Kaunokainen etäällä

tuntoetiäinen

Tunsitko 7.05 kutituksen poskessasi ja lämpimän puhalluksen kaulassasi?

51

1245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunhan_kysyn

      Minnepäin tämä etiäistervehdys suuntautuu?

    • tarkkaatouhua

      Niin vois kuvailla : )

    • merenrannalle

      Menee etelä-Suomeen muumitaloon.

    • tuntoetiäinen

      Vielä mukavaa ja hymyistä aamua toivottelen.

    • tunsinmää

      Näistä tulee jokainen hyvälle mielelle, onni koostuu pienistä asioista. Kiitos samoin aloittaja.

    • hymyäpäivääsi

      No tuohan se selittääkin miksi sekosin niissä aamutoimien askelmerkeissä tänään... :)

    • elluhalloyb

      Tämä tosi kiva....
      NAIS....
      TUnnen monta kertaa...varsinkin iltaisin et joku sillittää käsivartta....(*_*)
      Ehkä joku silittää....tuntuu kumminkin hyvältä....

    • Sunshineee

      Olikohan se just siihen aikaan kun tuli pari ylimääräistä tykytystä sydämeen:)
      Aurinkoa päivääsi!

    • Mukavaapäivää

      Itseasiassa tunsin :)

    • Tunnotonko

      Itseasiassa en tuntenut yhtään mitään.

    • tuntoetiäinen

      Jos vielä salapusun laittaisi menemään, tällaisena aurinkoisena päivänä poskellesi😘 Osuisikohan, noin liikkuvaan?

    • vajaakaksmetriä

      Osuu kyllä kunhan vaan luotat itseesi :)

      • tuntoetiäinen

        Ennakkoako noin paljon? Nyt yötä kohden uskalla toivotella tai laitella mitään, menee viellä unet liian villiksi :).


      • vajaakaksmetriä

        Miksei :) Näin itsekin aika sekavia unia ;) Lähdin hoitaan luontoa toisaalle viikonlopuks mutta ihanaa viikonloppua sinne!


      • tuntoetiäinen

        Kiitos. Tod ihana, töissä koko viikonloppu :D)). Sinnekkin virkistävää loppuviikkoa :). Kiltisti sit ;).


      • vajaakaksmetriä

        Jaksamisia sulle töihin, toivottavasti pääset vähän nauttiin ulkoilmasta. Oon aina kiltti tai melkein aina ja tuun kotiin levänneenä :)


      • tuntoetiäinen
        vajaakaksmetriä kirjoitti:

        Jaksamisia sulle töihin, toivottavasti pääset vähän nauttiin ulkoilmasta. Oon aina kiltti tai melkein aina ja tuun kotiin levänneenä :)

        Nii varmaan, reporankkana😂Nyt töihin😘


      • vajaakaksmetriä

        Halit täältä sulle :)


      • tuntoetiäinen
        vajaakaksmetriä kirjoitti:

        Halit täältä sulle :)

        :) Miltäs luonto on näyttänyt siellä? Onkos lumileijonia näkynyt? ;).


      • eisellaisiaole

        Voi, höpsöä


      • tuntoetiäinen

        No onhan rantaleijoniakin :D)).


      • vajaakaksmetriä

        Luonto näytti kostealta ja linnut olivat pesänrakennushommissa tai sitten vaan leikkivät keskenään, kivalta on vaikuttanut. Leijonia ei oo näkynyt. Huomenna palaan kotiin puiston laidalle, kohta saunaan. Mukavaa lauantai-iltaa sinne ;)


      • tuntoetiäinen

        Minäpä kävin justiinsa kylmässä suihkussa ;). Niin kevät tulee kovalla tohinalla, kerettäneekö mukaan? Noh, leppäävyitkö reissussa?


      • vajaakaksmetriä

        Käyt niin kuumana että piti käydä viilentymässä vai palelet ja halusit verenkiertään? :) Ois se kiva tehdä samoja juttuja luonnon kanssa;) Kyllä tässä alkaa oleen aika rentoutunut olo, vielä ois matkustamista edessä.


      • tuntoetiäinen

        Virkistyy vähän työillan päätteeksi. Se siinä on että nukkumatti tulee vasta kahden maissa :). Mitkäs linnut siellä leikki tähän aikaan? Milläs matkustaat junallako?


      • melkeinyöviel

        Tähän aikaan leiki mikään lintu


      • vajaakaksmetriä

        Hengitysten yhtenäisyys rauhoittaa ja sitä kautta auttaa nukahtaan, se on paras tapa saada unta mitä mä tien ja tuntuu myös parhaalta :) Mä en tunne lintuja niin kuin varmaan pitäis. Kevät herättää luonnon ja ihmisen, tykkään tästä vaikutuksesta, mites sä? En oo vielä päättänyt millä tuun ja monelta..


      • tuntoetiäinen

        Itse en tarkkaile miten hengitän. Joskus nuoruudessa nukkumaan mennessä niin tein, arvaappa osasitko sitten hengittää? Aina piti pakolla aloittaa, kun ei refleksin omaisesti onnistunut :D)). Oli muuten pitkä yö. Onhan kevät mukava, jos loskakelit jätetään väliin ;). Tiput visertää, nuput nousee ja vesi virtaa, mikäs siinä :).


      • vajaakaksmetriä

        Kotona ollaan, junalla tulin :) Mä puhuin lusikassa nukkumisesta, en oo varma mitä sä tarkoitit? ;) Ootko kerinny tekeen jotain muutakin kun oleen töissä?


      • tuntoetiäinen
        vajaakaksmetriä kirjoitti:

        Kotona ollaan, junalla tulin :) Mä puhuin lusikassa nukkumisesta, en oo varma mitä sä tarkoitit? ;) Ootko kerinny tekeen jotain muutakin kun oleen töissä?

        Vai lusikassa? Entäs huarukassa😂 Sori pakko Oli lohkasta.Työn lomassa. Eipä muuta ole kerennä😎


      • vajaakaksmetriä

        Millanen asento se haarukka on? ;) Koska pääset kotiin?


      • tuntoetiäinen

        Just tulin kottiin. Jaa`a eipä noita ole kerennä kovin paljoa kokeilemaan, pitäs noita kehitelemään rueta ;D)).


      • vajaakaksmetriä

        Asutko jossain lähellä mua että voidaan alkaa harjoitteleen? ;)


      • tuntoetiäinen
        vajaakaksmetriä kirjoitti:

        Asutko jossain lähellä mua että voidaan alkaa harjoitteleen? ;)

        Varmaankin aika kaukana😀Ja kannattaako enää vanhoilla päivillä aloitella😈😇


      • tuntoetiäinen

        Tarkotin iällä ihtiän😓 Et kai reissussa sairastunna?😦


    • Paperilapputi

      Taisin tuntea...

    • Pitkästä_aikaa

      Tunsin pientä kutinaa ja jomotusta. Paikalle nousi finni :)

    • LähelläKaukana

      Kissa tuli viereen, tunsin⏰🐈

    • MyönnänSen

      Klo 6.55, niinkuin joskus ennen.

      • 643

        Nyt poikkeus


      • tuntoetiäinen
        643 kirjoitti:

        Nyt poikkeus

        Sillon minäkin heräilin😂


    • kurkku_kipiä

      Vai muka lämmin puhallus? Semmone kylymä henkäys kävi, jotta ihan kurkku tul kippeeksi. Tässä on monta päivää pitäny juua Finreksiniä ja pitää villasukkia jalloissa ja kaulahuivia kaulalla ja yhä vaan nenä vuotaa kuin rikkinäinen vesihana.

      • luontoauttaa

        kipase kaupasta tuoretta inkivääriä, kurkumaa, valkosipulia, keittelet niistä teetä jonka maustat lopuks sitruunankuorella/mehulla, siihen vielä hunajaa ja voit jättää finrexinit apteekin hyllyyn.


      • tuntoetiäinen

        Sori lunssa tuo olikin silloin😓Nyt jo paljon parempi😆


      • tuntoetiäinen
        luontoauttaa kirjoitti:

        kipase kaupasta tuoretta inkivääriä, kurkumaa, valkosipulia, keittelet niistä teetä jonka maustat lopuks sitruunankuorella/mehulla, siihen vielä hunajaa ja voit jättää finrexinit apteekin hyllyyn.

        Vai luontaistuotteella. Panadoll hotti parempi :D)).


      • luontoauttaa
        tuntoetiäinen kirjoitti:

        Vai luontaistuotteella. Panadoll hotti parempi :D)).

        Oot oikeesti sitä mieltä että synteettinen parempi kuin orgaaninen?


      • tuntoetiäinen

        Jossain mielessä kyllä, mutta luomun kannattaja enimmäkseen olen :). Ehkä männynkerkkä uutteesta ei tulisi hajuhaittoja?


      • luontoauttaa
        tuntoetiäinen kirjoitti:

        Jossain mielessä kyllä, mutta luomun kannattaja enimmäkseen olen :). Ehkä männynkerkkä uutteesta ei tulisi hajuhaittoja?

        Hajuhaittoja, flunssan parantamisesta ole kai kyse, mitä väliä hajulla. Mieluummin ostan ruokakaupasta ja teen tropit itse kuin apteekista jotakin jauhoa/pillereitä joista mulla ei oo mitään hajua mitä ne sisältää. Pitää luottaa toisen sanaan ja oon huomannut että ihmiset kovia valehtelemaan tietyissä kohdin, vaikka jos kyse rahasta niinkuin tässä nyt on.


      • tuntoetiäinen
        luontoauttaa kirjoitti:

        Hajuhaittoja, flunssan parantamisesta ole kai kyse, mitä väliä hajulla. Mieluummin ostan ruokakaupasta ja teen tropit itse kuin apteekista jotakin jauhoa/pillereitä joista mulla ei oo mitään hajua mitä ne sisältää. Pitää luottaa toisen sanaan ja oon huomannut että ihmiset kovia valehtelemaan tietyissä kohdin, vaikka jos kyse rahasta niinkuin tässä nyt on.

        Ei olekkaan, kohan vähän ärsyttelin ;D. Niin ei ainaskaan nuo yskänlääkkeet ole apteekissa kovin hyviä, ei niillä yskälähde. Tekihän sairaalat tutkimus mielessä leikkauksia, jossa ei korjattu vikoja. Ihmiset parantuivat leikkauksella terveiksi :). Tuokin on kaksipiippuinen juttu, miksi ei korjattu? Kummiskin ovat maksaneet hoidosta, entäpä kun tulee jälkikäteen vaiva uudestaan.


    • siihen

      heräsin varmaankin

      • tuntoetiäinen

        Ja minä nyt😍😘


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe