusta ei jää toiselle juuri muuta käteen kuin ulkoinen olemukseni koska olen sulkeutunut ja syrjään vetäytyvä ihminen. Sitten jos minua aletaan haukkumaan livenä niin olen täysin lukossa enkä osaa sanoa mitään.

        No niinhän se on, että livenä haukkuminen vetää lukkoon. Mutta ei se pituudesta riipu, vaan luonteesta. Kiltit ihmiset häkeltyvät ja menevät lukkoon, kun kohtaavat röyhkeän ja ilkeän ihmisen. Jälkikäteen yleensä keksivät nasevia vastauksia törkimyksille.

        Haluan sinulle vielä mainita sen verran noista työkavereistani, että toinen heistä on erityisen herkkä. Tiedän, että olen omalla ystävyydelläni helpottanut hänen kokemaansa epävarmuutta, mikä on monen asian summa (ei pelkästäään "pienen" koon).

        Ja toinen noista kavereista on hyvin itsevarma työssään aina. Hänellä muuten on vaimo, joka on minuakin pidempi.


    • tämä-ei-auennut

      En käsittänyt tekstistäsi mitään. Olet virolainen?

    • apukouluun-takaisin

      Mikä on kolossi? Kalossit tiedän, ne on jonkinlaiset jalkineet. Mitä tarkoittaa "ainain", entä "veikottanut"? Tämä lause: "pitää olla semmoinen joka säännöllisesti eri tavalla ", joku sana varmaan puuttuu? Miksi et käytä isoja kirjaimia tai välimerkkejä?

      • m-i-e-z

        Sarjakuvahahmo, valtava patsas, valtava mies ja monia muita merkityksiä löytyy kolossille.


    • kurppanainen88

      Ongelma ratkeaa vain sillä että pitkät miehet lakkaavat kelpuuttamasta lyhyitä naisia. Mutta kuten joku 121212 sanoi, "naisen tasoa ei määrää pituus" joten te kaikenpituiset miehet tulette jatkossakin kelpuuttamaan myös niitä lyhyitä naisia. Jos lyhyelle naiselle on kysyntää niin helpompi sen tietysti silloin on ottaa se pitkä mies kuin jos pitkät miehet suosisivat yksinomaa pitkiä naisia.

      Minusta toki olisi tasapainoisempaa että lyhyelle lyhyt ja pitkälle pitkä, ja silloin olisi kaikenpituisille miehillekin omat ottajansa. Mutta kun minä en sitä "markkinatilannetta" päätä. Olen toki muutaman sellaisenkin miehen tavannut jotka ovat sanoneet preferoivansa nimenomaan pitkiä naisia, mutta varmaan valtaosalle naisen pituudella on yks hailee.

      • 121212121212

        "Ongelma ratkeaa vain sillä että pitkät miehet lakkaavat kelpuuttamasta lyhyitä naisia."

        Millä logiikalla ongelma ratkeaa näin, mutta ei siten että lyhyet naiset lakkaavat tavoittelemasta pitkiä miehiä?

        Molemmilla päästään samaan lopputulokseen.


      • helga.lehmä
        121212121212 kirjoitti:

        "Ongelma ratkeaa vain sillä että pitkät miehet lakkaavat kelpuuttamasta lyhyitä naisia."

        Millä logiikalla ongelma ratkeaa näin, mutta ei siten että lyhyet naiset lakkaavat tavoittelemasta pitkiä miehiä?

        Molemmilla päästään samaan lopputulokseen.

        Sillä logiikalla et nainen on kiimavittunsa viemä, ei se pysty vastustamaan komeaa pitkää miestä miehen vastuulle jää olla iskemättä lyhyitä naisia


      • 121212121212 kirjoitti:

        "Ongelma ratkeaa vain sillä että pitkät miehet lakkaavat kelpuuttamasta lyhyitä naisia."

        Millä logiikalla ongelma ratkeaa näin, mutta ei siten että lyhyet naiset lakkaavat tavoittelemasta pitkiä miehiä?

        Molemmilla päästään samaan lopputulokseen.

        Samaa naisten logiikkaa jonka perusteella seksin ostaminen pitäisi olla kiellettyä, muttei seksin myyminen.


    • Pahamies111

      Olen 180 ja ainakaan pidempiin naisiin en ole koskaan tuntenut vetoa, alaraja on joku 155-160 cm. Pitkissä naisissa on jotain hirvimäisen eläimellistä

    • Luin että lyhyet naiset hakee kalosseja?? Hahah..jaa minkäköhän takia tyttöystäväni ovat sitten yleensä olleet kokoisiani..elikä lyhyitä?? HMM hmmmmhmmmmmmmmmmmmm hmmm.. ja selittääkö tämä myöskin tavallaan sen että viimeisin tyttöystäväni oli 15 senttiä pidempi??

    • Lemmen-käinen

      Muija 150 minä 188, sängyss yhtäpitkiä :D

    • Kiltti-ja-kunnollinen

      Lyhyet miehet on huonoja kumppaneita

    • totuuskomissio

      192 senttisenä diggaan naisia joilla on kivat tissit ja painoa mieluusti alle 50 kg tai ainakin alle 55.

      Siitä yhtälöstä voi sitten miettiä sitä naisen pituutta.

      • silver1412

        Naisen pituus silloin 150cm


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2062
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1604
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      6
      1229
    Aihe