Alanyan huijarimiehet

rahallasaaturkkiukon

Onko kenelläkään miten "pahoja" omakohtaisia kokemuksia pahimmillaan näistä Alanyan turkkimiehistä? Mikä on pahinta mikä on sattunut itsellesi?

9

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MunaTurk

      Ei niistä ole kokemuksia kuin suomifemakoilla. Soita Vihreiden (Vihr.) aluetoimistoon ja kysy sieltä. On varmasti lipeviä ja ihania kunhan sulla on tarjota rahallista omaisuutta vastineeksi, ei se seksi pitkälle elätä turkkilaistakaan. Jos et halua muslimiksi kääntyä niin älä sitten haaveile turkkilaisesta.

      • jorezx

        suomiukolla taas kateus riivaa ihihihihiii


      • MunaTurk

        Ai mikä kateus? Minusta on erittäin hyvä jos suominainen löytää sen onnensa muslimin sylistä, turkkilaisethan ovat muslimeja. Hyvin sopii yhteen suominainen ja turkkilainen. Kerroin vain faktoja joita ns. feministit eivät halua kuulla.
        Eivät kaikki suomalaiset naiset halua muslimia majailemaan kotiinsa, luulisin että hyvin hyvin harva haluaa. Suomi on täynnä älykkäitä naisia jotka ymmärtävät eri kulttuureista paljon. Turkkimieskulttuuri on omansa ja aika lipevää on se meno niillä rantapojilla siellä. Jos löydät ns. komistuksen Turkin lomakohteesta niin uskon että ei ole mikään ensikertalainen naisen kyydissä. Pohjalla satoja harjoituksia ;) Skandinaavinen neitokainen kelpaa vaimoksi hyvän sosiaaliturvan takia.
        Minusta on erittäin hyvä että jos sellainen kelpaa niin kannattaa ottaa. Kuitenkin olisi hyvä että ei ole nahjus ja loinen joka syö yhteiskunnan rahoja. Jos turkkiukko keksii suomiakallensa tekosyitä miksi ei mene opiskelemaan tai hae töitä niin nahjus ja loinen on.


      • hojijojiii
        jorezx kirjoitti:

        suomiukolla taas kateus riivaa ihihihihiii

        Hihihihihi voi tätä viestin kirjoittajan tyhmyttä. Sula riivaa vain tyhmyys. Miksi suomimies olis perseaukiselle turkinpojalle katellinen..


      • MunaTurk
        hojijojiii kirjoitti:

        Hihihihihi voi tätä viestin kirjoittajan tyhmyttä. Sula riivaa vain tyhmyys. Miksi suomimies olis perseaukiselle turkinpojalle katellinen..

        Olen tekemisissä älykääpiön kanssa :D


      • dgjjlööää
        MunaTurk kirjoitti:

        Olen tekemisissä älykääpiön kanssa :D

        Katos sehän osu.


    • rahallasaaturkkiukon

      tarkoitus oli kysyä ja keskustella aiheesta vakavasti. Toisten ihmisten huijaaminen on rikos ja tätä tapahtuu Alanyassa. Monet näistä naisista eivät edes tiedä tulleet huijatuksi, ennenkuin totuus paljastuu mahdollisesti toisen kautta.

    • Pipe91

      Onko ne kaikki huijareita? Mun hyvä ystäväni jätti miehensä kun rakastui turkkilaiseen baaripoikaan alanyassa, nyt mies tulossa suomeen... tosin olen ymmärränyt, että raha vaihtaa omistajaa mieheltä=mun ystävälle, joka eronsa takia on aika lirissä rahallisesti. Asuntokin miehellä on turkissa, mutta ystäväni täytyy asua suomessa lastensa vuoksi ja tästä syystä tämä turkkilainen suomeen muuttamassa. Tästä syystä ainakin omat ennakko käsitykseni muuttuneet turkkilaisista, kun olen tätä suhdetta nyt saanut vähän seurailla.

    • Mirellah88

      Lomilla kävin ja ihastuin! löytyi iiihana sinisilmäinen turkkilainen! oli kalastaja mutta selvis paljon muutakin harmitti kovasti ei tullut meistä täydellistaparia mutta sain pakolaiskeskuksesta uuden eri maalaisen miehen joka on yöt luonani olen onnekas

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe