Nuorimies ja kavereina vain naisia

Apeiolehomo

Oon tosiaan, 18- vuotias poika, jolla ei oo ainoatakaan miespuolista kaveria.
Tää on ollu mulle aika pitkään fine juttu, mutta välillä täytyy sanoa, että kyllä alkaa tulee korvista se iänikuinen juoruaminen ja ns. naisten jutut. En kyllä ite tee mitään ns. miesten juttuja, autot ei kiinnosta, urheilu ei kiinnosta, eikä kyllä pahemmin pelitkään.
En tiiä oonko ainoa, onha noi naiset ihania, mutta välillä toivois vaan että olis myös se bro :D Onks ketään muuta tällasta ernua?

10

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräs.mietiskelijä

      Oletko niin komea, että naiset haluavat olla kanssasi, mutta et humaa sitä, vai niin ruma, että naiset haluavat vain olla kavereita?

      • Apeiolehomo

        No ihan perusnäkönen jannu, on niitä romanssejaki syntyny kaveriporukan kesken, että on välejä katkennu ku tuupittu välillä väärää kaveria.
        Kuulostaa varmaa trollilta, mutta ihan totta 😄 Että se bonus siinä, mutta en tiiä miks haluavat olla vaan kavereita, varmaan siks etten huolis yhtäkään 😄


    • mietteliäs_

      Mikä sua sitten yleensä ottaen kiinnostaa?

      • Apei

        Koulu, juominen, syöminen ja nii no, eipä mulla mitää suurempaa intohimoa mihinkään oo


    • kavereitayhteisö
      • pandoraz

        Hei, mä olin aikoinani aina kundien kanssa kun olin nuori. Friidut puukottaa toisiaan selkään ja puhuu jatkuvasti pahaa toisistaan. En jaksanut sitä. Mä hyvin ymmärrän kyllä että olet kyrpiintynyt niiden seuraan, mutta jospa hakisit toisenlaisia friiduja seuraksi. Esim. jos pyörit stadissa???? Niin vaihda ihmeessä porukkaa. Olen nyt 51 v. Mutta mäkin tulisin kipeeksi siinä porukassa. Siis aivan vaahtopäitä. Kuvittelee olevansa kaikkien napoja jne.
        Joten nyt olet jo kuitenkin ton ikäinen niin etsi fiksua seuraa ja jos kundikaverit ei kiinnosta niin aina jossain on kyllä yhdelle tilaa.
        Niin ja sano niille että jos joskus voitaisiin puhua vaikka muusta kuin meikeistä ja vaatteista. Katso miten käy?


    • mitähähkuinka

      Oletko koulusikn käynyt jossain naisopistossa, kun ei ole yhtään miespuolista kaveria jäänyt.

      • Apeiolehomo

        On mulla aikasemmin ollu, mutta ne on sitte vaa kadonnu ajan saatossa


    • gyujkyufju

      No jaa faktahan on että ihmisillä yleensä ei ole hirveän montaa kunnon ystävää. Joten voi olla ihan mahdollista ettei kukaan sinun ystävistäsi vaan satu olemaan mies.
      Oot siinä iässä että voit rakentaa elämäsi sellaisten asioiden ympärille joista olet kiinnostunut. Joten etsi ihmisiä joilla on samoja kiinnostuksenkohteita. Jos heistä joku sattuu olemaan mies - luulta on ei kaikki miehet oo kiinnostuneita autoista - niin fine. Ja ei juoruaminen ole mitenkään kaunista käytöstä naisillekaan.

    • Moi! On okei, että sulla on kavereina vain naispuolisia henkilöitä. Etkä varmasti ole ainut, joka hengailee vastakkaisen sukupuolen kanssa ihan vain kavereina. Kun kuitenkin haluaisit miespuolisia kavereita, voisit esimerkiksi ottaa selvää, olisiko naispuolisilla kavereillasi miespuolisia kavereita. Ehkä heistä voisi löytyä miespuolinen henkilö jolla on samoja ajatuksia kuin sinulla. Parhaimmat kaverit yleensä löytyvät sattumalta ja kun vähiten odottaa. Kivaa keväänjatkoa! T: Nettisaapas Sartsa ja Antti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe