J miehelle tämäkin.

Mähaluaisinsua

Tämä J on saanut pääni pyörälle, sormeni värisemään, poskeni punastumaan, sydämeni juoksemaan, aivoni unelmoimaan, suuni nauramaan, ajattelemaan parisuhdettani. Taidan olla pelimiehen uusi nappula.

Haluaisin kysyä sinua lenkille, tutustua lisää. Taidetaan olla samalla moodilla tehtyjä. Oikeesti haluaisin niin painaa itseni sinua vasten, tuntea kätesi niskassani. Haluaisin suudella sinua, rakastella intohimoisesti kerta toisensa jälkeen. Rakastella sinua niin, että tiedät miten paljon haluan hyvää sinulle. Miten paljon haluan sinua. Miten paljon välitän.

En vaan uskalla. Pelkään nolaavani itseni. Tulkitsen ehkä sinua väärin. Kunpa tekisit oikeasti aloitteen.

49

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyydärohkeasti

      Ainakin tuolla lenkillä olisi kiva aloittaa.

    • ärrälle

      Kuka J tällä kertaa?

      • Mähaluaisinsua

        Tämä J on länsi-Suomesta. Varmaan jokunen muukin J. Pieni paikkakunta siihen, että voisin nimeä laittaa. Ja en ujoudessani edes uskaltaisi. Luin noita aikaisempia tekstejä ja ihan hirvitti J miesten kaipaaminen.


      • ärrälle
        Mähaluaisinsua kirjoitti:

        Tämä J on länsi-Suomesta. Varmaan jokunen muukin J. Pieni paikkakunta siihen, että voisin nimeä laittaa. Ja en ujoudessani edes uskaltaisi. Luin noita aikaisempia tekstejä ja ihan hirvitti J miesten kaipaaminen.

        Mitäs sutinaa teillä on?


      • Mähaluaisinsua

        Ei suurta. Naurua, hassuttelua, hymyä, flirttiä, hyviä keskusteluja (liian lyhyitä) tunnen pientä kipinää. Yllätyin itsekin miten näen hänet erilailla, kuin 5vuotta sitten. Lämpimänä, kipinöivänä, komeana, hellänä, määrätietoisena, turvallisena, suojelevana, seksikkäänä, miehenä. Tämä on vain mun tunne. Voi olla, että olen hänelle kaveri ja kivaa seuraa. Itse vaan tahtoisin lisää!!


    • Jkysyy

      Millä kirjaimella nimesi alkaa ja onko ikäeroa miten paljon suunilleen?

      • Nytmäylitänrohkeutenijo

        Ikäeroa on, mutta mielestäni ihan sopivasti. Aikuisia ollaan jo pitkälle molemmat. Mies on minua vanhempi ja juuri sopivasti ollakseen mies. Nimessämme on kolme samaa kirjainta.


      • Mähaluaisinsua
        Nytmäylitänrohkeutenijo kirjoitti:

        Ikäeroa on, mutta mielestäni ihan sopivasti. Aikuisia ollaan jo pitkälle molemmat. Mies on minua vanhempi ja juuri sopivasti ollakseen mies. Nimessämme on kolme samaa kirjainta.

        Vastaus on siis aloittajalta.


    • kasvaaikuiseks

      Keskity vain parisuhteehesi ja lopeta haaveilu.

      • App._

        Meni Nokialle Juhalle. Ikäeroa jokunen vuosi. Suudeltiin eilen.


      • Mähaluaisinsua

        Aikuiseksi voidaan Nokialla kasvaa ihan rauhassa. Minä olen jo aikuinen ja viestini ei ollut Nokialle. Olen aloittaja ja Juha ei ole nyt oikea J mies.


      • tämäviesti

        Olikos Jormalle?


      • Mähaluaisinsua

        Ei ole Jormalle.


      • HaluanHaluanHaluan

        Minä oisin voinut kirjoittaa saman viestin Jormalle...


      • Onceinalifesummertime
        tämäviesti kirjoitti:

        Olikos Jormalle?

        Minäkään en kirjoittanu aloitusta siis joka Jormaa täällä olen kaipaillut.

        Jokin tuossa ei ees mätsää ja osin sopis enemmän sinne vuoteen 2012.

        Mutta joo.

        Olisitko ystävällinen ja vastaisit, vaikken mitään kysynytkään.

        Mutta tiiäthän, ettei semmosia ihan vähässä kummassa rustailla.


    • jiim41

      Onko polvi lenkkikunnossa?

      • JiiJoo

        Kyllä se lenkkeilyn hyvin kestää.


    • jo-mies

      Tämä on melko varmasti mulle!

    • Mähaluaisinsua

      Tää viesti ei ole Jussille, Jonnelle, Juhalle, Jormalle, Janille, Johannekselle, Jannelle eikä Juudaksellekaan!

      • jo-mies

        Ei ole ei. Tiedän!


      • Mähaluaisinsua

        Mistä tiedät?


      • jo-mies

        No, koska mun nimi ei ole mikään noista. Eikä sun nimen kirjaimet sovi noihin.😉


      • Mähaluaisinsua

        Nokkela! Sopii kyllä tuntomerkiksi tästä miehestä... mun nimessä olevista kirjaimista sopii kyllä noistakin johonkin. Ketään heistä en kyllä tarkoita.


      • jo-mies

        Yhdessä nimessä on sun nimes lähes kokonaan... Ja kyllä sä mussakin saat tunteita aikaan.


      • Mähaluaisinsua

        Tunteita on monenlaisia... ja niiden tulkitsijoita. Toivottavasti en negatiivisia. Olen kyllä yllättynyt jos olisit hän ja kävisit täällä näitä lukemassa! Yllätyksiä kyllä on tuo mies ollut vuosien saatossa täynnä.


      • jo-mies

        Pelkästään positiivisia. Olet upea nainen! Olishan se nyt pieni ihme jos todella oltais samoissa henkilöissä


      • eisellaisiahaluja

        tuo sun nimimerkkisi kertoo ettet kiinnosta minua


      • Mähaluaisinsua

        Tuollainen kommentti tuohon väliin. Ei ollut multa, entä sulta? Jotta pääsen jännityksestä laita jokin knoppitieto minusta tähän. Avoimempana olen saattanut sellaisia kertoa...


      • siltioletsinä

        Täällä huutaa niin moni välistä. Kaivattuni


    • jo-mies

      Ei ollut multa. Opiskelet.

      • Mähaluaisinsua

        Mun opiskelut on jäissä, joten ei oltu ne keneksi luultiin toisiamme 😘. Harmi. Mä jo toivoin, että tää olis selvinnyt näin... vahingossa. Seuraava näkeminen on edelleen jännittävä tämän J miehen kanssa. Hiukan jo kutkutti sydän alaa!


      • Mähaluaisinsua

        Mikä on sun lempparisarjakuva? Missä olet tavannut tämän naisen?


      • jo-mies

        Lähes kaikki marvelit toimii. Työn kautta


    • Mähaluaisinsua

      Fingerpori olisin veikannut... Töissä minäkin hänet olen tavannut. Laita jotain tunnistetta vielä.

      • jo-mies

        Kyllä fingerporikin uppoaa. Olet taskuun laitettava. Mä olen heikkona pieniin naisiin.


      • Mähaluaisinsua

        Voisikohan olla, että kyse on tosiaan mun työkaverista?! Mä kerron hänelle, että lukee tän keskustelun!! Millä alalla olet? Minä en ole se joksi minua luulit. Aloitus meni siis ehkä kaimallesi.


    • jo-mies

      Sos.alalla. On tää nyt aika kummallista?

      • Mähaluaisinsua

        Ei olla samalla alalla, joten on kyllä kummallisen paljon yhteneväisiä asoita. Mielikuvitukseni antoi jo luvan haaveilla lämpimästä kädestä niskassani, hiuksissani. Huuliesi koskettaessa omiani, painaisit mut seinää vasten, toisten katseilta piilossa. Joka kerta, kun hän koskee minuun tai tulee viereeni.. tuntuu, kuin joka soluni räjähtäisi! Toivoin, että mun unelmillani olisikin mahdollisuus!!! Toivon sinulle, että jos sinulla on tunteita tuota työstä tuttua naista kohtaan, saat tunteillesi vastakaikua! Olet varmasti ihana J mies.


      • jo-mies

        Olipa tosi harmi. Toiv. saat mitä haluat. Kuin myös minä. Vaikka tuntuis meilläkin synkkaavan ihan hyvin 😉.


      • Mähaluaisinsua

        Mukavalta vaikutat kyllä mukavalta mieheltä. Ja viestisi ovat yhtä lyhyitä ja ytimekkäitä, kuin aloitukseni J miehen. Alatkin ovat lähekkäin... voithan sä mua täällä anonyymina bluffata ja töissä naureskella, kun mä kieriskelen kipinöissäni... taitaa iskeä palstakauhu, vaikka ekaa kertaa tänne kirjoitin. Lueskelen kyllä usein. Täytyy myöntää, että pettynyt olen.


      • jo-mies

        Itsekkin ekaa kertaa asialla ja ihan sattumalta tän huomasin! Niin enhän mäkään tarkalleen laittanut mitä työkseni teen. Kauhean paljon on vaan samakaltaisuuksia....


      • Mähaluaisinsua

        Uskomattoman paljon yhtäläisyyksiä, mutta jos tiedät naisen nyt opiskelevan. En ole hän. Taitais sun taskutkin revetä jos mut taskuun laittaisit. Enkä usko tämän miehen olevan erityisen heikkona taskuraketteihin, koska muunlaisessa seurassa olen nähnyt vuosien aikana... onko nainen tumma vai vaalea?


      • jo-mies

        Vaaleahan tämä on. No itse pidän aika monia naisia pieninä kun itsellä pituutta kuitenkin jonkin verran.


      • Mähaluaisinsua

        Jos ollaan kuitenkin samalla työpaikalla ja sun tunteesi kohdistuu työkaveriini😃 Ja oikeesti minun sinuun, Huih!!! Mun täytyy kuitenkin luovuttaa tästä haaveestani. Ja unelmoin hiljaa yksin. Ehkä näen tämän J miehen maanantaina... ja toivon hänen ottavan ohjat käsiinsä.


      • jo-mies

        Toivotaan parasta👍. Elämä on ihmeellistä.


      • Mähaluaisinsua

        Samoin 👍🏻 Sulle. Toivottavasti sä kuitenkin muilutit mua ja oikeassa elämässä uskaltaudut tarttumaan hetkeen😇. Haaveissani ainakin.


    • Pelimiehenkakkonen

      Hoida homma, minun puolestani Sinä pelimiehen ykkönen!
      Vaalea blondi hänelle taitaa olla mieluisin?

      • Eivoitietääyhtään

        Tai punatulkku!


    • eräillä

      Mielikuvitus taas laukkaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe