Onko jokin pielessä?

ToisiammeVilkuiltiin

Meillä on varmaankin molemmin puolin joitain selvittämättömiä tunteita toisiamme kohtaan. Minun puoleltani syvää kiinnostumista ja intohimoa sinua kohtaan mies. Sinun puoleltasi tunteet voivat olla samat tai pelkoa ja inhoa, joka tuo varovaisuutta. Nämä viimeiset kaksi päivää ovat olleet raskaita tunteideni vuoksi. Kyllä sä mua vilkaiset, mutta ilo ja sponttaanisuus on tiessään. Tuntuu, että et edes huomaa minua. Pelottaako sinua? Minua pelottaa.

Pelottaa kaikki ne tunteet joita aiheutat. Miksi se flirttailu jo piiiiiitkään kestänyt vaikuttaa minuun näin. Näkyykö se minusta? Yritän olla cool ja rauhallinen seurassasi, mutta tänäänkin sydämeni takoi jo kurkussa... katsoessani peppuasi vain parin metrin päästä. Luoja se kutsuu koskemaan. Onneksi huoneessa oli lisäksemme yksi henkilö!!! Sä lähdit pois sanaakaan vaihtamatta kanssani. Sydän meni ihan kippuralle kivusta.

Jos kehtaisin kysyisin sinulta. " Oletko onnellinen?" "Voitaisko me olla yhdessä onnellisia?" "Olenko mielestäsi viehättävä nainen?" "Voidaaks tavata joku päivä työajan jälkeen?" "Mikä minun merkitykseni on sinulle?"

Olen jättänyt nämä kysymykset taskuuni, koska en usko olevani nainen josta viehättyisit. En ole tarpeeksi kaunis, hoikka, iso rintainen. Sen tiedän, että seurassani viihdyt hyvin ja meillä on hauskaa. Ajatellaan monista asioista samaan tapaan.

Tänään olisin kaivannut juuri niitä keskustelujamme. Olisin tarvinnut ihmistä johon luotan, jolle olisin uskoutunut harmituksestani. Työyhteisössä ei voi kaikille puhua, luottamuksella. Minä en ainakaan pysty. Entä sinä?

Ristiriitaista tämä on, koska samaan aikaan haluaisin avata hitaasti paidan nappejasi. Laittaa käden paidan sisääsi ja tuntea hengityksesi ja ihosi lämmön.

9

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uteliasehkä

      Kenelle menee?alkukirjain

      • Aloittaja.Olen

        Nimessä on h, mutta ei alkukirjain.


    • Tutut_tekstit

      Tunnen samoja avonaisia kysymyksiä. Mies mielessäni. Voimaa sulle.

    • Olesnyvarovaine

      Siis työpaikan ns. aviomies. Varo niitä. Luotat ja panee ja sit menee.

    • dgtfgt

      Ei kai nyt kaikki työpaikan aviomiehet ole heti naisen housuihin menemässä, vaikka vähän flirttaileeki. Se on kyllä totta, et jotkut on niin puutteessa, että kokevat fyysiseksi flirtinkin, hehehe:)

    • Setuntuumukavalta

      Ilmoita sit, millon tuut, niin tuun sua vastaan.

      • Aloittaja.Olen

        Yksin oon nyt. Joten hipsi tänne kerrosta alemmas ;)


    • öloklo

      Mukava saada helppoa naista tänäänkin....ethän vaihda minua yläkerran ukkomieheen.

    • Uskon, että voit ehdottaa näkemistä työvuoron jälkeen ja voitte saada toistenne puhelinumeron. Älä pelkää erehtyä , ette ole viellä sitoutumassa mihinkään. Kyseessä on tutustuminen henkilöön , josta olet kiinnostunut. Älä anna tunteiden häiritä tutustumista, että teillä voisi onnistua jotain.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe