Mies, en halua työpaikkaromanssia vaan

WeAreStillAlive

Sinut oikeasti elämääni. Meillä on paljon yhteistä, luulen että olisimme sopivat toisillemme. Tässä on vielä esteitä ylitettävänä, mutta ei mitään mahdottomia kai kuitenkaan.

35

1433

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näinhänse

      Haasteita muutamia. Muuten tämä olis ollut liian helppoa,jos pelkästään meistä tämä olis ollut kiinni.

    • ensuosittele

      Mies on ilmeisesti varattu? Jos näin, niin voin kokemuksesta kertoa, että anna olla. Mä retkahdin työkaveriin. Asiat johti aikanaan sänkyyn. Olin onneni kukkuloilla, ihan varma että meidän rakkaus voittaa kaikki esteet.
      Vaimo sai tietää. Meidän satu päättyi siihen koska eihän miehellä ollut aikeitakaan erota. Kunhan vaan etsi jännitystä elämäänsä mun kautta. Ja mä luulin kohdanneeni viimeinkin sielukumppanin. Seksikumppanin mä olisin hänestä saanut vielä käryn käytyäkin mutta siihen en enää suostunut. Nyt välit on asialliset. Kuitenkin jokaisissa illanistujaisissa mies yrittää josko nyt saisi mut sänkyyn kanssaan. Ei saa ei.

      • WeAreStillAlive

        Mies ei ole varattu. Itse olen vielä, mutta en aio hypätä sänkyyn varattuna yhtään kenenkään kanssa vaan haluan tehdä asiat oikein. Yhteytemme on paljon enemmän kuin pelkkää halua. Siksi kyseessä ei olekaan mikään työpaikkaromanssi. Jos tietäisin varmaksi että tunteeko hän samoin, se vauhdittaisi ja helpottaisi päätöistäni.


      • WeAreStillAlive kirjoitti:

        Mies ei ole varattu. Itse olen vielä, mutta en aio hypätä sänkyyn varattuna yhtään kenenkään kanssa vaan haluan tehdä asiat oikein. Yhteytemme on paljon enemmän kuin pelkkää halua. Siksi kyseessä ei olekaan mikään työpaikkaromanssi. Jos tietäisin varmaksi että tunteeko hän samoin, se vauhdittaisi ja helpottaisi päätöistäni.

        Heivaa se vanha miehesi pois ennen kuin edes harkitsetkaan mitään uusia juttuja.
        Käytöstapoja ja reiluutta kuuluu olla toista kohtaan kuitenkin, vaikka se vanha kumppani kuinka kuvottaisikin.
        En muutenkaan ymmärrä tuota asennetta, että uus kumppani täytyy olla valmiina tai muuten vain ainakin varma nakki, ennen kuin voi vanhasta erota.
        Mielestäni merkki heikosta luonteesta.. Toki voisit valaista tätä puolta asiasta..?


      • luusereidenhommaatuo
        WeAreStillAlive kirjoitti:

        Mies ei ole varattu. Itse olen vielä, mutta en aio hypätä sänkyyn varattuna yhtään kenenkään kanssa vaan haluan tehdä asiat oikein. Yhteytemme on paljon enemmän kuin pelkkää halua. Siksi kyseessä ei olekaan mikään työpaikkaromanssi. Jos tietäisin varmaksi että tunteeko hän samoin, se vauhdittaisi ja helpottaisi päätöistäni.

        Hauat tehdä asiat oikein. Silti petaat uuden suhteen valmiiksi ennenkuin uskallat erohaluistasi kertoa puolisollesi. Tuo ei ole oikein toimimista. Noin toimii vain ihmiset, jotka ei uskalla elää yksin eikä ottaa vastuuta omista teoistaan ja päätöksistään. Mitä luulet, onko erosi helppo, kun puolisosi saa tietää että uusi mies on jo katsottuna?
        Kai sulla sen verran selkärankaa on, että kysyt siltä ihastukseltasi, voisiko teistä tulla pari jos olisit vapaa? Jos hän vastaa että ei voi niin siinä sulla miettimisen paikka. Käytkö etsimään taas uutta vai otatko reilusti eron ilman uusia ihastuksia.


      • WeAreStillAlive

        Turha varmaan sanoa että en tätä tilannetta ja näitä tunteita mitenkään suunnitellut. Yritin taistella vastaan, mutta turhaan. Aiemmin en ole näin ihastunut, ja tuskin tulen kovin helposti kehenkään muuhun ihastumaankaan. Ymmärrän että tilanne on epäreilu kaikkia osapuolia kohtaan, mutta sanoisin että on turha tuomita jos ei ole itse kokenut vastaavaa. Tosin jos mentäisiin vaikka muutama vuosi taaksepäin, niin tuomitsisin varmaan ihan samalla lailla jonkun muun samassa tilanteessa olevan. Joo, oon pelkuri, mulla on aika vähän kokemusta ihmissuhdekiemuroista, ja aina takaraivossa tunne että ei kai musta kukaan vois kiinnostua. Se on myös yksi syy sille, että tämä olemassaolevan parisuhteen päättäminen on vaikeaa, pelkään jääväni ikuisesti yksin. Siis huono itsetunto.


      • Itse olen ollut vastaavassa tilanteessa joskus.
        Skippasin kyllä tilanteen, eli en loikannut vanhasta suhteesta suoraan uuteen suhteeseen vaikka siihen oli mahdollisuus.
        Enkä nyt tuomitse ketään tai mitään, mielestäni vain suoraselkäisyyttä, että hoitaa omat asiansa kuntoon ennen uusien asioiden aloittamista.
        Enkä mäkään nyt millään maailman parhaimmalla itsetunnolla varustettu ihminen ole, mutta ei se silti estänyt tekemästä niin kuin oli parasta itseni ja muiden kannalta.


      • voi_elämä
        WeAreStillAlive kirjoitti:

        Mies ei ole varattu. Itse olen vielä, mutta en aio hypätä sänkyyn varattuna yhtään kenenkään kanssa vaan haluan tehdä asiat oikein. Yhteytemme on paljon enemmän kuin pelkkää halua. Siksi kyseessä ei olekaan mikään työpaikkaromanssi. Jos tietäisin varmaksi että tunteeko hän samoin, se vauhdittaisi ja helpottaisi päätöistäni.

        Tee juuri tässä järjestyksessä. Voisin allekirjoittaa tämän erään naisen kassa. Työt vain päättyy häneltä, ja en tiedä näemmekö enää?


      • mietihäntätä
        WeAreStillAlive kirjoitti:

        Turha varmaan sanoa että en tätä tilannetta ja näitä tunteita mitenkään suunnitellut. Yritin taistella vastaan, mutta turhaan. Aiemmin en ole näin ihastunut, ja tuskin tulen kovin helposti kehenkään muuhun ihastumaankaan. Ymmärrän että tilanne on epäreilu kaikkia osapuolia kohtaan, mutta sanoisin että on turha tuomita jos ei ole itse kokenut vastaavaa. Tosin jos mentäisiin vaikka muutama vuosi taaksepäin, niin tuomitsisin varmaan ihan samalla lailla jonkun muun samassa tilanteessa olevan. Joo, oon pelkuri, mulla on aika vähän kokemusta ihmissuhdekiemuroista, ja aina takaraivossa tunne että ei kai musta kukaan vois kiinnostua. Se on myös yksi syy sille, että tämä olemassaolevan parisuhteen päättäminen on vaikeaa, pelkään jääväni ikuisesti yksin. Siis huono itsetunto.

        Kaikki parisuhteessa olevat ihastuu ihan varmasti elämän varrella myös vieraisiin ihmisiin. Jos tuntuu, ettei omassa parisuhteessa ole kaikki hyvin, ettei ole enää onnellinen, ihastuminen on hyvin helppoa. Mutta pelkän ihastuksen takia ei parisuhdetta noin vaan pidä päättää. Pitäähän sun uskaltaa keskustella nykyisen puolisosi kanssa ja pohtia, jatkatteko yhdessä vai ette. Et sä voi olla niin kusipää, että jätät nykyisen vasta kun uusi suhde on vakaalla pohjalla. Ethän?
        Susta nyt tällä hetkellä tuntuu, ettet koskaan ikinä tule ihastumaan samalla lailla kun nyt. Mutta etkö ollut nykyiseen puolisoosikin ihastunut joskus, ihan samalla lailla?


      • WeAreStillAlive
        mietihäntätä kirjoitti:

        Kaikki parisuhteessa olevat ihastuu ihan varmasti elämän varrella myös vieraisiin ihmisiin. Jos tuntuu, ettei omassa parisuhteessa ole kaikki hyvin, ettei ole enää onnellinen, ihastuminen on hyvin helppoa. Mutta pelkän ihastuksen takia ei parisuhdetta noin vaan pidä päättää. Pitäähän sun uskaltaa keskustella nykyisen puolisosi kanssa ja pohtia, jatkatteko yhdessä vai ette. Et sä voi olla niin kusipää, että jätät nykyisen vasta kun uusi suhde on vakaalla pohjalla. Ethän?
        Susta nyt tällä hetkellä tuntuu, ettet koskaan ikinä tule ihastumaan samalla lailla kun nyt. Mutta etkö ollut nykyiseen puolisoosikin ihastunut joskus, ihan samalla lailla?

        Jotain ohimenneitä ihastumisenpoikasia toki ollut joskus. Koen tämän olevan jotain isompaa ja "ihmeellisempää" kuin miten ehkä kukaan koskaan on kolahtanut. No aika näyttää miten tässä käy, kaikki päätöksenteko on kohdallani hidasta ja pohdiskelevaa ennen kuin pääsen ajatuksista tekoihin. Olen valmis vasta kun tulvii yli reunan.


      • tyhjää_täynnä
        WeAreStillAlive kirjoitti:

        Mies ei ole varattu. Itse olen vielä, mutta en aio hypätä sänkyyn varattuna yhtään kenenkään kanssa vaan haluan tehdä asiat oikein. Yhteytemme on paljon enemmän kuin pelkkää halua. Siksi kyseessä ei olekaan mikään työpaikkaromanssi. Jos tietäisin varmaksi että tunteeko hän samoin, se vauhdittaisi ja helpottaisi päätöistäni.

        ... Yhteytemme on paljon enemmän kuin pelkkää halua...
        ... Jos tietäisin varmaksi että tunteeko hän samoin.....

        Lapsellista teinitytön haaveilua, ei johda mihinkään.
        Kannattaa kasvaa aikuiseksi ensin ennen kuin ryhtyy aikuisten hommiin.


      • parasneuvoikinä
        tyhjää_täynnä kirjoitti:

        ... Yhteytemme on paljon enemmän kuin pelkkää halua...
        ... Jos tietäisin varmaksi että tunteeko hän samoin.....

        Lapsellista teinitytön haaveilua, ei johda mihinkään.
        Kannattaa kasvaa aikuiseksi ensin ennen kuin ryhtyy aikuisten hommiin.

        No en mä nyt tiedä onko tuo haaveilua vain. Hieman teoreettista kieltämättä kun ei tiedä millaisissa väleissä ovat.


      • tyhjää_täynnä
        parasneuvoikinä kirjoitti:

        No en mä nyt tiedä onko tuo haaveilua vain. Hieman teoreettista kieltämättä kun ei tiedä millaisissa väleissä ovat.

        tuo lause... jos tietäisin varmaksi että tunteeko hän samoin...
        kertoo sen, ettei nämä kaksi ole edes puheväleissä keskenään, ei niillä mitään suhdetta ole, apn tyhjänpäiväistä haaveilua, ei johda mihinkään.


      • parasneuvoikinä
        tyhjää_täynnä kirjoitti:

        tuo lause... jos tietäisin varmaksi että tunteeko hän samoin...
        kertoo sen, ettei nämä kaksi ole edes puheväleissä keskenään, ei niillä mitään suhdetta ole, apn tyhjänpäiväistä haaveilua, ei johda mihinkään.

        Ei tuo kerro mistään etteikätkö voisi olla puheväleissä keskenään.
        Kyllähän nyt ihmiset voivat puhua ja olla "kaverillinen" suhde, mutta molemmilla vaikka ihastusta, mutta niistä ei ole puhuttu. Varsinkin kun hän sanoo että "varmaksi".
        Ei heillä varsinaisesti suhdetta ole, mutta voi se silti johtaa johonkin. Mutta mehän vain arvaillaan tässä jonknu viestistä jotain.


    • jokujossainpäin

      Samaa joskus miettinyt asioista.

    • Salaperäinenystävyys

      Sama tilanne täälläkin. Olemme todellisia sielunkumppaneita. Hän on varattu. Itse en. Hakeudumme toistemme seuraan ja olemme vapaa-aikaakin viettäneet yhdessä. Meillä riittä juttua eikä hänen seurassa tule aika pitkäksi. Ja joskus hän punastelee seurassani. Kyselee kuulumisia ym. Mitään ei ole tapahtunut. Korkeintan ystävänhalaus kiitoksesi. Hän on erittäin hyvin käyttäytyva mies.
      Nautin tästä hetkestä kun minulla on tälläinen ystävä vierelläni. Sitä en tiedä johtaako tämä koskaan mihinkään. Ja oikeastaan en tiedä mikä hänen merkitys elämässäni on. Ehkä hän jä van ystäväkseni.

      • ompaitsekästä

        Ystävistä yleensä kerrotaan ja heidät esitellään puolisolle. Tietääkö varatun puoliso sinusta? Tunnetteko toisenne?
        Tuo on vittumaisinta mitä varatun kanssa voi hommailla. Ystävyyden kautta sänkyyn. Mitä luulet, miltä puolisosta tuntuu kun juttu menee hänen korviinsa?
        Tämä on jännä ketju. Jos miespuolinen työkaveri on ystävällinen naista kohtaan niin johan nainen kuvittelee, että se haluaa mut suhteeseen kanssaan. Että on valmis eroamaan ja aloittamaan uuden elämän.
        Ihastuksia tulee ja menee. Joistain ihastuksista on syytä pitää suunsa kiinni. Etenkin kun kohde on varattu. Miksi haluatte pahaa ihmiselle, josta tykkäätte? Mitään hyväähän ei seuraa, kun käy varatun kanssa vehtaamaan. Ainakaan varatun puolisolle ja perheelle.


    • äkloikj

      No jos varattu mies ystävystyy naisen kanssa, vaikkapa työkaverin, niin eiköhän sen miehen täydy tästä kertoa kenen kanssa aikaansa viettää . Aika pian aletaan ihmettelemään missä mies aikaansa viettää ja kotona suhteet huononee, vaikka juttu olisi pelkkää ystävyyttä. Kokemuksesta kuitenkin tiedän, että tämmönen ystävyyssuhde, joka pidetään salassa, on jotakin muuta kuin pelkkää ystävyyttä. Älkää sitten tuomitko sitä kotona odottavaa puolisoa, joka kyselee ja ihmettelee. Salailu on epärehellisuutta toista ihmistä kohtaan ja se näkyy helposti salailijan käytöksestä. On kummallista, että pettäjät ruikuttaa, että heidät on ajettu pettämään, kun kotona ei luoteta. Asia on kuitenkin niin, että jos ihminen on aikuinen vastuuntuntoinen, hän pystyy torjumaan lähetymisyritykset, jos ei halua omasta puolisosta avioeroa. Ja tietenkin erohaluista pitäisi ilmoittaa puolisolle ennenkuin alkaa toisen kanssa.

    • joku_jostakin

      Olishan se kiva ajatus kokeilla onnistaisko.

    • Onneatulevaankin

      Kaikki ihmissuhteet ovat erilaisia. Koska kaikki ihmiset ovat erilaisia.
      Äänikin on erilainen, riippuen , kenelle puhuu.
      Myöskin syyt, miksi haluaa olla toisen lähellä, ovat erilaisia.
      Eri elämäntilanteissa myös tarpeet ovat erilaisia ja niihin etsitään sopivaa ihmistä, luonnostaan.
      Olen todella iloinen puolestasi, jos voit paremmin.

      • WeAreStillAlive

        Se on juuri näin. Tosin en ihan ymmärrä viimeistä lausetta tässä kontekstissa.


      • kevätväsymys

        Ja silloin kun on väsynyt ei etsi ketään.


    • Luuloa.paremmasta

      Ihastuessa tunteet lähtee helposti lentämään. Sitä kuvittelee ja nimenomaan k-u-v-i-t-t-e-l-e-e kaiken olevan ihanaa ja hyvää ihastuskohteen kanssa. Kun häntä alkaa tuntemaan paremmin ja jos arki tulee mukaan niin kuin se taatusti jossakin vaiheessa tulee, järkikin on mukana eikä haihattele joutavia. LUULET että olisitte sopiva pari, niinpä tietenkin luulet, vaikka ette olisikaan. Unelmia ne vain ovat!

    • eivoitietääkohtaavansa

      Pitäisi tutustua. Mistäs sitä muuten tietää millaista on katsoa samaan suuntaan.

    • Mitäsilletehdä

      Onko tylsää

    • tutustukaa

      Tutustukaa ensin rauhassa ja kunnolla toisiinne, jos vain mahdollista. Varattujen kanssa pitää muistaa että varattu on varattu.

      • lukeekohansilläkin

        Kodinkoneliikkeessä luki astianpesukoneen kyljessä, varattu


    • beethooven

      Oikea työpaikka romanssiko siis? Sitä kun oli aikoinaan niin kovin hikinen sielä rakennus-saneeraustyömailla. Tai sitten aikoinaan sielä Lähi-idässä jossa ilma oli tosi lämmintä ja naiset iltasella tosi kuumia? Oh, ah ja ei vaiko sittenkin ou jee.

    • parasneuvoikinä

      Työpaikkaromanssit ovat ei-ei. Odottakaa vaan kun porukka alkaa jauhamaan teistä paskaa selän takana ja koko työilmapiiri huononee sen myötä.

      Jos haluat suhteen niin järjestäkää että tapaatte työpaikan ulkopuolella, salaa.

      • maailmaonpieni

        Työpaikkaromanssit ei ole ei-ei jos molemmat on vapaita. Silloin ei ole mitään syytä salailuun. Jos varatun kanssa suhteilemaan alkaa niin aina joku näkee vaikka miten salassa yrittäisi tavata.


      • parasneuvoikinä
        maailmaonpieni kirjoitti:

        Työpaikkaromanssit ei ole ei-ei jos molemmat on vapaita. Silloin ei ole mitään syytä salailuun. Jos varatun kanssa suhteilemaan alkaa niin aina joku näkee vaikka miten salassa yrittäisi tavata.

        En minä varatuista puhunut mitään. Puhun ylipäätään siitä että juorut alkavat liikkua ja se voi sotkea suhteen. Samoin kannattaa olla aina varuillaan siitä toisesta osapuolesta. Esimerkiksi kerääkö mies vain sulkia hattuunsa että pääsee panemaan työpaikalla tai onko nainen paikallinen kullikaivo.

        Toisin sanottuna se maine voi tahrautua niissä hommissa ja vaikka olisi puhtaita jauhoja pussissa niin on aina kaksinaamaista paskaporukkaa jotka saattavat haluta pilata toisten välit jne.


    • djyhrrrr

      Työnantajan pitäisi kustantaa työpaikan kiimaisille hieromasauvat. Ehkä ne työtkin tulisi sitten hoidettua ajallaan, eikä aina tarvitsisi jäädä ylitöihin.

      • kaikessaeiolekyseseksist

        Jos sä kuvittelet, että se auttaisi, niin erehdyt.


    • göuht

      ....hhrrrrr...

    • kfgujh

      ....hhrrrrrr..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe