Ensi kertaa Alanyaan.

dubaitar

Olemme mieheni kanssa jonkin verran matkustelleet, viime aikoina Dubaissa. Kuumaa siellä on ollut ja kauhean kallista vaikka jotkut sanovat että on halpaa. Tietysti sitten ei mikään mitään maksa jollei osta mitään. Itsestä se on kai sitten kiinni. Viimeksi olimme mattokaupassa ja tunnin istuimme eivätkä pois päästäneet. Äijä kasasi mattoja niin korkean pinon ettei yli nähnyt. Apupoika kantoi aina vain lisää. Minä ostin sitten pienen rukousmaton, maksoi 500 dirhamia.
Mies sanoi että mitä sinä sillä kun et enää kontiltasi ylös pääse. Vielä kehtasi sanoa että ne ajat ovat menneet kun sinun takamustasi oli kiva katsella ja sen takana olla. Mokomakin ketale. Sanoin että seinälle laitan mutta se siihen ettei mahdu sinnekään. Poika on aina käynyt ruuvaamassa seiniin kiinni matkamuistojamme ja onhan niitä. Samalla on sitten vipannut satasen, pari. Opiskelu on kallista. Vaikka kaikki olemme maksaneet. Yhdeksän vuotta on tuo nyt papiksi lukenut. Osaa kai nyt sitten sen Raamatun aika hyvin vaikka kiroilee paljon. Kai se on tunnettava ne alakerrankin asiat sitten. Lentomatkat ovat menneet hyvin, ruokaakin ollaan saatu vaikka on minulla aina hätävarat mukana. Mies se koettaa aina tilata emännältä olutta kun minä olen vessassa. Usein olen päässyt väliin. Nyt mies sanoi että mennään Alanyaan kun sieltä tulee niin mukavia tv- ohjelmiakin. Olen minäkin niitä katsellut mutta aina ryyppäävät siellä ja rälläävät. Että voiko sinne tolkun ihmiset sitten lainkaan tulla?

9

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunhullu

      Täytyy olla oikeesti tosi sairas että jaksaa ja viitsii kirjoittaa tuollaista paskaa. Pahaksi on mielenterveysongelmat päässeet Tapa ittes niin lähimmäises ei kärsi enempää.

      • Kysy_M1-lähetettä

        Nyt, puolisentoista vuotta kirjoitustasi tarkemmin analysoineena , kallistun ajattelemaan asiaa niin että saattaa sinullakin olla ongelma poikineen.

        Käyppä ihmeessä moikkaamassa kallonkutistajaa heti huomenna aamusta, kelasta antavat kyllä lähetteen ja maksusitoumuksen kun näytät millaisia viestejä olet nettiin kirjoitellut.


    • TolokunMulukkuPölökky

      Rva Dubaittaren kerronta on parasta mitä palstalla on aikoihin nähty.
      Kertokaa nyt hänelle voivatko nuo tolkun ihmiset sinne tulla vai onko siellä totaali juoppokaaos päällänsä joka päivä?

      • täyttäpaskaa

        Täyttä paskaa ja taitaa olla omas kirjoitus. Voi vittu


      • AlanyaHöhliäTäynnänsä

        Hra Alanyanhöhlä ei juurikaan tunnu arvostavan laadukasta suomalaista proosaa.
        Johtuneeko tuo hänen alhaisesta sivistystystasostaan joka ilmenee ala- arvoisissa tölväisyissän sekä suomen kielen
        http://www.kielitoimistonohjepankki.fi/ohje/122
        täydellisessä osaamattomuudessa... :-))


    • AlanyanTomppia

      Minä koen rva dubaittaren kertomukset hyvin mielekkäiksi koska ne eivät solvaa ketään vaan rakentavasti ohjailevat meitä matkailun riemuihin.

    • dubaitar2018

      Päätin nyt katsoa onko tullut vastausta kirjoitukseeni. Nimimerkkini loppuun päätin vuosiluvun lisätä niin ollaan ajan tasalla. Poika on käymässä joten hän neuvoi ja sain auki tietokoneen. Mies sanoi mitä sen taaskin avaat, sähköä se kuluttaa. Ja että viruksia saattaa tulla, vasta kumpikin sairastettiin flunssa.
      No nyt päätimme Alanyaan matkustaa keväällä. Naapurin rouva sanoi ei siellä monessakaan kaupassa olutta myydä. Mies voi sitten appelsiinimehua juoda - jos se on kallista niin otetaan oma puristin mukaan, appelsiini ostetaan torilta. Dubaista ostettu rukousmatto lahjoitettiin pojalle. Miniä oli sen kirpputorille kiikuttanut, mokomakin huuhake. Minä sanoin ota ero siitä kutaleesta. Miehelle sanoin mene heti ostamaan se matto takaisin. Joutui kirpputorilla maksamaan saman hinnan minkä me maksoimme. Kun ei tiennyt että kun sieltä ostettu matto niin pitää tingata kuten Dubaissa ja Turkissa.

      • Ihana_Analya

        No, erosiko miniä pojastasi kun kehoitit?

        Yhdestä appelsiinista tulee melko vähän mehua (tuskin tuopillistakaan), jos se ei ole erityisen suuri.

        Alanyasta löytyy varmasti mukavia luonnollisen raikkaalle tuoksuvia.elegantisti harmaantuneita setämiehiä, joilla on kiinnostusta vanhempienkin naisten takamuksia ja isoja muhkeita rintoja kohtaan.

        Anna vain miehesi juoda rakia mielensä halusta ja nosta sinä hieman hameenhelmoja korkeammalle, anna mennä, olet Nainen isolla N:llä. Seuraavaksi päiväksi ei kannata varata pitkää bussimatkaa koska istuminen voi olla työlästä.

        Ja pojalle voit lähettää kortin, sitten kun kun kuitenkin käytte muutaman päivän päästä retkellä vuoristokylässä - vuoristokylässä, josta ostat itsellesi uuden käsinsolmitun rukosmaton, Täydellisesti istuvan muovisen Hugo Boss- nahkatakin Guccin vetoketjuilla miehellesi, Tintin in Istanbul T-paidan pojanpojalle, Pashmina-huivin ja tulppaanin kukan muodosta tyylitellyt kiinalaiset teelasit naapurin Pirjolle.

        Kaiken voit maksaa Euroilla käypään 2 liiraa = 1 euro kurssilla ilman sähläystä rahanvaihdossa.


      • dubaitar2018

        Minä en setämiehistä perusta vaikka kukkasilta tuoksuisivat. Juhannuksena mies oli salassa juonut kirjahyllyssä koristeena olleen norjalaisen olutpullon jonka tytär sieltä tuliaisena toi. Sen tyhjennettyään alkoi mies kuin mikäkin humalainen cicolo keimailemaan, vaihtoi lyhyet kesähousut jalkaan ja minua vilkuilemaan. Minä sanoin oletkos siinä, ei tässä mitään nuorisoa kesälaitumilla olla, ne ajat on olleet ja menneet. Niin minä sanoin ja uskoihan tuo. Eikä loppukesänä sortseissa irstaillut, pitkät housut on pitänyt visusti jalassaan. Alanyan setämiehiä käsken tekemään samoin.
        Poikaraasu ei ole eroa saanut miniästä, tämä kuulostaa kehuvan ympäri veispuukkia että papin rouva tulee hänestä muutaman vuoden päästä. Kyllä minulla pistää vihaksi sekä tuommoinen keikarointi että koko veispuukki mikä lie.
        Sitä tässä mietin minkämoinen varustus pitää pakata Alanyaan sitten huhtikuussa. Ainakin tippukiviluolaan ovat matkaoppaat meitä viemässä. Naapurin rouva sitä kauhisteli kun kuuli ja kyseli että minkä kokoisia kiviä sieltä sitten tippuu, riittääkö jos kietoo päähän paksumman huivin. Mitäpä se Pirjo tietää kun ei ole paljoa matkustellut. Minä sitä valistin että kyllä me otamme kypärät päähän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe