Kerääthän koira kakat sinä sivistymätön!

paskanpoimija

Muutin Kuopioon viime talvena ja olen järkyttynyt siitä, että täällä koiranomistajat ovat niin laiskoja, sivistymättömiä ja välinpitämättömiä että eivät kerää koiriensa jätöksiä? Eivätkö he tiedä, että laki määrä, että paskat tulee kerätä? Eipä voi mitään, että täällä päin jengi tulee näköjään valovuosia jäljessä kaikessa.

Millähän helvetillä täällä takapajulassakin ymmärrettäisiin, ettei se ole ok, että joutuu väistelemään pitkin työmatkaansa teillä lojuvia kasoja. Vittu mitä porukkaa, pistää niin vihaksi... Onneksi kohta pääsee muuttamaan takaisin sivistyksen pariin.

34

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritämuutapalapeliävaik

      Pyöri petesella rolli! Ekkösä muuhu kykene! Jokainen tietää että olet Kuopijolainen. Yritä vaan levittää aivojes tuomaa kuraa, kas kun sul ei oo ku harmaata massaa kallos sisällä. Tulostat ulos sitä itteesä.sitä sää oot!

      • Juulegybbepåsommaren

        Mikä ihmeen trolli? Kyllä tuolla pientareilla paskaa riittää noukittavaksi. Taisi osua aika hyvin tuo aloitusviesti, kun kerran noin paljon meni ihon alle?


      • paskanpoimija

        Paha homma, kun en puoliakaan ymmärrä tuosta murremongerruksesta. Mutta ihan Etelä-Suomesta olen kotoisin ja onneksi pian pääsen takaisin.


      • Savolaistolloko

        Ymmärrätkö sinä vitun kyylä että se koiranpaska muuttuu mullaksi alle 6:ssa viikossa mutta sun risupippelirunkkarin asennevamma pysyy koko elämän? Toivottavasti se on mahdollisimman lyhyt.


    • ainasamavalitusvirsi

      Ota pussi kauniiseen käteen ja kerää pois jos häiritsee.

      • paskanpoimija

        Enpäs taida. Pitäisi muuten olla jätesäkki joka päivä mukana. Kyllä se laki määrää, että omistaja kerää. Toivon todella paljon, että sinun kaltaiset henkilöt astuvat itse siihen paskaan joku päivä niin ymmärtävät kun pitää kengänpohjista hinkata puoli päivää, että haju kaikkoaa.


      • maalaisromantiikkaa

        minäpä oon astuna lehmän paskaan, se on sellainen lämmin kokemus, hyvin turskahti varpaan välistä.


    • Trolli_mikä_trolli

      Joku idiootti päätti aloittaa siiten sadannen yhdennen keskustelun koiran kakasta.
      Käytä v...u sitä hakua ja vastaa johonkin aikaisempaan keskusteluun.

      Mistä näitä trolleja sikiää?

      • fghhj

        Palstakyttä heräsi.


    • Inhottavaa

      Juuh, kyllä saa aika vitun tyhmä olla, jos ei tajua sen koiransa paskoja kerätä taajamassa.

    • verorodunmukaan

      Koiraveronkäyttöönotollla voisi palkata monta koiranpaskankerääjää kun ei Kuopiolaiset koiranomistajat viitsi itse kerätä. Valtuustoon yrittävät voisivat ottaa koiraveron vaaliteemaksi. Itse äänestän koiraveron puolustajaa ympäristön puhtauden ja työllisyyden takia.

      • Mistä_näitä_sikiää

        Viikon vitsi. Ai kun naurattaa.


      • lkjf

        Kannatan koiraveroa? Koiraveron ansiosta todennäköisesti vain todelliset koiraharrastajat hankkisivat koiran ja sen myötä myös haitat vähenisivät. Opaskoiria ei tietenkään tulisi laittaa verolle.


      • Mistä_näitä_sikiää

        Viikon vitsi. Ai kun naurattaa.


    • deswde

      Olen ihan Kuopiolainen ja ärsyttää ne toopet, jotka eivät viitsi kerätä sontaläjiä pois. Keskustassa näyttää usein siltä, että mitä isompi koira, niin jätökset jätetty. Ja onko omistajan päässä joku ajatus? Minä olen koiranomistaja myös, että en mikään koiravihaaja todellakaan.

    • Pyllykakkanen

      Yhen kirkon parkkipaikalle pruiskautin ripuli laksaation. Millä sen pussiin olis kerännyt? Lapiollako?
      Hätä ei lue lakia!

      • puutarhuriii

        lannoketta tarvitaan jotta kukat loistaa.


    • Punavihreäläjä

      Nämä jotka jättävät koiranpaskat keräämättä ovat kaikki punavihreitä maailmanhalaajia. Heitä ei paska haittaa ennenkuin se on omassa housussa.

    • Savolaistolloko

      Luulisi aikuisella ihmisellä olevan muutakin tekemistä kuin kytätä nenä maassa jotain koiranpaskoja. Mites jäniksenpaskat? Entäs kun siilit heräilevät talviuniltaan? Ja nämä kalat, paskovat saatana järvet täyteen niin ettei vuosiin ole uskaltanut järvessä edes kastautua koleran pelossa. Linnut ne vasta vittumaisia paskojia ovatkin, eivät yhtään mieti että joku savolainen vetää heti herneet nenään etteivät noudata heidän sääntöjään. Tähän pitää tulla muutos, välittömästi!

    • Eijaksakerätä

      Mitä pienistä koiran kakoista! En viitsi niitä pusseja kuljetella, inhottavaa touhua kerätä paskoja. Kyllä ne pian maatuu. Koirani ei ole edes iso.

    • Halpaa.halpaa.halpaa

      Miksi ihmeessä kuntapäättäjät jo ammoin päättivät rakentaa täysin tarpeettoman viemäriverkoston, tåysin turhan ja kalliin järjestelmän. Kakat maatuu ja pissin haju piristää. Samalla itsensä paljastat saavat tyydytystä kuseskellessaan tien ohessa. Sukupuolineutraalin ajanjakson alussa kaupunkisuunnittelijat voisivat ottaan tämänkin asian huomioon ettei tarviis vatkata tämän asian kanssa kuin mikäkin kukan asettaja. Voiko kuntavaalien ehdokasmassasta joku ottaa asian vaaliteemakseen viime metreillä.

    • leikkiäterveydellä

      Koiran paska sivistyksen keskellä on terveysriski. Se levittää tauteja esteettisen haitan lisäksi. Jos pieni lapsi erehtyy sitä maistamaan, voi tulla vaikka mikä kuolemansairaus. Kyse ei ole vain nirppanokkaisuudesta, vaan ihmisten terveydestä. Eläin, joka on kasvissyöjä, kuten esim. hevonen, kani tai siili, ei levitä samoja bakteereja eikä niiden paska ole samalla tavalla terveysriski kuten koiran.

      • tautitehdas

        Eiköhän pennut kanna noita tappavia tauteja päiväkodeista kotiin.

        "Vatsatautia. Kihomatoja. Täitä. Vesirokkoa. Asioita, jotka ovat osa päiväkotien arkipäivää."
        http://yle.fi/uutiset/3-8621645


      • Empatiaalisättävä

        Koiravero tulee takaisin, se vissiin niin. Yhteiskunnassa pitää ryhdistäytyä.


      • Hodaripodari
        Empatiaalisättävä kirjoitti:

        Koiravero tulee takaisin, se vissiin niin. Yhteiskunnassa pitää ryhdistäytyä.

        Olen kuullut luotettavalta taholta, että kouravero todellakin tulee Kuopioon. Perusteluna on hulevesien paskojen tuoma lisärasite. Mutta vaalit ensin kaikessa rauhassa.


    • koiraeikuulukaupunkiin

      Kun koirat levittävät sairauksia, niin ne leviät sitten myös ihmisten välityksellä. Olisi kaikille paras jos koirat kiellettäisiin ihmisasumuksista ja niitä pidettäisiin vain maaseudulla metsästys-sekä vartiointitarkoituksessa. Eläinaktivistien tulisi puuttua tähän luonnottomaan koirien pitoon kaupungissa, siihen miten siitä kärsivät sekä koirat sekä ihmiset. Koira kaupunkiolosuhteissa täyttää rikosoikeudellisen tunnusmerkistön.

    • Paskatontalous

      Ja miksi koiranomistajat ovat yleensä läskinaisia? Monet heistä sanovat, että koiran kanssa tulee lähdettyä paremmin ulos. No, läskit eivät ainakaan ole sulaneet, mutta paskaa on tullut pirusti kadunvarsiin.
      Koiran paskottajat perustelevat, että paska maatuu muutamassa viikossa. Kuitenkin aina paskaa tulee lisää ja se tuntuu olevan loputon riesa. Hoi läskit, kerätkääpä paskat pois, jotta koiraviha ei yleistyisi!

    • näitätäitätäälläpyörii

      Olen järkyttynyt avauksen tehneestä. Muuttanut viimetalvena. Muuttanna yhtään mistäån vaan on savolainen jolla on terveys ongelmia. Mutta antaa näitten heikkohattusten täällä rustailla. Niitä riittää.

    • näinmeillä

      Minä täräytän pökäleen kadun varteen jos sattuu hätä tulemaan..

    • Piquenique

      Savolaisilla savolaiset tavat.

    • Julukula

      Petosella ei paskat kadulla haittaa.

    • Anonyymi

      Järkyttävää millaiseen kuntoon julkiset paikat päästetään. Ihmiset eivät huolehdi roskikseen omia roskiaan tai koiriensa paskoja. Pahimmillaan olen nähnyt, että talosta raahataan jätesäkki roskia talon nurkalle tai puistoon ja jätetään sinne muiden kerättäväksi. Ei ole nykyihmisillä enää näköjään mitään käytöstapoja. Nykyään myös tupakat ja lasipullot viskotaan kadulle, jälkimmäiset särkyvät ja sirpaleet leviävät ympäriinsä.

    • Anonyymi

      Vaan Valkeisenlammella koiran kusesta keltaiset! On aika saattaa koirasyylliset vastuuseen! Kusi ja pökäleet virtaa lampeen kalat kärsii ei voi uida ahistaa nitrot ei auta! Ehdoton kielto koirille!

    • Anonyymi

      Keltainen lumi ja mustat pökäleet valkoisella lumella antaa väriä ja kontrastia talveen👍

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe