Mies ei suostu suuseksiin

Ainakopuutteessa

Onko kellään kokemusta, että mies olisi vuosia inhonnut ja sitten vähitellen lämmennyt antamaan tai peräti aidosti tykkäämään asiasta, siis antavana osapuolena.

Olen pyytänyt hyvällä ja pahalla, joskus uhannut, etten enää itsekään anna hänelle (annan ainakin pari kertaa viikossa, mutta kun itsekin hommasta tykkään, en ole uhkaustani lopettaa toteuttanutkaan), pesen ja trimmaan.. mutta ei vain pysty, oksettaa kuulemma ajatuskin, on tosi eritekammoinen. Sormettaa kyllä hyvin ja muuten seksi on intohimoista ja hyvää, mutta yhä enemmän viime vuosina alkanut miehen estoisuus siinä asiassa pänniä....

6

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiOnnistu-

      Ikävä kyllä ei tule onnistumaan, miehiä on kahdenlaisia: heitä jotka tykkäävät tuottaa naiselleen nautintoa niin, ja heitä jotka eivät.
      Jos jotenkin saisit miehen siihen suostuteltua, et siitä nauttisi. Jos se on miehelle pakkopullaa, naiselle se on silloin melkein vielä pahempaa.
      Ensi suudelmasta siellä, asian jo huomaa. Joko se on kuumaa ja kosteaa ja intohimoista, tai epämiellyttävää tökkimistä, joka jättää epämiellyttävän olon.

    • Oi,löytyisipä 014a nainen joka haluaisi nuolentaa,pitäisin vaikka omat housut jalassa,nam.

    • Nuollaanvaan

      Vaikea on olla nuolematta, jos nainen itse antaa suuseksiä. Vaikea joskus muutenkin olla antamatta, vaikkei antaisikaan. Vaatii kuitenkin luotettavan partnerin.

    • nuoleminenonkivaa

      Itse olin nuorena miehenä sellainen että nuoleminen ei innostanu ja se tuntui hyvin vastenmieliseltä. En vaan pystynyt nuolemaan naisen pillua, siitä tuli ällöttävä olo. Klitorista kyllä hyväilin ja sormetin.
      Mutta nyt kun on ikää tullut päälle 40 niin olen ruvennut tykkäämään siitä että pääsen nuolemaan pillua. Muutama vuosi sitten pitkän ajan jälkeen lipaisin ja koukkuun jäin siihen hommaan. Johtui varmaan siitä että silloisella naisella oli puhdas ja pesty pillu. Nyt nuolen aina kun vaan mahdollista ja ei ole nainenkaan valittanut etteikö tykkäisi kun nuolen. Vanha koira siis oppi uutta ja oppi miten antaa naiselle hyvää oloa ja tyydytystä. :)

    • Kielipuutteessa

      Minä taas olen tykännyt aina nuolla naista, vaikka nainen ei olisi ottanutkaan suihin. Minusta nuoleminen on vaan niiiiiin ihanan kiihoittavaa ja kiimaista!
      Nykyisessä suhteessa (10 vuotta!) olen joutunut kärsimään puutetta suuseksin antamisessa (ja saamisessa!) koska nykyinen vaimo ei tykkää antaa eikä saada..!! On keskusteltu jne. mutta on vaan kuulemma niin vastenmielistä jo ajatuksenakin...
      Ja minä kun nuolisin vaikka joka päivä !!

    • Nuoleminen on todella mahtavaa! On kiihoittavaa saada naisen kiimalimat suuhun, imuroida kolo oikein kunnolla!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe