Uni jossa kiinnostuksen kohde itkee

MKIUD

Luokitellaanko uni, jossa on tyttö/nainen, josta on kiinnostunut itkee ja hakee minusta itsestäni lohtua, hyväksi vai pahaksi uneksi?

4

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyviä unia ei ole olemassakaan, sen enempää kuin pahojakaan.

      Jotkut unet ovat tunnelmaltaan iloisia, jotkut eivät herätä sinussa mitään tunteita, eräät saattavat puolestaan olla hyvinkin ahdistavia ja pelottavia.

      Ei ole mitään universaaleja sääntöjä siitä, mitä unet tarkoittavat?

      Unet kertovat oman mielikuvituksesi kielellä omista tunteistasi, odotuksistasi, peloistasi, ja monesta muusta asiassa. Sinä luot itse unesi, eivätkä ne kerro mistään muusta kuin sinusta.

      Oletetaan, että tämän ketjun aloittaja on itse nähnyt unen, josta kertoo.

      Aloittaja kertoo olevansa tytöstä kiinnostunut ja tyttö ilmaantuu hänen uneensa itkevänä ja lohtua hakien.


      Unet ilmaisevat usein kiertotietä kulkien toiveita, joita niiden näkijällä on.

      Tämän unen tapauksessa, eräs toive toteutui. Tyttö etsi lohtua unennäkijästä. Tällöin unennäkijä on kokenut olevansa kaipaamansa tytön huomion ja halujen kohde.


      Uni ei siis tarkoita, että ihastuksesi kohteelle olisi sattumassa mitään ikävää. Uni antaa pikemminkin ymmärtää, että toivoisit ihastuksesi kohteelle sattuvan jotain ikävää, jotta voisit lohduttaa häntä.

      Tietenkään et toivo hänelle mitään ikävää, mutta sillä tavalla mielikuvitus mutkia oikoo.

      Untasi voitaisiin miettiä monellakin tavalla, mutta et oikeastaan kerro siitä mitään. Kerrot pelkän tiivistelmän, jonka perusteella lukija ei edes tiedä, onko kyseessä itsesi näkemä uni vai jonkun toisen.

      • seolisilloin

        No olen joskus ala-asteella nähnyt unta, jonka otin puheeksi, mutta en ole hänestä enää kiinnostunut, mutta silloin olin. En tosin saanut silloin vastakaikua.


    • En halua olla epäkohtelias, mutta et edelleenkään kerro unesta mitään, vain sen kohteesta ja suhteestasi häneen silloin joskus.

      Kuten kerroin edellisessä viestissäni, maalasit unessasi maiseman, jossa sinä olit tukeva olkapää, jota vasten unelmiesi tyttö itkee, kun kaipaa tosi ystävää ja tukijaa.

      Todellisuudessa sinä et ollut hänelle olkapää sen enempää myrskyssä kuin tyynelläkään. Sinä vain toivoit olevasi.

      • seonvarma

        Kyllä minä vielä jonkun olen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe